Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


YELLOW Elküldve: 2020-10-24 21:58 ködlámpa

hahfg írta: Sziasztok!

Adott egy E46 318CI a ködlámpa elvileg be van kötve , de nincs benne izzó és a kábeleket sem találom sehol , viszont a biztosíték táblában benne van a biztosíték és áram is van bent.
Az lenne a kérdésem , hogy ez hogyan lehetséges és merre kellene keresnem a hibát?


a biztosíték egy dolog, mivel azt hiszem más is van azon a biztin. a ködlámpának külön reléje is van. azt kellene megnézni, bent van-e ;)
lehet a lökös már utólagos, és gyárilag nem volt benne.
VIN kód alapján le kellene ellenőrizni, ha már nincs meg a gyári papírja, amin rajta van az extralista.

hahfg Elküldve: 2020-10-24 21:32 ködlámpa

Sziasztok!

Adott egy E46 318CI a ködlámpa elvileg be van kötve , de nincs benne izzó és a kábeleket sem találom sehol , viszont a biztosíték táblában benne van a biztosíték és áram is van bent.
Az lenne a kérdésem , hogy ez hogyan lehetséges és merre kellene keresnem a hibát?

Bardae46 Elküldve: 2020-10-24 19:35 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bardae46 írta:
YELLOW írta:
Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm :)


:namivan:
milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.


Egy ilyen műanyag henger ket o gyűrűvel és ebbe megy a trafó megpróbáljuk rádugni diagra.
Jövőhéten veszünk alkatrészt és megpróbáljuk megcsinálni:D


hát nem tudom.... trafó hiba miatt lehet egyenetlen alapjárat, de akkor check engine is világít, villog, és subaru hangja lesz és marha büdös, és füstöl.
én nem láttam még ilyen műanyag hengert... pedig ilyen motorom van és trafót is cseréltem már...


Ez igazából a szelepfedél alatt van és ha jól emlékszem kettővan belőle egy a 1es hengernél egy a 4es hengernél de hétfőre intézek hibakód olvasást és akkor remélem
Meg tudja mondani mi lehet a baja :)

YELLOW Elküldve: 2020-10-24 15:54 Mi lehet a baj?

Bardae46 írta:
YELLOW írta:
Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm :)


:namivan:
milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.


Egy ilyen műanyag henger ket o gyűrűvel és ebbe megy a trafó megpróbáljuk rádugni diagra.
Jövőhéten veszünk alkatrészt és megpróbáljuk megcsinálni:D


hát nem tudom.... trafó hiba miatt lehet egyenetlen alapjárat, de akkor check engine is világít, villog, és subaru hangja lesz és marha büdös, és füstöl.
én nem láttam még ilyen műanyag hengert... pedig ilyen motorom van és trafót is cseréltem már...

Bardae46 Elküldve: 2020-10-24 13:34 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm :)


:namivan:
milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.


Egy ilyen műanyag henger ket o gyűrűvel és ebbe megy a trafó megpróbáljuk rádugni diagra.
Jövőhéten veszünk alkatrészt és megpróbáljuk megcsinálni:D

YELLOW Elküldve: 2020-10-23 22:22 Mi lehet a baj?

Bardae46 írta: Sziasztok,

Nem tudom mi lehet a baja, (n42b20a) már szétszedtem az egész autót szinte és nem tudok rájönni a hiba forrására. Diagnózis: az autó ingadozó alapjárata van, és egy kis gázadásra is megtorpan és ledobja a fordulatot és leáll. Találtam egy hibát de nem tudom ez okozhatja-e ezt a jelenséget, vagy lehet-e még valami aminek együttes hatása ilyen problémát generálhat. A gyanú az, hogy valami IQ fundamentum a 1-es hengernél lévő trafótól eltüntette az a műanyaghengert, és a gyertya úszik az olajban. Ez megmagyarázná az alapjárat ingadozást szerintem, de a leállást szerintem nem. Hibakód olvasásra jelenleg nincs lehetőségem mert az utca végére is csak tolva tud közlekedni az autó. Olyasvalaki segítségét kérem aki találkozott már hasonló jelenséggel.

Segítségetek köszönöm :)


:namivan:
milyen műanyaghenger?
de hibakódolvasó kellene. mert jó pár dolog okozhat alapjárat ingadozást.
az 1-es henger/trafó ás az olajbetöltő között egy szenzor van, ami a valvetronic excentertengely pozíciójának szenzora. ott a tömítés meg szokta magát adni és ereszti az olajat.akár ez is okozhat kontakt hibát, ha a csatlakozóba jut. ha a gyertyánál olajos, akkor ott a gyertyának a tömítő alátétje rossz, vagy ki van lazulva a gyertya.
de okozhat ilyet kartergáz szellőztető szelep hiba is. lambdaszonda, légtömegmérő, stb.
sajnos hibakód olvasás és élőadat olvasás kellene.
szerk.: illetve a szelepfedél tömítésnél is odaengedheti az olajat.

YELLOW Elküldve: 2020-10-22 19:29 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

mikulasviktor írta: sziasztok,
style68 felni van az autómon, viszont utólag kiderült, hogy nem a sima e46-ra való hanem az e46 M3-ra való ET számú és egyszéles (téli)szett
( http://www.bmwstylewheels.com/bmw/68 ). Szerintetek maradhat ez rajta, vagy szükséges lenne egy rá valót nézzek?


szerintem nem okoz gondot.

mikulasviktor Elküldve: 2020-10-22 12:53 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel

sziasztok,
style68 felni van az autómon, viszont utólag kiderült, hogy nem a sima e46-ra való hanem az e46 M3-ra való ET számú és egyszéles (téli)szett
( http://www.bmwstylewheels.com/bmw/68 ). Szerintetek maradhat ez rajta, vagy szükséges lenne egy rá valót nézzek?

YELLOW Elküldve: 2020-10-12 20:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul

feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...


Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta :D:D:D
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette :D:D:D
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...
:D:D:D


ohh... :D
hát bármilyen autóval van hiba, ez az első, hogy a biztiket átnézem. ne szívassam le magam. mondjuk nem gondoltam, hogy attól csinálja ezt. mondjuk azt írtad nyitó relé, én arra következtettem, csak nyitni nem nyit.

feco7939 Elküldve: 2020-10-12 19:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta: Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!


sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.


Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.


elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.


A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.


vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...


Probléma megoldva ...ami annyira bagatel volt, hogy röhögni tudok én is csak rajta :D:D:D
A grundmodult nem elég ideiglenesen visszarakni rádugva a 3 csatlakozót mert van egy negyedik csatlakozója is ami fix, tehát ha vissza van dugva a helyére csak akkor csatlakozik rá. Így visszajött minden, működik minden ...kivéve az ajtó nyitás.
Azt mondja a haver holnap bemegy a márkaszervízbe. Mondom neki, hogy végignézted az összes biztosítékot biztos ahogy mondtam??? ...Ja azt elfelejtette :D:D:D
Kiderült egy rossz volt ...ennyi volt csak a gond... minden működik a nyitás is ...
:D:D:D