Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29878 találat


spilltomi Elküldve: 2017-11-17 10:28 Mi lehet a baj?

spilltomi írta:
GarbaczJoe írta: Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.



Szia. Én az üzemanyag irányt követném. Amikor csinálja a hibát, az ecu-t szedjétek ki a házból, tegyetek rá gyújtást és mérjétek ki multiméterrel, hogy hova nem küldi(vagy honnan nem kapja) a normális értékeket az ecu. Aztán ha ez megvan, lehet gondolkodni, hogy miért nem megy a jel. Ezzel kezdeném. Üzemanyagellátást vizsgálnám. Megy e a porlasztóhoz jel, amikor gyujtásra teszed stb... :)


Ja és még mielőtt nekiálltok a küzdelemnek, láttam, hogy nem kommunikál amikor a hiba jelen van. Csatlakozzatok rá inpával, amikor nem produkálja a hibát. Hátha akkor kommunikál és van benne tárolt hiba. Ez jelentősen egyszerűsítene a dolgon :)

spilltomi Elküldve: 2017-11-17 10:21 Mi lehet a baj?

GarbaczJoe írta: Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.



Szia. Én az üzemanyag irányt követném. Amikor csinálja a hibát, az ecu-t szedjétek ki a házból, tegyetek rá gyújtást és mérjétek ki multiméterrel, hogy hova nem küldi(vagy honnan nem kapja) a normális értékeket az ecu. Aztán ha ez megvan, lehet gondolkodni, hogy miért nem megy a jel. Ezzel kezdeném. Üzemanyagellátást vizsgálnám. Megy e a porlasztóhoz jel, amikor gyujtásra teszed stb... :)

GarbaczJoe Elküldve: 2017-11-17 08:28 Mi lehet a baj?

Sziasztok! Durván 2 hónapja nem bírunk se én se a szerelő ismerősök rá jönni, hogy még is mi lehet a baja ennek a drága autónak... Hátha ti találkoztatok már ilyennel.
Szóval adott egy 2004-es 330xd e46. Nyár végén el kezdte azt játszani velem, hogy ha üzemmeleg a motor és le állìtom ki kattan egy relé az óracsoport környékén és ha ez után inditani szeretnék akkor a vízhőfok mérő be áll pirosba check engine lámpa nincs gyújtáson az üzemanyagszivattyú nem búg és csak köszörül az autó. Mondtak itt már mindent... vezérműtengely jeladó. Hát az cserélve lett és még mindig játsza. Porlasztócsúcs. Ki lettek mérve ha minden igaz kutya bajuk. Üzemanyag előszállító szivattyú relé. Ez is cserélve lett. Motorvezérlő. Na ez az amit még nem piszkáltunk. Hozzá teszem a hibajelenségnél az auto nem kommunikál semmilyen diag műszerrel. Illetve 1 hete el kezdte azt játszani hogy hidegen sem búg a szivattyú ilyenkor ugye szintén csak köszörűl de nem indul majd sok sok játszadozás után néha el kapja az ütemet és felbúg a szivattyú pöccröff indul az autó. Mi a franc lehet a baja? Előre is köszönöm a segítségeket.

Bakky Elküldve: 2017-11-17 06:23 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bakky írta:
b_imi írta:
Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.


Köszi!
Azt ki lehet szűrni, hogy melyik termosztát hányt be (ha az a gond), vagy menjek sorba és egyszer csak rátalálok?


ez leginkább így működik. nem lehet túl pontosan megmondani. mindig a másik rossz, ezért célszerű egybe cserélni. meg úgyis tönkre fog menni a másik is. illetve már az új is lehet eleve rossz. van rá példa.
ellenőrizni kiszerelt állapotban lehet, belerakod egy vízbe, amit elkezdesz melegíteni, és figyeled a hőmérőt, és a termosztátot, mikor nyit ki.
általában elég a nagy és az EGR termosztátot cserélni, ha 3 is van.


Köszi!
80 fokos a víz, szóval remélem termosztát, megrendeltem a nagyot, kezdem azzal, hátha megoldja!

