Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


southboy Elküldve: 2015-07-20 13:28 hûtõ

Sziasztok.

Lenne egy olyan gondom olvasgattam a fórumot csak megkérdem kicsit félek hogy hengerfejes a jószág. Elmegy már az én agyvizem is mint a BMW nek. Szóval valahova eltűnik a vizem nem forralja beáll középre az óra. Nincs csepegés nyomok nincs fehér füst az olaj sapka is tiszta. Próbálgatom légteleníteni de már kezdem feladni nyomkodtam már minden csövet stb . EGR szelepnél olvastam lehet légteleníteni de az hol van ? Valami ötletetek van mi lehet a gond hogyan tudom ellenőrizni hengerfejes e ? 2001 320d tuoring D20

Válaszotok előre is köszönőm.

csbalu Elküldve: 2015-07-20 09:43 kormánymû

Nekem néha megragad egy picit végállásban a kormánymű ha koppra kitekerem... 18-as kerékkel súlyosabb volt a problem 16"-al meg alig jelentkezett. Ez a mi a fenétől lehet?

Fogasman Elküldve: 2015-07-15 23:01 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok! Uj vagyok a forumon es remelem, hogy jo temakorbe irok. Szoval adott egy 2005os E46 320d touring. Nem mukodokent vettem, turbo hiba gyanujaval. Az elozo tulaj bevitte a szerzivbe es ott kozoltek vele, hogy sajnos nagyon sokba lenne megcsinaltatni. Otthagyta a kocsit a szerelonel, hogy adja el. 4 honapot allt az  auto es az eladas elotti heten megprobaltak beinditani sikertelenul. Viszont amikor megvettem, akkor elso poccintesre indult, jart 1-2 percig, majd leallitotta a szerelo, mivel jott ki a fust a turbobol. Tovabbiakban mar nem indult, forgatott, de semmi azon tul. Elhoztam a kocsit, kicsereltem a turbot es megprobaltam inditani, de semmi.
A turbocserehez le kellett bontani a fel motort. Egr, szivosor, injektorok, szelepfedel, stb. Meg az injektorokat is szet kellett szedni, hogy a csuszokalapcsot csatlakoztassam. Visszaepitettem mindent es hibatarolo kiolvasasakor a "low rail pressure at start" hiba jott csak ki, azaz alacsony a nyomocsoben a nyomas inditaskor. Ekkor elkezdtem vegig kovetni a tanktol az uzemanyag utjat, minden oke volt, az adagolonal van a gazolaj, 2bar nyomassal. Lelegtelenitettem az egesz rendszert az adagolotol az injektorokig, az injektoroknal a csovekbol jon az anyag, szoval tenyleg nincs levego. Tovabbra sem indult. Radugtam a resolaj merot az injektorok visszafolyo agara, azonban semmi sem jott ki beloluk, viszont a lehuzott visszafolyo csoveken nagy nyomassal jott az uzemanyag, amit nem ertek. Visszakotottem a csoveket, megprobaltam hidegindito spray-el inditani sikertelenul. Radugtam a diagnosztikat es most mar a "fuel pressure regulator valve" hibat, azaz adagolo magnesszelep hibajat hozta ki. Leteszteltem a magnesszelepet, hibatlanul mukodik.
Jelenleg teljesen tanacstalan vagyok.
Remelem tudtok valami tippet adni, hogy hol folytassam a keresgelest.

Elore is koszonom.
Udv, Imi

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-12 14:35 Autóvásárlás

Tomi88 írta:


Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége :D

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

[/quote]

Tényleg nem nagy a választék, és én a használatutón kívül nem is használok mást, de azért van itt egy pár. 5-ös, 6-os manuálist, és SMG-t is árulnak.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9128050
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ia-8607155
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8806283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9132202

Ha egyik sem felel meg, akkor várj. Nem tudom, hogy mennyire sürgős, de én minden autómat hónapokig kerestem. Előbb-utóbb felbukkan egy neked tetsző példány.



