Összesen 5992 találat
YELLOW
Elküldve: 2015-09-14 14:36 20d gázadásra megtorpanás
tusi_ írta:
Halliho.
Olyan jelensegem van, hogy padlogazas gyorsitasnal nem megy valami atomul a kocsi, viszont ha visszanegedem kicsit a gazt, akkor belodul. Hirtelen jon egy kisebb rantas es a motor is szepen porog fel onnan. Szvsz tul sok benzint kap, tulsagosan eldusul(hat) a keverek. Namost szerintem egy ilyen kocsinal nem lenne szabad, hacsak nem hibas valami. Amire tippelek az a legtomeg mero, vagy az egr szelep.
Gyertyak ujak, levegoszuro uj...
hanyas fokozatban?
elektromos gáz van, padlózhatod. sosem lesz olyan, mint egy bowden-es gázpedál reakció. mert a computer magának optimalizál. ha 1500-2000-ről nyomsz 5.-ben padlót, akkor ne csodálkozz. ráadásuk benzins autód van, ami inkább 3000-től éled. mondjuk az N46 más alatta is, ha olyanod van. nagyobb súly kisebb motor okozhat ilyet. nem tudom korábban milyen autód volt. vagy eddig nem csinálta?
tusi_
Elküldve: 2015-09-14 13:57 20d gázadásra megtorpanás
Halliho.
Olyan jelensegem van, hogy padlogazas gyorsitasnal nem megy valami atomul a kocsi, viszont ha visszanegedem kicsit a gazt, akkor belodul. Hirtelen jon egy kisebb rantas es a motor is szepen porog fel onnan. Szvsz tul sok benzint kap, tulsagosan eldusul(hat) a keverek. Namost szerintem egy ilyen kocsinal nem lenne szabad, hacsak nem hibas valami. Amire tippelek az a legtomeg mero, vagy az egr szelep.
Gyertyak ujak, levegoszuro uj...
toki24
Elküldve: 2015-09-14 09:43 20d gázadásra megtorpanás
YELLOW írta:
Csabika136 írta:
Sziasztok!
Nekem a E46 320d 136 lovas motorom gázadásra alacsony fordulatnál kidob egy elég nagy füstfelhőt. Légyszi segítsetek! Hol kezdjem a hiba keresését? Nem mondom hogy torpan, de azért szerintem az elején nem igazán lép. Nemrég van még csak BMW-m, nem tudom milyennek kell gyárilag lennie, de szerintem füst helyett kicsit korábban kéne erőt kifejteni a motornak. Múlt héten kicsit belenéztem a motortérbe, mert volt időm. Kitisztítottam a szívócsövet, az EGR szelepet, és ráellenőriztem az izzítógyertyákra is. Kettő biztosan nem működik. Később majd kicserélem őket. Megmozgattam a turbón lévő szabályzó rudazatot, nem akadozik, szépen mozog. Kicseréltem a motor bal oldaláról átjövő hosszú vákum csövet, mert elég gatya volt kinézetre. Amúgy jó volt még. Nem vártam ezektől a tisztítgatásoktól sokat, inkább egy kis karbantartás szerű dolognak szántam és ismerkedtem a kocsival. Induláskor is lök egy csúnya füstöt.
Szerintetek mi lehet a problémája? Amúgy rendben van a kocsi szerintem. Imádom! Alig várom hogy vezethessem.
Köszönöm!
lehet nem ártana neki egy autópályás menet. dízeleknél előfordulhat, hogy sok alacsony fordulat használat mellett iylet produkál. vagy ha nem is autópálya, de 90-nél 4-es fokozatban menni.had pörögjön jobban az a motor.
bár ugye ha jól emlékszem neked volt a benzines mizériád. lehet amiatt van.
Szia!
Most torpan is vagy csak ide irtad?!
Egyébként én azzal kezdeném,hogy lecserélném a vákumcsöveket újakra mindenhol!
Majd egy kartergázszűrő csere aztán egy diag.
Az hogy az elején nem igazán lép mittakar?
YELLOW
Elküldve: 2015-09-14 07:15 20d gázadásra megtorpanás
Csabika136 írta:
Sziasztok!