YELLOW Elküldve: 2017-11-16 12:31 Akkumulátor

fehertoil írta: Sziasztok, a problémám teljes okát nemismerve akkumulátorhoz kötöm, így ide írnám le. Ma reggel, azután, hogy viszonylagos hűvös idő érkezett reggel bekartam indítani az autót( 3as széria, e46, 318d), már az fura volt, hogy a távirányító nem nyitotta, de aztán kulcs segítségével ezt áthidalva kinyitottam és a műszerfal azonnal kulcs behelyezése nélkül olyan állapotba ugrott, mintha gyújtást adtam volna rá. Egész pontosan a víz hőmérő muitatója is fordítva működik, a tempomat jelzése is ég, a féklámpák is égnek(és ezt a műszerfal is jelzi most) A rádió ugyan nem indul el magától, de aztán ha gyújtást tényleg ráadom kulcs fordítással, akkor minden helyreáll, a vízhőmérő is visszakúszik, a tempomatt kialszik, a rádió és az elektromos ablakemelők pedig műküdnek, mintha misem történt volna, sőt az autó is beindul,hideg ide vagy oda gyakorlatilag pöccre. A kulcsban cseréltem elemet, de továbbra sem működik. Levettem a sarut az akkuról, de visszahelyezés után is folyzatja a már leírtakat. Az elég egyértelmű, hogy keresnem kell egy autóvillamossági szakértőt, de gondoltam hátha valakinek esett már meg hasonló és megnyugtathatom magam. :)

Köszi :)


cseréltél elemet a kulcsban? akksi van benne. vagy már mókolt kulcsod van? ha cseréltél "elemet", akkor újra kell tanítani a kulcsot.
a többi dologra kontakt hibát mondanék, a hideg hatására valami úgy feszül, ahogy nem kellene.
nem hiszem, hogy akksi probléma lenne, ha ilyet produkál, miközben a kulcs benne sincs a gyújtáskapcsolóban.
valami előzmény volt? korábban valami elektromos hekkelés? stb?

fehertoil Elküldve: 2017-11-16 12:22 Akkumulátor

Sziasztok, a problémám teljes okát nemismerve akkumulátorhoz kötöm, így ide írnám le. Ma reggel, azután, hogy viszonylagos hűvös idő érkezett reggel bekartam indítani az autót( 3as széria, e46, 318d), már az fura volt, hogy a távirányító nem nyitotta, de aztán kulcs segítségével ezt áthidalva kinyitottam és a műszerfal azonnal kulcs behelyezése nélkül olyan állapotba ugrott, mintha gyújtást adtam volna rá. Egész pontosan a víz hőmérő muitatója is fordítva működik, a tempomat jelzése is ég, a féklámpák is égnek(és ezt a műszerfal is jelzi most) A rádió ugyan nem indul el magától, de aztán ha gyújtást tényleg ráadom kulcs fordítással, akkor minden helyreáll, a vízhőmérő is visszakúszik, a tempomatt kialszik, a rádió és az elektromos ablakemelők pedig műküdnek, mintha misem történt volna, sőt az autó is beindul,hideg ide vagy oda gyakorlatilag pöccre. A kulcsban cseréltem elemet, de továbbra sem működik. Levettem a sarut az akkuról, de visszahelyezés után is folyzatja a már leírtakat. Az elég egyértelmű, hogy keresnem kell egy autóvillamossági szakértőt, de gondoltam hátha valakinek esett már meg hasonló és megnyugtathatom magam. :)

Köszi :)

YELLOW Elküldve: 2017-11-16 09:25 Mi lehet a baj?

Bakky írta:
b_imi írta:
Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.


Köszi!
Azt ki lehet szűrni, hogy melyik termosztát hányt be (ha az a gond), vagy menjek sorba és egyszer csak rátalálok?


ez leginkább így működik. nem lehet túl pontosan megmondani. mindig a másik rossz, ezért célszerű egybe cserélni. meg úgyis tönkre fog menni a másik is. illetve már az új is lehet eleve rossz. van rá példa.
ellenőrizni kiszerelt állapotban lehet, belerakod egy vízbe, amit elkezdesz melegíteni, és figyeled a hőmérőt, és a termosztátot, mikor nyit ki.
általában elég a nagy és az EGR termosztátot cserélni, ha 3 is van.