[/quote]

Noooo, köszi szépen, nem értem én miért nem találtam, ez már nem rossz, én csak egyet találtam ami nem automata. Ja persze, mert én csak a pestieket néztem. Nincs kedvem elmenni a világ végére megnézni egy tucat autót fölöslegesen, mert kiderül, hyog egyik sem olyan, mint a képeken (ilyet is csináltam már :D )
Tudom nem szabad finnyáskodni, nem is fogok, csak most a keresés elején a közelebbiekkel kezdem.
(Egri vagyok és Pesten dolgozok.)
Sajnos itt is azt látom, hoyg pont az M-Packettes az automata :/ Pedig az de jó lenne sima kéziváltóval.
Most már kialakult a kép, hogy legyen 330-as M-Packettes (utólag nem szeretnék kínlódni M-Packett beépítéssel, már eleget szereltem egy életre, meg szerelőnek sem szeretném rögtön kiadni, inkább még keresgélek) Esetleg az M3-as is érdekes lehet, de nem az a célom, hoyg mindenképpen M3, hoyg felvághassak vele, inkább egy jobb állapotú 330-as, bár egyik barátom a Ringre inkább M3-asat javasolt, de nem akarom megdönteni Senna idejét. Vagy 330-as (természetesen M-Packettes) és később esetleg a diffi csere belefér sperre, annyi szerelést még bevállalok :)

Közben nézem, hogy a 325-ös is sor 6-os és az is van 190LE, az nekem már elég lenne, az is nagyon szimpatikus :)
Ez pl. megtetszett:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...le-9087361
Ja de mégsem, mert autókereskedő, no azzal is szívtam már meg.

És nem sürgős, de azért "életben akarom tartani" a keresgélést.

Köszi még egyszer mindenkinek :)

Minden ötlet, vélemény érdekel. :)














fehege Elküldve: 2015-07-12 12:10 Méretpontos gumiszõnyeg

Az alábbi képeken látható méretpontos E46 gumiszőnyeggel összehasonlítva megtudná mondani valaki, hogy a másik szürke szövetszőnyeg melyik BMW E46 modell szőnyege?

A szürke velúr szőnyeg cimkéjén csak ennyi szerepel: KW 17/2002 106480-11.
Ez az azonosító szerepel E46, E8X és E9X modellekhez való gyári szőnyegek esetén is. (Más nem.)
Sajna az első szőnyegek biztosan nem passzolnak az E46 316i sedan (2001) autómba.
Az eladótól E46 gyári szőnyegként vettem ...



A helyén így mutatja magát:




Ha valaki ráismerne erre a tévesztő-veszelytő szövet szőnyegre, nagyon megköszönném. :iszunkra:

Tomi88 Elküldve: 2015-07-10 13:40 Autóvásárlás

[/quote]

Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége :D

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

[/quote]

Tényleg nem nagy a választék, és én a használatutón kívül nem is használok mást, de azért van itt egy pár. 5-ös, 6-os manuálist, és SMG-t is árulnak.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9128050
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ia-8607155
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-8806283
http://www.hasznaltauto.hu/aut...ci-9132202

Ha egyik sem felel meg, akkor várj. Nem tudom, hogy mennyire sürgős, de én minden autómat hónapokig kerestem. Előbb-utóbb felbukkan egy neked tetsző példány.



SzaboAndras Elküldve: 2015-07-10 04:18 Autóvásárlás

Tomi88 írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben :) )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió :D
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak ;)


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós :) ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok :D . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt :D tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes :) ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor :)
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém ;) vagy lehet én vagyok az ismerősöd? :D
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón :)
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.


Aha, köszi. Mindenekelőtt meg kell jegyezzem, hogy nagyon tetszik az itt tapasztalt segítőkészségetek, hogy a lényegre koncentráltok, úgy vettem észre a legtöbb fórumból ez hiányzik, sok fórumon "le szokták hülyézni" az embert (nem csak autós fórumokon) és a vége nem a segítség, tehát nagyon tetszik a hozzáállásotok, aztán ki tudja mi lesz itt is a vége :D

Nos egyelőre maradva a magyar lehetőségeknél, hol nézelődjek, mert a használtautó.hu-n csak automaták vannak, szó szerint egy kettővel találkoztam ami nem az.

Tomi88 Elküldve: 2015-07-09 22:44 Autóvásárlás

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben :) )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió :D
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak ;)


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós :) ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok :D . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt :D tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes :) ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor :)
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém ;) vagy lehet én vagyok az ismerősöd? :D
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón :)
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.


Semmiképp ne vegyél dízelt. Nagyon erősek azok is, de a lényeg hiányzik belőlük; a fordulatszám. Ha pályázni jársz a kocsival, akkor ez hozzátartozik az élményhez.
Gondolom szedánt vagy kupét szeretnél. Azért 2000-2005 között van választék, még ha tényleg sok is az autómata. Esetleg próbálj külföldről hozni, pénzben nem biztos, hogy kevesebb, de talán az autó maga jobb lesz.

SzaboAndras Elküldve: 2015-07-09 22:29 Autóvásárlás

YELLOW írta:
SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben :) )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió :D
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak ;)


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós :) ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok :D . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt :D tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes :) ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor :)
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém ;) vagy lehet én vagyok az ismerősöd? :D
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.


Az a nagy helyzet, hogy a BMW-t azért választottam, mert állítólag strapabíró, és nyilván egy 3000ccm 230LE-s motor sokkal strapabíróbb lesz, mint az enyém ami 2000ccm-ből 200LE, legalábbis gyárilag (ezzel lehet dicsekedni, hogy kis ccm-ből nagy teljesítmény, csak nagyon érzékeny, két H-ringes kör után vége, elmegy a teljesítmény, ami előtte is szegényes).

A téli kivonatásnak van egy egyszerű oka, az, hogy Magyarországon több sót kiszórnak egy tél alatt, mint amennyi az erdélyi sóbányák 10 éves termelése. Nem akarom, hogy megegye, úgy sem használom, akkor minek fizessem a súlyadót, meg a biztosítást. Mellesleg van lóvém (igen lehet jönni betörni), de nem szeretem szórni. Azon spórolok amin érdemes, pl. az adókon nem az autón :)
A futómű ne lógjon, meg semmi sem, szeretem, ha kb. legalább 2 századon belüli az illesztése az alkatrészeknek (H7/h7 tűrés az kell). De a motorban se lógjon. Most 2-3millió a keret, mehetnék följebb, csak ha ne adj Isten rommátöröm a Ringen akkor a 2-3 milliósat is baromira sajnálnám, nem még a drágábbat. Nem oktatás, csak elmondtam a tényeket.

No de a lényegre térve: most az E46 330-as benzines a favorit nálam, vagy ajánlották hasonló árban az E36 M3-ast, esetleg dízel, bár az nem a szívem csücske. Mondjuk konkrét eladó példányokat nemigen találtam csak automata váltósat, ami nem lenne rossz, ha F1-es tipusú félautomata, csak azt mondják az nem tart sokáig, nekem pedig most pont a megbízhatóság a mottóm.

