flenfer Elküldve: 2018-08-10 07:58 E46 karosszéria, lámpák, indexek
Keresek e46 320d touring jobb hátsó ajtót.
386 színkód, sötétzöld metál.2000 es évjárat.
flenfer Elküldve: 2018-08-10 07:58 E46 karosszéria, lámpák, indexek
ricsi1791 Elküldve: 2018-08-09 17:53 ABS-rõl általában
YELLOW írta:ricsi1791 írta:YELLOW írta:Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.
hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.
98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok
E46-nál a bal hátsó nagyon fontos milyen, mert a sebességjelet is onnan kapja.
én amit csinálnék, az egy ABS/ASC tömb adaptáció törlés, értékek nullázása, vagy nem tudom hogy mondjam. legalábbis DSC-s változatnál van erre lehetőség, ahol minden szenzort alaphelyzetbe rak.
ami még esetleg gondot okozhat az a kerék teljes átmérőjében való eltérés. hiába mondjuk 16"-osak a felnik, de az eltérő első és hátsó gumiméretek miatt nem váltói egymásnak. amennyiben elől, hátul ugyanolyan méretű gumik vannak vagy váltóméretei egymásnak, akkor ez az opció kizárható.
YELLOW Elküldve: 2018-08-09 11:42 ABS-rõl általában
ricsi1791 írta:YELLOW írta:Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.
hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.
98evjarat 23i e46
Elosszor csak azt vettem eszre dolgozik az abs amikor mar csak epp hogy gurulok es fekezek
Gepre dugva semmi hiba majd nezegettem az elo adatokat. Ott a jobb hatso csalt.kivette a jeladot mar akkor asc es kiporges gatlo is vilagitott.
Ossca jeladot vettem szurke .
Bele raktam hiba ugyan az volt vilagitott es nem tudtam a hibat torolni szakadtnak irta.
Vettem egy jp group kek szinu bele raktam hiba nincs mem vilagit semmi de abs megint szivat.
Bocsi a helyesirasert telefonrol irok
ricsi1791 Elküldve: 2018-08-09 10:44 ABS-rõl általában
YELLOW írta:Hektor írta: Nos most nem a sajátom, hanem a családban lévő másik BMW szerelését fejeztem be ma.( 2000 évjáratú e36 compact)
Legutólsó teendőm az ABS, ASC hibalámpák " eltüntetése " volt. Nemrég a diag a mindkét hátsó jeladót hibának hozta, ezért rendeltem bele két újat, melyek kicserélése után, természetesen a hiba továbbra is állt. Újabb diag már csak a bal hátsót hozta hibásnak. Itt aztán csatlkozók ellenőrzése, vezetékek kimérése történt, de nem találtam hibát. Mikor széthúztam a rossz jeladó csatakozót, a diag azonnal kiírta a jel hiányát, csatlakozatáskor a hibát. Felcseréltem a két jeladót, miután már a jobb oldalit írta a diag hibásnak, így kénytelen voltam rendelni egy ismételt jeladót. Csatakozást követően azonnal tudtam törölni a hibát, majd kb 20 km távon tesztelgettem hóban és asztfalton is.
Szépen működik a kipörgésgátló és ABS is, hibakód nincs viszont... Azt vettem észre, hogy asztfalton, normális fékezést követő megállásnál, már teljesen a megállás fázisának a végén , mikor az autó pont megáll, egy pillanatra ráindul az ABS. Mi lehet a baj ?
Elképzelhető, hogy vaamelyik keréknél a fogazott gyűrű annyira koszos, telitett, hogy azt a kereket a megálláskor már állónak érzékeli ? Minden más esetben, legyen vészfék, normális fékezés minden oké.
hát ebben az az érdekes, hogy az ABS bizonyos sebesség alatt már eleve inaktív. nekem valamiért 8km/h rémlik. és tapasztaltam is ilyen pl csúszós falevélen.
