Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


konkolyd Elküldve: 2020-02-13 14:38 Remeg az autó

akos_minya írta:
nagyt234 írta:
muszi71 írta:
nagyt234 írta: E46 N46B motorral. Először csak 2-esben, ha meghuzattam, 2500-3000 fordulat között mély dübörgő hangot lehetett hallani és az autó is beremegett. A kardán tartó csapágy volt a gyanús, mert annak silentje szakadt volt. Ki lett cserélve. Ezután 2-esben nem dübörgött annyira, viszont már minden sebességben jelentkezik a dübörgés ebben a fordulatszám tartományban. Vagyis értelemszerűen a váltó előtt van a probléma. Mi lehet ez? Lendkerék,főtengelycsapágy?



Nekem is volt ilyen gondom e46 N42B20 és kardánt cseréltem, mert a kereszt kicsit szorult. Előtte én is végig játszottam mindent, még difi szilent is lett cserélve.
A kardán csere oldotta meg a problémát. Azóta semmi gond.


Végül nekem is kardán csere oldotta meg, nekem is a kereszt szorult az egyik irányba. Angol eBay-en rendelt bontott kardán került bele 22e anyag + 25e munkadíjjal. Új csak gyári van és az 360e.



Hello!
En is hasonlo jelenseggel allok szemben. Nekem kettesben remeg es dubog magadabb fordulaton, illetve harmasban olyan 1400-1600 kozott, utana teljesen jo. Szerintetek nekem is a kardan fogja megoldani a problemat? Mar gondoltam difire, lendkerekre, valtora. Ha nekem is kardan lesz a problema, akkor azt hogy hivjak angolul?
Koszi a valaszt elore is! Ja azt elfelejtettem hogy manualis e90 325d a paciens.


Drive shaft angolul...

akos_minya Elküldve: 2020-02-12 09:35 Remeg az autó

nagyt234 írta:
muszi71 írta:
nagyt234 írta: E46 N46B motorral. Először csak 2-esben, ha meghuzattam, 2500-3000 fordulat között mély dübörgő hangot lehetett hallani és az autó is beremegett. A kardán tartó csapágy volt a gyanús, mert annak silentje szakadt volt. Ki lett cserélve. Ezután 2-esben nem dübörgött annyira, viszont már minden sebességben jelentkezik a dübörgés ebben a fordulatszám tartományban. Vagyis értelemszerűen a váltó előtt van a probléma. Mi lehet ez? Lendkerék,főtengelycsapágy?



Nekem is volt ilyen gondom e46 N42B20 és kardánt cseréltem, mert a kereszt kicsit szorult. Előtte én is végig játszottam mindent, még difi szilent is lett cserélve.
A kardán csere oldotta meg a problémát. Azóta semmi gond.


Végül nekem is kardán csere oldotta meg, nekem is a kereszt szorult az egyik irányba. Angol eBay-en rendelt bontott kardán került bele 22e anyag + 25e munkadíjjal. Új csak gyári van és az 360e.



Hello!
En is hasonlo jelenseggel allok szemben. Nekem kettesben remeg es dubog magadabb fordulaton, illetve harmasban olyan 1400-1600 kozott, utana teljesen jo. Szerintetek nekem is a kardan fogja megoldani a problemat? Mar gondoltam difire, lendkerekre, valtora. Ha nekem is kardan lesz a problema, akkor azt hogy hivjak angolul?
Koszi a valaszt elore is! Ja azt elfelejtettem hogy manualis e90 325d a paciens.

YELLOW Elküldve: 2020-02-11 20:59 navigáció

szanikyss írta:
szanikyss írta: sziasztok, gondoltam lecserélem a gyári navigációt , de azt olvastam külföldi oldalakon hogy ez a tipus nem támogatja a harman kardon rendszert,és rosszabb lesz a minőség hang-ban stb, valaki szerelt már be ilyen navit? ötletek _? javaslatok ? https://automultimedia.org/ter...sb-7-inch/


Azért ennyire sokan ne legyetek... ::vazze:


én nem szereltem be ilyet, nem tudok mit írni. de voltak már ezek témák, ennyi idő alatt lehetett volna visszaolvasgatni. mg annyi féle van az előlap alatt, hogy ki tudja melyik mit tud.
egy biztos, a HK-tól nem lesz jobb, sőt némelyiknek nagyon pocsék a minősége. de ha nem vagy vájt fülű és nem operát akarsz hallgatni, elfogadható. legalábbis, amit én hallottam, de az márkás (eonon) volt a kínai fejek között.
bár ugye a HK-nak külön erősítője van, szóval akár lehet jó is, ha a jelet az erősítőbe veszteségmentesen tudja eljuttatni.

szanikyss Elküldve: 2020-02-11 18:32 navigáció

szanikyss írta: sziasztok, gondoltam lecserélem a gyári navigációt , de azt olvastam külföldi oldalakon hogy ez a tipus nem támogatja a harman kardon rendszert,és rosszabb lesz a minőség hang-ban stb, valaki szerelt már be ilyen navit? ötletek _? javaslatok ? https://automultimedia.org/ter...sb-7-inch/


Azért ennyire sokan ne legyetek... ::vazze:

kiskiru Elküldve: 2020-02-11 17:36 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.