Bakky Elküldve: 2017-11-16 08:58 Mi lehet a baj?

b_imi írta:
Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


A belső menüben nézni kéne egy üzemi vízhőfokot. Ez 88°C optimális esetben. Ha nem éri el, akkor termosztát csere. Az automatában 3 van.



Köszi!
Azt ki lehet szűrni, hogy melyik termosztát hányt be (ha az a gond), vagy menjek sorba és egyszer csak rátalálok?

Bakky Elküldve: 2017-11-16 08:55 Mi lehet a baj?

bricktopm írta:
Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


Az elsőre BC-ből nézz hőmérsékletet, hátha csak a hőmérő k rvult el. Ha nem termosztát, esetleg a kuplung nincs-e berohadva.
Egyébként érdemesebb lenne elektromosra cserélni, majd nyári dugóban érzed ennek a negatív hatását.
A másikra pedig vagy szervószivattyú csere, vagy beletörődsz. Ajánlom az utóbbit, én cseréltem szivattyút 1.5éve, az egész rendszer át lett mosva, új ATF olaj stb.fél évig volt néma, azóta ugyan úgy búgni kezdett. 60 pár ezer,, tehát...
Garis még mindig, viszont ahhoz hogy érvényesítsem a garit le kell szedni, felküldik "kivizsgálásra" amíg az autó persze áll... így marad a búgás.


Köszi az infót! Elindulok ezen a vonalon!
Egyébként mi lenne ez az elektromos cucc amit írtál? A viszkot lehet cserélni elektromosra? Kb. mennyi lenne a csere? Túl sokat nem akarok rá költeni, mert lehet, hogy adom tovább hamarosan!
A rádió problémára van ötleted?

bricktopm Elküldve: 2017-11-15 22:57 Mi lehet a baj?

Bakky írta: Sziasztok!

2 hete került hozzám egy 2004-es E46 320D 150 LE. A probléma az, hogy a viszkó ventillátor állandóan forog, indítástól-leállításig, hidegen-melegen. Laikusként gondolom ez így nem jó, mert ennek csak nagyon meleg motornál kellene kapcsolni. A kisebb gond az, hogy ettől folyamatosan "süvítő" hagja van, a nagyobb, hogy így nehezen melegszik be a motor. Az autót egyébként unokaöcsémtől "szereztem", ismerem az előéletét. Elmondása szerint mindig ezt csinálta, Ő is gondolta, hogy ez nem túl OK, miután hallotta, hogy más 320-nak nem ilyen a hangja, ezért 2 éve kicserélte a ventillátort, de a jelenség maradt, Ő pedig beletörődött, de én nem szeretnék. Mi lehet a gond?

Aztán következő: hidegen, ha tekerem a kormányt a szervóból zúgó hang jön, ami néhány kanyar után elmúlik, elvileg ez is évek óta fenn áll.

És még egy furcsa jelenség: menet közben ha leveszem a rádióról a hangerőt, vagy egyből, vagy a következő fékezésnél egy durva háttérzaj (zúgás, mohogás) jön a hangszóróból, de ha emelem a hangerőt elmúlik.
Hát ennyi, ha van ötletetek, segítsetek kérlek!

Illetve tudtok-e ajánlani Szolnokon megízható szerelőt?
Köszi előre is!
Üdv.
Szabi


Az elsőre BC-ből nézz hőmérsékletet, hátha csak a hőmérő k rvult el. Ha nem termosztát, esetleg a kuplung nincs-e berohadva.
Egyébként érdemesebb lenne elektromosra cserélni, majd nyári dugóban érzed ennek a negatív hatását.
A másikra pedig vagy szervószivattyú csere, vagy beletörődsz. Ajánlom az utóbbit, én cseréltem szivattyút 1.5éve, az egész rendszer át lett mosva, új ATF olaj stb.fél évig volt néma, azóta ugyan úgy búgni kezdett. 60 pár ezer,, tehát...
Garis még mindig, viszont ahhoz hogy érvényesítsem a garit le kell szedni, felküldik "kivizsgálásra" amíg az autó persze áll... így marad a búgás.