Összesen 5992 találat
kzste
Elküldve: 2015-08-20 21:42 Vezérműlánc
lela írta:
Had kérdezzem már meg hogy a 320d 150le faceliftnél ennyire NEM létező probléma a lánc nyúlás vagy a láncfeszítő probléma.Hiába keresek nem igazán van vele tele a net. Mert nekem korábban egyik percről másikra meleg járó motornálilyen hangja lett az autónak, de rá egy pár hétre eltűnt ez a hang, de akkor is csak melegen volt hallható.Most megint előjött egy enyhébb kelepelés, de csak hidegen, és ugyan onnan a motor szíjtárcsák részétől jövő hang. ugyan ilyen ciripelés szerűAmikor rálépek a gázra semmi hang.Nem lehet hogy a feszítőben lévő két dugattyú közül az egyik nem nyomja eléggé eléggé a vezetőpályát, ergo nem feszíti a láncot és amikor rálépek a gázra megnő az olajnyomás és akkor már megfeszíti? Nem tudom hogy lehet ezt a feszítőt kicserélni de gondolom rommá kell bontani hozzá a motor elejét, tetejét(szelepfedél.Egyébként ha leveszem az olajsapkát ott nem tudom a láncot meghúzni csak oldalra van egy pici löttye.180ezer van a kocsiban, esetleg ha járó motornál picit megemelem az olajsapkát hogy ne verje ki az olajat akkor lehet hallani ha verődik a lánc?
Van valakinek esetleg felvétele láncfeszességnek milyen hangja van? Gondoltam először szíjtárcsára is de az nincsen megreccsenve.Nem tudom hogy szíjtárcsa esetén milyen hang van mert olyat sem találtam.Szóval tanácstalan vagyok.
Találtál választ a kérdésedre valahol? Enyém is ilyen motorral van szerelve és jó volna tudni, hogy kell e ilyesmi miatt aggódnom.
negativ0001
Elküldve: 2015-08-19 08:22 Gyújtógyertya.
negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:
Sziasztok! Nem nyitottam kulon erre uj topikot, mert csak tapasztalat megosztast szeretnek.
Vettem 4 Pulstar gyertyat, amit beraktam a motorba es szerintem kuurva jo. A gyenge 105lovas autom vegre ugy kezd viselkedni, mint a regi jo kis 33 eves capam.
Olyan erzes, mintha 2-3 ember kiszallt volna az autobol.... :)
hát erre tényleg felesleges lett volna nyitni... :) ;)
igen sokat jelent az új gyertya, én is ezt tapasztaltam, mikor a gyári 85ezret futott ki lett cserélve NGK-ra. sokkal jobban pörgött a motor. igaz utána elszállt az egyik trafóm :D
Na ja, csak mostanaig NGK Iridium volt benne es max 15-20ezret mentem vele. Ezek a plazma gyertyak kurva jok. Igaz 100 euro volt a 4 db.
http://www.pulstar.com/
Gondoltam megosztom..... Ne vegyetek pulstar gyertyakat!!!!!!! Amig jol mukodnek kurva jok!!! Igaz egy millio km a garancia, de nem mentem veluk huszezret es odafostak, lehet, hogy az utobbi tagulastartaly repedes okozta tulmelegedes nem tett jot nekik, de ezert az arert mar nem artott volna ha kibirja. Most champion maximum performance iridiumon gondolkodom.
Pocses
Elküldve: 2015-08-18 16:05 Kipufogo füst!
Toni0907 írta:
Tano írta:
Toni0907 írta:
Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?:roll::levele:
Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.:?
Majd fog! Pár100 km után. :wink:
Toni0907
Elküldve: 2015-08-18 00:17 Kipufogo füst!
Tano írta:
Toni0907 írta:
Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?:roll::levele:
Honnan tudom meg hogy ha azzal van a probléma?
A műszerfalra nem dob ki semmi hibát.:?
Tano
Elküldve: 2015-08-18 00:04 Kipufogo füst!
Toni0907 írta:
Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).
...
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
Hm, lehet az a spray nem tett jót a légtömegmérődnek?:roll::levele:
Toni0907
Elküldve: 2015-08-17 23:56 Kipufogo füst!
Sziasztok!
