Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2015-10-13 09:28 Autóvásárlás

theprob írta:
YELLOW írta:
theprob írta: Sziasztok!

Első kocsi vásárlása előtt állok és mivel egy 3-mas már nagyon régóta álom, így elkezdtem nézegetni a 90-2000 közötti, környéki modelleket. 320i E36-ot konkrétan, ezek azok amikből olyan áron láttam eladó kocsikat, amiket meg tudnék még magamnak engedni pár hónap múlva (700k-s plafon).

Segítséget, tanácsot szeretnék kérni a rutinos és rapasztalt BMW-s (leendő) kollégáktól, hogy mennyire reálisak az elképzeléseim? Mennyire lehetnek megbízhatóak ezen évjáratú autók ebben az árkategóriában, valamint, hogy benzines verzióval mennyire járnék jól/rosszul. Volt egy cikk a vezess.hu-n ezen témában és ott a dízel verziót eléggé lutrinak írták le, továbbá az áruk is jelentősen drágább.

Amikkel eddig szemezgettem, általam megítélt szimpatikussági sorrendben (csökkenő sorrendben):

1. Leírás alapján "túl szép, hogy igaz legyen" kategória, szerintem. Ettől ftlen képek alapján szépnek tűnik.

2.

3.

Előre is köszönöm a segítségeteket!



1: ha igaz volna már nem lenne meg. lóg az ajtókárpit, a tetőkárpit. valószínű agyon tisztították. de mondom már rég elvitték volna.
2: talán ezt, de a bőr nagyon repedezett
3: miért cseréltek motort?

képekről ennyit. ha valami tetszik meg kell nézni élőben.


Persze, nyilván meg kell nézni élőben. Most inkább magára az e36-ra, a benzines verzióra voltam kíváncsi, meg, hogy ennyiért lehet-e találni normális autót. Máshol azt írták, hogy az E36 eléggé rizikós, mert sok a nagyon ratyi állapotú. Bár szerintem ez minden szériára, márkára elmondható.

Egyébként döntés meghozása előtt biztos ráengednék az autóra egy szerelőt vagy állapotfelmérést kérnék. Zsákbamacskát én sem akarok venni.



E36 előnye anniy, hogy ekkor még elég jó, megbízható motorok voltak. 20i hátránya annyi, hogy egy 1.8-as is megy úgy egy szintig simán. viszont annyit fogyaszt, mint egy 25i. de jó motor amúgy. viszont a fő gond a kasztni. iszonyat szeretnek rohadni. főleg ha sérült volt, márpedig a nagyrésze az volt, akkor pláne.
én azt mondom, hogy a hátsó futóműkiszakadás itt is jelen van. én két E36 20i-t is láttam aminél ki volt. javítható amúgy.
én már most E46-ot sem vennék. magyra piac tele van lestrapált, sokszor bontás elől kintről behozott példényokkal. időm és idegrendszerem nem volna a kereséshez. kevés az olyan autót, amit tényleg azért adnak el, mert típust váltanak, vagy tényleg nagyon kell a pénz, amúgy az autónak nincs baja. mert vagy van baja, azért eladó, vagy nincs pénz, de akkor javítani, karbantartani sem volt pénz.
én azt tudom mondani, hogy sok sikert és kitartást. szerintem inkább külföldön érdemes nézni, ahol kevésbbé van télen sózás.

YELLOW Elküldve: 2015-10-11 20:20 Füstprobléma!

Mcfly írta: Ugyan ez a problémám, ami itt lejjebb le van írva:

"Észrevettem, hogy amikor egy kis ideig nem vezetek dinamikusan vagy magas fokozatban alacsony fordulatról gyorsulok és azután rányomok a gázra, akkor egy pillanat alatt fekete füstfelhő jön ki a kipufogón keresztül."

Azóta eltelt 2 év. Hátha erre jár valaki és leírja a tapasztalatát hogy hogyan sikerült megszüntetni a problémát?

A másik ami érdekelne hogy egy 2004-es (részecskeszűrő nélküli típus) 120d-nek szemre mekkora normális füstje lehet? Mert ha padlógázra a visszapillantóból is látható hatalmas fekete füstfelhőt hagy maga mögött az szerintem kizárt hogy a gyári helyzet legyen.

Előre is köszi!



részben normális a jelenség. hisz azért korom képződik. ha nincs nyomás (fordulat), akkor nem viszi ki, megragad a rendszerben. Majd egy nagyobb gáz esetén távozik. célszerű néha meghajtani, akkár nem is kell nagyon, csak mondjuk autópályán mész 130-cal, de nem 6.ban, hanem csak 5-ben. mondjuk egy 10km távot.
persze ha a porlasztók rendben vannak.

asbi Elküldve: 2015-10-08 15:34 320d Motor

dinitrous írta:
Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.


Szia!

