Összesen 29878 találat
konkolyd
Elküldve: 2018-02-23 06:23 Vezérműlánc
Fireman86 írta:
Sziasztok!
Van egy M43B19 motoros 318i-m. Hengerfejezést csináltam, ma raktam vissza a hengerfejet, de egy szerencsétlenség folytán sikerült elraknom a vezérlést alul a főtengelynél.
A kérdésem az hogy a főtengely ékszíjtárcsán an 4 lyuk és egy kis bemetszés jelölésként, ezekkel be lehet valahogy állítani a főtengely nulla pozícióját, mert nem muszáj, nem szeretném leenni a tárcsát, mert ki kellene hozzá támasztani a lendkerék felől, de nem aknán és nem emelőn van a kocsi így macerás lenne.
Ha valaki állított már be vezérlést így kérem segítsen!
Köszönöm!
Önindító alatt van egy kis lyuk, oda kell betenni a motor rögzítő tüskét, ami egy 8-as vagy 10-es átmérőjű tüske, amikor forgatod a motort és nyomod befele ezt a tüskét egyszer be fog akadni, beljebb fog menni, na az a felső holtpont és ahhoz kell állítani a vezérlést is.
Egyébként workshop-manuals.com oldalon teljes szervíz leírást megtalálod, képekkel hogy mit hova hogyan kell csinálni.
kikerestem neked itt a link a vezérlés cseréről:
http://workshop-manuals.com/bm...1__engine_(m43tu)/31__camshaft/3_ra__replacing_timing_chain_(m43tu)/
kosa0107
Elküldve: 2018-02-22 01:18 Vezérműlánc
Sziasztok. Van egy e46 320d-m még a 136 lovas. Vezérlést szeretnék cserélni. Fai vagy bga? Melyik a megbizhatóbb?
Mire kell figyelni cserekor.
Előre is köszönöm a segítséget!!:)
Asi
Elküldve: 2018-02-19 14:51 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:
Asi írta:
Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !
nem nagyobb középméretű a felnid? és nem fekszik fel a tehermentesítőre. pontosan milyen felnik? gyári E46?
a másik a lengőkarok lehetnek inkább, ahol a házsó kerék előtt becsatlakoznak a kaszniba. ott a szilent. vagy lehet az egész futóműtartó ki van szakadva, ami típushiba dízeleknél, és nagy motoros benyásoknál.
Köszi ! A felni gyári a gumi sem nagy 205/50/17 A difi szilentek el vannak ájulva azt tudom mert hangos váltásnál,ill csattan mikor felengedem a kuplungot. Azt nem tudod véletlenül hogy az M3 hátsóhíd alá megy ?? Olyanom van egy talonban difistől mindenestől,csak hatos váltóhoz való a difi és akkor nagyon forogna a motor,és olyan váltóm meg még nincs,ill fogalmam sincs hogy milyen jó rá és mi mindent kell kicserélni,diesel hatost adnak gombokért,benzinest megy egyszerűen nem találtam,GS6-37BZ HEB 2300-4923831 egy ilyen van de ez drága" meg egy ilyen elérhető áron,csak nem tudom jó e nekem 6-Gang mechanisch GS6-37BZ / DZ ?
YELLOW
Elküldve: 2018-02-19 14:31 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.
Asi írta:
Moonline84 írta:
Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!
https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9U
Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni :)
csak neki kell egy dupla bowdenes tempomat egység a szívótorokhoz, mert ez a motor nem elektromos gázpedálos. :wink:
YELLOW
Elküldve: 2018-02-19 14:29 Mi lehet a baj?
Asi írta:
Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !
nem nagyobb középméretű a felnid? és nem fekszik fel a tehermentesítőre. pontosan milyen felnik? gyári E46?
a másik a lengőkarok lehetnek inkább, ahol a házsó kerék előtt becsatlakoznak a kaszniba. ott a szilent. vagy lehet az egész futóműtartó ki van szakadva, ami típushiba dízeleknél, és nagy motoros benyásoknál.
