Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Dinnye11 Elküldve: 2018-07-07 16:03 Mi lehet a baj?

konkolyd írta:
Dinnye11 írta:
YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???


Nekem is ugyanezt csinálta, sose jöttem rá mi a baja :D
DISA-t is szétszedtem, adtam neki áramot, ment szépen az is.
Szívósort leszedtem átnéztem mindent semmi.
Légtömegmérőt próbáltam rajta többet is semmi.
Gyújtótrafókat, kábeleket cseréltem, semmi.
AC pumpát nem cseréltem, de néztem rajta rendszernyomást terhelés alatt is, hibátlan volt.
Nekem mikor helyből, kisfordulatról nagygázzal akartam elindulni, hallottam, hogy visszadurrogott a szívótorokba...itt volt az a pont hogy akkor hengerfej le mert tuti a szelepek a hibásak. De eladtam az autót, szóval erre nem került sor. Egyébként ment szépen, együtt tudtam élni ezzel a hibával.


kiszedtem a disat , hát a kis lapátot tartó perselyek kivannak kopva, rendesen kotyog.
az o-ring is eléggé szétvan málva, olajos is volt az illesztéseknél , lehet hogy ott kapott falsot is, olvastam hogy perselyezni lehetne , de itt ez már szerintem volt :( elvanrepedve mindkét oldalt a műanyag ami körbeveszi a perselyt.
kérdés: e36 és e46 m43 motorok disai azonosak???
lehet hogy ettől nyomatékszegény az alsó tartományban az autó?
ujjonnan hol tudnám megvenni olcsón? amit találtam neten mind 60e fölött van árban :(
esetleg valaki nem tart otthon egyet? vevő lennék egy jó állapotúra.

Siofok Elküldve: 2018-07-07 15:10 Mi lehet a baj?

Sziasztok!nemrég tulaja lettem egy 2000-es évjáratú e46 320ci Bmw-nek.Nagyon tetsszik az autó,de van vele pár apróbb gond,amibe már szerintem futott bele más is.
Első,hogy világított a tankjelző,tankoltam bele 10e ftért,és nagyon lassan ment fel fél állásba a mutató.kb 40 km megtétele után.Gondolom ez nem normális ugye?
Másik,hogy néha felgyullad a jelző,h a bal hátsó izzó kiégett,de közbe meg világít.kontakt hiba lehet valahol?
Illetve kulcs nem nyitja a sofőrajtót,csak távval tudom.eztbtipushibának is olvastam.Záras emberkéhez forduljak vele?vagybautó szerelőbposztja inkább?
Illetve elfogadnék pár tanácsot,mint új tulaj,mit,miket ellenőrizzek az autón,a rutin olaj,olajszűrő,légszűrő cserén kívül.
Hálásan köszönöm válaszaitok!

Pocses Elküldve: 2018-07-07 13:42 Mi lehet a baj?

Hectorr írta: Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja


Nincs az adatlapodon a "környék" 8O de Győrben tudok ajánlani ha jó megfelelő szerelőt.

Hectorr Elküldve: 2018-07-07 04:15 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Adott egy e46/318i 2005-ös, 2000-es motorral. A hiba a következő: diag, 4 es henger gyújtás kimaradás, 4 es henger nem jár tehát. Acpumpa legtomeg mérő, trafók, gyertyák cserélve lettek, injektorok rendben, motor kompresszió jó. Érdekesség hogy légtömegmérő lehúzásával egy ideig jó volt mind a 4 henger. Valakinek ötlet, vagy tipp hova vigyem? Környékén összes szerelőt megfogja

adams22 Elküldve: 2018-07-06 14:45 manuális váltó

YELLOW írta:
bmwsanya írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész? :D

A link neve

Köszi!