YELLOW Elküldve: 2015-07-09 17:18 Autóvásárlás

SzaboAndras írta:
YELLOW írta:
SzaboAndras írta: Közben alakulgatnak a dolgok:
már nem ragaszkodom a minimál elektronika sílushoz, az összeghatárt a korábbi 800e Ft-ról felvittem 2-2,5 millióra, és ez lenne az ünneplő autóm, csak nyáron használnám, csak NAGYON jeles ünnepekkor, továbbá a Hungaroringen pályanapokon versenyezni (keveset menne, de amikor menne, akkor nagy terhelésen, ha jól tudom a BMW pont ebben jó, hogy a masszív motorjai jól bírják a nagy terhelést, és nem lenne baj, ha a kötelezője, meg a teljesítményadója viszonylag alacsonyabb lenne, lévén eleve kevés kilométert használnám, persze télire kivonatnám forgalomból, ami egyben a bónusz bebetonozását is jelentené A0-nál, mert korábban nem volt a nevemen kötelező, továbbá a vételárra jobban van pénzem, mint utána a fenntartásra). Ennek tükrében keresek, egyik ismerősömnek volt valamilyen M packettes 230LE körüli turbó benzinese, ami valami 2000 utáni évjárat, nagyon újszerűen nézett ki és 2milla párszázezerért vette (mondta nagyon jó árban vette, majd beszélek vele is).
A 190LE persze nekem elég, bár gondolom a BMW-nél mivel a turbós is nagy ccm-ből hoz ki viszonylag kisebb teljesítményt, ezért nyilván a turbós sem olyan érzékeny, mint pl. a nekem jelenlegi Opel Calibra turbóm (amit vissza akarok minősíteni mindennapos szaladgáló autónak, mint utcai autó megbízható, csak nincs meg a gyári teljesítmény akármit csinálok vele, már az egész autó fel van újítva, és ez a csökkentett teljesítmény is van amikor még visszább esik a Hringen, no ezt szeretném ha a BMW nem csinálna ilyet, legutóbb egy utcai BMW úgy hagyott ott, mintha álltam volna, simán erőből, egyenesben :) )

És ismét köszi előre is, most már úgy érzem ez a végleges verzió :D
Ha valaki konkrét eladó autót tud az még szuperebb lenne, mint az általános tipustanács.



szerintem hamar egy oszlopon fogsz kikötni. de te dolgod.
amire pénzed volna, abban a kategóriában nem igazán van gyári turbós BMW, csak a dízelek. vagy már lehet elvesztem az írásodban, kicsit sok az ugrálás. többiről nem nyilatkozok. valószínű nem azon BMW-sek közé akarsz tartozni, akik itt többségében vannak ;)


Mindenekelőtt ismételten köszi a segítséget.

Igen, közben rájöttem, hogy az ismerősömé biztos, hogy dízel ezért lehet turbós (eddig csak annyit tudtam róla, hogy 200LE M packett és turbós :) ).
Közúton már nem versenyzek, a Hungariringen meg nincsenek oszlopok :D . Persze lehet összetöröm, de lekopogom még sosem karamboloztam a Hungaroringen és nem egyszer voltam kb.150 lóerős autóval (ennyit tud a Calibra amikor még nem fáradt :D tehát az első két körben és nyilván az plusz 50 LE nem olyan nagy ugrás, az más kérdés, hogy a hátsó hajtás miatt biztos sokszor elmegy a hátulja, de abba meg bele kell tanulni szép fokozatosan fejlődve ez magammal szemben alapvető elvárás, mert egy igazi autó hátsókerekes :) ), sőt közúton sem, legalábbis autóval nem csak motorral, azzal sem mentem neki semminek, csak szánkázni szoktam az aszfalton amíg motoroztam, de azt most hagytam abba, egy sporttúra motort vált a BMW, aminek hasonló volt a teljesítmény tömeg aránya, az is 5s alatt volt százon.
No de a lényegre visszatérve, az ismerősöm autója szakasztott úgy néz ki mint a Tiéd.
Nem zárkózom a dízeltől sem, bár igazából annyira nem vagyok otthon még a BMW témában, hoyg nem tudom milegyen, még scak körbejárom a dolgokat, mint rendesen szoktam 5-ször 6-szor :)
A legtöbb BMW-s itt milyen, mire gondoljak?


ilyen tutti nincs még1, mint az enyém ;) vagy lehet én vagyok az ismerősöd? :D
hát csak ez a hozzáállás, hogy réjszing, de télre kivonatod, mert nem lenne miből fenntartani (ahogy írtad). általában ilyen azoknál van, akiknél mostanában divat lett a BMW, amiket olcsón behoznak halálközeli állapotban, nincs lóvé helyrepofozni és az utcán makkerkodnak lógó futóművel, aztán amíg van műszaki rá, addig "hazsnálja". aztán nem futi. nem kell magadra venni, de ahogy írtad, totál ez jutott az eszembe. amúgy semmi közöm hozzá.