Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


orszi Elküldve: 2019-07-19 12:33 Mi lehet a baj?_

Szisztok!Van egy problémám az E46 320d gépemmel az olajbetőltő sapka környékén a motor takarólemezén az utóbbi időben folyamatsan olajpárás lesz. Cseréltem már sapkát cserélten kartelgáz szűrőt mert azt mondták az van eldugulva pedig minden olajcsere alkalmával cseréltetem.A jelenség továbbra is ugyanaz. Mi lehet a gond? Valakinek Ötlete? Kösz!!

YELLOW Elküldve: 2019-07-18 14:32 Ajtónyítási Gondok!

Dani24 írta:
YELLOW írta:
Dani24 írta: Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)


én arra következtetek, hogy a GM (grundmodul) reléjében az az érintkező pár ami ezen ajtó nyitásáért felel oxidos vagy égett, kokszos. mivel minden más működik és reagál.
szóval a megfelelő relé cseréjével megoldható. de nem annyira egyszerű, gyakorlatot igényel a cseréje. csere után semmit nem kell tanítani vagy ilyenek.



Köszönöm a választ! Még annyit hogy ha a nem a relet cserélem hanem az egész modult akkor sem igényel semmi tanítást vagy hasonló? Illetve mivel kupéról beszélünk csak kupé modullal cserélhető ugye? (Csak azért kérdem mert sedan bol lenne kéznél egy most is)


az a helyzet, hogy modul esetén szükség lehet tanításra. a kulcsokat mindenképp, illetve a GM számos kényelmi funkció beállítás tárolásáért felelős. így számít, az esőszenzor, elektromos ablakok, napfénytető, stb-stb. célszerű coupe-ból átemeleni, úgy kisebb a programozás. a programozást csak megfelelő programmal kábelekkel lehet. és célszerű olyan modult keresni, aminek az SW és HW számai megegyeznek. de mondom számos zárás, nyitás, villogás funkció beállítása ebben a modulban történik. szóvaal ha kicseréled, akkor lehet valami nem úgy fog működni mint eddig. de ha ha megfelelő HW,SW modult szerzel, akkor lementhető a jelenlegiből az összes beállítás és átrakható az bontottba. de ehhez szintén spec progi, kábel kell.

Dani24 Elküldve: 2019-07-18 14:02 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
Dani24 írta: Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)


én arra következtetek, hogy a GM (grundmodul) reléjében az az érintkező pár ami ezen ajtó nyitásáért felel oxidos vagy égett, kokszos. mivel minden más működik és reagál.
szóval a megfelelő relé cseréjével megoldható. de nem annyira egyszerű, gyakorlatot igényel a cseréje. csere után semmit nem kell tanítani vagy ilyenek.



Köszönöm a választ! Még annyit hogy ha a nem a relet cserélem hanem az egész modult akkor sem igényel semmi tanítást vagy hasonló? Illetve mivel kupéról beszélünk csak kupé modullal cserélhető ugye? (Csak azért kérdem mert sedan bol lenne kéznél egy most is)

YELLOW Elküldve: 2019-07-17 20:00 Autóvásárlás

YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta:
YELLOW írta:
W1ll1s írta: Sziasztok
Első bmw-m vásárlása előtt állok. Linkeltem egyet amiben gondolkodók https://www.hasznaltauto.hu/sz...r-14580075

Azt szeretném kérdezni hogy mi a véleményetek erről a típusról. Kasztni korrozio gondok, elektronikai problémák. És ami talán a fontosabb h a motor mennyire megbízható és mi az ami ennyi idősen illetve km-nél cseres szokott lenni? Illetve még ha van valami jó tanács ezzel kapcsolatba azt szívesen olvasnám.