Asi
Elküldve: 2018-02-19 14:29 Csak egy Vélemény.Hibakeresés,megoldás.
Moonline84 írta:
Sziasztok!Vettem egy 99-es e46-os 1.9-es 316i-t!az lenne a kérésem, hogy segítsetek abba az összes alkatrészlistába ami a tempomathoz kell,a kormányon kívül,mert azt már vettem!Köszönöm a segítséget!Fényképeknek főként örülnék!
https://www.youtube.com/watch?v=4ZD9qNNCS9USzia ! Talán ez segít,elvileg nem túl bonyolult ...Kicsit kell a németet érteni,és elektromos a gázpedál akkor semmi gond,ha mechanikus akkor fogalmam sincs...
Asi
Elküldve: 2018-02-19 14:13 Mi lehet a baj?
Sziasztok ! Van egy E46 2001 330 Ci-m A hátsó híd bal felől olyan rázást érzek mintha tojás lenne a kerék(a kerék teljesen jó..gumi is) a sebesség függvényében ez egyre erősebb a rázkódás,150 felett meg olyan már az autó mintha nem is lenne az úton,mintha már nem lenne tapadás,és igaziból folyamatosan korrigálni kell hogy egyenesen menjen,kanyarban instabil,de csak jobb kanyarban,legéscsillapító jó,én a féltengelyre gyanakszom...
Van valakinek valami ötlete hogy mi lehet a probléma ??
Köszi előre is !
Adriano98
Elküldve: 2018-02-18 10:07 bc
hil írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok! Régebben írtam már, hogy nem reagál a BC gombom, de az óta egy kis dolog változott. Először is, Yellow-nak köszönhetően sikerült nulláznom a szervizintervallzumot, és eltűntetni az "órát" a kijelzőről, és sikerült a kijelzőn megjeleníteni tőbb hibakódot is, amit nem jegyeztem. Viszont az óta sem reagál a gomb, még nem sikerült megoldanom a digaos próblémámat, amit régebben feltettem. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a szervizintervallum-nullázás minden E46-osnál működik és független a BC-től, vagy ez jelez valamit, hogy még is csak van programozva a BC gomb a kocsimba, csak a kar nem jó?:?::?:
Szia,
nekem az előző autómon a korábban jól működő bc gomba egyszercsak nem működött, nem lehetett léptetni. A bc karban egy vezeték volt eltörve.
Értem, köszi. Nemsokára én is utána járok ennek a problémának.
hil
Elküldve: 2018-02-18 09:47 bc
Adriano98 írta:
Sziasztok! Régebben írtam már, hogy nem reagál a BC gombom, de az óta egy kis dolog változott. Először is, Yellow-nak köszönhetően sikerült nulláznom a szervizintervallzumot, és eltűntetni az "órát" a kijelzőről, és sikerült a kijelzőn megjeleníteni tőbb hibakódot is, amit nem jegyeztem. Viszont az óta sem reagál a gomb, még nem sikerült megoldanom a digaos próblémámat, amit régebben feltettem. Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a szervizintervallum-nullázás minden E46-osnál működik és független a BC-től, vagy ez jelez valamit, hogy még is csak van programozva a BC gomb a kocsimba, csak a kar nem jó?:?::?:
Szia,
nekem az előző autómon a korábban jól működő bc gomba egyszercsak nem működött, nem lehetett léptetni. A bc karban egy vezeték volt eltörve.
Tano
Elküldve: 2018-02-17 22:49 bc
Adriano98 írta:
...Szóval az lenne a kérdésem, hogy ez a szervizintervallum-nullázás minden E46-osnál működik és független a BC-től, vagy ez jelez valamit, hogy még is csak van programozva a BC gomb a kocsimba, csak a kar nem jó?:?::?:
Nem működik mindegyik E46-nál, a korai évjáratokban még nem lehetett a műszerfalon nullázni, de ettől függetlenül nincs köze a BC-hez.