Szia.Nekem volt bent 1 fél évig,mert a gyári már kopott volt,az igaz hogy a váltókar űtja rövidebb lesz de a váltás sokkal nagyobb erőt igényel,meg a szinkron gyűrűk jobban kopnak,meg zajosabb,ha érdekel ingyen adok 1 ilyet nekem már nincs rá szükségem.


a váltás nehézségét a kar hossza tudja befolyásolni, mert ha rövidebb, akkor kisebb az erőkar, azaz nagyobb erővel kell mozgatni a váltókart. de a váltás út rövidítéséhez kis adapter is van, ami egy úgymond köztes darab. az a lényege, hogy kisebb karmozgásra többet mozdul a rudazat.
azért írtam, hogy többféle váltórúd van. van ami a váltás mozgását rövidíti, azaz a csuklógömb alul előrébb áll, de van olyan ahol, maga a váltórúd hossza is rövidebb.
én sem tudtam zöldágra vergődni, meg már nem mozgat ez a mindenféle tuning. sima 1.8 minek ilyenek? attól nem lesz sportautó. "a kevesebb néha több" elvét követem.


Igen alapjában véve elég, csak amikor átülök az e87-ből az e46-ba akkor teljesen más világ a váltás. :D Sokkal sportosabb az 1-esben..rövidebb, pontosabb is. Egy élmény az enyémhez képest.

adams22 Elküldve: 2018-07-05 08:41 manuális váltó

YELLOW írta:
adams22 írta: Sziasztok!

Van esetleg valakinek tapasztalata erről a váltó út rövidítőről?
Megéri-e ? Mennyire nehéz beszerelni? vagy esetleg hülyeség az egész? :D

A link neve

Köszi!


egy időben szemeztem vele, néha eszembe jut. de a kar is rövidebb lesz, vagy csak a váltás mozgás útja lesz rövidebb? mert némelyik a kar hosszát is rövidítik. viszont a könyöklőről a gyári magasságú váltó a kényelmes.


Elivleg csak az út lesz rövidebb, ami jó lenne. Gondolom gyárilag is ilyen hosszú volt az útja. Ehhez képest egy e87 2008-ba olyan rövid hogy néha elkondolkodom valyon bent van-e a helyén. :D
Ha ráérek egyszer szétszedem a mostanit hogy milyen meg leméregetem. A lötyögésnek mi az okozója? ugyan ez vagy az más téma? Tudom hogy e46 betegség de gondolom gyárilag ennyire nem lötyögött.

konkolyd Elküldve: 2018-07-04 09:38 Mi lehet a baj?

Dinnye11 írta:
YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???


Nekem is ugyanezt csinálta, sose jöttem rá mi a baja :D
DISA-t is szétszedtem, adtam neki áramot, ment szépen az is.
Szívósort leszedtem átnéztem mindent semmi.
Légtömegmérőt próbáltam rajta többet is semmi.
Gyújtótrafókat, kábeleket cseréltem, semmi.
AC pumpát nem cseréltem, de néztem rajta rendszernyomást terhelés alatt is, hibátlan volt.
Nekem mikor helyből, kisfordulatról nagygázzal akartam elindulni, hallottam, hogy visszadurrogott a szívótorokba...itt volt az a pont hogy akkor hengerfej le mert tuti a szelepek a hibásak. De eladtam az autót, szóval erre nem került sor. Egyébként ment szépen, együtt tudtam élni ezzel a hibával.

Dinnye11 Elküldve: 2018-07-03 17:03 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Dinnye11 írta:
VTibi15 írta:
Dinnye11 írta: Sziasztok!
Segítségre lenne szükségem , E46 fl előtti 318i.A probléma az lenne , hogy amikor letaposom hirtelen megtorpant a gép és 3-4500 fordulaton is érződik hogy nem egyenletesen gyorsul, mintha gondolkodna.
Nemrég volt szerelőnél,hibát nem tálat a diagnosztika,vakumcsovek, gyertyák, AC pumpa , legtomegmero rendben.
Ha kisgazzal használom , nem tapasztalható ez.
Segítsetek, mi lehet a baja????




