Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Istvan198691 Elküldve: 2018-12-02 18:32 Mi lehet a baj?_

Üdv!
Megtudnátok mondani, hogy az Egr termosztát “kis termosztát” merre található az autómban?
Bmw e91 177le n47d20a
Köszönöm!

wildrain Elküldve: 2018-12-02 13:51 Mi lehet a baj?_

Sziasztok!

Problémám ránézésre ugyanaz, mint az előző hozzászólóé...
Az autóm egy e46 320d automata kb. 390e km-rel. Ötödik fokozatban, 70 és 90 km/óra között, vízszintes úton, tartott sebességnél rángatni kezd. Ha nagyobb gázt adok, akkor abbahagyja, de pl. negyedik fokozatban se csinálja. Amikor első alkalommal előjött a hiba, akkor a motorkontroll lámpa is világítani kezdett, elégtelen EGR működésre panaszkodott. Ez azóta megoldódott, egy EGR szelep tisztítás, egy repedezett vákumcső és egy mágnesszelep cseréje után. Cseréltem még üzemanyag szűrőt is, a hibajelenség azonban megmaradt (a lámpa már nem világít), így az autó szerelőnél kötött ki, aki a légtömegmegmérő értékét találta furcsának, így kicserélte. Nem javult meg. Az autó még mindig nála van, gondolkodik, kollégákat kérdez, de igazából elakadtunk...

A hibajelenség ezen a videón látható: https://www.youtube.com/watch?v=7JTnxp4mOLs

A kérdésem a szokásos: mi lehet ez? Oldott már meg valaki ilyen hibát?

YELLOW Elküldve: 2018-11-21 22:23 Ajtó

b_imi írta:
Jani69 írta:
Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Ha a rácsot kiveszed akkor se ázik be. Persze ez csak akkor igaz, ha a szélvédő hibátlanul be van ragasztva.


annyi hogy nem a szélvédőnél ázik be, hanem a klímán keresztül. a vízelvezető levélrácsnak az alján elfolyik a víz, majd a pollenszűrőnél lefolyhat. vagy ha úgy van repedve a levélrács.

b_imi Elküldve: 2018-11-21 21:19 Ajtó

Jani69 írta:
Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Ha a rácsot kiveszed akkor se ázik be. Persze ez csak akkor igaz, ha a szélvédő hibátlanul be van ragasztva.

b_imi Elküldve: 2018-11-21 21:18 Ajtó

Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Le kell venni a kárpitot és az alatta lévő fóliát vissza kell ragasztani az ajtóra.

Jani69 Elküldve: 2018-11-21 18:48 Ajtó

Faki írta: Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm


Szia! Ha gyárit akarsz a Kékfehér-től tudsz rendelni. Van e-mail cím és telefonszám is. Olcsóbb valamivel mint a szalonban...
Azt írták már többen,hogy a szélvédő alatti rács vagy micsoda miatt szokott beázni.

Faki Elküldve: 2018-11-21 18:14 Ajtó

Sziasztok.2004-es e46-hoz hol tudok a jobb első ajtóhoz minden tömítést ami csak van benne rendelni? Mert beázik és a kárpit alól befolyik a szőnyegre a víz. Válaszokat előre köszönöm

feko Elküldve: 2018-11-21 15:26 Autóvásárlás

YELLOW írta:
gueszka írta:
feko írta:
gueszka írta:
feko írta: Sziasztok!

2011-es 320d e90 (163le) közel 200.000-hez.
Van valakinek ezzel a motorral kapcsolatban tapasztalata?
Motorkód: N47D20C
Mikre érdemes figyelni, egy ilyen autó megtekintésekor?

Köszönöm!



Szia! Nekem ilyen motorkódú e90-em van már 3 éve. Amit írok, az nem mind hiba, egyszerűen 200E-t futott dízelnél normális ha elhasználodik ennyi idő alatt és cserés... és el is fog nyugodj meg :)

1.) Ennél a motornál típushiba a vezérműlánc nyúlása (Én vételkor cseréltem egyből)
Mivel a lánc hátul van a tűzfalnál így leginkább a füledre hagyatkozhatsz,
youtubeon sok videó van hogy mi a jó hang és mi nem ez... nem könnyű, mivel dízel motor és eleve zajos. Egy lánc csere cirka 3-400E Ft...
2.) Szokásos dolgok: kettőstömegű lendkerék állapota, mikor votl cserélve? Interneten van sok iromány ami leírja hogy tudod leellenőrizni az állapotát... Kipufogóvisszavezető rendszer (EGR+ szenzorok) tudnak vacakolni... Ha menetközben rángat vagy ránt egyet, részterhelésen vagy padlógáznál amikor zárnia kell az EGR-nek akkor ez IS lehet hiba...
3.) DPF szokott eltömődni, 200E-nél ez már sanszos ha még benne van... az ilyen mosás stb nem igazán működik... általában a csere vagy herélés szokott ilyenkor bekövetkezni...
4.) Turbó tud még megkotlani, ha nagyon füstöl vagy szintén rángat esetleg ránt egyet gáz adásnál az akár lehet a turbó... nekem 260E van az autóban és még gyári... de egyszer a turbó is bekakil még ha vigyáznak is rá legfeljebb később
5.) Fékeket nézd meg mennyire vannak vason próbálj ki mindent aminek működnie kell, lehetőleg hallgasd meg hidegen is az autót első indításnál és szerlővel nézesd át megvásárlás ELŐTT!. Ha valahol olajfolyás van vagy ilyesmi azt ő kiszűrja neked...

