Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2019-11-07 14:59 Nem nyílik!

Gebrosz írta:
YELLOW írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.


És ezt hogyan tudnám orvosilni a leg könnyebben.

Esetleg eggy biztosíték táblázatot tudsz linkelni ami az én autómhoz való.
2003 320d 150 ló


ki kell cserélni a reléket, 2db-ot. de hozzáértő kell, akinek megfelelő eszköze és forrasztási tapasztalata van.
vagy egy bontott ugyanolyan modult venni. amit nehéz pont olyat találni, ráadásul, akkor újra kell egy csomó mindent programozni, beállítani stb. nem lesz olcsóbb. ha relét cserélsz, akkor csak annyi a teendő, semmi más. nem kell tanítgatni meg ilyenek. mondjuk éppen egy nyomkodós kulcstanítás nem árt, de nem feltétel úgy tudom.

Gebrosz Elküldve: 2019-11-06 21:26 Nem nyílik!

YELLOW írta:
Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.


És ezt hogyan tudnám orvosilni a leg könnyebben.

Esetleg eggy biztosíték táblázatot tudsz linkelni ami az én autómhoz való.
2003 320d 150 ló



YELLOW Elküldve: 2019-11-06 20:16 Nem nyílik!

Gebrosz írta: Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.


én pont így kínlódtam végig. valahol le is van írva.én is gyanakodtam akksira, mert volt, hogy ha kinyitottam a vezető oldali ajtót majd indítottam a kocsit, akkor belső gombra csak akkor nyílt ki, ha adtam egy kis gáz. szóval annyi féle variáció volt.
99%, hogy a relékkel van vaj.

Gebrosz Elküldve: 2019-11-06 19:36 Nem nyílik!

Sziasztok! Nos szerintem engem is utol ért az ajtó probléma de nem biztos. Adott egy 23
003 as E46 touring M es Bmw
Most kb egy 1 hete kezdte de nem mindig hogy nem nyit elsőre kulccsal valamikor sokat kell nyomkodjam mire nyit. Új elem van benne gondololtam gyenge és cserélem. Ki is cseréltem. Most is ezt csinálta lezártam vásárláskor majf mikor vissza mentem nyomkodnom kellet jó sokat hogy kinyisson. Nemrég haza értem és most kint a garázsban át néztem a biztosítítékokat mind jó igaz az a gondom sajnos nincs meg nekem a tábla hogy meik mit is vezérel pontosan. Ha esetleg valakinek lenne legyen szíves küldje el eggy linkbe a táblázatot, köszönöm szépen.Nos tehát meg nézntem nyomkodtam és most 100 szor kinyitotta egymás után. Majd bezártam,vártam pár parcert gondoltam addig iszok egy teát ki mentem megint nem nyitotta elsőre. Csak villan az index kettőt és kész majd lezáró gombot nyomom akkor hallom hogy zár után megint nyit semmi csak index majd megint ugyan ez zárom kattan index után megint nyitom és nyit. Nos után gondoltam be ülök lezártam belűlör és nyomtam a benti zárót de semmi néha nyitott néha nem sőt nyomkodtam semmi relé kattanás hang. Nálam egy kicsit össze tett a gond amire én gyanakszom mert sajnos a mikor megyek meleget fúj nagyon be a hűtő is hiába teszem 16 fokra hidegre ablakra meleg lábra meleg középen normális. Arra gondoltam talán a meleg miatt mivel ott a modul fel melegített valamit vagy meg olvasztott, igaz nyúlkáltam oda mikor tolta a meleget nem éreztem a kesztyűtartó felől meleget se semmit már mint úgy értem hogy azokat nem éreztem forónak. Ha estelg valakinek lenne ötlete tippe hasonló problémával volt legyen szíves írja le vagy segítsen mit nézzek próbáljak ki.Arra is gondoltam hogy az akkumulátorom a ludad Keve az árram d3 hát 12 van benne tavaj nyáron vettem bele. Talán az nem. Nem tudom. Köszönöm szépen még egyszer a segítséget.
Az autóm E 46 2003as Turing
M es tetőablak minden extra.

Gebrosz Elküldve: 2019-10-29 10:24 Hütövetillátor

Sziasztok
Adott egy kis gondom.Nemrég cseréltem egr csövet és lehúztam a hústőventilátornál azt a kis csövet ami szabályozza a terelőlapátokat.Nos azóta egyenesen áll nem akar mozogni és menet közben a ha a fűtést bekapcsolom akkor lábra meleg jön és ablakra is de ha mondjuk állok nem nyomom a gázt akkor hideg.Én arra gondolok mivel az nyitott állapotban maradt ezért a motor melegéről veszi le nem a hűtőről.hogyan tudnám életre kelteni megint hogy zárjon mozogjon magától.Én arra gondolók hogy ezt hiba kódnak adta be mivel le húztam.DE ha valakinek van ötlete azt szövessen veszem.

