Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


b_imi Elküldve: 2020-03-23 10:22 Autóvásárlás

Bitu79 írta:
b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... :? Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.A fényezésre kb 200 000-et számoltam,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye...Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis.Ezt mondaná más...De én maximalista vagyok. :D Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. :P A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket...Egyik oldala nem nagyon fog azóta.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória.


Ez akkor lesz öröm ha minden jól sikerül. Ebből a fényezés a legnagyobb probléma. Én elég sokat költöttem az enyémre, mert akkor úgy gondoltam ez a jó megoldás. utólag már bánom. Most éppen a kardánt kellett javítani. Szóval nincs megállás.

Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 09:25 Autóvásárlás

b_imi írta: Betegágy mind és mire eléred a megfelelő állapotot utálni fogod, mint a sz@rt.

Lehet megtartom a mostanit,és mindent megcsináltatok rajta,ami apró hibái vannak,és engem zavarnak.Tényleg nem nagyon találok jót helyette... :? Kezd igazatok lenni.Őszinte vagyok leírom amiket javíttatni akarok.Féltengelyeket akarom cseréltetni,mert szerintem az adja a dübbenő hangot.A jobb oldali kicsit kotyog érzésre ha mozgatom kézzel...Szilentek ugye a keretben cserélve vannak már,meg a difi nagy szilent is.Erre ugye költöttem 200 000-et majdnem.A lökhárítókat,az oldalsó 2 szoknyát fényeztetni akarom,illetve a csomagtérajtón van egy pici rozsdapötty,meg a motorháztetőn pár apró kavicsnyom.Jobb hátsó kerékívet is fújatni akarom,mert lejött a lakk egy kis helyen.Amikor vettem volt rajta egy kis horpadás,az gittelték anno,és pár éve kis helyen ledobta a lakkot a fényezés ott.Idővel a felniket is fényeztetni akarom majd.Legyenek tökéletesek azok is.A fényezésre kb 200 000-et számoltam jó esetben,rendszámtábla világítást a mikrokapcsolóval együtt cseréltetam,mert kicsit el van repedve.Egyszer leszedték,mert kontaktos volt,és akkor repedt el...A féltengelyek párban 150 000-re jönnek ki(márkás,csak nem gyári).Gyárit nem veszek,mert darabja 150 000.Akkor a kettő elvinne 300 000-et...Kerékcsapágyat is cseréltetnem kell,mert be van gyógyulva az egyik féltengely a szerelő szerint.Csak brutális módon jön ki a féltengely.Felnik fényezése darabonként 40 000 ft.Jobb oldalt hátul az ablakkeretnél is lejött a lakk egy picit,mikor feltették a króm ablak lécet,leverték a lakkot ott is pár éve...A jobb első ajtón gondolkodom,hogy fényeztessem e,hogy ne üssön el a színe ugye A gumit(ami az ajtón van) már 2-szorra cserélték azon az ajtón.Most 3-szorra én ragasztottam fel otthon...Szívás volt eléggé.Összesen 600 000 amit költök majd rá körülbelül jó esetben,és az én kocsim még csak nem is lerúgott darab.Csak kicsit sajnálom rá a pénz bevallom,de ha megmarad a kocsi,ezeket megcsináltatom rajta.Amiket láttam eddig,az enyémnél sokkal több hibájuk van,még több pénz kéne tényleg rálocsolnom.Az enyémnek csak pár apró esztétikai hibája van,amit más meg sem csináltatna,mert már ez egy 20 éves kocsi úgyis,vagy észre sem vennék sokáig...De én maximalista vagyok. :D Múltkor kérdezte Yellow mire költök el ennyi pénzt.Hát ezekre sajnos!Idegesítenek az apró hibák bevallom.Ha lesz időm javítás előtt levideózóm a kocsi összes esztétika hibáját közelről egyesével,aztán javítás után is majd.Ez lesz az idei project.Húzza a f@szára a sok lúzer a lerúgott s*arját tényleg.Eddig mindegyik kamuzott valamiben.Amik tetszenek igazán kocsik nem 2 misiért vannak,hanem 3-4 milláért sajnos...De lehet h. a drágán hírdetett autók is egy kalap f*sok mindegyik...Úgyhogy marad ez a verda,mert szerelmes vagyok az e46 szériába sajnos!A videó meg majd meg lesz csinálva,és meg fogom osztani.Aki akar az nyugodtan lebarmozhat felőlem. :P A kocsit amúgy november óta nem használom.Gumicsere,meg ugye olajcsere is kellene majd ismét.Meg valahogy elállították a kéziféket,mikor cserélték a keretben a szilenteket,plusz összekarcolták a középkonzolt is...Szépen belekarcoltak a soft touch bevonatba.Csak azt nem tudom minek kellett hozzányúlni a kézifékhez szilent cserekor...Egyik oldala nem nagyon fog azóta,pluszban lehet cseréltetem a középkonzolt is,amit összeb*sztak.Költhetek rá egy tonna zsét na.Sajnos nem lesz nagymotoros e46-osom valószínűleg.De azért még párat megnézek közben.De nevetséges összegekért számolnák be az enyémet,ami vicc kategória,az autóm állapotát figyelembe véve.Az enyém azért korrekt darab a többihez képest tényleg.





