Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2021-04-13 19:39 Nem tudom mi a baja az autómnak

Noked írta: Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!


ez inkább olyan jelenség, mint amikor a főtengely jeladó rosszalkodik, ezek a befulladások tipikusan, kuplung benyomásra.
de ennél simán lehet a DISA szelep is problémás. vagy ennyit bírt a kartergáz szellőztető.
kartel az más, mivel 2x is rosszul írtad, gondoltam szólok.helyesen karter. ;)

Noked Elküldve: 2021-04-13 10:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok!
Auto: 2003-as, 3-as BMW, E46 2200cm3, sor 6,
Lassan 1 éve szenvedek az alábbi jelenséggel.
- A nap első indulásakor minden rendben zajlik, az autó úgy megy, ahogy kell. Mindegy, hogy 1km vagy 1000km megyek, 2 percet vagy 4 órát vezetek.
- A következő induláskor kezdődnek a gondok. Alapjáraton az első gázpedál érintésre hajlamos lefulladni az autó.
- Kitolatsz a parkolóból, kuplung 1-esbe, közben lefullad az autó.
- Stoptáblánál megállsz, lefullad az autó
- 90-es tempónál, nagyobb kanyar jön, ezért lassítok majd visszaváltás, közben beesik a fordulat és lefullad az autó (ritkán, de előfordul)
- továbbá gáz adásra lomha, erőtlen az autó, alig gyorsul. 3000 fordulat felett megindul az autó, de még ekkor se olyan mint szokott
Nagyából ezek a tünetek

Amiket már csináltam:
- Légtömegmérő cserélve
- 3-4 lyukas cső kicserélve
- teljes kartelgáz rendszer cserélve (csövek, szűrő stb..)
- Diagnosztikában semmi olyan hibajel nincs, ami ezekre a jelenségekre adna magyarázatot
- Gyertyák. trafók ellenőrizve.

Esetleg valaki találkozott hasonló jelenséggel, vagy netán van ötlet hogy mi lehet még a gond?
A jelenség annak tűnik, mintha nem jól mérnél az anyagokat és ezáltal az égés nem megfelelő. Ezért is cseréltük a légtömegmérőt, majd a teljes kártelgáz rendszert. Amikor a kartelgáz rendszer cseréltük, akkor fél évre 95%-ban megszűntek a hibajelenségek, de azóta megint kezdenek újra előjönni.

Előre is köszi a segítséget!

YELLOW Elküldve: 2021-02-01 19:58 Olvasólámpás belsõ világítás

Bryan írta: Sziasztok! Adott egy facelift előtti E46 touring.
Gondoltam kicserélem a belső világítást. Elsőt beraktam, jó is. Hátulra is beraktam, ezáltal egyik lámpa de működik. Gyújtás le és vissza, bekapcsolom a lámpát, felvillan az első és hátsó, és ennyi is volt.
De, ha berakok egy hagyományos T10-és izzót az egyikbe, már működik is a másik, csak a kettő led nem megy egyszerre. Valakinek valami ötlete van? :)
Vagy inkább engedjem el?


előtét ellenállás kellene. vagy normális LED-es sofita, aminek legyártásakor figyeltek erre.

Bryan Elküldve: 2021-02-01 16:45 Olvasólámpás belsõ világítás

Sziasztok! Adott egy facelift előtti E46 touring.
Gondoltam kicserélem a belső világítást. Elsőt beraktam, jó is. Hátulra is beraktam, ezáltal egyik lámpa de működik. Gyújtás le és vissza, bekapcsolom a lámpát, felvillan az első és hátsó, és ennyi is volt.
De, ha berakok egy hagyományos T10-és izzót az egyikbe, már működik is a másik, csak a kettő led nem megy egyszerre. Valakinek valami ötlete van? :)
Vagy inkább engedjem el?