Annyival kiegészül még a tünetegyüttes, hogy néha menet közbe egyszer csak erő elmegy, szép fehéres szürke füstöt ontja magából 0 erő mellet, menet közbe (90-100 km/h) gyújtás le-fel és mintha mi se történ volna füst 0 erő 100%, normális BMW szerelő meg egyse a környéken, ilyenekkel jönnek hogy még nekem kompressziót stb..... Normáliiiiiis?

YELLOW Elküldve: 2020-02-09 08:27 Mi lehet a baj?

kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?


akár előfordulhat, de akkor nem indulna be... meg eleve rossz lenne. egy ismerősöm járt ilyen motorral nagyon rosszul. mert balfac szerelőkhöz vitte.aztán már végül az adagoló elektronikája is behalt. 2x fizetett adagolósnál, aztán kiderült rosszul rakták vissza. mondjuk voltam ott a szervizben, nekem totál az jött lett nincsenek képben.
de netről még nehezebb mondani valamit. tutti van Kecskemét, Szolnok körül valaki, aki ért a BMW-hez. általános szerelő nem jó, mert mindent kicseréltet. az a gond, hogy nálad alaposan át kellene nézni mindent. nem tudom mennyi a valós km, mennyire lehet ki a motor. én is csak egy tippet mondtam, amit elképzelhetőnek tartok. de nem 100%.

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 23:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.


Esetleg még nem lehet hogy nem pont jelre lett rakva az adagoló?

YELLOW Elküldve: 2020-02-08 21:43 Mi lehet a baj?

kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?


hát nem igazán. de a google segít. mindenképp érdemes először porlasztási képet nézni, mert abból is kiderülhet, meg nyomáspróbázni. egyébként sem árt. célszerű megjelölni is melyik honnan került ki. aztán ugyanoda vissza rakni. főleg, hogy az egyik jeladós porlasztó, az 1-es hengeré.

kiskiru Elküldve: 2020-02-08 20:17 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.


Köszi, elindulok ebbe az irány, ki lesznek kapdosva, esetleg ismersz műhelyt ahol megéri felújítattni?

YELLOW Elküldve: 2020-02-08 20:06 Mi lehet a baj?

kiskiru írta:
YELLOW írta:
kiskiru írta: Üdv Emberek

Egy kis tanácsot szeretnék kérni.

Adott egy e46 320d 136LE, a kocsi egyszer csak megállt, kapott egy komplett adagoló felújítást, majd egy turbó cserét, azóta azt a tünetet produkálja hogy hidegen szépen indul, melegen sem vészesen, de ha be volt melegítve és áll egy órát vagy csak a 10-15. tekerésre képes beindulni , meghalálva egy szép nagy átláthatatlan fehéres szürkés füstcsomóval karöltve. ettől függetlenül a kocsi szebben jár mint valaha , erős, semmi füst stb stb. minden tökéletes, de ha áll egy órát szinte alig akar indulni, ha teljesen kihűl meg pöcc röff, melegen is indul:?:?:?
Izzitógyertyák kimérve, 1 volt rossz azt cseréltem

Diag nem mutat semmit nincs benne semmi hiba
valakinek valami ötlete???????

pls help :D mert már agyvérzést kapok


nem enged át a porlasztó? az is okozhat ilyen tünetet, hogy megállsz, ugye leáll a motor, de még nyomás van a rendszerben, aztán a porlasztón átenged bele a hengerbe. bár dízelnél nem kellene komolyabb gondot okozzon, de lehet túl sok gázolaj jut be, aztán előbb ki kell dolgoznia. ha hosszabb időt áll, azért nem jelent problémát, mert másnap reggelre mondjuk a gyűrűk mellett lecsorog a forgattyúsházba a gázolaj.
szerintem a porlasztókat kellene ellenőrizni.


Hm........ eddig erre nem gondoltam :D nem rossz ötlet :D
Hirtelen az izzítás vezérlő gondoltam, mert hidegen szépen izzít legalább 6 mp-ig és szépen indul is, de ha visszahűl pl olyan 30-40 fokos hűtővízre, akkor max 1mp-ig izzít ellenben nem is indul.........

de eddig ez elég ésszerű amit írtál köszönöm:kiraly:


pedig a 6sec is sok... most pontos értéket nem tudok, de olyan 0 fokig valójában nem is kell izzítania. -5°C-nél is kb 1-2 sec.
meg lehet a tiéd még nem, de van ami előizzít pl ajtónyitásra. tehát kb azonnal indíthatsz is. szóval nem gondolnám, hogy az izzítással van gond.