Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


nD0minik Elküldve: 2020-11-06 11:48 Fékjavítás

Benyo89 írta:
Csota írta: Sziasztok! Teljes fék felújítás után, pontosabban teljes csőrendszer csere, új dugattyúk, tömítések, az a jelenség, hogy csúsztatott fékezésnél elmegy a fékhatás. Légtelenítés többször is volt, impából abs légtelenítés is. Hírtelen pedálnyomásnál blokkol, csak felpumpált ill. csúsztatott fékezésnél megy el. Arra gyanakszom, hogy visszaenged a főfékhenger. Volt e már valakinek hasonló gondja?


Szia!
Nekem volt ilyen.
Vákumpumpa adta meg magát nálam és telenyomta a fékhengert olajjal.
Jó volt vele Budapesten araszolni a dugóban. (mikor szarna be ha nem akkor) :D
Remélem segítettem.


Én is találkoztam hasonlóval e46 n46b18a-nál, nálam hosszabb fékezésnél elment a rásegítés,felkeményedett a pedál, de a fékhatás megmaradt.nekem is a vákumpumpa tömítése eresztett, a membránhoz bejutó olaj kilyukasztotta a membránt és szökött a vákum. Nekem vákumpumpa + fékrásegítő csere lett a vége

Bardae46 Elküldve: 2020-11-04 21:34 Mi lehet a baj?

Bardae46 írta:
YELLOW írta:
Bardae46 írta:
YELLOW írta:
Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm :)


:namivan:
milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.


Egy ilyen műanyag henger ket o gyűrűvel és ebbe megy a trafó megpróbáljuk rádugni diagra.
Jövőhéten veszünk alkatrészt és megpróbáljuk megcsinálni:D


hát nem tudom.... trafó hiba miatt lehet egyenetlen alapjárat, de akkor check engine is világít, villog, és subaru hangja lesz és marha büdös, és füstöl.
én nem láttam még ilyen műanyag hengert... pedig ilyen motorom van és trafót is cseréltem már...


Ez igazából a szelepfedél alatt van és ha jól emlékszem kettővan belőle egy a 1es hengernél egy a 4es hengernél de hétfőre intézek hibakód olvasást és akkor remélem
Meg tudja mondani mi lehet a baja :)


Meglett a baj forrása vezérműtengely jeladó, és légtömegmérő egyszerre :D de kicseréltük és most már indul és szépen jár :D viszont meglazult a lánc szóval jövő héten megy vezérlés cserére

bricktopm Elküldve: 2020-11-04 10:58 Mi lehet a baj?

Üdv Urak!

Rég írtam ide (szerencsére :D), de most lenne egy fura kérdésem.

M52TUB20as blokkos e46-om 1-2hónapja elkezdte kigyujtogatni a sárga olajlámpát. A furcsaság viszont most kezdődik, rövid utakon nem cisnálja, csak hosszabb utakon, ha már bemelegedett az olaj. Ilyenkor ha félreállok és megnézem a szintet valóban minimum alattit látok a pálcán, viszont, ha hagyom állni szépen megvan a max szint.

Ha leállítom a gépet és ujra elindítom kb 15percig megint nicns sárga lámpa.
Olyan mintha nem térne vissza az olaj menetközben a karter aljába. Találkoztatok már ilyennel? Ötlet rá?

Szenzorom márciusban cseréltem, mert csepegett. Hella.
Szerk.: ja és megtettem a kocsival így szorgos olajszint ellenőrzések mellett már vagy 1000km-t még nem hajtókarcsapágyas, szóval nem értem.



Crankman Elküldve: 2020-10-31 22:59 Üzemanyag folt

Reggel alánézek, meg teszek alá valamit, amin jobban látni, ha csepeg. Gondolom használni nem szerencsés így az autót sem..

YELLOW írta:
Crankman írta: Sziasztok!

2001 E46 320D. Ma vettem észre, hogy ahol a kocsi állt, ott dízelfolt volt. Nem nagy, jó pár csepp és a motorból jött. Eddig nem láttam ilyet, hogy máskor is csöpögött volna. Nem tudom segít-e az az infó, hogy előző tulajnál állt 2-3 hónapot, ritkán ment vele.


nyilván az állás semminek sem barátja, de 2-3 hónap nem a világvége.
valahogy lokalizálni kellene. nekem hirtelen a blokk közepe része jutott eszembe. de konkrétan... porlasztókra menő csöveket kellene megnézni, vagy ahol cseppen, azon a részen. de lehet az adagoló is simán. mondjuk az pont középtájon van.