YELLOW Elküldve: 2021-01-29 17:41 Ajtónyítási Gondok!

sbalazs22 írta: Sziasztok

Van egy e46 318d bmw.
Ezzel van olyan gond,hogy a távirányitó nem reagál semmire.
Kulcs jó zke modul cserélve lett mert valaki kicserélte és nem belevaló volt benn ez természetesen kódolva lett.Szélvédő jó nem szakadt.Vevő panel cserélve lett mert be volt ázva.Ajtó,csomagtartó,motorháztető kontaktok rendben.Belső gombal műnködik a centrálzár.Próbáltam új távirányitóval is semmi.Oszciloszkópal mérve a vevő panel veszi a távirányitó jelét.Vezeték rendben nem szakadt.Én már szerintem mindent kipróbáltam,de hátha van még valakinek egy jó ötlete.Előre is köszönöm a válaszokat


amatőr kérdés, de próbáltad be is tanítani a kulcsot?

sbalazs22 Elküldve: 2021-01-29 10:33 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok

Van egy e46 318d bmw.
Ezzel van olyan gond,hogy a távirányitó nem reagál semmire.
Kulcs jó zke modul cserélve lett mert valaki kicserélte és nem belevaló volt benn ez természetesen kódolva lett.Szélvédő jó nem szakadt.Vevő panel cserélve lett mert be volt ázva.Ajtó,csomagtartó,motorháztető kontaktok rendben.Belső gombal műnködik a centrálzár.Próbáltam új távirányitóval is semmi.Oszciloszkópal mérve a vevő panel veszi a távirányitó jelét.Vezeték rendben nem szakadt.Én már szerintem mindent kipróbáltam,de hátha van még valakinek egy jó ötlete.Előre is köszönöm a válaszokat

YELLOW Elküldve: 2021-01-27 20:28 Hûtés probléma

Bryan írta: Sziasztok!
Alany egy 2001 E46 Touring, 100 kW-os 20d motorral.
A napokban tapasztaltam, hogy hosszabb pályázás során gyenge lesz a fűtés. Az üzemi hőmérsékletet nem éri el, éppen hogy megemelkedik a mutató a kék zónából.
Egy helyben állva alapjáraton jó a fűtés, nagyjából melegedik is, de közel se üzemire.
Én termosztátra gyanakszom, de a fene tudja, nincs kedvem feleslegesen szétszedni, és újra felfagyállózni a verdát ebben az időben. (úgyis ez lesz a vége...)
Egy 2 órával ezelőtt álltam meg az udvaron, hosszabb pályázás után (120 km), meg Nyomkodtam az alsó és felső vízcsövet ami a hűtőből jön ki. Kissé kluttyog, mintha levegős lenne a cső.
Tágulási tartály maxon van. Én eléggé gyanakszom hogy légteleníteni kell, ezek mentén.
Valaki tud valami ötletet? Netán leírni a légtelenítés menetét pontosan?
Érdekes, hogy lassan, városban haladva jó a fűtés, csak nagyobb tempónál szar.


ez inkább termosztát probléma. legalábbis erre utal a dolog. előfordulhat, hogy nem csak 1 termosztátod van. ha több, akkor érdemes mindkettőt cserélni.
légtelenítés párszor le van már írva. vagy vízszintesen kell állni, vagy az orra legyen magasabban. motor legyen hideg. légtelenítőket kitekerni. motor beindít, fűtést ráad, bent középen a pirosba tekerni, felvenni a hőfokot és a ventit közepesre állítani minimum. aztán hagyni kell, míg teljesen üzem meleg lesz a motor. közben a kiegyenlítőn keresztül lehet nézni a szintet. és mindig szintre kell tölteni közben, hogy ne tudjon levegőt beszívni a körbe. aztán ahogy a légtelenítőkön megjelenik a víz, el lehet zárni őket., majd a jó szint után a kiegyenlítőre is felmehet a kupak. kupakot lehet menet légtelenítés közben ki/be tekerni, csak vigyázni kell, mikor már meleg. aztán másnap hideg motornál újra szint ellenőrzés. és pár napig érdemes figyelni a szintet.

