Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 17:23 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.


Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U


így van. az ragad. szerintem maga a geo mechanika rossz, amik forognak a kipuf oldalon kis terelők, azok szorulhatnak. de lehet valahol a vákuum sem jó.
mondom le kell szedni róla a vákuumcsövet, aztán kézzel mozgatni. ha úgy is nehezen mozog, vagy nem, akkor mechanika.



Kezzel amennyire beferek nem birom mozgatni,a vakuumcsovet leszedtem rola,tegnap megkuldtuk Debrecenbe (Kisagyat venni :lol: ) akkor jo is volt de mar megint gatya.
Megprobalom leoperalni a turbot es elkuldom tisztittatni...
Ajanlottak jofajta cegeket akik ezzel foglalkoznak.
Addig Suzuki8)

YELLOW Elküldve: 2019-09-14 16:58 320d Motor

Krapulax6 írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.


Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U


így van. az ragad. szerintem maga a geo mechanika rossz, amik forognak a kipuf oldalon kis terelők, azok szorulhatnak. de lehet valahol a vákuum sem jó.
mondom le kell szedni róla a vákuumcsövet, aztán kézzel mozgatni. ha úgy is nehezen mozog, vagy nem, akkor mechanika.

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-14 15:26 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.



Na,szerintem ez be van ragadva ha jol gondolom...
https://youtu.be/95uzM0K877U

YELLOW Elküldve: 2019-09-13 08:43 Manuális klíma - Digit klíma

Jonerto írta:
YELLOW írta:
Altus írta:
YELLOW írta:
Altus írta: Sziasztok!
Érdekelne, hogy a manuális klíma panelt ki lehet cserélni digitálisra? Egy e87 es 2006-os évjáraturól van szó. Előre is köszi a segítséget!


ez nem ilyen egyszerű. minden autó esetében a digit és a manuál klíma között minden más szinte. más az egész box, de még lehet a klímahűtő is. a digitben tele van apró motorokkal, amik mozgatják a boxban a csappantyúkat, a vezérlésnek megfelelően. sokkal több szenzor van benne.
szóval magát a kezelőfelületet hiába cseréled ki, nem fog jól működni, mivel a manuálisban több a bowden, meg semmi értelme nincs.


Köszi hogy foglalkoztál a kérdésemmel. Ez a manuális panel már elektromosan állít mindent. Nincsenek bovdenek, csak a kialakítása, a külső kinézete olyan mint egy manuális. A csatlakozók is stimmelnek csak ha összedugóm és bekapcsolom, a levegő befújása össze vissza működik. Azt hittem talán van valami programozási vagy beállítási lehetőség hogy felismerje az új egységet.


valószínűleg a venti előtét ellenállása is más. ezért nem jól szabályozza, és valószínű valami szenzor is hiányzik hozzá. lehet igazad van és valahogy programozható, de akkor ezt nem tudom. hátha más. de tutti nem ilyen egyszerű.


Ki lehet cserélni mert a csatlakozók ugyanazok és működik is de nem 100-osan mert a digitben 3 levegő terelő motor van a manuálban csak 1.Ezért van , hogy a manuálban a levegőt csak 1 vagy 2 szellőzőn tudod befúvatni míg a digiten egyszerre mind a 3 is akár. Az erősséget ugyanolyan jól lehet vele állítani.A lényag motortipusban ugyanolyan autóból való legyen dízel vagy benzin.Én e46 on ezttapasztaltam.


nekem sajnos fater +50ezerért elfelejtette megrendelni a Duster-be a digit klímát. mert amúgy senki nem mondta és fura mód rá sem akarták beszélni. pedig legnagyobb felszereltség volt, sőt még pluszban ment rá ez-az. eleve nem is értem, hogy a legnagyobb felszereltséghez miért nem jár már egy 50ezres extra alapból. szóval mikor vettük át az autót, akkor rákérdeztem erre, és ott is azt mondták, hogy sajnos ez nem olyan egyszerű. sőt jut eszembe, az autóra majd fél évet várt, én 2 hónappal később tudtam meg, és vettem észre, hogy ohne digit klíma. hiába mondtuk, hogy nem lehetne változtatni, azt mondták nem. csak a színét. ezt sem értettem. bár meg tudom magyarázni magamnak.
viszont tudom, hogy vannak autók, ahol pl a venti előtét ellenállása is más manuál és digit klíma esetén. még kinézetre is.
E46 megint más. mert ott nem volt dupla digit klíma. E87-nél meg a manuál szerintem sima klíma, a digit pedig dupla digit. tehát kb biztos, hogy a klímabox nem ugyanaz.