Nekem a E46 320d 136 lovas motorom gázadásra alacsony fordulatnál kidob egy elég nagy füstfelhőt. Légyszi segítsetek! Hol kezdjem a hiba keresését? Nem mondom hogy torpan, de azért szerintem az elején nem igazán lép. Nemrég van még csak BMW-m, nem tudom milyennek kell gyárilag lennie, de szerintem füst helyett kicsit korábban kéne erőt kifejteni a motornak. Múlt héten kicsit belenéztem a motortérbe, mert volt időm. Kitisztítottam a szívócsövet, az EGR szelepet, és ráellenőriztem az izzítógyertyákra is. Kettő biztosan nem működik. Később majd kicserélem őket. Megmozgattam a turbón lévő szabályzó rudazatot, nem akadozik, szépen mozog. Kicseréltem a motor bal oldaláról átjövő hosszú vákum csövet, mert elég gatya volt kinézetre. Amúgy jó volt még. Nem vártam ezektől a tisztítgatásoktól sokat, inkább egy kis karbantartás szerű dolognak szántam és ismerkedtem a kocsival. Induláskor is lök egy csúnya füstöt.
Szerintetek mi lehet a problémája? Amúgy rendben van a kocsi szerintem. Imádom! Alig várom hogy vezethessem.
Köszönöm!
lehet nem ártana neki egy autópályás menet. dízeleknél előfordulhat, hogy sok alacsony fordulat használat mellett iylet produkál. vagy ha nem is autópálya, de 90-nél 4-es fokozatban menni.had pörögjön jobban az a motor.
bár ugye ha jól emlékszem neked volt a benzines mizériád. lehet amiatt van.
Csabika136
Elküldve: 2015-09-13 20:32 20d gázadásra megtorpanás
Sziasztok!
Nekem a E46 320d 136 lovas motorom gázadásra alacsony fordulatnál kidob egy elég nagy füstfelhőt. Légyszi segítsetek! Hol kezdjem a hiba keresését? Nem mondom hogy torpan, de azért szerintem az elején nem igazán lép. Nemrég van még csak BMW-m, nem tudom milyennek kell gyárilag lennie, de szerintem füst helyett kicsit korábban kéne erőt kifejteni a motornak. Múlt héten kicsit belenéztem a motortérbe, mert volt időm. Kitisztítottam a szívócsövet, az EGR szelepet, és ráellenőriztem az izzítógyertyákra is. Kettő biztosan nem működik. Később majd kicserélem őket. Megmozgattam a turbón lévő szabályzó rudazatot, nem akadozik, szépen mozog. Kicseréltem a motor bal oldaláról átjövő hosszú vákum csövet, mert elég gatya volt kinézetre. Amúgy jó volt még. Nem vártam ezektől a tisztítgatásoktól sokat, inkább egy kis karbantartás szerű dolognak szántam és ismerkedtem a kocsival. Induláskor is lök egy csúnya füstöt.
Szerintetek mi lehet a problémája? Amúgy rendben van a kocsi szerintem. Imádom! Alig várom hogy vezethessem.
Köszönöm!
dinitrous
Elküldve: 2015-09-12 16:41 320d Motor
toki24 írta:
YELLOW írta:
dinitrous írta:
Üdv. Mindenkinek!
A segítségeteket szeretném kérni 150le 320d-hez. Az autó nem húz úgy mint egy turbós 2000 alatt és 3000 fölött. A kettő között már majdnem oké. Nem rángat, nem füstöl, nincs látványos többlet fogyasztás. Minden gyári állapotban kivéve az első kata, az herèlt.
Mit ellenőrizzek és hogyan teszteljem egyszerűen?
én így elsőre a turbó geometriát állító vákuumcsövet nézném meg. olyan mintha későn kezdene szabályozni. szerintem a csövön folytonossági gondok lesznek, el lesz érve.
Igy van nézd át a vákumcsöveket, esetleg a légtömegmérőt is megnézheted,huzd le a csatit róla és nézd meg ugy!
De egy diaggal többet érnél.
Sikerült az összes vákuumcsövet kicserélnem, semmit sem változott. Kiolvasás alkalmával az látható, hogy az üzemanyag töltés max. 700 baron megáll 3.-ban csőgázon. Fura, hogy amikor a magasnyomású szelep csatiját leveszem, majdnem helyreáll az erő, tehát rángatósabb, de erősebb.
