Összesen 29877 találat
Krisz123
Elküldve: 2020-10-11 19:03 E46 ra ramegy ezzel az ET -vel
kmartin írta:
Sziasztok!
E46 coupe-ra felmegy?: első: 8x19 ET47, hátsó: 9,5x19 ET27
En ezt a ket oldalt szoktam hasznalni ilyen kerdesek eseten:
https://www.bmwstylerims.com/b...ing-chart/ illetve
willtheyfit.com. A ket oldal segitsegevel el tudsz majd igazodni hogy jo lesz e vagy sem.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-09 19:56 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
vagy valami kontakt hiba van... esetleg érdemes levenni az akksi sarut, hátha észhez tér...
feco7939
Elküldve: 2020-10-09 19:48 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
A vezetőoldali ajtó kinyílik kulccsal a többi nem nyílik kilincsre sem és úgy sem hogy manuálisan felhúztuk a pöcköt ... elengedve visszaugrik le a pöcök.
Végül a jobb első ajtó nyitása nélkül is sikerült kiszerelni a grundmodult, de szét nem sikerült szedni hogy belelássunk milyen relé van benne (a 2 csavar kijött belőle, a patentkapcsok engedtek de egy helyen valami láthatatlan dolog fogja, nem akartuk feszegetni vagy eltörni)
Ezután ideiglenesen visszatettük rádugva a 3 csatlakozót, hogy felhúzzuk az ablakokat és lezárjuk a kocsit...itt jött a meglepetés ...2 első ablak felment, a 2 hátsó meg sem mozdult...gyújtásra téve a műszerfal semmit nem mutat, teljesen behalt, sem a mutatók nem mutatnak semmit, sem a visszajelző lámpák, beindulni beindul az autó.
Nagy valószínűséggel márkaszervíz lesz belőle.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-09 14:47 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
elvileg belső kilincs meghúzásra nyílnia kell a pöcöknek, majd másodikra az ajtónak.
de lehet az ajtóban lévő zár romlott el... én kimérném, érkezik-e egyáltalán jel a zárra.
feco7939
Elküldve: 2020-10-09 08:06 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
Köszi! Akkor első körben jön a kiszerelése és utána majd meglátjuk hogyan tovább. Ha a jobb első ajtó kis záró-nyitó pöckét valahogy fel tudjuk húzni manuálisan akkor vajon nyitható lesz az ajtó? (a gm modul kiszereléséhez nyitva kell legyen) Kulccsal csak a bal elsőt nyitja és hibamegállapításkor műszert rákapcsolva sem tudták kinyitni.
YELLOW
Elküldve: 2020-10-08 17:07 Centrálzár vezérlő, grundmodul
feco7939 írta:
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
sajna nem tudom. nekem úgy rémlik más a tanítási metódus és lehet csak géppel lehet tanítani. de elvileg relé cserénél nem kell. sőt lehet nem is relé van már benne, legalábbis nem olyan, mint az E46 esetén.
Az a baj nem tudom milyen belülről, és képet sem nagyon találok, amire azt mondanám, az az E90-é.
feco7939
Elküldve: 2020-10-08 07:52 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Sziasztok! Havernak az E90-ben tönkrement a centrálzár vezérlő grundmodulban a nyitó relé, nem tudja valaki, hogy mi a pontos típusszáma ennek a relének és honnan lehet ilyet rendelni? A záró relé típusszáma is érdekelne, mert akkor az is lenne cserélve.
Csere után a kulcstanítás ugyanaz E90-ben is mint az E46-nál?
Köszi a válaszokat!
John
Elküldve: 2020-10-06 10:27 M43TU motor
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....
2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)
valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D
Az elejét nem értem
hogy amiatt biztos TU lett, mert az EU3-at tudja azt hiszem. a korábbi nem tudta. tehát már amiatt is csak TU. azaz módosított motor. csak én még ilyen jelzést nem láttam, hogy M43TUB16. TU-ban csak B19-et láttam M43-ból. de biztos, hogy van, mert FL-es E46-ban is van az a motor mint a tiéd, ami 1.6 M43. csak marha ritka és jellemzően 2001. 9-10. havi gyártásúak.
Rendben :) Visszatérve a zakatolásra Csütörtökön elvileg neki áll a szerelőműhely,fogadásokat kéne köttni hogy vajon Difi vagy kerékcsapágy :D
YELLOW
Elküldve: 2020-10-05 22:34 M43TU motor
John írta:
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....
2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)
valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D
Az elejét nem értem
hogy amiatt biztos TU lett, mert az EU3-at tudja azt hiszem. a korábbi nem tudta. tehát már amiatt is csak TU. azaz módosított motor. csak én még ilyen jelzést nem láttam, hogy M43TUB16. TU-ban csak B19-et láttam M43-ból. de biztos, hogy van, mert FL-es E46-ban is van az a motor mint a tiéd, ami 1.6 M43. csak marha ritka és jellemzően 2001. 9-10. havi gyártásúak.
John
Elküldve: 2020-10-05 22:18 M43TU motor
YELLOW írta:
John írta:
YELLOW írta:
hil írta:
Pocses írta:
M43TUB19 8 szelepes egy vez.tengely 105 LE. Nekem is ez van. 8O
Sziasztok!
az előző autóm M43B19 volt (1999 gyártás) és 118Le 87KW, 1895cm3, 8 szelep. Ez tuti, ez is volt a forgalmiban, ja és egy vezérmű tengely.
Bye: hil
igen volt belőle olyan, de azok nem 316i-k voltak, hanem 318-asok. és ott a motorszámban is benne volt, hogy M43B19. a későbbi 316i-be, de még preFL-es, voltak az 1.9-esek 105LE-vel,de nem volt DISA szelep és más vez.tengely volt bennük.
közben eszembe jutott én is kevertem, mert a dupla vez.tengelyes 1.9 a 18is-ben volt.
mondjuk az M43B16 E46-ba már nem is rakták, igaz 99 környékén még lehetett necces szerintem. szóval lehet az E46 16-iben 2001 év végéig mindegyikben 1.9-es volt a blokk (wikipedia szerint), csak DISA és más vez.tengellyel. csak akkor nem értem, hogy van M43B16 a motorkódba írva és a rendszer is, miért ezt a motort hozza. mert BMW-s oldalak 2002-ig hozzák a 316i-hez az M43B16-os motorokat....
2000 év November havi Fl előtti és valós 1.6 a forgalmiban is,elég ritka a valós 1.6 316I-ben viszont ez már T.u. ;) :)
valószínű, az EU besorolás miatt biztos. de ettől már csak a népautó motorkódok cifrábbak és követhetetlenebbek... :D
Az elejét nem értem