Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


katonaza Elküldve: 2021-06-23 10:52 Porlasztó

Kedves Fórumtagok,

facelift E46 3000 cm3 diesel motor injektorok cseréjén gondolkodom a 272 Le-s(!) E60 535D injektorokra, melyek mechanikailag kompatibilisek.

Mielőtt beleugrok 6 db injektor megvásárlásába / felújíttatásába, szeretném ellenőrizni, hogy az én E46-os computerem egyáltalán tudja-e fogadni az 535D injektorok IMA kódját.

Ezért szeretnék megkérni mindenkit, akinek közeli/távoli ismeretségében van 272 Le-s 535D tulaj, vagy ő maga az, küldjön nekem néhány IMA kód példát, hogy le tudjam ellenőrizni, elfogadja-e azokat az E46 vezérlője.

Amennyiben csak az IMA kód kiolvasása az akadály, akkor házhoz megyek, kiolvasom (lehetőleg Bp, vagy Dunán innen Eger - Miskolc - Nyíregyháza - Debrecen térségben).

Ha van más ötlet IMA kódok gyűjtésére, természetesen azt is örömmel veszem.

Köszönöm ha elolvastátok, pláne ha segíteni is tudtok.

YELLOW Elküldve: 2021-06-21 16:43 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

joezeyoutube írta: E46 Compact 320d M47204d4d
Delphi program fent, működik, hibakódokat tudtam olvasni, törölni.
A porlasztók korrekcióit hol lehet megnézni?
Nem mertem turkálni, de adaptáció törlést találtam (azt nagyon nem kéne 20 éves autónál, ami így jó).
Programming ot (amibe szintén nem léptem bele)


Vagy fel kell szenvedjem a WOW ot? win10 em van.


én még nem ruháztam be delphi-re, de szeretnék. hogy mi hol van nem tudom. használtam már, de régen és rövid ideig.

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-21 14:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

E46 Compact 320d M47204d4d
Delphi program fent, működik, hibakódokat tudtam olvasni, törölni.
A porlasztók korrekcióit hol lehet megnézni?
Nem mertem turkálni, de adaptáció törlést találtam (azt nagyon nem kéne 20 éves autónál, ami így jó).
Programming ot (amibe szintén nem léptem bele)


Vagy fel kell szenvedjem a WOW ot? win10 em van.

Goron Elküldve: 2021-06-21 12:37 Mi lehet a baj?_

Goron írta:
YELLOW írta:
Goron írta: Sziasztok.van egy m54b22 e46 Cabrio ,amióta megvan azt csinálja ,hogy reggel elsőre nem indul.(nagyon ritkán indul,de nehezen szedi össze magát ).Van,hogy többször ,de másodikra általában indul.Utánna végig jó,indul elsőre és kb.80-100 simán megy(ennyit használom max egy nap).Valakinek van ötlete vagy találkoztatok hasonlóval .Köszi előre is!


első körben üzemanyagpumpában lévő visszacsapó szelepre gondolnék. hosszabb állás után elengedi a rendszerben a nyomást.
próbáld meg, hogy napi első indásnál, mielőtt indítanál, előtte 2-3x add rá a gyújtást. minden gyújtásráadásnál várj legalább 5 másodpercet. csak a 3. után indítózz. ha ezzel a módszerrel indul, akkor a fenti a probléma.
külön nem cserélhető ez a szelep, de lehet, hogy igen.

Köszi,megpróbálom.Írok majd.


Valószínűleg igazad lesz.Reggel addig adtam rá többször ,az elején hangosabb volt majd elhalkult,utánna pöcre indult.Ha jól láttam van az üzemanyag szűrőn is egy szelep,cserélek eggyet hátha .Köszi

Goron Elküldve: 2021-06-21 06:46 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Goron írta: Sziasztok.van egy m54b22 e46 Cabrio ,amióta megvan azt csinálja ,hogy reggel elsőre nem indul.(nagyon ritkán indul,de nehezen szedi össze magát ).Van,hogy többször ,de másodikra általában indul.Utánna végig jó,indul elsőre és kb.80-100 simán megy(ennyit használom max egy nap).Valakinek van ötlete vagy találkoztatok hasonlóval .Köszi előre is!


első körben üzemanyagpumpában lévő visszacsapó szelepre gondolnék. hosszabb állás után elengedi a rendszerben a nyomást.
próbáld meg, hogy napi első indásnál, mielőtt indítanál, előtte 2-3x add rá a gyújtást. minden gyújtásráadásnál várj legalább 5 másodpercet. csak a 3. után indítózz. ha ezzel a módszerrel indul, akkor a fenti a probléma.
külön nem cserélhető ez a szelep, de lehet, hogy igen.

Köszi,megpróbálom.Írok majd.

YELLOW Elküldve: 2021-06-20 18:38 Mi lehet a baj?_

Goron írta: Sziasztok.van egy m54b22 e46 Cabrio ,amióta megvan azt csinálja ,hogy reggel elsőre nem indul.(nagyon ritkán indul,de nehezen szedi össze magát ).Van,hogy többször ,de másodikra általában indul.Utánna végig jó,indul elsőre és kb.80-100 simán megy(ennyit használom max egy nap).Valakinek van ötlete vagy találkoztatok hasonlóval .Köszi előre is!


első körben üzemanyagpumpában lévő visszacsapó szelepre gondolnék. hosszabb állás után elengedi a rendszerben a nyomást.
próbáld meg, hogy napi első indásnál, mielőtt indítanál, előtte 2-3x add rá a gyújtást. minden gyújtásráadásnál várj legalább 5 másodpercet. csak a 3. után indítózz. ha ezzel a módszerrel indul, akkor a fenti a probléma.
külön nem cserélhető ez a szelep, de lehet, hogy igen.

Goron Elküldve: 2021-06-20 14:15 Mi lehet a baj?_

Sziasztok.van egy m54b22 e46 Cabrio ,amióta megvan azt csinálja ,hogy reggel elsőre nem indul.(nagyon ritkán indul,de nehezen szedi össze magát ).Van,hogy többször ,de másodikra általában indul.Utánna végig jó,indul elsőre és kb.80-100 simán megy(ennyit használom max egy nap).Valakinek van ötlete vagy találkoztatok hasonlóval .Köszi előre is!

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-18 08:32 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Köszi. Elsőre rendeltem egy Delphi DS150 et, elég nekem a Wow, nem rögvest beletúrni akarok. Amúgy az INPA val akkor ha valaki érti az EGR-t is ki lehet ütni, vagy a koromszűrőt (nem tudom BMW hogy nevezi DPF?) Bár ha nincs EGR elméletileg a tökéleteshez másik map is kellene a motorvezérlőbe gondolom, nincs kipufgáz visszavezetés, gyorsabb égés tisztább levegővel, egész más időkben kellhet más mennyiségű gázolaj ugyanabban a terhelési állapotban.

YELLOW írta:
joezeyoutube írta: Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?


az INPA a BMW szoftvere, gyári diag szoftver.
tudni kell mit kell venni ebay-en és akkor ugyanaz. egyébként sokszor írják, hogy BMW, de hogy mindent tudj olvasni mókolni kell vele. Kell bele egy rövidzár. valószínű a bömbibótos ezt megcsinálja. egyébként szerintem ő is kínából veszi ugyanennyiért, csak drágábban adja tovább.
nekem pl VAG-COM KKL kábelem van a BMW-hez. vagy is az is van. INPA-hoz tökéletes.
arra kell ezeknél figyelni, hogy a kábel driver-ét csak azt szabad feltenni, amit adnak hozzá. tehát netre kapcsolódás esetén, ha magától lefrissíti, akkor kinyírhatja a chip-et és kuka a kábel.
illetve az INPA telepítése lehet kicsit bonyolultabb egy laikusnak, de időigényes beállítani a dolgokat. nem a progiban, hanem a windows-on. én XP-n használom, szóval... :D


YELLOW Elküldve: 2021-06-17 18:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

joezeyoutube írta: Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?


az INPA a BMW szoftvere, gyári diag szoftver.
tudni kell mit kell venni ebay-en és akkor ugyanaz. egyébként sokszor írják, hogy BMW, de hogy mindent tudj olvasni mókolni kell vele. Kell bele egy rövidzár. valószínű a bömbibótos ezt megcsinálja. egyébként szerintem ő is kínából veszi ugyanennyiért, csak drágábban adja tovább.
nekem pl VAG-COM KKL kábelem van a BMW-hez. vagy is az is van. INPA-hoz tökéletes.
arra kell ezeknél figyelni, hogy a kábel driver-ét csak azt szabad feltenni, amit adnak hozzá. tehát netre kapcsolódás esetén, ha magától lefrissíti, akkor kinyírhatja a chip-et és kuka a kábel.
illetve az INPA telepítése lehet kicsit bonyolultabb egy laikusnak, de időigényes beállítani a dolgokat. nem a progiban, hanem a windows-on. én XP-n használom, szóval... :D

joezeyoutube Elküldve: 2021-06-17 09:51 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.
INPA kábelt+CD-t vennék, valószínű ez az ami nekem kell (ár érték arány csak a saját 2001 E46 hoz kellene, csak néha) Win10 re látok a youtubeon telepítési utmutatót, tényleg fel fog menni?

Másik miért lehet, hogy a Bömbibolt ban 13e az ebayon 4e HUF. Ugyanaz lehet? Kell figyelni milyen az alkatrész készlet?

FTDI FT232RL ebay es hez írva, nekem nem mond semmit, miért jó ha vvel van építve az USB interfész, vagy miért rossz.
A Bömbi boltos FT232RQ, hm...ezért lenne jobba?

Oké a kínai lehet nem működik elsőre (OpCom ot anno kínából vettem rögtön 3 smd kondi nem volt rendesen a helyén, kevés ón, de szerencsére megvoltak az alkatrészek csak egyik oldalt szakadt le, de javítottam reklamáció helyett.

A Bömbi boltos jobb? Megbízhatóbb, miben lehet más?


Esetleg Delphi DS150 et érdemes venni (off tipusok ismerete). Sokkal kevesebb BMW tudás, mint az INPA?