Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Toni0907 Elküldve: 2015-08-28 22:45 Kipufogo füst!

Pocses írta:
Toni0907 írta:
Tano írta:
Toni0907 írta: Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!


Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?:roll::levele:


Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.:?


Majd fog! Pár100 km után. :wink:


Kicseréltem de nem változott semmi.:(

Toni0907 Elküldve: 2015-08-28 22:30 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Az alapjárat ingadozik, azt mondták hogy légtömegmérő baja lesz, mert a sprayvel kinyírtam teljesen. Alapjárat alatt lehúztam a stekkert és megszűnt az ingadozás. Gondoltam kipróbálom és megnézem hogy mennyire tudok vele közlekedni amíg ki nem cserélem a légtömegmérőt.
Csak 2000-es fordulatig lehetett nyomni, mert utána csattogó traktor hangot ad.:?
Teljesen erőtlen, és gázadásnál fuldoklik és KéKen füstölt!!!
Kicseréltem a légtömegmérőt és először még ingadozott de aztán úgy tűnt hogy minden jó.
Ez tartott kb. 10 percig utána minden kezdödött az elejétől( kék füst, rángatás, megnőtt fogyasztás, erőtlen a motor, csattogó traktor hang) !!!
Annyi külömbséggel, hogy alig akar beindulni a motor, viszont amikor jár akkor induláskor lefullad!!
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!

szotakdavid Elküldve: 2015-08-27 03:43 320d Motor

papamaci199 írta:
szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??


Leírtam mi a hibàja az adagolódnak!! Gondolom valami univerzàlis fos géppel néztétek mert még mindig nem jók az értékek amiket írsz!!! Jeladós porlasztóból és a f.tengelyből szàmol.

papamaci199 Elküldve: 2015-08-27 00:32 320d Motor

szotakdavid írta:
papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!


Ma mentünk vele élő diaggal és menet közben volt egy olyan fül hogy kért befecskendezési érték és az alapjáraton -1fok volt fordulaton kb 13 fokig ment fel viszont a mért érték 0-a volt végig, ebben az adagolóban van egyáltalán jeladó vagy nem működik vagy esetleg más által számítja ki??

szotakdavid Elküldve: 2015-08-26 04:43 320d Motor

papamaci199 írta:
toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.


-15el be se indulna!!! Egyébként meg az előtöltés szabàlyzószelep beragadt lassan meghal az elektronika és vége az adagolónak!!!

papamaci199 Elküldve: 2015-08-25 13:55 Egr szelep

solyom76 írta:
Methos írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben :-).
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

Ma belefekszem megint,megnézej minden csovet ...szégyen vele közlekedni . Erőtlen és leírhatatlan amit kormol... gyenge gázadásnál is..


hogy érted hogy nincs vákuum a csőben? az egr-től kb 20cm-re van a vezérlő szelepje ami szabályozza mikor legyen ott vákuum, nem mindíg van csak amikor nyitnia kell az egrnek

papamaci199 Elküldve: 2015-08-25 13:05 320d Motor

toki24 írta:
papamaci199 írta: Sziasztok!

Valószínű adagoló hibás az autóm 2000-es évjáratú 320d.
A kérdésem az lenne hogy az adagoló mekkora nyomással dolgozik normál esetben alapjáraton valamint fordulaton? Jelenleg 1 bar-t mértünk órával alapjáraton és 1,5-öt fordulaton az autó szépen jár alapjáraton.


Hali!

Megkérdezhetem mi a jelenség?


a tünet az hogy 3. 4. 5. ben gázadás után picivel megtorpan az autó majd újra életre kel. Vákuumcsöveket lecseréltem,egr kitakarítva szívósor kitakarítva turbószabályzó szelep lemérve, túrbó leszedve kitakarítva, cooler csövek átvizsgálva nem lyukasak, már szinte mindent átnéztem amit itt a fórumon olvastam. Diag azt mutatta hogy az előtöltésem -15fok a -3,5 és 0,5 helyett. lemértük órával és 1 bár alapjáraton a nyomás az adagoló kimeneti ágán. ma jön egy új nyomástartó szelep mivel a mostani 0,5 bárnál már nyit bízom benne hogy az lesz a ludas.

solyom76 Elküldve: 2015-08-25 12:43 Egr szelep

Methos írta:
solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben :-).
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

Ma belefekszem megint,megnézej minden csovet ...szégyen vele közlekedni . Erőtlen és leírhatatlan amit kormol... gyenge gázadásnál is..

Methos Elküldve: 2015-08-25 12:04 Egr szelep

solyom76 írta: Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?


Mérj rá az EGR-re hogy a membrán nem -e szakadt benne. Nekem takarítás után volt ilyenem, kiderült, hogy kb csak a kosz tartotta egyben :-).
A másik hogy a vákum csöveknek annyi....(az is volt gondom....)

solyom76 Elküldve: 2015-08-24 18:54 Egr szelep

Sziasztok. Ma leszedtem az egrt egy 730d ről.kipucoltam,mert nagyon okádta akormot akkor vettem észre ,hogy az egr nélnincs vákum a csőben.mi lehet a kinja?