Köszi előre is.


jobb oldala kicsit sérült úgy tűnik az ajtókon. amúgy nem néz ki rosszul. egész gyárinak tűnik, nem hülyegyerek autó volt. a km is akár lehet hihető is, de ha pályán futotta többségben, akkor lehet több is.
a motor nem lenen rossz. de tudni kell előtte hogy használták, milyen állapotban van. dupla-Vanos, valvetronic, szóval okozhat meglepetést. na meg a kettős tömegű. most már félve vennék ilyen motorral, de ki lehet fogni jót. nem tudok jó tanácsot adni. lehet épp jó, de lehet 5 vagy 60ezer km múlva lesz baja. ezt előre nem tudni. át kell nézni alaposan. full diag, stb.


Amúgy bmw-nek mennyire megbízhatóak a benzines motorjai?


mint akármelyik másiknak. ettől csak a régebbi benyás motorok megbízhatóbbak.
van akinek mindegyikkel motorral baja van, (közben lehet vele van baj), valakinek meg egyikkel sincs. ha megkapja a normális karbantartást, akkor nem igazán lehet probléma. kereskedés árulja, kitudja, bármi lehet, meg amúgy is.


Értem. Köszönöm.


én már túl sokszor írtam ezekről, nincs már kedvem ismételni. a sok év alatt belefáradtam.


nekem is ez a motor van benne, vagyis a hirdetésben lévő N46B18A nekem N42B18A, de lényegében ugyanaz a motor, csak az N46 EU4-es. én alapvetősen szeretem a motort. ha kell kellő erő van benne, meglepően jó, de ha óvatosba jár az ember, akkor jól fogyaszt. de előre félek, ha előjönne egy nagyobb baja. én 12,5 éve vettem 62ezer km-rel, most 122ezer van benne. így még bízom benne, hogy kitart egy darabig. motorral csak szokásos trafó hiba probléma volt 85ezernél, gyertya csere után 150km-rel. megadta az új gyertya a döfést. igaz cseréltem mind a négyet. magához a motorhoz amúgy nem kellett még nyúlni sőt más baja nem volt, egy hűtővízcsonk adta meg magát, de annyi. N46-ról több olyan hibát tudok, ami motorbontást igényelt. nem tudom miért. sajnos FL-es E46 esetén kompormisszumot kell kötni, hogy a motorok, mind dízel, mind benzines esetén már nem olyanok, mint a korábbiakban. jók, ha az ember újonnan tud ott hozzájutni.

YELLOW Elküldve: 2019-07-15 13:21 Karosszéria (javítás?)

valami miatt néztem az E46 gyártásáról készült videót és most tűnt fel, hogy a fényezés után mérnek rétegvastagságot. én is pont ilyeneket mértem.
tehát a gyári festékréteg vastagság:
120-125 mikron +/-10% eltérés biztos lehet még benne

YELLOW Elküldve: 2019-07-15 11:35 full takaritas

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Hali.Vettem egy tök új kamerát,és a kocsit nemrég tisztítottam meg.Kapott most is egy kézi polírozást is,plusz viaszt.Írjátok meg,hogy szerintetek milyen lett.Tavaly ugye telefonnal csináltam videót,az szerintem nem adta...Ez most rendes kamerával készült.A minőséget állítsátok be hd-re kézzel! Íme a végeredmény:
My Beautiful Car 2

My Beautiful Car 1

Várom a véleményeket.

1x sokat fog érni, ne add el. ;) hiába 1.6, de állapota egynek sem lesz ilyen.
valamelyik műsorba el kellene vinni. pl MűhelyPorno a Totalcar-on, vagy az Értékbecslő a vezess.hu-n.
nekem egyedül a gyári fej hiányzik az összképhez.