Abban tudnál segíteni, hogy milyen átmérőjű vákuumcsöveket tettél bele? Leginkább az itt látható 4-ös és 5-os érdekelne. Ebből jól értem, hogy a külseje 3,5mm, a belső átmérője pedig 2mm? Megrágcsálták kicsit a borítást az állatok, cserélném minél előbb.. :oops:

Üdv

kecsurobi Elküldve: 2015-10-05 21:04 Turbo

kfodor írta:
szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.


üdv nekem akkor volt ilyen amikor ki kelett cserélve az adagoló újra,és gyári értéken volt.
melegen nem ment a kocsi,de ha újraínditottam akkor ment megint 1 percig.Nekem megnyúlt a lánc,viszábbvet a szerelő az elötöltésen az adagolón.

kfodor Elküldve: 2015-10-04 19:03 Turbo

szotakdavid írta:
kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!


Igen, vége Diag lesz, csak gondoltam rákérdezek előtte hátha valakinek tippje.

szotakdavid Elküldve: 2015-10-04 12:35 Turbo

kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Diagot csináltass elsőnek gyári programmal..ha tényleg 18d-d van vp44 adagolóval akkor más lehet ott a probléma,de az első megoldás a DIAG!

viktor Elküldve: 2015-10-03 20:24 Turbo

kfodor írta: Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.


Lehet, hogy nem is a turbóval van gond. Esetleg a résolajcsövek eresztenek, akkor szokott vészüzemmódba kapcsolni egy idő után.

kfodor Elküldve: 2015-10-03 18:37 Turbo

Sziasztok,
Egy olyan problémám lenne hogy üzémi hőmérsékleten nincs meg a turbo hatás, vagyis néha van. Olyan müntha egy szívó diesel lenne. Hideg motornál minden ok érezhetően van turbo. Vákumcsöveket átnéztem turbo nyomásszabályzó és az egr nyokászabályzót is már megcseréltem, légtömegmérőt kicseréltem egy másikra, egr is tiszta. Próbáltam lehúzott egr vákumcsővel is de ugyanz. Ha valakinek van még ötlete megköszönném.

Elküldve: 2015-10-02 23:18 330ci ajtókéder

tuzko62 írta:
Bitu79 írta:
tuzko62 írta: Sziasztok!

Nekem is 318ci-m van 2004-es. A gumikéderen lévő plüss lejött nekem is, ha megfigyelitek az eredeti "ragasztó" az FEKETE gumiszerű massza, tehát felesleges minden pillanatragasztó és egyéb szőnyegragasztók. Ezt találtam eddig ami hasonló lehet: HB Body 920


Ezt kéne kipróbálni, vagy ha valaki tud ennél jobb minőségű anyagról ami a gyárihoz hasonló szoljon. De gondolom hogy jól tapadjon le kell tisztítani a belsejét, szilikoneltávolító stb...


Butyl szalaggal próbálkozzatok szerintem,aki nem akar újat venni.
Azt a plüss részt simán megfogja,és a melegben sem fog lejönni többé!

Ha beválik kérem a kösziket :P

99 % h. beválik. :P





Köszi a tippet, utána néztem ennek a butyl szalagnak, jó ötlet, de ennek a fő funkciója a tömítés és nem a ragasztás. Főleg az "s" kanyarnál nagyon erős ragasztóhatásnak kell lennie. Ja, és ezek a szalagok visszafejthetők.




Több kupé tulaj is butyl szalaggal oldotta meg a problémát.
Szerintem is ezzel érdemes.
Többet ér,mint sok ragasztó.
A legnagyobb előnyei:
Ára,és az időjárás állósága.
Majd a nagy melegben sem fog újra elengedni.
Érdemes kipróbálni.
A legjobb megoldás a gyári új cucc megrendelése.
Ez egy típushiba a kupéknál sajnos.
A BMW javította időközben ezt a hibát.
Mondjuk az mocsok dolog a gyártótól,hogy nem javítják ingyen ezt a típushibát...




tuzko62 Elküldve: 2015-10-02 09:35 330ci ajtókéder

Bitu79 írta:
tuzko62 írta: Sziasztok!

Nekem is 318ci-m van 2004-es. A gumikéderen lévő plüss lejött nekem is, ha megfigyelitek az eredeti "ragasztó" az FEKETE gumiszerű massza, tehát felesleges minden pillanatragasztó és egyéb szőnyegragasztók. Ezt találtam eddig ami hasonló lehet: HB Body 920


Ezt kéne kipróbálni, vagy ha valaki tud ennél jobb minőségű anyagról ami a gyárihoz hasonló szoljon. De gondolom hogy jól tapadjon le kell tisztítani a belsejét, szilikoneltávolító stb...


Butyl szalaggal próbálkozzatok szerintem,aki nem akar újat venni.
Azt a plüss részt simán megfogja,és a melegben sem fog lejönni többé!

Ha beválik kérem a kösziket :P

99 % h. beválik. :P





Köszi a tippet, utána néztem ennek a butyl szalagnak, jó ötlet, de ennek a fő funkciója a tömítés és nem a ragasztás. Főleg az "s" kanyarnál nagyon erős ragasztóhatásnak kell lennie. Ja, és ezek a szalagok visszafejthetők.