Most nagyjából ezek jutottak az eszembe

Én a 3 év alatt kötelező szervízekkel + ami elromlott cirka 2 misit költöttem: vezérlés, kuplung&kettőstömegű, évi 3 olajcsere (minden másodiknál gázolajszűrő is), első hátsó tárcsák és betétek, EGR csere... volt 1-2 elrepedt cső azt magamnak otthon kicseréltem ami nem volt vészes



Szia!
Köszönöm szépen a válaszod!
Lenne pár kérdésem, alapjáraton a váltó remegése mennyire jellemző?
Ebben a motorban is van az a pillangószelep, ami hajlamos leszakadni?

Köszönöm!


Szia,

Nekem is remeg a váltó alapjáraton (ha kinyomott kuplunggal nem remeg akkor a kettőstömegű csere megoldHATja a gondod), itt leginkább a váltótartó gumik tudnak elöregedni talán? Vagy ha a tulajdonos állandóan a karon pihentette a kezét akkor a váltó kulisszában lazultak meg a dolgok, de ennek nincs jelentősége szerintem... ha zavar akkor a váltós megcsinálja... Valaki esetleg tipp?

N47D20C motornál a 318D-ben nincs a 320D-ben van pillangó szelep, ezt a realoem.com-on az alváz szám alapján meg tudod nézni a robbantot rajzon... Elvileg ennél a motornál már nem tud belehullani a motorba, én ilyet olvastam... ezt egy bmw-re szakosodott szervízben szerintem megmondják neked pontosan...


a váltón pihentetett kéz a szinkron gyűrűknek nem tesz jót. főleg ha a váltószerkezet még passzentos, nincs lógása.


Köszönöm mindenkinek a tanácsokat, valószínűleg pénteken már át is veszem az autót. :):)

YELLOW Elküldve: 2018-11-18 08:12 izzók / izzókészlet

Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp :) Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin :)
Üdv
Bal1


attól, hogy a vezérlőt átprogramozod, még gyári lesz. direkt van benne egy funkció, amit aktiválni kell. vagy pipával, vagy a letöltött programban kell átírni dolgokat. ezt kérhetted akkor is, amikor az autót megvetted, csak akkor nem volt divat a DRL.
de elmondom mi a jó benne. úgy közlekedsz vele, hogy tulajdonképpen a 2 izzó 5-6V-on a felét fogyasztja. tehát a 2 izzó fog fogyasztani 55W-ot. míg normás esetben ha lakott területen kívülre lámpát kapcsolsz, a 110W a két első + 10W a két hátsó. ezek a jobbik esetek. tehát a 120W helyett 55W-ot használsz. azért nem mindegy.

Bal1 Elküldve: 2018-11-17 22:25 izzók / izzókészlet

YELLOW írta:
Bal1 írta:
YELLOW írta:
Bal1 írta: Helló!

Az előző tulaj által bemókolt xenont szeretném kiszedni és halogénre visszaalakítani. Kérdésem, hogy melyik izzó a "legjobb"/éri meg ár-érték arányban. 2003 E46 sedan, depo (állítólagosan biprojektoros) lámpa.

A Philips racingvisiont néztem, ugyan nem olcsó, és 6 hónap élettartamot adnak neki, a Philips whitevision-re 1 év garancia van.
Izzók

Köszönöm a válaszokat!


ha sokat vezetsz sötétben, akkor megéri a jobb izzó, hiába rövid az élettartama. de itt ketté kell választani. szerintem autópályára viszont felesleges a jobb. mármint ha a sötétben vezetés nagy része pályán történik.
ha nem vezetsz sokat akkor is megérheti, de csak úgy ha nappal világíttatod feleslegesen, tehát mondjuk egy DRL funkció aktiválva van, és akkor a refi helyére mehet valami olcsóbb, ami nappal éghet 5-6V-ról DRL funkcióban.
az Osram Night Breaker állítólag tényleg jó.


Keveset vezetek, sötétben meg végképp :) Viszont azt a keveset akarom minőségien eltölteni. Nincs kifejezett autópálya vagy falvak között erdőkben kocsikázás, vegyesen mindkettő. nincs DRL-em. Angel eyes-t rakott be az előző tulaj, ha autópályán nem kapcsolom fel a tompítottat (nappal) csak a helyzetjelzőt, akkor azért nagyon szétkloffolják a hátsóm? Night breakert az előző autóm klubtagjai előszeretettel ajánlották.


hát az a helyzet, hogy hivatalosan egy utólagos karika nem felel meg DRL-nek.
talán akkor, ha van E jelzése, és úgy működik, hogy tompított kapcsolása esetén lekapcsol, vagy csökkentett fényerőre vált. illetve nappal pedig tudja azt a fényerőt amit kell.
mondjuk neked programozható a lámpamodulod DRL-re, és akkor ahogy az előbb írtam a refi világít 5-6V-on, mint nappali fény.
még az E39 gyári AE lámpái sem felelnek meg a DRL-nek, mármint a karikák.

lehet az esetedben helyzetjelző miatt nem szólnak, hatósága válogatja. ha normálisan közlekedsz és igazoltatáskor normális vagy, akkor szerintem nem kötelednek. de ki tudja.


Köszönöm! Ma megrendeltem a Nightbreakert, jövő hétvégén átszereljük a xenonról..nem közlekedek vele annyit, így remélem fogja bírni. Lámpamodult nem akarok programozni, szeretek mindent gyárin :)
Üdv
Bal1