YELLOW Elküldve: 2020-10-31 22:35 Üzemanyag folt

Crankman írta: Sziasztok!

2001 E46 320D. Ma vettem észre, hogy ahol a kocsi állt, ott dízelfolt volt. Nem nagy, jó pár csepp és a motorból jött. Eddig nem láttam ilyet, hogy máskor is csöpögött volna. Nem tudom segít-e az az infó, hogy előző tulajnál állt 2-3 hónapot, ritkán ment vele.


nyilván az állás semminek sem barátja, de 2-3 hónap nem a világvége.
valahogy lokalizálni kellene. nekem hirtelen a blokk közepe része jutott eszembe. de konkrétan... porlasztókra menő csöveket kellene megnézni, vagy ahol cseppen, azon a részen. de lehet az adagoló is simán. mondjuk az pont középtájon van.

Crankman Elküldve: 2020-10-31 21:23 Üzemanyag folt

Sziasztok!

2001 E46 320D. Ma vettem észre, hogy ahol a kocsi állt, ott dízelfolt volt. Nem nagy, jó pár csepp és a motorból jött. Eddig nem láttam ilyet, hogy máskor is csöpögött volna. Nem tudom segít-e az az infó, hogy előző tulajnál állt 2-3 hónapot, ritkán ment vele.

YELLOW Elküldve: 2020-10-25 22:55 Most vettem BMW-t

Crankman írta:
YELLOW írta:
Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...


Köszönöm válaszod :)

Egyébként 150 lovas, azért kérdeztem, mert nem tudtam meg olvasgatva, hogy melyik motorra jellemzőbb. 306.000 km van benne, akkor majd csörög a lánc, ha gondja van :D

Visszaolvasgatom a témát, köszi mégegyszer :)


egy a lényeg, hogy levegő, olaj, üzemanyag szűrőkön nem szabad spórolni. még a Hengst is elég jó. pollenszűrőn lehet, abból kb én is már a legolcsóbbat veszem, bármilyen autóba is. minden másból amiket írtam.
olajból is nem feltétlen a legdrágább a jobb. amit így tudok, hogy a dízelek az ENEOS-t nem nagyon szeretik. ezek a visszajelzések általánosan.
a pillangószelepek pedig már lehet rég le vannak dugózva.
jajj váltóolaj. abból érdemes a gyárit venni, de állítólag a Febi csomagol megfelelő minőségűt, de pontosan kell az az 5 vagy 6 számjegyű kód, ami tuti jó. valahol írtunk arról is.

Crankman Elküldve: 2020-10-25 20:42 Most vettem BMW-t

Köszönöm válaszod :)

Egyébként 150 lovas, azért kérdeztem, mert nem tudtam meg olvasgatva, hogy melyik motorra jellemzőbb. 306.000 km van benne, akkor majd csörög a lánc, ha gondja van :D

Visszaolvasgatom a témát, köszi mégegyszer :)

YELLOW írta:
Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...


YELLOW Elküldve: 2020-10-25 15:54 Most vettem BMW-t

Crankman írta: Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)


hát inkább olvasgass, most mindent leírni újra... :D
ha 136 lovas verzió (mivel 2001, így lehet az is), akkor nincs leszakadó szelep.
szűrő Mahle, Knecht, Mann, de ez minden autótípusra igaz. én csak az első kettőt (ami ugyanaz) használom.
olaj? hát kinek mi. legyen megfelelő a viszkozitás és legyen BMW jóváhagyása. 5w-30, 5w-40 mehet bele. valaki a Mannol-t is simán belerakja és elégedett. kopási tesztek alapján a Total Quartz 9000 Energy 5w-40, olasz autóban ezt használom, és jó is az ára.
ha 136 lovas nagyon nincs gond a lánccal, amíg hangja nincs, addig mindegy...

Crankman Elküldve: 2020-10-25 10:53 Most vettem BMW-t

Sziasztok!

Most lettem tulaja egy 2001-es 320D E46 Touring, automata váltós BMW-nek.

Kérdéseim lennének, illetve tanácsok.

Milyen motorolaj, váltóolaj és szűrők a legjobbak, amik be is válnak?

Illetve a turbón kívül minden gyári. Olvastam a pillangószelep töréséről. Érdemes falaztatni?

Ha jól tudom ezek láncos vezérléssel vannak ellátva. Esetleg abból miylen márka?

Minden egyéb tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok :)