Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Rikoca94 Elküldve: 2020-01-25 14:42 Vezérműlánc

adams22 írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )


Szia! Köszi a választ. Szerintem 150 ezernél kicsereltetem!

Rikoca94 Elküldve: 2020-01-25 14:42 Vezérműlánc

YELLOW írta:
Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.


szerintem, mindenképp meg kell nézni, meg van-e nyúlva a lánc. én úgy tudom ez is az a motor, amiben érdemes cserélni, amint meghallod a hangját (inkább szakértő hallja meg).
a rendszeres szerviz mit jelent? mert ha betartották a km-t, ami 25-30ezer, akkor az régen rossz.
szóval én megnézetném. hivatalosan nem nagyon van erre intervallum megadva. árban változó, attól függ, hol csinálják, milyen anyagból. meg menet közben mi sérül mondjuk.


Koszi a valaszt! Az elso tulaj az evek soran egyre kevesebbet hasznalta, szervízkonyv szerint 15-20 ezrenkent volt cserelve, ha pedig nem ment ennyit akkor 2 evente. ( a 2 eves periodusokban volt hogy 10 ezret sem ment) 150 ezernel szerintem kicsereltetem mindenesetre.

adams22 Elküldve: 2020-01-25 13:45 Vezérműlánc

Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.



Szia! Nekünk is ez a motor van. Mi 230 ezernél cseréltettük le még a gyári lánc volt benne. De már időszerű volt a szerelő szerint. Hangja nem volt és megnyúlva sem. 150 ezrenként érdemes ezekben cserélni, de nagyon függ olajcserétől is.
150 ezer volt munkadíjjal együtt ( ebből 100 ezer az anyag )

YELLOW Elküldve: 2020-01-24 09:51 Vezérműlánc

Rikoca94 írta: sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.


szerintem, mindenképp meg kell nézni, meg van-e nyúlva a lánc. én úgy tudom ez is az a motor, amiben érdemes cserélni, amint meghallod a hangját (inkább szakértő hallja meg).
a rendszeres szerviz mit jelent? mert ha betartották a km-t, ami 25-30ezer, akkor az régen rossz.
szóval én megnézetném. hivatalosan nem nagyon van erre intervallum megadva. árban változó, attól függ, hol csinálják, milyen anyagból. meg menet közben mi sérül mondjuk.

Rikoca94 Elküldve: 2020-01-23 22:32 Vezérműlánc

sziasztok!
Vezérműlánc cserével kapcsolatosan szeretnék informálódni egy picit, mivel elég sok és különböző véleményeket olvastam.
Mikor lenne esedékes a vezérlés csere valamint kb milyen összegre lehet számítani?
BMW 116i, 120000 km N43B16 motorkód.
Valós km, végig márkaszervívben szervizelve, olaj + szűrők rendzseresen cserélve.

YELLOW Elküldve: 2020-01-19 18:41 Beázik?

Zolie90 írta: Sziasztok, e90 320d facelift, 2011-es autó. a problémám az, hogy minden mosás után víz van az első ajtóknél, az első részen, alul, vezetőoldalál pont a lábtartó alatt, látszik, hogy az ajtó aljától folyik be a víz, anyósoldalon ugyanez. a gumikérdenek látszólag kutya baja, nem is egy túl öreg autó, valakinek valami ötlet, tipp esetleg, hogy mi okozhatja?


ha visszaolvasol biztos olvastál volna tippet.
az ajtó párazáró "fóliája" elengedte magát. az üvegről befolyik a víz, az ajtó belsejébe, de a párazáró nem zár, ezért jut az utastérbe. vagy az ajtó alján lévő rések vannak eltömődve. ha már volt szétszedve az ajtó, akkor jellemzően nem fog úgy ragadni a párazáró.

YELLOW Elküldve: 2020-01-11 09:07 Termosztát

gommer01 írta: Üdv!

A kérdésem, hogy tényleg két termosztát van az e65-ben? 745i, 4400ccm, 2003-as. Egy ilyen fekete műanyag "bigyó", meg egy rendes fém termosztát, mint egy átlagos autóban. Melyik mi célt szolgál?


van egy EGR termosztát, meg a sima. sőt ha automata váltós, akkor lehet 3 van. Sőt elvileg a kiegészítő fűtésrásegítőnek is, de ezt már lehet keverem, más márkával.
VIN kód alapján a realoem-en kell utána nézni. ha melegedési probléma van, akkor a nagyot és az EGR termosztátos is célszerű cserélni, mert úgyis tönkre fog menni, menni, meg ha egyet cserélsz kb 90%-ban nem azt cseréled, ami rossz.
de amúgy alkatrészkereső, juniksz pl, ha beállítod az autód alapján, a dolgokat, úgyis kidobja mennyi féle termosztát van.

xxxpornostar Elküldve: 2019-11-24 09:27 Hangszóró infó

Helló, sziasztok!



Tanács,- műszaki rajz,- útmutató,- tapasztalat és/vagy,
ehhez kapcsolódó építő jellegű hozzászólást, szívesen veszek! :iszunkra:

Alany:

97' évj.;
CDtár./tel.;
Sedan;
2.8i;. . . ragadozó . . .
5G aut..

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Projekt(ek):

1# Gyári hangszórók cseréje, velük azonos teljesítményűre/méretűre.

2# A gyári fejegység miatt, nem bántanám a vezetékeket sem..

3# Az erősítőnek való, 'Remote' vezeték lelőhelyét valaki? A ' + ';' - ' adja magát..
Végül, az eredeti tervet követve, egy 'erősítő+láda' bekötés lenne..
:karates:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
#1.:
A hangszórók méretei érdekelnének leginkább.. Kivétel a csipogókat, de az mindegy..
Milyen csatlakozó típusúak lehetnek? ("szabvány" bmw, vagy koax?!)
Keret, kell-e alá??
Eredetileg, van bélés/szigetelés az ajtóban?
A gyári fejegység teljesítménye, publikus valahol?

#2.:
Ide, kevesebb kérdés jön..:fetreng:
Az erősítőnek hiányzó, 'Remote' vezetéket, hol találhatom meg, a csomagtartóhoz legközelebb?!

#3.:
' + ' vezeték, ha másnak nincs jobb ötlete, akkor gondolom a legrövidebb helyen..:roll:
' - ' vezeték, ahol legközelebb találok, gondolom...
RCA csatlakozásra, lövésem sincs..:hulyevagyok:


Remélem, csak olvassa valaki, aki már csinálta csak nem volt módja epp, "publikálni".. :neszorakozz::neszorakozz:

:kiraly: Aki, érdemlegesen tud segíteni, neki előre is köszönöm! :kiraly:


Mindenkinek aki elolvasta, szint úgy köszi! :)

Laci83 Elküldve: 2019-11-15 10:32 elektromos ablakemelõ_

Bero írta:
Zoli90 írta:
SP_323i írta:
Zoli90 írta: Helló! Touringba lehet utólag hátra elektromos emelőt berakni? vajon mennyire lenne ez drága mulatság?


vki nagyon pörög :)

Ha mázlid van a nagy grundmodul van a vasban és csak tanítani kell. Ha nem, akkor grundmodul is venni kell.
+ ablakemelő szerkezetek
+ komplett utastér kábelezés, vagy egy jó villanyos, aki megoldja kábelköteg nélkül
+ hátsó ajtó kábel, hogya nincs gyári nagyzene vagy hátsó oldallékzsák, mert azokhoz olyan kábelt raktak be amibe benne van az ablak kébele,
+ váltó melletti konzol + a nagy villanyablak kopcsolók, ha ügyes vki akkor talán kivágható a mostani műanyagból is a kapcsolók helye, de szerintem nem 1szerű feladat ...
+ be kell tanítani az elektronikát
+ ki kell találni vmi takarót a hátsó oldalkárpítra, mert egy lyuk fog ott éktelenkedni, ahol a tekerő volt, esetleg még oldal kárpitot is szerezhetsz ...

szóval a vége simán lehet 100 körül

Sziasztok, uez lenne az en problémám is. 318i Limoba hátra villanyablak. Leírás esetleg?



jaja, rá vagyok pörögve, mióta megvan most érek rá igazán először foglalkozni vele. Kárpitot, meg ezüst -hátsó emelőgombos- betéteket is kinéztem már :D akkor előszöris azt kell megtudni, van e a kicsikémben "grandmodul". Kőszi. Jó hogy ilyen kőzegre leltem. Jó, hogy vagytok :D


Modulod biztos,hogy van! Kérdés,hogy low vagy high. Az alap a low,neked pedig high kell! :kiraly:


katonaza Elküldve: 2019-11-11 21:18 Hütövetillátor

Gebrosz írta: Sziasztok! Kérdezném hogy az normális hogy a hűt útán ami van műanyag lapátok amik mozognak az most nekem nem csukott állapotban van Hanem nyitott. És azt hogy tudom ellenőrizni hogy csuk e rendes vagy nyit......


https://www.realoem.com/bmw/en...Id=17_0142

1. Ha az elmúlt pár évben nem voltak cserélve a vákuumcsövek, akkor lehet eljött az ideje.
- Filléres tétel (zsaluval kapcsolatban a 10. és 12. számúak).

2. Megnézném, hogy mechanikailag működik-e a zsalu.
- Ehhez a 9-esről lehúzod a 10-es csövet és rettenetesen megszívod:)

3. Ha még ekkor is minden OK, akkor ellenőrizném, hogy a 9-es működik-e.
- Legegyszerűbb/olcsóbb, ha innen a 11-esre ideiglenesen felcseréled: https://www.realoem.com/bmw/en...1747810831
Érdekes amúgy, hogy összesen 4 db ilyen un. szolenoid (vákuum vezérlő szelep) van az autódban, de a másik kettő (turbo, EGR) eltérő típusú.