Inpával mit nézhetnék meg? Ja, és egr kitakarítva.
tusi_
Elküldve: 2015-09-10 12:46 Kipufogo füst!
Bitu79 írta:
tusi_ írta:
Reggelente, amig be nem melegszik a motor, egett kipufogo szag van a motorterben es a kipufogo korul enyhe fust. Neztem, hogy csopog-e ra olaj valahonnan, vagy viz de semmit nem latni tiszta minden. Amikor bemelegszik, akkor nem csinalja. Olaj fogyas nincs, viz is rendben van.
Ha hidegben bekapcsolom a futest, akkor enyhen bejon az utasterbe is aztan megszunik. Mi lehet ez?
Lehet ki fúj valahol a kipufogód...vagy a rezgéscsillapító tört el.
Legalábbis e46-nál ez szokott lenni.
E90 is hasonló lehet.
Ha lehet,használd a keresőt.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...g.html?p=1
:kiraly:
EGR szelep csövét is érdemes megnézni,hogy a bilincs rajta van e rendesen a helyén.Volt,akinek ez oldotta meg a gondját e90-nél
Köszönöm szépen :iszunkra:
Elküldve: 2015-09-09 21:58 Társalgó
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Bero írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hát nem egyszerű az biztos.
Vagy jó lesz vagy nem...
Lehet csak ismeretséget kellene szerezni és úgy venni.... :)
ismerettség? szart sem ér. ha olyan az "ember" ugyanúgy átvág. én már nem hiszek a mesében. annyi képmutatást láttam már... addig vagy haver, amíg promózol valakit, de ha szóvál teszel valamit, akkor az utolsó szar szemét leszel.
akkor leszel haver, ha előbb veszel cuccokat. aztán később ha törzsvásárló leszel, bár normál autótulaj úgysem lesz valószínű, akkor lesz kedvezmény, persze az is csak látszólagos, hisz korábban fizettél eleget. hidd el, sok minden csak látszat, nagyon ritka az önzetlen, hátsó szándék nélküli segítség. tudok ilyet, csak sajnos ők sokkal kevesebben vannak.
Elég rossz, hogy ez a helyzet....
Az a baj, hogy vannak olyan alkatrészek ami újonnan olyan drágák, hogy egyszerűen megfizethetetlen és nem érted miért kerül olyan sokba.
Sajnos nem tehetem meg, hogy beszart akkor új bele és kész.
Persze amit csak tudok az mindig új megy bele és nem a legolcsóbb, leggagyibb cucc.
Ezért is lenne jó gy jó bontós, de hát min a fehér holló gondolom....
Csak egy kérdés. Mi olyan drága mostanában egy 15 éves E46-os BMW-be? Sok embernek van már 40-50%-os kedvezménye,nem tudom mi olyan alkatrész van amit (én) ne tudnék megvenni. Karosszéria elemek azok okék,én is inkább egy szép gyári bontott motorháztetőt vennék mint utángyártottat.
A kocsihoz ugyanannyiba kerülnek az alkatrészek,mint újkorában.Ezek a gépek 12-15 évesen is prémiumkategória.Csak sokan ezt elfelejtik,amikor használt BMW-t vesznek.
ez minden autónál így van. egy kisebb szériás típusnál még rosszabb a helyzet.
ugyanúgy vannak bérgyártók, akik egy adott márkának gyártanak, persze szigorú minőségi követelmények szerint. és a bérgyártónak is egyre olcsóbban kell előállítania a terméket, minél több megrendelés jön. tehhát a bérgyártónak kevesebb a haszna. nem a minőség lesz rosszabb hanem a gyártó haszna, cserébe jó sok darabot gyárthat. ebből jön az, hogy pl egy szufukli stift alkastrészei olcsóbbak, mert jóval többet legyártottak belőle. itt most a "gyári" alkatrészekről beszélek. az utángyártott más téma, de ott is van hasonló.
viszont az valóban durva, hogy mondjuk váltóért, diffiért annyit kérnek el, mintha éppen egy frissen gyártott autóba tennék. jóhogy inkább 1/10-ed áron veszik meg bontóban.