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 22:01 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. :D majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot. :kiraly:


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre:D


sejtettem. csak már lusta voltam kiírni. :D

Krapulax6 Elküldve: 2019-10-18 21:39 Üzemanyag szivattyú

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. :D majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot. :kiraly:


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.


Ja joovan...muszereszkent en nem az intercoolerre gondoltam hanem az aramkori elemre:D

YELLOW Elküldve: 2019-10-18 21:31 Üzemanyag szivattyú

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta: No gyerekek.
3 napja kb 2x ráadtam a gyújtást az autóra, mert kellett. De nem történt indítás.
Most 3 nap elteltével adom a gyújtást és nincs hangja a szivattyúnak. Kicsit meg is ijedtem. :D majd rájöttem, hogy 3 napja mi volt.
Ezek alapján nem ejti az üzemanyagot. :kiraly:


Szeva...
Nekem par perc allas utan is hallani a szivattyut ha ismet raadom a gyujtast.
Akkor gatya valami?!



erre most nem merek biztosan mondani semmit. mert vannak olyan rendszerek, amik gyújtás levételkor visszaengedik,az anyagot. mondjuk nekünk egy régebbi autónk csinálta így.
én rendesem megijedtem, hogy nem hallom a hangját. majd mikor másodjára ráadtam, akkor ugrott be, hogy korábban csak gyújtást adtam, nem indítottam és megtartotta a nyomást. indult azonnal szóval...


Ahha....
Egy diagra nem ugrunk ossze valamikor?
Meg mindig az eltuno nyomatek miatt.
Holnap meg megnezem a MAP szenzort meg a masik nyimaserzekelot ami a tuzfalnal van,hogy mennyire vannak eldugulva.
Valamikor egy hetig is tunetmentes de nem merek elozni csak lenduletbol,mert konkretan
eletveszelYes ha fel kamion mellett elmegy a nyomatek es nem tudom befejezni.


hát nem akarok ígérni, nem tudom sajnos. az elkövetkezendő 4-5 nap biztos nem.


Semmi gond. Majd szolj vagy kereslek en. Olvastam, hogy csak talalgatasok vannak egy diag nelkul.


diag sem mindig utal rá, ha nincs konkrét hiba. múltkor félre vitt, vagyis nem mutatott rossz értéket, csak a légtömegmérőre. közben az IC csöve szét volt nyílva. ki lett cserélve a légtömegmérő, de legalább már jó értéket mutatott, csak keveset. de közben kiderült a sérülés.


A sajatodon?Hibajelenseg mi volt?


dehogy saját... nekem nincs IC (intercooler)
nem ment, sokat fogyasztott. 3000 felett nem sokkal megállt a tudomány. lehúzott légtömegmérővel ment, de füstölt, okádta a füstöt. de erről írtam szerintem. az is gond volt, hogy én mondtam a srácnak nézzen át minden csövet. aztán elhittem, hogy alapos volt. közben nem. de a légtömegmérő lehet a túlzott tisztítás miatt ment tönkre. mert azt mondta ha megtisztította egy darabig jó volt. mondom lehet a turbó felől olajat kap. EGR szelepet levettük, csöveket átnéztük. ja és a szűrő is olajos volt nagyon ahogy a szívósorba csatlakozott. de nem volt se kokszos, se olajos a rendszer fura mód.

peti9577 Elküldve: 2019-10-10 22:06 Olajzabálás

drbecker írta: Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.




Helyileg hol? :)

drbecker Elküldve: 2019-10-05 15:57 Olajzabálás

Sziasztok! A következő lenne a kérdésem:
EGR csere sikeresen megtörtént a visszahívás után egy 2015 ös 430xd grand coupe ról van szó . Utána lettem figyelmes arra,hogy kb 1 hónap után kiírta a műszer,hogy töltsek utána 1 liter olajat, oke ez megtörtént majd olajcsere is volt rá egy hétre majd kb 1500 km után újra kiírta,hogy töltsön utána...elvittem szakszervízbe,ott azt mondták,hogy jó az olajszint az érzékelő a hibás,mert amúgy csont száraz volt mindenhol,nincs olajszivárgás.de az érzékelő hibát kizártam mert többször is ellenőriztem. Kartergáz szűrő lenne a baj? Vagy szelepzár szimering? Tudnátok egy profi bmw szerelőt ajánlani,mert ezt úgy látom nem tudják megoldani a szakszervízben sem...sőt nagyot csalódtam bennük.