Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 29877 találat


Krapulax6 Elküldve: 2019-06-07 18:50 AUX

Sziasztok.
Jvc fejem van egy 2002-es 6. Havi e46-ban.
Ket erositovel... egy az ajtokba levokre es egy a subra.
Vissza szeretnem tenni a gyari business tape,mode gombos radiomat amihez volt benne cd-tar is iphone elokeszitessel stb.
A cd-tar helyere egy Dension Gateway-t neztem virtualis cd-tarnak.
Van tapasztalata valakinek ezzel kapcsolatban?
Hangminosegre gondolok elso korben....
Az erositom magas jelszintu vonalbemenettel is rendelkeznek szoval a bekotes nem akadaly.
A masik kerdesem,hogy a multikormsnyrol torteno vezerelhetosege megmarad?

YELLOW Elküldve: 2019-06-05 20:34 Féktárcsa és fékbetét

rezso írta:
Bitu79 írta:
rezso írta: Sziasztok!
F20-asom jelzi, hogy hátul 3100km múlva fékbetét csere. (elől még 15000km)
Ránézésre mind a négy fékbetétből sok van.
Megpróbáltam resetelni, de azt írj,a hogy "reset unsuccesful"
Jól értem, hogy eleinte csak vezetési stílus alapján visszaszámlál, majd a kopásérzékelő alapján?Érdemes időben cserélni, hogy kopásérzékelőt ne kelljen?Mennyibe kerül a gyári, és mi a jó alternatíva?https://i.imgur.com/im2GGji.pngElőre is köszönöm.
Engedd ki a kéziféket,aztán az üzemi féket se nyomd le a lábaddal.Így reseteld,és jó lesz...
1 perc keresés volt a neten amúgy.Ha műkszik,akkor adj egy "köszönömöt" a hsz-emre.
Így csináltam, de hiába. Jöhet a csere. Melyik szervízt vagy utángyártott márkákat javasoljátok?
Mi történik, ha elérem a nullát?


ha eléred a nullát? hmm.... világvége :D
lehet kimozdult a fékkopásjelző nem? régen is úgy volt, hogy amikor bejelzett, tehát elvágódott a szál a jelzőben, utána elvileg még lehetett vele menni. csak ugye jelzett.
nem tudom az új szériánál, hogy van pontosan. de nekem hátul pl bent sincs a jelző a helyén, csak fel van kötegelve. miért? mert megsérült és nem marad a betétben. viszont rajta kell lenni, mert ha lehúzom, olyan mintha bejelezne. viszont én feleslegesnek tartottam venni. miért? alig használom az autót, a féket pedig pláne. motorfék mániás vagyok. a felni meg olyan, hogy tisztán látszik a betét, ha elkopna soha napján. :D nem is tudom hány éve van bent, de mint az új. :D mondjuk a hátsók amúgy is kevésbé kopnak.
na de a sok duma után.
ha ATE, akkor csak ATE betét. annak idején a Jurid is jó volt, ráadásul E46 idejében gyári beszállító is volt.
viszont sokan mondják a gyári dobozos tárcsákat, betéteket. viszont ha hivatalosan veszed, drága lesz. de mivel neked csak betét kell megpróbálkoznék a gyárival, ha a tárcsa is gyári még. a mixelésnek nincs értelme mert vagy sípolni fog, vagy nem fogni.
csak a kopásjelző miatt ne cseréld hamarabb. valóban nem egy drága dolog, viszont az esetek nagy részében úgy sem tudod sérülés nélkül kiszedni, szerelő sem. mert belegyógyulhat a betétbe. vagy szakad, vagy törik, vagy akármi.

Bitu79 Elküldve: 2019-06-05 18:14 Féktárcsa és fékbetét

rezso írta:
Bitu79 írta:
rezso írta: Sziasztok!
F20-asom jelzi, hogy hátul 3100km múlva fékbetét csere. (elől még 15000km)
Ránézésre mind a négy fékbetétből sok van.
Megpróbáltam resetelni, de azt írj,a hogy "reset unsuccesful"
Jól értem, hogy eleinte csak vezetési stílus alapján visszaszámlál, majd a kopásérzékelő alapján?Érdemes időben cserélni, hogy kopásérzékelőt ne kelljen?Mennyibe kerül a gyári, és mi a jó alternatíva?https://i.imgur.com/im2GGji.pngElőre is köszönöm.
Engedd ki a kéziféket,aztán az üzemi féket se nyomd le a lábaddal.Így reseteld,és jó lesz...
1 perc keresés volt a neten amúgy.Ha műkszik,akkor adj egy "köszönömöt" a hsz-emre.
Így csináltam, de hiába. Jöhet a csere. Melyik szervízt vagy utángyártott márkákat javasoljátok?
Használd a fórum keresőjét.F20-ról nem nagyon lesz sok találat konkrétan,de találsz sok hasznos infót így is kiindulási alapként.Ez elsősorban e46-os fórum.

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 22:47 Motorgenerál!

muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


Valószínűleg kihagy egy henger, nekem ugyan ez volt 2-3 nap állás után. Trafó volt a hibás.

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 22:21 Minimális hifi upgrade

mgergo200 írta: Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!
[img]https://caraudiosklepy.pl/imag...9b1c27.jpg[/im
g]

Anno az E46-ban cseréltem hangszórókat jó minőségű Hertz szettekre.
Erősítő nélkül sokkal rosszabb hangzás várható, mondom ezt úgy, hogy kifejezetten érzékeny szetteket vettem. Ha komolyan gondolod, akkor erősítőre rákötöd az első szetteket, hátra, hogy mély is legyen teszel valami 3 utas szettet, mondjuk oválokat. Szigetelést gyárilag nagyon jól megoldották, de az csak az eredeti hangszórókhoz illeszkedik, negen találsz instrukciót képekkel. Van olyan erősítő, ami rendelkezik hangszóró jel kimenettel (ha jól emlékszem ez a neve), így maradhat a gyári rádió. Amúgy talán legjobb lenne egy gyári HK-t szerezni, nagyon kellemesen szól. Három E46-om volt, sima, hifi, és harman kardonos, utóbbi kettő gyárilag erősítős, nagyon nagy a differencia.


mgergo200 Elküldve: 2019-06-03 21:04 Minimális hifi upgrade

Kedves E46 tulajok!
Egy faceliftes touring e46-ban szeretném kicserélni az első hangszórókat. A hsz. készlet már meg van. Két kérdésem lenne:
1. Jártas-e valaki az ajtók bitumenlappal (vagy bármi mással) történő "szigetelésében"? Mi a menete, mit vegyek, mennyit, hova tegyem stb...
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

2. Szerelt-e már be valaki mély-közép hangszórót mdf átalakítóval? Ez az --> https://caraudiosklepy.pl/bmw-...stanse-mdf
Van-e értelme/fölösleges pénzkidobás az egész?

A célom az lenne, hogy mélyláda nélkül élvezhető, dinamikus hangzást teremtsek az első utasok számára.(a csomagtartóban sajnos nem utaztatok senkit, így a hátsó hangszórók maradnak)
Nem hangnyomás versenyre készülök, illetve nem az a cél, hogy a szomszéd utcában is hallják, hanem, hogy a jelenlegi ipari hulladék hsz. készletet kicseréljem, és végigtudjak hallgatni egy tracket az autóban élvezettel.

Köszönök szépen minden építő jellegű hozzászólást, minden tanácsot szívesen fogadok!

MattM325 Elküldve: 2019-06-03 20:40 Differenciálmû

User01 írta: Üdv mindenkinek!
Difi csere előtt állok viszont nem nagyon vagyok otthon a témában.
118D 122Le M47204D4 motorkódú BMW-be kéne.
Nem igazán tudom, hogy milyen áttételezésű difit keressek bele. Esetleg bele megy e egy másik fajta. Nézegettem több weboldalon, de többségében az N motorkódú-hoz láttam.
Esetleg egy 3-as e46-os vagy e90-snek a difi-je jó lehet e bele?


Vagy felújittatod, vagy 120d difijét teszed bele kardannal egyutt...
Bontott 118d csak időnyerés, mind szar, valószínű màr a bontott is.

YELLOW Elküldve: 2019-05-28 22:33 Motorgenerál!

muszka93 írta: Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)


2-3 napos állás után próbáld meg azt, hogy többször adsz gyújtást. minden gyújtás ráadásnál vársz vele egy 5 másodpercet. majd csak a 3. után indíts rá. ha így nem csinálja,a hogy írom, akkor pumpában egy szelep engedi vissza az üzemanyagot. akkor cserés lest, sajnos csak egyben megy a pumpával, ha jól tudom.

muszka93 Elküldve: 2019-05-28 12:37 Motorgenerál!

Sziasztok!
Lenne nekem egy olyan problémám, hogy mikor az autom 2-3napot áll és azután beindítom akkor erőteljes ráz,remeg a motor mind addig míg felnem veszi a megfelelő alapjárati fordulatot. Ez kb 1percig tart ez a probléma. Esetleg valaki találkozott már ilyen problémával.
(BMW e46 320i)

kertesznorbert Elküldve: 2019-05-23 14:11 Jeladó

YELLOW írta:
kertesznorbert írta: Sziasztok!

Az alany e46 touring 2002 2.0 diesel m47 motor,

Egy kis segítségre volna szükségem az alábbiakkal kapcsolatban:

Következők a hibakódok:

5DC3 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés
5DC1 - Hátsó jobb keréksebesség érzékelő; valószínűtlen
5DF4 - A vezérlő egység feszültségellátása túl alacsony
5DC0 - Jobb hátsó kerék fordulatszám érzékelő; baleset felismerés

Tavaly nyáron lett cserélve a jobb hátsó abs jeladó, kézifékszerkezet, féktárcsa, porvédőlemez, minden ami a jeladó környékén megtalálható.
Szerelővel meg lett nézve a kerék sebesség, egy időben mutatta mind a négyet egyszerre eltérés nélkül.
Beszéltem szakemberrel aki kockát javít és ő azt mondja hogy a kocka nem okozhatja ezt a hibajelenséget, autóvillamosságissal kiméretve a kocka, elmondása szerint rendben (hiszek neki, mert én nem vagyok hozzáértő)
Lehetséges a jeladó és a kocka közötti kábelkontakt/szakadás?

Autó újra indításakor a hibalámpák kialszanak majd kis idő elteltével újra csipog és 3 hiba lámpa felgyullad.

Esetleg valakinek valami ötlet? Megköszönöm ha építő jelleggel hozzászólsz!


megfelelő jeladók lettek betéve? Ugyanis voltak különbözőek és nem mindegy, hogy DSC-s vagy simán ASC-s az autó pl.
sőt nem árt egy DSC "nullázás", azaz, hogy minden alapérték beállítson. Ehhez vízszintes talaj kell, kormányt egyenesbe tenni.
amúgy meg akár ABS tömb hiba. lehet javítható is. de akár bármi kontakt probléma. esetleg testelési hiba. elnyomott vezeték, ami letestel a kasznival.


A jeladóról nem tudok semmit, csak annyit hogy talán tudta a kereskedéshez tartozó szervíz hogy milyen típusú kell bele asc vagy dsc ha dsc-s a kocsi és ők adták el előtte 3 hónappal.