Ezért kell keveset autózni,hogy a főalkatrészek sokáig húzzák. :D
YELLOW
Elküldve: 2015-09-09 21:33 Társalgó
Bitu79 írta:
Bero írta:
Pitykoo írta:
YELLOW írta:
Pitykoo írta:
Hát nem egyszerű az biztos.
Vagy jó lesz vagy nem...
Lehet csak ismeretséget kellene szerezni és úgy venni.... :)
ismerettség? szart sem ér. ha olyan az "ember" ugyanúgy átvág. én már nem hiszek a mesében. annyi képmutatást láttam már... addig vagy haver, amíg promózol valakit, de ha szóvál teszel valamit, akkor az utolsó szar szemét leszel.
akkor leszel haver, ha előbb veszel cuccokat. aztán később ha törzsvásárló leszel, bár normál autótulaj úgysem lesz valószínű, akkor lesz kedvezmény, persze az is csak látszólagos, hisz korábban fizettél eleget. hidd el, sok minden csak látszat, nagyon ritka az önzetlen, hátsó szándék nélküli segítség. tudok ilyet, csak sajnos ők sokkal kevesebben vannak.
Elég rossz, hogy ez a helyzet....
Az a baj, hogy vannak olyan alkatrészek ami újonnan olyan drágák, hogy egyszerűen megfizethetetlen és nem érted miért kerül olyan sokba.
Sajnos nem tehetem meg, hogy beszart akkor új bele és kész.
Persze amit csak tudok az mindig új megy bele és nem a legolcsóbb, leggagyibb cucc.
Ezért is lenne jó gy jó bontós, de hát min a fehér holló gondolom....
Csak egy kérdés. Mi olyan drága mostanában egy 15 éves E46-os BMW-be? Sok embernek van már 40-50%-os kedvezménye,nem tudom mi olyan alkatrész van amit (én) ne tudnék megvenni. Karosszéria elemek azok okék,én is inkább egy szép gyári bontott motorháztetőt vennék mint utángyártottat.
A kocsihoz ugyanannyiba kerülnek az alkatrészek,mint újkorában.Ezek a gépek 12-15 évesen is prémiumkategória.Csak sokan ezt elfelejtik,amikor használt BMW-t vesznek.
ez minden autónál így van. egy kisebb szériás típusnál még rosszabb a helyzet.
ugyanúgy vannak bérgyártók, akik egy adott márkának gyártanak, persze szigorú minőségi követelmények szerint. és a bérgyártónak is egyre olcsóbban kell előállítania a terméket, minél több megrendelés jön. tehhát a bérgyártónak kevesebb a haszna. nem a minőség lesz rosszabb hanem a gyártó haszna, cserébe jó sok darabot gyárthat. ebből jön az, hogy pl egy szufukli stift alkastrészei olcsóbbak, mert jóval többet legyártottak belőle. itt most a "gyári" alkatrészekről beszélek. az utángyártott más téma, de ott is van hasonló.
viszont az valóban durva, hogy mondjuk váltóért, diffiért annyit kérnek el, mintha éppen egy frissen gyártott autóba tennék. jóhogy inkább 1/10-ed áron veszik meg bontóban.
Elküldve: 2015-09-09 21:30 Kipufogo füst!
tusi_ írta:
Reggelente, amig be nem melegszik a motor, egett kipufogo szag van a motorterben es a kipufogo korul enyhe fust. Neztem, hogy csopog-e ra olaj valahonnan, vagy viz de semmit nem latni tiszta minden. Amikor bemelegszik, akkor nem csinalja. Olaj fogyas nincs, viz is rendben van.
Ha hidegben bekapcsolom a futest, akkor enyhen bejon az utasterbe is aztan megszunik. Mi lehet ez?
Lehet ki fúj valahol a kipufogód...vagy a rezgéscsillapító tört el.
Legalábbis e46-nál ez szokott lenni.
E90 is hasonló lehet.
Ha lehet,használd a keresőt.
http://www.bmwfanatics.hu/bmw-...g.html?p=1:kiraly:
EGR szelep csövét is érdemes megnézni,hogy a bilincs rajta van e rendesen a helyén.Volt,akinek ez oldotta meg a gondját e90-nél