Gyári fej megvan,de kazettás.Ezért cseréltem ilyenre 7 éve kb.
Csináltam még 2 videót.Ha valakinek esetleg kellene a gép,akkor eladnám.De 3 misit kérek már,viccen kívül.Amúgy már nem hírdetem sehol,mert tiszta komolytalan emberek kerestek meg...A 2 újabb videó linkje:
My Beautiful Car 3
My Beautiful Car 4
Csorogjon a nyálatok :neszorakozz:


jól van, lassan beérsz. :D mér csak kb 6-7ezer km van a javadra. bár az utóbbi fél évben többet megy az enyém. mondjuk van már második autó is, így végül is lehet megint keveset fog.
na írtál már a vezess.hu-nak? az lenne igazi reklám neki. ott is olyan autókat néznek, amiket éppen el akarnak adni, vagy nem rég vették őket. szerintem nincs veszteni valód, legalább látná a népség, hogy vannak még nem leharcolt E46-ok, nem csak bontószökevények.
szerk.: apropó jut eszembe. fater Duster-ét vittük 1 éves szervizre, 5849km-rel. :D persze így is volt 43ezer, oszt cseréltek 5 liter olajat, egy olajszűrőt, egy pollenszűrőt, meg rátöltöttek 3dl fagyállót. de még a réz alátétet is kiszámlázták az olajleeresztő alá. levegőszűrő meg 4év/60ezer km a csereciklusa. oké, nem is volt koszos, azt amúgy elhoztuk volna, ha mégis ki akarják cserélni. mondjuk a 60ezret sokallom, mondjuk a 4 év hamarabb bekövetkezik. azt a BMW-ben is így szoktam.

YELLOW Elküldve: 2019-07-14 15:57 Ajtónyítási Gondok!

Dani24 írta: Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)


én arra következtetek, hogy a GM (grundmodul) reléjében az az érintkező pár ami ezen ajtó nyitásáért felel oxidos vagy égett, kokszos. mivel minden más működik és reagál.
szóval a megfelelő relé cseréjével megoldható. de nem annyira egyszerű, gyakorlatot igényel a cseréje. csere után semmit nem kell tanítani vagy ilyenek.

Dani24 Elküldve: 2019-07-14 14:56 Ajtónyítási Gondok!

Sziasztok! Adott egy 2001 év végi kupé e46. Angliaban Elek így a bal oldalt levő utas oldali ajtó sem kulcs gomb sem a benti gomb megnyomására nem nyit. Miután ki nyitom a belső kilincsel zárni már zárja a kulcs gomb nyomására is. Esetleg tippek aki már járt így vagy hasonlóan mit kellett cserélni? Előre is köszönöm a válaszokat:)

Zolcsok Elküldve: 2019-07-10 07:27 Mi lehet a baj?_

konkolyd írta:
Zolcsok írta:
Sziasztok, lehet ide uj tomitest kapni? Mi ennek a ket szenzornak(?) a neve? Finom friss olajpara jelent meg korulottuk. Koszonom az infokat elore is.


Ezek a vanos solenoid azaz vezérműtengely állító mágnes szelepek. Sima O gyűrű tömítés van bennük, bármely normálisabb csapágyboltban tudsz venni fillérekért. De itt egy webáruház ahol meg is lehet rendelni, látod az árakat is (amik szerintem hibásak :D ).
Ha jól láttam 2003-as E46 316TI, akkor ez a te robbantott ábrád:

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-...rts-113296

A nagyobbik O gyűrű mérete: 34 X 3,52
A kisebbik O gyűrű mérete: 21,29 X 1,78

Köszönöm ezt kerestem:kiraly:

konkolyd Elküldve: 2019-07-10 05:57 Mi lehet a baj?_

Zolcsok írta:
Sziasztok, lehet ide uj tomitest kapni? Mi ennek a ket szenzornak(?) a neve? Finom friss olajpara jelent meg korulottuk. Koszonom az infokat elore is.


Ezek a vanos solenoid azaz vezérműtengely állító mágnes szelepek. Sima O gyűrű tömítés van bennük, bármely normálisabb csapágyboltban tudsz venni fillérekért. De itt egy webáruház ahol meg is lehet rendelni, látod az árakat is (amik szerintem hibásak :D ).
Ha jól láttam 2003-as E46 316TI, akkor ez a te robbantott ábrád:

https://bmwalkatresz24.hu/bmw-...rts-113296

A nagyobbik O gyűrű mérete: 34 X 3,52
A kisebbik O gyűrű mérete: 21,29 X 1,78