Nekem 99'-es 320D E46-om van. Nem régiben végeztem rajta, egy EGR szelep tisztitást ( levettem és teljesen tisztára letakarítottam a koromtól, amiből volt rajta rendesen) és a turbo tisztitást ( ezt nem vettem le csak belefújtam egy "EGR+TURBO tisztitó spray"-vel a képen piros nyíllal jelőltem hogy hová).

A problémám a következő, kb.2500-as fordulattól borzalmasan elkezd fűstőlni,ez a kisebbik gond ezt betudtam azzal hogy a sok korom jön ki a rendszerből és amiatt csinálja. A nagyobbik gond az hogy most már rángat is menet közben. Erősebb gázadásnál pedig megtorpan, és remeg az egész autó! De ezt csak 3. fokozattól csinálja és kb.3000 fordulat felett.
Mi lehet a probléma?
Válaszotokat előre is köszönöm!
SP_323i
Elküldve: 2015-08-12 09:57 320d turbó hiba
Methos írta:
SP_323i írta:
Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet
amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül
sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....
Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!
elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... :-( most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá :-) hátha beválik, erről van valakinek véleménye?
Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik :)
Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi :-)
11 re megyek 16 kerbe ott lehet tudnak egyet adni :-) 1-2 perce jeleztek, hogy lehetséges!
Ha kész dobok képet és tapasztalatot....hátha más is jár így.....
arra készülj, hogy nagyon elbaszott 56-os mérete van a csöveknek ezért az 57 picit lötyögős rajta, de ha nem aba bilinccsel, hanem a vastag szilikon csőhöz tartozó bilinccsel rakod fel semmi gond nem lesz vele
Methos
Elküldve: 2015-08-12 09:09 320d turbó hiba
SP_323i írta:
Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet
amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül
sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....
Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!
elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... :-( most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá :-) hátha beválik, erről van valakinek véleménye?
Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik :)
Köszönöm, pont erre voltam kíváncsi :-)
11 re megyek 16 kerbe ott lehet tudnak egyet adni :-) 1-2 perce jeleztek, hogy lehetséges!
Ha kész dobok képet és tapasztalatot....hátha más is jár így.....
SP_323i
Elküldve: 2015-08-12 08:57 320d turbó hiba
Methos írta:
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet
amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül
sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....
Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!
elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... :-( most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá :-) hátha beválik, erről van valakinek véleménye?
Ha az EGR előtti cső az, akkor én 57-es 45fokos szilikon csövet vettem oda a hozzá tartozó bilincsel. Eddig tökéletesen műxik :)
Methos
Elküldve: 2015-08-12 08:49 320d turbó hiba
wizzaerr írta:
Methos írta:
SP_323i írta:
cső szakadásra FBS ragasztó és powertape vagy szigetelő szalag megoldás
persze ragasztás előtt érdemes alaposan zsírmentesíteni a csövet
amikor nekem karácsonykor szállt el a csövem így oldottam meg mivel olyankor megáll az élet esélyem sem volt alkatrészt találni ...
kb 4 hetet jártam így gond nélkül
sajnos nem megoldás nekem. Én szeretnék egy másik csövet, annélül hogy az egész egységet kelljen megvennem.... MIvel ezzel ilyesztegetnwk engem most... Olyan nincs hogy nincs alternativa!
Valami hőálló szilikonos kevláros erősítésú csöveket láttam, de még nem az enyémhez .....
Ahogy mondtam, felhívtam 2 bontót és megkérdeztem, hogy van-e bmw e46 320d-hez olyan intercooler utáni turbócső, ami az egr szelepre csatlakozik. A válasz mindkét helyen az volt, hogy nincs náluk bmw... Aztán elmentem a helyi bontóba pedig tudtam, hogy nem bontottak bmw-t. Megmutattam a főnök úrnak a szakadt csövet, ő pedig megmutatta a csőkupacot ahol keresgélhetek. 2 percen belül találtam egyet, amiben volt olyan "kanyar" mint ami nekem kellett, csak hosszabb volt. Abból meg ugye nem nehéz rövidebbet csinálni...szerintem ne telefonálj, menj el a legközelebbi bontóba és mutasd meg azt a csövet. Ha nem, akkor a schmiedmann.hu-n is találsz felső részt!
elmentem, sajnos nem volt a nagytétényin semmi hozzá való... :-( most szilikon csövet próbálok hajlittatni rá :-) hátha beválik, erről van valakinek véleménye?