Bitu79 Elküldve: 2020-03-23 09:08 E46 klíma vezérlő panel

YELLOW írta:
Adriano98 írta: Sziasztok!
Valaki esetleg tudja-e, hogy a képeken látható kétfajta klímavezérlő között mi a különbség? Természetesen a dizájnon kívül, esetleg valami szoftveres különbség? Annyit tudok csak, hogy az alsó a faceliftes kupé/kabriókba került.



én úgy tudom a külsőt leszámítva nincs különbség. funkcióban nem tér el. maga a panel lehet módosítva van pár alkatrésszel, de ezt a user nem érzékeli. én sem értem a dizájn miért változott. a kis benne lévő venti is a másik oldalon van, ennyi az eltérés. elérő oldalon nyitott a picike kis rács dizájn.

Automatikusan tud indulni az újabb klímapanel,ha fel van programozva.
klímapanel kölönbség

YELLOW Elküldve: 2020-03-22 17:21 xenon próbléma.

muszka93 írta:
YELLOW írta:
muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.


Tudnál esetleg egy olyan szakembert ajánlani aki jártas e dologban? Én személy szerint nem nagyon szeretném szétszedni.


igazából nem, de bárki akinek jó kézügyessége van. ráadásul titkolod merről vagy. gondolom az ország másik végébe nem utaznál miatta.

muszka93 Elküldve: 2020-03-22 12:46 xenon próbléma.

YELLOW írta:
muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.



Tudnál esetleg egy olyan szakembert ajánlani aki jártas e dologban? Én személy szerint nem nagyon szeretném szétszedni.

Kretosz Elküldve: 2020-03-20 22:35 EWS+Kulcs...

Sziasztok
Azzal a problémával szembesültem hogy elhagytam az egyetlen kulcsomat
Egy e46 320i 2002 lenne szó
Azt szeretném tudni hogy ha kicserélem kompletten az összes zárat/kompletten van egy szettem ews+kulcs is minden megvan/
Kell valamit programozni vagy nem?
Ellre is köszi
Üdv Roland

YELLOW Elküldve: 2020-03-20 20:01 xenon próbléma.

muszka93 írta: Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?


először nézd meg, hogy a lengőkarokon a szabályzó kar a helyén van-e nem-e lóg.
ha minden a helyén, akkor valószínű a lámpában akadt ki a motor. szét kell szedni és vissza akasztani, ha nem tört el valami.

muszka93 Elküldve: 2020-03-20 19:53 xenon próbléma.

Hello!
Adott egy BMW 320i E46 2.2(170) Facelif. A xenon lámpával lenne egy kis problémám. Mikor felkapcsolom a lámpát akkor a lámpa a megfelelő magasságba áll be. De azután folyamatosan esik(úgrál) le a magassága. Felnyitom a motorháztetőt és ott a lámpánál hallani valami kattogó hangot(mindkét oldalt). Valakinek esetleg van valami tippje, hogy mi lehet a probléma?