általában probléma abból adódhat ha az ember nem pont olyan szenzort vesz, mint ami tényleg az autóba való.
a másik dolog, hogy lehet álló helyben nincs kontakt hiba, de az autó mozgásakor már van. vagy épp valahol van egy test hiba, ami mozgás közben mozog, van kontakt nincs kontakt.
Tranceboy Elküldve: 2018-08-08 15:29 Hangszóró infó
bmwsanya Elküldve: 2018-08-07 18:14 Piros olaj lámpa!!
Chickano írta: Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni.
Van egy 2003-as 2,2 benzines automata e46-om és azt csinálja hogy bizonyos megtett út után(kb 20-25km), üzemmelegen ha megállok és alapjáraton kirakom üresbe és visszarakom D-be vagy R-be (tehát terhelésen) a fordulatszám alapjárat alá megy és akkor felvillan az olajlámpa pirosan. Előtte csinálta álló helyzetben is alapjáraton anélkül hogy kivettem volna D-ből. A két olajgomba(oldalsó és alsó) ki lett cserélve, azóta csak akkor csinálja ha berakom D-be vagy R-be. Ha valaki tud esetleg válaszolni hogy mi lehet a baja azt előre is Köszönöm!
YELLOW Elküldve: 2018-08-05 19:07 Fûtés - Klíma
Adriano98 írta: Sziasztok!
Csak érdekesség képen kérdezném, hogy ha E46-nál belső keringetésre kapcsolom a klímát/fűtést, akkor hol szívja be az utastér levegőjét?:?::?:
Adriano98 Elküldve: 2018-08-04 21:55 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta:Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
2001/8 E46 Compactnál van egy olyan gondom, hogy a jobb oldali ajtó kilincse kívülről nehezen akar nyílni (talán más autókhoz képest), szinte mindig azt hiszik, hogy be van zárva a kocsi, valójában csak erősebben kell meghúzni a kilincset. Ez ellen mit lehet tenni? Egy kis olaj egy jó helyre segítene rajta?
Előre is köszi! :)
lehet állítani is rajta. oldalról van két dugó, azok mögött azt hiszem imbusz kulccsal állítható csavar. ami a kilincs vonalában van, azzal lehet állítani a nyitást.
Köszi nagyon szépen :)
közben raktam be képet. de nem a zárat kell kivenni. de van ott egy másik csavar ha jól emlékszem, és változik a kilincs mozgása is.
YELLOW Elküldve: 2018-08-04 21:47 Ajtónyítási Gondok!
Adriano98 írta:YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
2001/8 E46 Compactnál van egy olyan gondom, hogy a jobb oldali ajtó kilincse kívülről nehezen akar nyílni (talán más autókhoz képest), szinte mindig azt hiszik, hogy be van zárva a kocsi, valójában csak erősebben kell meghúzni a kilincset. Ez ellen mit lehet tenni? Egy kis olaj egy jó helyre segítene rajta?
Előre is köszi! :)
lehet állítani is rajta. oldalról van két dugó, azok mögött azt hiszem imbusz kulccsal állítható csavar. ami a kilincs vonalában van, azzal lehet állítani a nyitást.
Köszi nagyon szépen :)
Adriano98 Elküldve: 2018-08-04 21:44 Ajtónyítási Gondok!
YELLOW írta:Adriano98 írta: Sziasztok!
2001/8 E46 Compactnál van egy olyan gondom, hogy a jobb oldali ajtó kilincse kívülről nehezen akar nyílni (talán más autókhoz képest), szinte mindig azt hiszik, hogy be van zárva a kocsi, valójában csak erősebben kell meghúzni a kilincset. Ez ellen mit lehet tenni? Egy kis olaj egy jó helyre segítene rajta?
Előre is köszi! :)
lehet állítani is rajta. oldalról van két dugó, azok mögött azt hiszem imbusz kulccsal állítható csavar. ami a kilincs vonalában van, azzal lehet állítani a nyitást.