Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


Benyo89 Elküldve: 2018-01-20 16:36 Vezérműlánc

bricktopm írta: Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?


Szia!
Igaz mása motor de e tünet ugyanaz. ( N42B18 )
Gyári feszítő patront raktam bele a hang nem szűnt meg. Én Arra gondolok hogy leejti onnan az olajat így nincs az indítás pillanatában megfelelő feszítés. Viszont nem tudom mi oldaná meg ezt.
A csere ennél a motornál nem nagy cucc. Kiteker, Beteker és kész. Olaj nem jött vagyis csak nagyon minimális. Nem tudom a Te motorodnál hogy van a feszítés.
Ha jutottál valamire szívesen venném ha leírnád.
Köszönöm!

bricktopm Elküldve: 2018-01-20 14:39 Vezérműlánc

Halo, E46- 330CI 2000-es. Az a gondom, hogy mikor áll mondjuk 8-10-20-40órát a kocsi, indításnál pár másodpercig iylen daráló hag jön a motortérből, valahol a lánc környékére tudom lokalizálni a dolgot. Én láncfeszítőpatronra gyanakszom, érdekel valaki tlaálkozott-e már ilyen jelenséggel és megoldotta-e a feszítő patron csere, illetve a cseréje jár-e különösebb olajvesztéssel?

Bayerische46 Elküldve: 2018-01-19 20:36 Mi lehet a baj?

Bitu79 írta:
Bayerische46 írta: Sziasztok!Következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:A műszerfalon nem működik az index,refi visszajelző,miközben ezek a valóságban működnek.(iyenkor a ráidó nem reagál semmire se,és fehéren villog,össze folyik a kijelző)
Időnként elmegy a műszerfal világítás is,és arra is volt példa hogy az autó nem indult,csak tekert az indító.A fórumon nem találtam rá megoldást. :/Valakinek esetleg ötletek?

Szerintem a lámpamodulod halt meg.A világításkapcsoló az LCM modul.Nézd meg a műszerfal öntesztet is,hogy akkor minden világít e. A link neve







Köszi a tippet!
Műszer kontroll már meg volt az teljesen ok,akkor lehet,hogy az lcm.

Bitu79 Elküldve: 2018-01-19 20:10 Mi lehet a baj?

Bayerische46 írta: Sziasztok!Következő problémával kapcsolatban szeretnék segítséget kérni:A műszerfalon nem működik az index,refi visszajelző,miközben ezek a valóságban működnek.(iyenkor a ráidó nem reagál semmire se,és fehéren villog,össze folyik a kijelző)
Időnként elmegy a műszerfal világítás is,és arra is volt példa hogy az autó nem indult,csak tekert az indító.A fórumon nem találtam rá megoldást. :/Valakinek esetleg ötletek?

Szerintem a lámpamodulod halt meg.A világításkapcsoló az LCM modul.Nézd meg a műszerfal öntesztet is,hogy akkor minden világít e. A link neve





YELLOW Elküldve: 2018-01-16 13:06 Mi lehet a baj?

CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort :D
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.


Szerelőm, is ezt 150-250e közötti árkategóriát mondota. A motorblokk vásárlása is nemrég felmerült, de mivel neki se meg nekem se volt időm még jobban beleméjedni,a bontott blokkokba így, nem tudom hol (cégnél, magánszemélynél) lenne érdemes blokkot keresgélni.Nyílván csak úgyan ilyen típusú motorblokkot érdemes venni, viszont ha jó lenne bele 318ti (143 Le) motor az mennyi plusszal járna mint költségben mint munkában? (azt tartom danszosabbank amit javasolsz, és nem vacakolok javítással hanem egy komplett blokkott kap)


hát papírozni kell az biztos.
a motorcsere előtt, előbb biztosra kellene menni, hogy mi a baja. amíg nem tudni kár motort cserélni. nagyobb motor nem annyira jó ötlet, mert futómű/fék más a nagyobb motorhoz.
ne egy mezei szerelőt keress meg, hanem aki BMW spec. mert lehet nem olyan komoly az ügy.

CzZD Elküldve: 2018-01-16 12:21 Mi lehet a baj?

