Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


notoriusbg Elküldve: 2018-05-14 14:39 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


Szia, SMG-ről én lebeszélnélek, mert szerintem csúnyán zsebbe nyúlós lehet, ha elromlik - bár saját tapasztalatom nincs -, akkor már inkább kézi váltós. Nekem sima automata van, számomra élvezhető, ugyanakkor nem vagyok keresztben közlekedős típus. Kézzel váltogatva teljesen jó. Nálam az automata mellett szólna, hogy valószínűleg megkíméltebb autó, persze ha gond van a váltóval magával, az drága lehet. Összkereket megint kilőném, csomó alkatrésze más...
A motornál nekem (M54B30) lambdaszonda volt eddig, trafókat szokták még mondani, meg az olajfogyasztást (jobb esetben szelepszárszimmeringek cseréje megoldja), nálam egy keveset futott bontott motor van benne - az eredetit hagyjuk :D -, ez max 1 decit kér 10e km-en (olajat ilyen periódusban érdemes cserélni), kb 150e km-es futásteljesítménnyel. Én egy lehetőleg keveset használt, 3. autónak tartott 30i felé terelnélek - fogyasztásban nem több annyival (Budapesten tötymörögve 13-14 liter, autópályán fix 150-nél 10,5 liter), de jól megy. :wink: A rozsda persze motortól függetlenül para, nálam többek között a hátsó lökös alatt a hátfal indult meg elég csúnyán. Alaposan át kell nézni.
Remélem, tudtam segíteni!

borbelyi Elküldve: 2018-05-14 14:32 Légtömegmérõ

YELLOW írta:
painkillerz írta: Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?


ilyenkor vészüzemben van az autó, azért fogyaszt sokat.
szomorú, hogy itt járunk, hogy így eladnak mások egy autót.


Szia, ez szomorú. 06203617178 a székesfehérvári BMW bontó elérhetősége. Érdeklődj náluk, nagyon készségesek, hátha tudnak segíteni. Ha kell GPS koordinátákat is tudok küldeni, hogy hol vannak. Fel a fejjel, amint jó lesz a gép, nagyon szeretni fogod!

Wyto085 Elküldve: 2018-05-13 15:18 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra. :)
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.


Vezérműtengely jeladót cseréltem, de arra hozta is a hibát. Utána jó volt. Ha főtengely jeladó gond lenne nem hozná a hibakódot? Meg az nem jelentkezne menet közben is?








YELLOW Elküldve: 2018-05-13 13:39 Légtömegmérõ

painkillerz írta: Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?


ilyenkor vészüzemben van az autó, azért fogyaszt sokat.
szomorú, hogy itt járunk, hogy így eladnak mások egy autót.

painkillerz Elküldve: 2018-05-13 08:34 Légtömegmérõ

Sziasztok.Pár hónapja vettem meg első kocsimat,bmw 318i e46.Szépen lassan elkezdtem gyanakodni,hogy valami nincs rendben,indításnál feltünően benzin szag van a kocsikörül,sztem kicsit sokat is eszik,illetve hirtelen gyorsításnál(csak indulásnál)2-3 másodpercig bedadog a kocsi,nincs fordulatszám,és csak utána indul meg.Keresgéltem neten,aztán rájöttem hogy nagy valószínűség szerint a légtömegmérő a rossz,túl sok üzemanyagot kap a kocsi.Nagy meglepetésemre,a kocsiból kivan szedve a légtömegmérő,nem tudom miért,de még a kábelek,meg a csatlakozók sincsenek meg amikkel betudnám kötni.Ilyenkor mit csináljak?Kárt tud okozni ez a kocsiban?

YELLOW Elküldve: 2018-05-12 18:20 Mi lehet a baj?

Wyto085 írta: Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra. :)
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.


főtengely jeladóra gondolnék, esetleg vezérműtengely.

Wyto085 Elküldve: 2018-05-12 18:09 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Adott egy e46 320i m54b22 remélem van ötletetek a gondomra. :)
A gond az hogy alapjáraton leáll egy henger szerintem nem ugyan az mert szinte az össze trafóra hozza a gyújtás kimaradás hibát. Újra indítom semmi gond kb 1percig de utána megint nagyon csúnyán jár de csak ha hagyom alapjáraton. Ugyan ez a gond ha üresen gurulok picit. Menet közbe jó. Gyertyákat nem rég cseréltem. Az nem tudom h van e összefüggés de a hiba előtt nagyon kevés benyával mentem már az utolsó fehér mutatón feküdt. Köszi ha esetleg van ötlet.



YELLOW Elküldve: 2018-05-11 20:01 Autóvásárlás

mrdani írta: Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!


szerintem 25i, 30i. NO összkerék. sima manuális váltó. az SMG majdnem ugyanaz, de be szokott kullantani a váltó kapcsolószerkezete. ha FL előttiben is gondolkozol, akkor 28i is lehet, vagy 23i-ből nem túl nagy dolog 25i-t csinálni, de legalább kevesebb adót fizetsz utána :twisted:
mire figyelj? rozsda. emelési pontok, sárvédők. hátsó futómű felfüggesztés. illetve azért ezeknek már lehettek olyan tulajai, aki sztrítréjszing hülyegyerkek.

mrdani Elküldve: 2018-05-11 13:43 Autóvásárlás

Sziasztok,

Elérkezett a pillanat, hogy június elején lecserélem a mostani autómat. ( 1.6 benzin 105 le)

A szériánál maradok, BMW e46, de 320i/325i/325ix/330i között már annyira nem tudok dönteni.
Kizárólag benzinesbe gondolkozok.

Kérdésem az lenne, ezekkel a motorokkal szerelt autóknak a típushibája mi lenne, mi az amire kényesek vagy hisztisek.


Szívesen fogadom azok véleményét is akiknek valamelyik van a fent említettek közül és van saját tapasztalata.Pozitív negatív vélemények egyaránt érdekel, tisztán szeretnék látni:)

Valamint automatába érdemes gondolkozni vagy sem?

Minap láttam egy SMG-s váltóval szerelt 330i-t.

Eddig csak 4 hengereseim voltak benzin diesel de többre vágyok.

Előre is köszönöm a válaszokat!

Adriano98 Elküldve: 2018-05-10 13:24 Klíma

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!

Az E46-omban nem akar hideget fújni a klíma, ha bekapcsolom, csak meleg levegőt fúj, többet ér, ha a kinti levegőt irányítom befele. Ami óta nálam van a kocsi, nem lett megnézetve a klíma. Ha bekapcsolom, hallható, hogy a kompresszor megy. Belenéztem, elől a kondenzátoron látszik, hogy azok a bordák (vagy minek is nevezzem), egy-két helyen el vannak kicsit deformálódva. Hogy miért, azt nem tudom, de olyan, mintha egy kavicsot vagy egy nagyobb bogarat telibe kapott volna. Szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek csak klímagáz utántöltése kell, vagy ha azok a bordák vagy mik kicsit sérültek, akkor lyukas lehet, és szerelő előtt nézzek új kondenzátort?


a középső rostélynál betekerted kékbe a tekerőt? :D ha be van tekerve kékre, lehet belül kiakadt a bovden és nem állítja át a box-ban a terelőt.
ha nem lenne gáz, akkor be sem kapcsolna a klíma, legalábbis az a jellemző.


Vagy még a kompresszorra tudok gondolni, de úgy érzem, hogy jár, különösebb hangot nem hallok, csak amikor nyomom a gázt és bekapcsolom érzem, hogy kicsit változik a teljesítmény, jobban búgó hangot ad. :?