Összesen 29878 találat
Tano
Elküldve: 2018-09-24 21:15 Mi lehet a baj?
Zaki írta:
Sziasztok!
2004-es E46 330D autó P0402-es hibakódot dobott fel. Ez elméletileg EGR hibára utal. Az EGR szelep ki lett takarítva, hibakód törölve, de ismét dobta a hibát! Az autón érezhető a teljesítményvesztés. Főleg az alsó fordulattartományban. 2500 fölött húz csak igazán addig kb az 1.6-os autók legyorsulják. Valamint talán az autó, mintha jobban is füstölne.
Kérdésem a következő: az EGR szelep nem megfelelő működése okozhatja a teljesítmény vesztést, és a szelep cseréjével megoldódhat a hiba?
Ha a szelep le tud zárni, akkor nem feltétlen azzal van a baj. Lehet a vezérlő vákumszelepével, az EGR hőcserélővel, vagy a kipuffvisszavezetés más szakaszával is. Végig kell nézni. Ha valahol ott szökik a kipuffgáz az okozhat teljesítményvesztést, vagy ha az EGR nem zár mikor kellene sz szintén okozhat ilyet.
Zaki
Elküldve: 2018-09-24 20:06 Mi lehet a baj?
Sziasztok!
2004-es E46 330D autó P0402-es hibakódot dobott fel. Ez elméletileg EGR hibára utal. Az EGR szelep ki lett takarítva, hibakód törölve, de ismét dobta a hibát! Az autón érezhető a teljesítményvesztés. Főleg az alsó fordulattartományban. 2500 fölött húz csak igazán addig kb az 1.6-os autók legyorsulják. Valamint talán az autó, mintha jobban is füstölne.
Kérdésem a következő: az EGR szelep nem megfelelő működése okozhatja a teljesítmény vesztést, és a szelep cseréjével megoldódhat a hiba?
YELLOW
Elküldve: 2018-09-22 18:46 Alufelni méretek
Bopoo írta:
Sziasztok! Engem az érdekelne hogy egy e46 320D Touringra felmegy szerintetek egy M220Styling R18 8J? És ha igen milyen gumi mérettel?
kezdjük ott, hogy replica felniről beszélünk. tehát jó lenen tudni az összes többi adatát, mondjuk ET szám.
ugyanis a gyári ilyen méretben van:
elől 8,5x19 ET29, hátul 9,5x19 ET23
szóval a 8J az nem gyári. így minden más adat sem valószínű, hogy egyezik. anélkül pedig nem lehet rámondani, hogy jó vagy sem.
csak tippelni tudom, hogy rámegy, és nagyon max 245 széles gumi, de 225 lenne ideális.
Bopoo
Elküldve: 2018-09-22 13:06 Alufelni méretek
Sziasztok! Engem az érdekelne hogy egy e46 320D Touringra felmegy szerintetek egy M220Styling R18 8J? És ha igen milyen gumi mérettel?
borbelyi
Elküldve: 2018-09-21 13:26 hûtõ
gyugyo68 írta:
Sziasztok! E46 320d- hez keresek a hűtővíz leeresztő csavar amibe belemegy csavart vagy csak a cikkszáma is elég lenne. A Realomben nem találom.Köszi!
Székesfehérvár, Farkasvermi út - 06203617178 BMW E46 bontó. Hely: 47.200409, 18.375211
gyugyo68
Elküldve: 2018-09-20 20:21 hûtõ
Sziasztok! E46 320d- hez keresek a hűtővíz leeresztő csavar amibe belemegy csavart vagy csak a cikkszáma is elég lenne. A Realomben nem találom.Köszi!
Hadox94
Elküldve: 2018-09-19 18:54 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Hadox94 írta:
Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?
gépre tettétek már?
lehet valami szenzor túl nagy nyomást mutat, és nem engedi indítani az autót. pl azt hiszi meg van az üzemanyag nyomás, ezért a pumpát nem indítja, közben meg nincs anyag.
de lehet valahol csak kontakt hiba van az üzemanyag ellátó rendszer elektromos részeinél. mindenképp valami nem univerzális, de komolyabb diag kellene a gépnek.
Holnap viszem a helyi autószerelőhöz, hátha tud valamit kezdeni vele, bár nem sokat nézek ki a diag részèből itt bèkés megye sarkában :D
Reméltem hátha itt valakinek volt már ilyen és tudja a megoldást. :)
Andras6800
Elküldve: 2018-09-19 11:36 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés
Sziasztok,
jó ideje foglalkoztat már a téma, hogy fejlesszem az autóban a gyári CCC rendszert valamilyen irányba. Szóba került már a CCC to CIC retrofit is, de az elég húzós mulatság, és sokkal többet nem nyújtana, mint a jelenlegi CCC.
Viszont szembe jött az alábbi hirdetés:
https://www.ewaying.com/collec...1293097025Van valakinek tapasztalata esetleg ilyennel? Ami aggaszt, hogy iPgone user vagyok, nem tudom, mennyire működne együtt a két rendszer. Esetleg arra létezik megldás, ha a CCC-t akarom Apple CarPlay kompatibilissé tenni? USA-ban árulnak tán valami beépíthető dobozt.
Köszönöm előre is a válaszokat!
YELLOW
Elküldve: 2018-09-19 07:02 Mi lehet a baj?
Hadox94 írta:
Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?
gépre tettétek már?
lehet valami szenzor túl nagy nyomást mutat, és nem engedi indítani az autót. pl azt hiszi meg van az üzemanyag nyomás, ezért a pumpát nem indítja, közben meg nincs anyag.
de lehet valahol csak kontakt hiba van az üzemanyag ellátó rendszer elektromos részeinél. mindenképp valami nem univerzális, de komolyabb diag kellene a gépnek.
Hadox94
Elküldve: 2018-09-19 04:30 Mi lehet a baj?
Sziasztok!
Van egy E46 320D-m
Hibajelenség a következő: Nem indul be, se hidegen, se melegen, össze vissza, van, hogy 1 hétig elsőre, aztán pàr napig szarakszik velem… tehát gyújtàs rádva, üzemanyag szivattyú nem indul, vízhőfok mérő nem világít és a mutatóm ki is ugrik. Tegnap amikor megint elkezdte produkálni észrevettem, hogy az olajnyomás lámpa gyújtáson nem világít, ha viszont várok pár percet, (5-10p) magától felvillan és a vízhőfok mutatója is visszakúszik a helyére, illetve indul az üzemanyag szivattyú is, kulcs elfordít és megy is!
Eddig szórakoztam vele, gyújtás ráad, levesz, még el nem kapja…
Üzemanyagszivattyú lett cserélve, de nem oldotta meg a problémát.
Üzemanyag szivattyú reléje is cserélve.
Valakinek valami ötlete?