[quote="YELLOW"]
CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort :D
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.[/qu

Szerelőm, is ezt 150-250e közötti árkategóriát mondota. A motorblokk vásárlása is nemrég felmerült, de mivel neki se meg nekem se volt időm még jobban beleméjedni,a bontott blokkokba így, nem tudom hol (cégnél, magánszemélynél) lenne érdemes blokkot keresgélni.Nyílván csak úgyan ilyen típusú motorblokkot érdemes venni, viszont ha jó lenne bele 318ti (143 Le) motor az mennyi plusszal járna mint költségben mint munkában? (azt tartom danszosabbank amit javasolsz, és nem vacakolok javítással hanem egy komplett blokkott kap)

YELLOW Elküldve: 2018-01-16 09:48 Mi lehet a baj?

CzZD írta:
YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet


egyszerűbb ha veszel egy bontott motort :D
az a gond, hogy ez nagyon összetett motor. az excentertengelyhez nagyon szét kell bontani, jut eszembe ott vannak himbák, amik dedikálva vannak, lehet azok is kopottak.
alapjáraton nekem hallani melegen, amikor a kék sávot elhagyja a víz, akkor átáll valvetronic-os üzemmódra és alapjáraton klattyog, mert a kopás miatt keresi a poziciót. alapjárat nem igazán ugrál, sőt. mert korrigál folyamatosan.
egyébként elvileg az én autómnál 18ezer km-nél volt valvetronic motor vagy vezérlő cserélve.
egy 100ezer alatt nem úszod meg szerintem. most hirtelen nem tudok új árakat mondani, de olyan 300ezer körül rémlik, ha új cucccokat veszel és a szerelés költségével is számolunk.
ha nem BMW spec diaggal lett kiolvasva, akkor igazából mindegy a hibakód nem adnék rá. olyan emberhez vidd el, aki nem egy BMW-t javított már. és tudja ezen motorok kínját.

CzZD Elküldve: 2018-01-16 09:01 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.


Yellow-nak köszönöm a választ, eddig ezek a lehetőségek fel se merültek. ( A három hibakód nem nem mutatott rá egyértrlműen a problémára, ha megtalálom. hibakódos papírt majd leírom) A szerelőm amúgy egy vagy több szelep meghibásodására gyanakszik, illetve/vagy azoknak az "illesztési" hibájára. Kérdésem lenne még,hogy a amennyiben Yellow által írt dogok probléma annak a javíttatása nagyságrendileg mennyi lenne, valamint ha a szelepekkel lenne a probléma annak a javítása/cseréje mennyi lenne? a válaszokért előre is köszönet

YELLOW Elküldve: 2018-01-16 08:03 Mi lehet a baj?

CzZD írta: Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.


ez minden olyan BMW-t érint, amiben ez a motor van, nem csak a compact-ot.
hogy konkretizáljuk, mikor nem tudjuk mi a hibakód. nem tudjuk mi az a rendellenes hang. csak alapjáraton csinálja, vagy fordulaton is?
ha a valvetronic nem jó, akkor alapból beáll a motor ebbe az üzemmódba. mivel neked csalk lehúzásra áll be, így azt gondolom a vezérlője okés. vagy az állítómotor nem jó, kopott excentertengely, vagy excentertengely szenzor lehet rossz.
de ezt így konkrétan fórumon meg nem mondjuk.

CzZD Elküldve: 2018-01-16 00:39 Mi lehet a baj?

Sziasztok!
Segítségetek szeretném kérni egy olyan problémámmal kapcsolatban, hogy van egy 2004-es E46 316 Ti Compactom amit valvetronic vezérlés nélkül használok ( a valvetronic elvileg le van húzva a motorról) elvileg minden probléma és gond nélkül. Ha a valvetronica vissza van kötve a motor rendellenes hangot produkál, kiolvasáskor 3 a valvetronic-val kapcsolatos hibakódot mutat a program. Valvetronic nélkül viszont minden ok, esetleg annyi az észrevételem, hogy átlagban 2-2,5 l több a fogyasztás meg kevésbé dinamikus az autó.Compact tulajdonosok közül járt már valaki így esetleg? Vagy esetleg tudná valaki hogy mi a pontos probléma és hogyan orvosolható? (kidobni eladni nem tervezem, de 500ezeret se akarok rákölteni :D ) Az is nagy segítség lenne ha valaki konkretizálná a problémát!
Válaszaitokat előre is köszönöm.