Krapulax6 Elküldve: 2019-09-10 20:40 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.



Meg most sem volt idom ranezni de ismet szedi a labat az utolso kommentem ota,igaz volt utanfuto huzgalas nem keves,4-ben 30 km kb. 90-100 kozott ,szoval lehet,hogy a geo lesz..
Vagy valami szenzorrol lejott a szutyok a “kinzas”-tol.

YELLOW Elküldve: 2019-08-30 21:48 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?


persze álló motornál mozgasd. de úgy is jó, ha nézed és párod meg nyomja a gázt, akkor is mozdulnia kell. elvileg be lehet látni.
a csövet átnézni. vagy nagy gáz esetén nézni szelel-e. átnyomkodni, nincs e kirepedve, hasadva.

Krapulax6 Elküldve: 2019-08-30 21:19 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?


Jol ertem allo motor mellett mozgassam meg kezzel?
Hulye kerdes de az emlitett csoveknel honnan tudhatom ha szivarog?
Tegyem ra a kezem?

YELLOW Elküldve: 2019-08-30 19:50 320d Motor

Krapulax6 írta:
YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?


nem kellene darabosan. de jó lehúzni a rúd végén lévő szelepről majd a vákuumcsövet. mert ha van a rendszerben és nem enged el, akkor nehéz lesz megmozdítani.
intercooler csövei, ami rámegy és lejön róla, nem ereszt?

Krapulax6 Elküldve: 2019-08-30 19:33 320d Motor

YELLOW írta:
Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen:




Naja,de egr takaritasa utan jo volt egy darabig,ahogy beszeltuk es tovabb nem is firtattam a dolgot.
Ha valami jo akkor nem basztatjuk alapon.:D
Nos azt a vizszintes tengelyt kell figyelnem rajta?

Ma meloba menet es jovet is rendben volt...

Vasarnap vagy hetfon mar ralesek ,hogy mozog-e.
Gondolom nem darabosan kell mozognia igaz?

YELLOW Elküldve: 2019-08-30 19:04 320d Motor

Krapulax6 írta: Sziasztok.
E46 320D 150 lovas motor.
Random modom elmegy a kakao belole.
Padlogazt nyomva barmilyen sebessegfokozatban alig bir gyorsulni illetve a pillanatnyi fogyasztasmero megall kozep allasban nem ugrik fel maxra.Mindegy,hogy hideg vagy meleg a motor.
Ezutan gondol egyet es megindul.
Kartergazszurot kitakaritottam,egr-t szinten.
Uzemanyagszuro egy eve volt cserelve.
Vakuumtartalyrol lehuzva a csovet hallani a szisszenest szoval nincs repedes rajta.
Tobbi csovon nem latni serulest.
Merre induljak?Biztos volt masnak is ilyen tunet,kerdesem az lenne,hogy mit csereljek?
Javasoltak a turbo geo allito rudazatot,esetleg be-beragad..Sajnos azt se tudom mit keresek.
Ha valaki kuldene kepet rola,hogy lecsekkoljam vagy egy robbantott abrat az megkoszonnem.
Az sem lenne hatrany ha valaki vagja a diagot es ranezne ... ha kell hazhoz megyek bar a Balatonig nem szivesen mennek el vele Borsodbol :D


hát de mondtam hol van a turbo geometria állító. a két csiga között.
ha nézted a vákuum puffer tartályát, akkor onnan a cső, rámegy a geo állítóra.
itt van a képen: