Összesen 29877 találat
YELLOW
Elküldve: 2020-07-17 17:11 Autómata váltó hibakód
CzTomi írta:
Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni. 
ha lehetett külön kapni, bontott ábrán rajta van, vagy tudod mi a mérete, akkor csapágy üzletben pl lehet érdeklődni. csak mondani kell, hogy ATF olaj álló legyen.
CzTomi
Elküldve: 2020-07-17 17:05 Autómata váltó hibakód
Sziasztok! nekem olaj szivárgás van a váltónál E46 320CD, ott ahol a sebesség választó kar be megy a váltóba, több helyen is érdeklődtem azt mondták gyárilag azt a kis gumi tömítést már nem árulják külön csak a pozíciókapcsolóval együtt ami 49ezer ft lenne.
Valaki járt már így? esetleg ötlet ,hogy honnan tudnék szerezni? Amerikai oldalakon Ebay, Amazon vannak olyanok amik elméletileg jók a gm 5l40e váltóhoz de mivel 10-20ezer forint a szállítás nem merem meg rendelni.

YELLOW
Elküldve: 2020-07-14 23:19 Gumiméret-futómû
b_imi írta:
YELLOW írta:
b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.
szokj hozzá. :D
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.
Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.
sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.
Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.
Be kell állítani a futóművet és jó lesz.
az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna. :D
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.
Ennek az autónak nagyon jó a futóműve, csak sokan nem tudják vagy akarják beállítani rendesen. Súlyok és a hátsó futómű sokszor vagy kimarad, vagy csak érintőlegesen foglalkoznak vele. Ha minden paraméter oké akkor nem viszi a nyomvályú. Nekem ET35-ös felni és 225/45R17 nyári van de a nehezebb kormányzást kivéve semmivel se rosszabb mint az ET47 205/55R16 téli. A gyári terpesztés nem koptatja a gumit ha megfelelő a nyomás.
195-ös a télim, és ott érezni, hogy mennyire nem viszi. vagyis nem igaz, mert mióta az új téligumim van, ami V mintás szintén, durva "karmokkal" kicsit azon is érezni. na de akkor sem olyan, mint a szélessel. szóval én ezt tapasztaltam ki.
b_imi
Elküldve: 2020-07-14 21:00 Gumiméret-futómû
YELLOW írta:
b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.
szokj hozzá. :D
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.
Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.
sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.
Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.
Be kell állítani a futóművet és jó lesz.
az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna. :D
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.
Ennek az autónak nagyon jó a futóműve, csak sokan nem tudják vagy akarják beállítani rendesen. Súlyok és a hátsó futómű sokszor vagy kimarad, vagy csak érintőlegesen foglalkoznak vele. Ha minden paraméter oké akkor nem viszi a nyomvályú. Nekem ET35-ös felni és 225/45R17 nyári van de a nehezebb kormányzást kivéve semmivel se rosszabb mint az ET47 205/55R16 téli. A gyári terpesztés nem koptatja a gumit ha megfelelő a nyomás.
Krapulax6
Elküldve: 2020-07-14 09:51 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?
így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)
Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.
Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?
https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP
Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...
Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.
mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.
A kulcsba rendeltem akksit,eddig elem volt benne.
Beforrasztom legyen kontakt.
A mikrokapcsolot meg tegnap kimertem miutan beszeltunk,zarja az aramkort ahogy kell.
Valahogy nem lehet kimerni a kulcsot h adja-e a jelet?
Valami kutyu kellene amit bezavar ha nyomom a gombot.
kulcsmásolós tudja mérni, ahol csinálnak autókulcsot. az a baj nem emlékszem tavaly vettem egy rakat garázskapu nyitót, de egyik sem lett jó, azt hiszem az egyik vette a kulcs jelét, úgy csinált mintha betanulta volna, de nem működött. mondjuk a kapunyitóval is ezt csinálta. de a jelet az érzékelte. csak gondolom a kódolása a jelnek nem stimmelt.
Egy elektronikai oldalon (H.E.) egy AM vetelre alkalmas radiot javasoltak.Egy olyan frekire tekerni ahol nincs adas.
Kozel rakni hozza es nyomkodni.
Na melo utan ez lesz az elso.
YELLOW
Elküldve: 2020-07-14 08:15 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?
így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)
Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.
Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?
https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP
Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...
Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.
mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.
A kulcsba rendeltem akksit,eddig elem volt benne.
Beforrasztom legyen kontakt.
A mikrokapcsolot meg tegnap kimertem miutan beszeltunk,zarja az aramkort ahogy kell.
Valahogy nem lehet kimerni a kulcsot h adja-e a jelet?
Valami kutyu kellene amit bezavar ha nyomom a gombot.
kulcsmásolós tudja mérni, ahol csinálnak autókulcsot. az a baj nem emlékszem tavaly vettem egy rakat garázskapu nyitót, de egyik sem lett jó, azt hiszem az egyik vette a kulcs jelét, úgy csinált mintha betanulta volna, de nem működött. mondjuk a kapunyitóval is ezt csinálta. de a jelet az érzékelte. csak gondolom a kódolása a jelnek nem stimmelt.
Krapulax6
Elküldve: 2020-07-14 06:55 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?
így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)
Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.
Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?
https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP
Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...
Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.
mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.
A kulcsba rendeltem akksit,eddig elem volt benne.
Beforrasztom legyen kontakt.
A mikrokapcsolot meg tegnap kimertem miutan beszeltunk,zarja az aramkort ahogy kell.
Valahogy nem lehet kimerni a kulcsot h adja-e a jelet?
Valami kutyu kellene amit bezavar ha nyomom a gombot.
YELLOW
Elküldve: 2020-07-13 19:49 Centrálzár vezérlő, grundmodul
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?
így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)
Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.
Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?
https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP
Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...
Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.
mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.

régen volt egy rajz, de most azt találtam, hogy az alsó relé a zárás. kicsit hülyén írja németül, mert ott az felső reléhez is azt írja, hogy nyitás/zárás, de az alsó meg csak a zárást írja.
ha nem kapcsol a világítás, az lehet még a zárszerkezet a vezetőoldali ajtóban, amiben a hall-szenzor van. de előbb cseréld ki az alsót is. valahogy alá kell fűteni valami kis rezsóval, mert viszi a hőt nagyon.
YELLOW
Elküldve: 2020-07-13 19:41 Gumiméret-futómû
b_imi írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
YELLOW írta:
rokko99 írta:
Sziasztok!
E46-omat tavaly vásároltam 17" felnikkel, 225/45 gumik voltak rajta, eléggé nullássak, és az volt vee a tapasztalat, hogy az autó össze-vissza ment az úton, nyomvályúból szó szerint alíg lehetett kihozni az autót, a kormányt tépte ki a kezemből, szó szerint élet veszélyes volt. Jött a tél, lekerültek róla a felnik, kapott 16-os E90 gyári felnit téli gumival + kormánymű felújítás + teljesen új első futómű. Nagyon jól ment, megszűntek a fent írt negatív tapasztalatok. Ma voltam gumisnál, a 17-es felni kapott használt gumikat (azért nem újat, mert jövőre fel akarom újíttatni azt a felnit, és most pénzem sem úgy volt sajnos..), rá is lett rakva az autóra és csodák-csodájára, majdnem ugyan olyan sz@r, mint tavaly, rossz futóművel. Helyzet az, hogy ötletem sincs, hogy most akkor ezt miért csinálja? Gumi? Felni? Túl nagy, vagy csak nagy felnivel egyszerűen ilyen? Így ne érzem biztonságosnak az autót, nem jó az úttartás, inkább visszarakatom a télit.
Kérlek segítsetek, ha tudtok, milyen irányba induljak el.
szokj hozzá. :D
tényleg, nekem minden tél után mikor felkerül a nyári 225 és 245 széles gumik, szinte bedurran a karom. pont rosszak a nyomvájúk, pont elég széles a gumi, hogy vigye az autót össze vissza. sajnos ilyen. sima úton 130-nál bele merek taposni a fékbe, elengedett kormánnyal és nincs kolbászolás. E46 futóműve a széles gumival ilyen. 4,5 évesen 62ezer km-nél is ilyen volt és most is olyan.
Köszönöm a választ. Akkor ilyen, és kész.
sőt, ha V mintás a gumi, vagy sok "rece" van rajta, akkor még jobban viszi. most minimális mintával rendelkező Sava Intensa UHP gumim van, kicsit javult a helyzet a korábbi V mintához képest. vagyis egész jól érzem a változást. a méret ugyanaz.
Ok, köszi. Akkor erre figyelek, és olyan gumikat fogok venni jövőre.
Be kell állítani a futóművet és jó lesz.
az enyém jó volt, mikor 13 éve megvettem és akkor felkerült a nyári, akkor is húzta, azóta se volt állítva, soha egyik gumim sem kopott semennyire félre. pedig még látszik is, hogy terpeszt, mégis egyenletesen kopik. nem reg adtam a 12 éves gumikat 5,5mm-es profillal. km-t a nyári olyan 45ezret futott legalább. ha rossz lett volna a futómű, akkor csak félre kopott volna. :D
azok BF Goodrich G-force Profiler-ek voltak V mintával húzta, a tavaly vett Sava Intensa UHP2 nem V minta, és sokkal másabb. ezt is viszi, de közel sem annyira.
YELLOW
Elküldve: 2020-07-13 19:33 Centrálzár vezérlő, grundmodul
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Sziasztok.Reg jartam erre de a 6honapos kisfiam felemeszti az osszes idomet XD
Na de terjek a lenyegre.
E46 touring,centralzar releire gyanakszom.
Nyitni mindig nyit illetve a csomagtartot is.
Bezarni viszont egyre Kevesbe zar inkabb mar nem is akar lezarni.
Viszont neha dog melegben lezar.
A belsoter vilagitas vilagit a gombokra,nyitott kozpontinal nyitasra es lezart autonal is ha ranyomok.
Jol gondolom,hogy rele?
Olvasgattam vissza.Ketto darabot kell kicserelnem?
Linkelnetek egy fotot melyik az?
Csere utan valami hibakodtorles vagy valami gubanc lesz?
Hol talalom a modult?
A kesztyutarto mogott?
így van. kesztyűtartó mögött. google-ba rákeresel és mutatja melyik minek a reléje. a panel közepéhez eső 2db zöldes, kékes feliratú siemens vagy tyco relét kell cserélni. azok a záraké. a többi az első ablak, vagy hátsó ablak és tetőablak reléi.
a hőt nagyon viszi a panel, vastag vezetősávok vannak ott, meg kell kapargatni, mert lakkozva vannak a lábak.
apropó van relém. :D
és grat a kiskrapekhez! :)
Koszonjuk :) a csere tiszta, irtam p.u.-t.
Gondoltam ket ora eleg lesz...ahha sehol semmi ket oran keresztul csak az egyikkel szoptam mire kiforrasztottam.
Valtozas nincs.
Melyik felelos a zarasert a balos also vagy felso?
https://kepkuldes.com/image/ZqHhFP
Ha pont azt csereltem ki akkor nem is szarakodok tovabb.
Nyitni mindig nyit...
Kicsit tovabbmenve lezart allapotban a zaras gombra nem mindig kapcsol a belter vilagitas.
A mikrokapcsoloja rendben van.
mondtam, hogy nem egyszerű kiszedni... furat galvánt nem szedte ki?
a linkelt képen a fém lemez bal oldalán lévő 2 relét kell cserélni. őszintén? nem tudom melyik a nyitás/zárás, mindkettőt cseréltem.