Bryan Elküldve: 2021-01-27 14:30 Hûtés probléma

Sziasztok!
Alany egy 2001 E46 Touring, 100 kW-os 20d motorral.
A napokban tapasztaltam, hogy hosszabb pályázás során gyenge lesz a fűtés. Az üzemi hőmérsékletet nem éri el, éppen hogy megemelkedik a mutató a kék zónából.
Egy helyben állva alapjáraton jó a fűtés, nagyjából melegedik is, de közel se üzemire.
Én termosztátra gyanakszom, de a fene tudja, nincs kedvem feleslegesen szétszedni, és újra felfagyállózni a verdát ebben az időben. (úgyis ez lesz a vége...)
Egy 2 órával ezelőtt álltam meg az udvaron, hosszabb pályázás után (120 km), meg Nyomkodtam az alsó és felső vízcsövet ami a hűtőből jön ki. Kissé kluttyog, mintha levegős lenne a cső.
Tágulási tartály maxon van. Én eléggé gyanakszom hogy légteleníteni kell, ezek mentén.
Valaki tud valami ötletet? Netán leírni a légtelenítés menetét pontosan?
Érdekes, hogy lassan, városban haladva jó a fűtés, csak nagyobb tempónál szar.

Istvanka1983 Elküldve: 2021-01-27 12:46 Mi lehet a baj?_

YELLOW írta:
Istvanka1983 írta: Üdvözlök mindenkit!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy E46 touringom, 2.0 dízel.
A probléma a következő: 2000-es fordulat fölé huzatom nem bírom következő sebességekbe rakni vagy kivenni az adott sebességből. E fordulat alatt minden sebességet vesz hibátlanul. Mi lehet a gond!?
Munkahengert cseréltem .... de változás nem történt.
A másik probléma pedig, hogy 2-esből 3-masba való váltáskor néha 5-be megy. Ha 4-ből váltok 5-be akkor időnként 3-ba megy.
Találkozott-e már valaki hasonló problémákkal, ha igen mi rá a megoldás!?
Azt elfelejtettem, hogy alapjáraton van egy kissebb remegése az autónak!
Köszönöm előre is a válaszotokat!


itt több minden is lehet a hiba. kuplung, kuplungszerkezet. szinkrongyűrű kopás, vagy vannak a váltóban ilyen stiftek, amik a fokozatban tartják és a fokozat váltásban is segítenek. ezek ilyen rugós stiftek, amik el szoktak törni pl. ha már sok a km, s nem tudni mi mikor lett cserélve, akkor egy váltó felújítás nem árt. a stiftekhez nem kell bontani a váltót, de le kell venni. ha le van véve, akkor kuplung lendkerék ellenőrzés.
rázkódás lehet gumibak miatt, porlasztók miatt, lendkerék miatt.



Köszönöm szépen a gyors válaszod!
A bakokat már cseréltem!
Akkor marad a váltó levétel ha megvagyok a javítással jelentkezem!
Köszönöm!

YELLOW Elküldve: 2021-01-26 22:25 Mi lehet a baj?_

Istvanka1983 írta: Üdvözlök mindenkit!

Egy olyan kérdéssel fordulok hozzátok, hogy van egy E46 touringom, 2.0 dízel.
A probléma a következő: 2000-es fordulat fölé huzatom nem bírom következő sebességekbe rakni vagy kivenni az adott sebességből. E fordulat alatt minden sebességet vesz hibátlanul. Mi lehet a gond!?
Munkahengert cseréltem .... de változás nem történt.
A másik probléma pedig, hogy 2-esből 3-masba való váltáskor néha 5-be megy. Ha 4-ből váltok 5-be akkor időnként 3-ba megy.
Találkozott-e már valaki hasonló problémákkal, ha igen mi rá a megoldás!?
Azt elfelejtettem, hogy alapjáraton van egy kissebb remegése az autónak!
Köszönöm előre is a válaszotokat!


itt több minden is lehet a hiba. kuplung, kuplungszerkezet. szinkrongyűrű kopás, vagy vannak a váltóban ilyen stiftek, amik a fokozatban tartják és a fokozat váltásban is segítenek. ezek ilyen rugós stiftek, amik el szoktak törni pl. ha már sok a km, s nem tudni mi mikor lett cserélve, akkor egy váltó felújítás nem árt. a stiftekhez nem kell bontani a váltót, de le kell venni. ha le van véve, akkor kuplung lendkerék ellenőrzés.
rázkódás lehet gumibak miatt, porlasztók miatt, lendkerék miatt.