Szia! Nézd át a légtömegmérő és a szívósor közti gumikönyököt nincs e valahol kilyukadva. Nekem ott szívta a fals-ot.


Hali!
Nincs repedés , a csöveken.
Más esetleg????


meg keleltt volna nézni, mivel ez bowdenes gázú motor, hogy a fojtószelep akadás mentesen mozdul-e a gázadásra. ehhez nem kell járnia a motornak. vagy nem követi a gázállást a befecskendezés.


Szia , megnéztük , nincs vele baj , viszont a disa csatit lehuztam és ugyanúgy megy az autó , lehet valami köze hozzá ???
Nem működik , vagy beragadt volna , ez elképzelhető???

krisz0520 Elküldve: 2018-06-30 19:21 Ülés

Sziasztok fanok!

Ha esetleg volt már ilyen kérdés, de béna vagyok és nem találtam meg valaki belinkelné?

2003-as e46 FL Sedanomban szeretném a szövet üléseket bőrre cserélni.
Abba a probléma ütköztem, hogy az én autómban dönthetőek a hátsó ülések, viszont ilyet találni kb. lehetetlen. A kérdésem az lenne, hogy beszerelhető-e a nem dönthető hátsó ülés a dönthetőek helyére? Ha igen akkor sok módosítással/tákolással jár, valaki csinált--e már ilyet?

Köszi előre is ! :)

csako Elküldve: 2018-06-30 00:13 E46 motorcsere, megéri?

csako írta:
katonaza írta:
csako írta: Sziasztok,

Szeretnék tanácsot kérni tőletek abban,hogy egy E46 320D (150hp) facelift-es kasztniba ,tudok e motort cserélni úgy,hogy egy 330D (204 hp) motort tetenék bele? Elképzelésem szerint elég valószínűnek tartom,de inkább az érdekelne jobban,hogy milyen hozadékai vannak még a cserének? Értem ezt arra,hogy váltót is kell e cserélni,kuplungot ,elektronikát stb. Minden információ erdekel ezzel kapcsolatban. Elég komoly project lesz,de el kell gondolkodnom a cserében,mert hengerfejes lett a motor így most lehet,hogy érdemes lenne cserélni.
Köszönöm szépen!


E46 FL 320D: 150 Le, 330 Nm
E46 FL 330D: 204 Le, 410 Nm

Ha szétnézel a chip tuningos oldalakon, akkor az látszik, hogy ha 320D-t chip tuningolsz, akkor nagyjából egy tuningolatlan 330D szintjét közelíted. Tehát ilyen elméleti megkötelítésből akár mehetne is a motor upgrade.

Ám gyakorlati oldalról olyan sok minden más, hogy valószínűleg mire mindenből a megfelelő beszerzése és beépítésre kerül, megbánod.

Szerintem pont ugyanaz a motor kell bele, mint gyárilag volt, aztán vagy megtartod, vagy eladod, vagy pedig ahogy most van, őszintén, hengerfejesen eladod.

Ha ettől részletesebb információkra van szükséged, akkor ajánlom figyelmedbe a http://www.realoem.com/bmw/enUS/select oldalt, ahol elemi alkatrész szinten össze tudod vetni a különbségeket.


Sziasztok,
Köszönöm szépen a véleményeteket. Úgy gondolom,igazatok lehet. Eladni nem szeretném,mert nagyon a szívemhez nőtt a kocsi. Vagy megcsináltatom ezt a motort,vagy cserélek benne egy gyárit.






Meg talán annyit,hogy ha van másik oldal,tehát valaki megcsinálta a cserét,szívesen meghallgatnám a tapasztalatait. Vagy olyan kedves szerelő véleménye is érdekelne,aki esetleg , véghez vitt már egy ilyen elvetemültséget. Tehát cserélt 320D motort 330D re.Mér csak azért is érdekelne,mert nem tudom,hogy van e valamilyen fizikai akadálya.