Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Tano Elküldve: 2017-09-02 21:04 Motor-váltó

Bappy írta: Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!


A szívósor tűzfal felőli végén vissza lett dugva a nyomásmérőnek a csatlakozója?

Bappy Elküldve: 2017-09-02 14:26 Motor-váltó

Sziasztok tudna valaki segíteni leszedtem a szívósort hogy ledugozzam elpucoltam egrt szívósort kapott új tomítés stb visszaraktam és nem úgy megy ahogy elötte gyenge lett úgy rémlik hogy mindent visszaraktam ???!!!

BMW0926 Elküldve: 2017-08-31 21:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

bricktopm írta:
BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


Aljas. Nagyon lehúzott. Még ha a fél motorteret lebontják is(nálam volt rá példa) anyaggal mindennel együtt fizettem 30ezret, és ott olajtól fagyállóig mindenre tölteni kellett...

Az meg hogy 2 hétig szereljenek egy autót külön vicc. Odaviszem aznap kész,meg is várom...max ha olyan másnap.

Az ABS -ednél valszeg egy szenzor ment el, mert ha beáll a kocka nem megy az óracsoport se. Szinte 100%, hogy a jobb hátsó szenzorod állt meg. Egy normális scannerrel ki tudod olvasni Univerzálissal nem. Sokat kipróbáltam már. Annyit tudok neked tanácsolni, hogy vegyél minimum egyet, vagy BMW scanner, vagy K+D can kábelt, hogy legalább tudd mi a gondja a kocsinak. 10ezer alatt megúszod és így nem vernek át legközelebb. Kár, hogy nem előbb láttam amit írtál, augusztus elején jártam egerben, ránéztem volna neked. De mindenképp mielőtt ismeretlen szerelőhöz mész érdemes körbekérdezni tapasztalatokról, meg hogy valakinek nincs e a közelben scannere.




Áhh, kész vicc! Egy igazi rohadék a tag! Szívem szerint viszonzásképpen megparittyáznám a feleségét! De még úgy is sok lenne a 46.000, na mindegy...

Most akarok venni egy BMW-hez való scannert, méghozzá olyat, amit itt ajánlott az egyik fórumtárs.

A másik: Kimutatja vajon azt is a scanner, ha mondjuk nem elektronika hiba van a motorral, hanem (pl.: mivel ráz a kocsi 2, illetve 3. sebesség 2500-3000-res fordulatnál,) a főtengely, vagy féltengely probléma áll fenn?


Ja és egy Yellow, régebbi kérdésére válaszolva: Azért nem vittem egyből BMW szervizbe, mert Egertől kb. 20km-re lakom, és itt helyben van egy magát BMW szerelőnek nevező humanoid, aki elvállalta a kocsi javítását. (Később kiderült, hogy utálja a BMW-ket, az audi a kedvenc márkája! Hogy a nyakára szoruljon mind a négy izzó audi karika...) Szóval sajnos csalódnom kellett benne(már az átíratásnál is minimum 50-nel lehúzott szerintem).

És a legszörnyűbb az, hogy itt a környéken Szinte csak egy megbízható autószerelő van(faterom nagy haverja), aki nemrég nekem azt mondta, hogy nem vállal BMW-ket. Szóval itt a környkünkön nincs senki, akibe megbízhatnék, ha gond van! Marad az egri BMW szerviz.

b_imi Elküldve: 2017-08-31 18:41 Motor-váltó

YELLOW írta:
b_imi írta:
Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.:kiraly:


azt meg tegyük hozzá, hogy így van benne óra szerint 530ezer km, és mivel kamugyanús neki is az előző tulaj, így ki tudja valójában mennyi van benne. az sem lehetetlen, hogy full generál kell már annak a motornak.


Az lehet, de egy kiindulási alapnak jó ha ezek meg vannak csinálva. Aztán majd a használat közben kiderül, érdemes-e vele tovább foglalkozni.

YELLOW Elküldve: 2017-08-31 18:30 Motor-váltó

b_imi írta:
Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.:kiraly:


azt meg tegyük hozzá, hogy így van benne óra szerint 530ezer km, és mivel kamugyanús neki is az előző tulaj, így ki tudja valójában mennyi van benne. az sem lehetetlen, hogy full generál kell már annak a motornak.

b_imi Elküldve: 2017-08-31 17:08 Motor-váltó

Bappy írta: Sziasztok e4620d elég nagy a kartergáz kb látszik ahogy jön a füst .kérdés az lenne hogy nyúzhatom e még vagy motorcsere németbe járnék pályán kell e tartanom h megáll alattam.? Még 1 kérdés a kupplung félig benyomva hangot ad csere mindkettő v bírja még?akitől vettem vetített össze vissza 530 van benne ora szerint


Le kell venni a coolert és a csöveket, kartergáz szűrőt, EGR szelepet, szívósort, és kitakarítani mindent. Tömítéseket kicserélni, pillangósort kivenni. Aztán az összes szűrőt kicserélni az olajjal együtt és akkor kiderül milyen valójában.
A kuplung valószínű cserés lesz a lendkerékkel együtt. (Ha ilyen távra mennék, én ezeket biztos megnézném, cserélném)
Ha ez túl soknak tűnik, hívd fel Frabatot vagy Lui Padrét.:kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-08-27 14:04 diagnosztikai programok

bricktopm írta:
John írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. :))



A shadowban az van, amit begyűjtött, de közben inaktívvá vált. Pl ha lehúzod a légtömegmérőt akkor beáll hibába, amit ha törölsz is visszaír, de ha közbe visszadugod akkor shadowba teszi, tehát hiba VOLT, de megoldódott. Egyik legrosszabb dolog bizonyos autómárkáknál, hogy ha megszűnik egy hiba nyomtalanul eltűnik. Szerintem...

Nekem pl olajszenzorom hibás most, az élő hiba,hiába törlöm megmarad. Majd olajcserénél kicserélem és akkor bemegy shadowba, míg onnan is ki nem törlöm.

BMW scannerrel amúgy a DME shadow-t nem lehet törölni eddigi megfigyeléseim alapján. INPA kell hozzá. Meg ugye szenzorokat se lehet adaptálni. De végülis megtartom a scannert is, mert ha hirtelen ki kell olvasni mindent a kocsiból akkor sokkal szaporább.


én meg azt vettem észre, hogy az INPA, mintha nem mutatna minden shadow hibát. vagy lehet a scenner generálja be magának, esetleg valami megmaradt bitek alapján.

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 14:00 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


Aljas. Nagyon lehúzott. Még ha a fél motorteret lebontják is(nálam volt rá példa) anyaggal mindennel együtt fizettem 30ezret, és ott olajtól fagyállóig mindenre tölteni kellett...

Az meg hogy 2 hétig szereljenek egy autót külön vicc. Odaviszem aznap kész,meg is várom...max ha olyan másnap.

Az ABS -ednél valszeg egy szenzor ment el, mert ha beáll a kocka nem megy az óracsoport se. Szinte 100%, hogy a jobb hátsó szenzorod állt meg. Egy normális scannerrel ki tudod olvasni Univerzálissal nem. Sokat kipróbáltam már. Annyit tudok neked tanácsolni, hogy vegyél minimum egyet, vagy BMW scanner, vagy K+D can kábelt, hogy legalább tudd mi a gondja a kocsinak. 10ezer alatt megúszod és így nem vernek át legközelebb. Kár, hogy nem előbb láttam amit írtál, augusztus elején jártam egerben, ránéztem volna neked. De mindenképp mielőtt ismeretlen szerelőhöz mész érdemes körbekérdezni tapasztalatokról, meg hogy valakinek nincs e a közelben scannere.

bricktopm Elküldve: 2017-08-27 13:53 diagnosztikai programok

John írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta:
YELLOW írta:
bricktopm írta: Még egy kérdés.
InPA-val csak modulonként egyesével lehet kiszüttyögni a hibűkat, vagy valami trükkel ki lehet csalni belőle egybe az összeset?
Öcsémnek mennék autót nézni, de nem akarok egyesével minden modult végig scannelgetni, akkor inkább a bmw scannert viszem az egybe kihozza a modulokból az errort.


van rá megoldás, de nekem sem akart működni. át kell írni fájlt, amivel a menübe egy plusz pont kerül bele. de nekem nem működött.
erre jobb a scenner. ;)


Értem, köszi,
Akkor marad a BMW scanner is. Azzal kiolvasom mikben van hiba, inpa-val meg hogy konkrétan mi.
agy szórakozok a DIS-el, ha jól láttam az tudja ezt a funkciót is. Bár attól meg egyszerűbb meghagyni a scannert is.


a scenner ugyanazt olvassa ki, mint az INPA. annyi, hogy az INPA kilistáz egyéb adatokat, de nem feltétlen mérvadóak azok.
scenner viszont a árnyék hibákat is mutat. lehet rá hivatkozni vásárlásnál ;) illetve az elején kiolvassa a vezérlőket, a lementett LOG file-ban pedig meg tudod nézni, történt-e valami modul csere, egyeznek-e a km-ek, alvázszámok.

(Inpában is van shadow-hiba.Bár tudnám mi a különbség a sima meg a Shadow között. :))



A shadowban az van, amit begyűjtött, de közben inaktívvá vált. Pl ha lehúzod a légtömegmérőt akkor beáll hibába, amit ha törölsz is visszaír, de ha közbe visszadugod akkor shadowba teszi, tehát hiba VOLT, de megoldódott. Egyik legrosszabb dolog bizonyos autómárkáknál, hogy ha megszűnik egy hiba nyomtalanul eltűnik. Szerintem...

Nekem pl olajszenzorom hibás most, az élő hiba,hiába törlöm megmarad. Majd olajcserénél kicserélem és akkor bemegy shadowba, míg onnan is ki nem törlöm.

BMW scannerrel amúgy a DME shadow-t nem lehet törölni eddigi megfigyeléseim alapján. INPA kell hozzá. Meg ugye szenzorokat se lehet adaptálni. De végülis megtartom a scannert is, mert ha hirtelen ki kell olvasni mindent a kocsiból akkor sokkal szaporább.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-27 09:46 Motor-váltó

YELLOW írta:
Filo írta: Hali!Okulásul némi sztori a diagnosztikáról. Az autó 320d 100Kw-s.. alapból nem akart menni. Ez volt bánatom:
"Elküldve: 2017-01-19 16:01 320d Motor
Sziasztok!
.....( pl donorból kapott motorvezérlőt ) lassan összeáll mindene, de lenne némi probléma, az ötleteket, segítséget megköszönöm:
A hiba a következő, kb 2900-on pörög a motor , majd 2901-en szépen visszaszabályoz és nem megy tovább. Ezt ötödikben műveli, 2-ben elpörög 4200-is, 3-ban 3600-ig, 4-ben 3200-ig ...Ha lenne hatodik valószínűleg már visszafelé pörögne a motor. Szal mintha a motorvezérlő levenné az anyagot.Eddig nem véste be ezt a hibakódot, de kicsit megzavartam, és bedobta:Spritversteller-regelung ergó befecskednező.
Lageregelung um +/- 3 grad KW falsch Megnézve: 3619-on valami 42,75 mg , 3642-on 37 mg -ot nyom be."
Ami tudtam mert ott voltak a cserélt alkatrészek a csomitartóban:
- Légtömegmérőt kicserélték, hiba maradt.
- Turbó vákumszelepet kicserélték , hiba maradt.
- EGR szelepet, vákumszelepet kicserélték, hiba maradt.
Ekkor került hozzám az autó, és folyamatosan az előbefecskendezés szögét nem tudta beállítani.
- Ekkor üa. szűrők cseréje
- Tank pucolás ( hiba még mindíg megvolt)
Fórumozás -> adagolócsere(?)
- Rajzok nézegetése, adagolóhoz tömítéskészlet beszerzése, és elég szopatós módon kibányásztam az előbefecskendezést állító részt és lecseréltem a tömítéseket. Valamint kiderült, hogy szinte nulla a hozzá vezető drótokon a szigetelés, még, jó hogy nem lett az egész zárlatos.

Na itt volt némi javulás, de inkább azt mondom hogy maradt a hiba. Így nem 130-at hanem 140-et ment a járgány...Már gondoltam engedek az erőszaknak , adagoló kiszerelés , felújítás stb stb, amikor meghalt a kuplung és ekkor alámásztam az autónak ...
Na megvolt a hiba.Ez:

Hát ennyi....
Üdv Filo
köszi! az ilyen visszajelzéseknek van értelme. :kiraly:
azt lehet tudni, hogy mi nyomhatta meg?

Sztem ezt senki nem fogja tudni megmondani.Elég furcsa,hogy így összelapította valami ott az üzemanyag csöveket...Ez egy elég ostoba hiba volt.Azért ebben a történetben is furcsa az,hogy egyszer sem tünt fel senkinek ez a sérülés,mikor üzemanyagszűrőt cseréltek...