MaybeNot12 Elküldve: 2020-03-19 18:49 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra:


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.


Köszi a gyors reakciót.. Igen ahogy írod is, a beltér világítás rendeltetésszerűen teszi a dolgát, tehát az autó tudja hogy mikor van nyitva ajtó, és mikor csukva.. De azt mondod hogy az előző tulaj valószínűleg egy rossz szenzor miatt kikapcsoltatta.. (NCS-el, akármivel).. De ha nem lenne jó egy szenzor akkor az belekavarna a beltér világításba is nem? Én anno egyszer kiolvastam NCS-el már nem tudom melyik modul tárolja de találtam egy "programsort" CC_TUEREN névvel.. A Tür németül ajtó.. A Türen a többesszám.. a CC a check controlt rövidíti, ergo szerintem ennek kell lenni. Na most a helyzet az hogy ez a sor AKTIV, és soha nem volt NICHT_AKTIV.. :/ Tehát szerintem nincs offolva programozással.. Ötletem nincs.

YELLOW Elküldve: 2020-03-19 17:02 Műszerfal kijelzés

MaybeNot12 írta: Először is leszögezném, hogy életem első hozzászólása, Üdv márkatársak!:) Reményteljesen bízom abban, hogy a megfelelő topikot választottam problémám, vagy inkább észrevételem megosztásához.. Adott egy 2004-es Facelift E46 motor akármi itt szerintem nem téma. A helyzet a következő. Szóval ha kinyitjuk valamelyik ajtót + a csomit a műszerfalon a tudomásom szerint check control nevezetű kis felülnézetes sárga autó körül piros kis "ajtócskák" jelzik, hogy az az ajtó éppen nyitva van. Na most ebből én semmit nem láttam, 2 éve vagyok a büszke tulaj. Egyébként amikor egy izzó kiég, tökéletes mutatta, hogy melyik, azzal tehát gond egy szál se. De bármelyik ajtót nyitom csukom 2 éve, a kis sárga autó fel nem villan, körülötte akkor evidens, hogy a kis piros "ajtócskák" sem. Mintha azt látná hogy ki sem nyílt ajtó. Viszont ez nem létezik, mert a beltér világítás minden egyes ajtó nyitásra-csukásra rendeltetésszerűen reagál, tehát az autó mégis csak "látja" hogy mikor melyik ajtó nyílik-csukódik. Valami isten háta mögötti orosz oldalon láttam egyszer talán, persze már ötletem nincs hol, és nem is találom, hogy elvileg ezekben a 46-okban előszeretettel engednek el bizonyos lábak, forrasztások a műszerfal azon pontján, ahol mondjuk pont azt a jelet kéne kapnia a műszerfalnak, hogy "Haló most kinyílt a bal első, ezért világítanom kell, hogy nyitva van a bal első". Kérdésem tehát az lenne, hogy ennek van bármi igazságalapja? Nem szívesen szedném darabokra a műszerfalat emiatt. Ja igen, a titkos menű 2-es műszerfaltesztjében MINDEN kis piros ajtócska világít, a check controlon. Kiégett izzó jelzésekkel mindennel együtt. De csak műszerfaltesztkor, élesben 2 éve nem láttam soha. :hulyevagyok: Azért ha van itt valaki, és bármi érdemlegessel tud szolgálni, ne tartsa magában! Köszi! :iszunkra:


ezt a forrasztásos dolgot még nem hallottam, sőt ebből adódó hiba sem rémlik.
mivel műszerfalteszten jó, tehát az óracsoport jó.
viszont én úgy tudom ez a funkció programozható. feltételezem, hogy valami szenzor nem jó, ezért mindig jelezte, hogy nyitva van valamelyik ajtó, ezért az előző tulaj kikapcsoltatta ezt a visszajelzést.
ha nyitva van az autó, de belül nincs fény, majd a kilincs húzására ajtó nyitására felkapcsol a belső világítás, akkor ez a fenti dolog lehetséges.