Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2017-08-20 14:46 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!


én csak azt tudom mondani, hogy lehet egy mezei unisex olvasót használt, amivel törölte a hibát. azzal te sem sokra mész, ha kiolvasod, mert lehet hülyeséget fog neked fordítani a gép.
BMW spec diag kell, amivel lehet élőadatot nézni. lehet a kormányszög jeladót kell alapba állítani, vagy ki tudja. attól, hogy hibát törölsz még nem javul meg. ha élő adatban minden jónak tűnik, akkor mehet a hibatörlés, esetleg akksi lekötése egy negyed órára, menni vele.
én sajna mostanában nem járok Egerben, bár párom ott tanult, de már a szakdogával szenved. hirtelen a környéken senki nem jut eszembe, aki foglalkozik ezzel.

Bitu79 Elküldve: 2017-08-20 13:59 Nem tudom mi a baja az autómnak

BMW0926 írta: Sziasztok
Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...
Ti mit tennétek a helyemben?
A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!
Én elvinném BMW specifikus helyre,vagy márkaszervízbe.A diag sztem megvan ilyen helyeken 10 000-be kb biztos,és tanácsot is tudnak adni,merre érdemes elindulni.Sztem ennyit megér.Vagy veszel te egy bihakód olvasót(BMW-hez valót),és bénázol itt a fórumon...Sima mezei szerelők mindig ezt csinálják amúgy,mint ez a csóka,tipikus történet.Az is lehet,hogy lópikulát sem cserélt a kocsiban,és elkért a semmire 46 000-et.
Majd magától kialszik a sárga jel...aha,biztosan.Akik ilyen hetes várakozásokat beszélnek,azokat jobb elkerülni.Ezek nagyrésze csaló az én tapasztalatom szerint is.1 hetet vártál a kocsira,hogy megcsinálja.Nem sikerült...Aztán még egy hét,hogy gépre tegye...Ez egy csaló szerintem.Tipikus félrebeszéd.Keresett rajtad minimum 15-20 000-et,és a kocsid ugyanúgy sz*r.

BMW0926 Elküldve: 2017-08-20 13:41 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok

Nemrég írtam ide, hogy a kocsiban (E46 320i) felvillant az abs, a menetstabilizátor és a motor lámpája. Nos, Múlthét kedden elvittem az autószerelőhöz, hogy nézze meg a kocsit. Mondta, hogy azon a héten nem lesz kész a kocsi, hanem e hét vége felé lesz kész. Oké, otthagytam, majd szólt csütörtökön, hogy kész a kocsi, viszont az abs-szel nem tud mit kezdeni, nem tudja, mi a hiba. A menetstabilizátorral se nagyon... A motort megnézte, szerinte a holtponti jeladóval volt gond, meg az egyik gyujtó trafóval. Kicserélte, majd átnézte a kábeleket, hogy az abs miért világít. Arra gondolt, nem e a nyest megrágta a kábeleket. Nem talált semmi hibát, szerinte az abs kockával lesz gond, azt mondta. Mindegy, legombolt rólam 46.000 ft-ot, és mikor a kocsiba ültem, adtam rá gyultást, a bal első lámpánál piros volt a jel, gondoltam kiégett az izzó, mondom fasza... Indítom az autót, és a sárga motorhibát jelző fény ugyanúgy világított. Modndtam neki, hogy én a semmiért nem fizetek 46.000 ft-ot, de mondta, hogy menjek vele 100 km-t majd eldől, hogy elalszik-e vagy ugyanúgy sárgán világít. Hát mondom köszi... A sárga lámpa a következő indításnál elaludt, gondoltam helyre rázódott legalább ez. Aztán tegnap kocsikáztam vele, indítom, a sárga motorhibát jelző lámpa újra kigyulladt, és az ideg majd meg ölt! Inkább megvettem volna 10-12.000-ért a hibakód olvasót, azt nem vittem volna el szerelőhöz!:merges1: Mit tudok tenni? Visszakérhetem a pénzt a szerelőtől? Azt mondta, majd rádugja gépre, jövőhéten. De mivan, ha kitaál valami más hibát, fizetek, és a hibakódot meg csak törli? K.va annyát az ilyennek, már elnézést...

Ti mit tennétek a helyemben?

A következő fizetésnél mindenképp beruházok egy hibakód olvasóra! Azért nem vettem most meg, mert gondoltam a szerelő rendes munkát végez, inkább azt a pénzt oda szánom, bár ne tettem volna!

gulyi Elküldve: 2017-08-19 23:47 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.




a kérdésemkor bemásoltam egy képet,hogy hol a cső /igaz elég szar képet rakott be/, valóban a váltó fölött jön ki, de már én is kotortam,szívattam fújtam stb. Megpróbálom még a villanyszereléshez használt vezeték behúzóval meg kotorni

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 22:41 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.

Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.
Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:
Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az
ajtókban van.A link neve

a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Nézd meg az ajtókat ezzel a módszerrel.Aztán ellenőrizd a pollenszűrőházat is.A 2 kis lefolyó nincs e eldugulva.Ha nem itt ázik,akkor lehet tényleg a klíma kondenzcsöve.
Én leszedetném a kipufogót,meg a váltót,és kiszivatnám a csövet vizes porszívóval.Vagy sűrített levegővel megnyomatnám.Pontosan nem tudom a helyét ennek,azt olvastam,hogy a váltó felett van a cső.Gondolom ki kell kapni valamennyire a váltót,hogy hozzá lehessen rendesen férni.De ez kisebb meló,mint az egész fűtésboxot kiszedni,és műszerfalat bontani.Annyit tudok még tanácsolni,hogy a pollenszűrőt cseréld időben,és tartsd tisztán a pollenszűrő házat is.Akkor nem nagyon lesz többet ilyen cső eldugulás,ha ez a baj egyáltalán.



gulyi Elküldve: 2017-08-19 22:37 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.

Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:

Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az ajtókban van.
A link neve


a pedálok előtt a szőnyegen van egy kb 25*25-ös műanyag védő lap, az volt párás

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 22:22 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!
nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?

attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.

Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:

Nyisd ki egyesével az ajtókat.És locsold így az ablakokat egy slaggal.Ha elkezd folyni az ajtókárpit mögül a víz,akkor a párazáró a baja,ami az ajtókban van.
A link neve

gulyi Elküldve: 2017-08-19 20:50 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.


Hát most azt csinálom, hogy visszateszem a gumi szőnyeget,/mert kivettem,hogy száradjon/ úgy is esős napok jönnek és meglátom attól ázik-e. Majd megpróbálom klímával is használom egy pár napot. Amelyiknél vizes lesz a szőnyeg az lesz a bibi :kiraly:

Bitu79 Elküldve: 2017-08-19 19:49 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.

Ez így igaz.

YELLOW Elküldve: 2017-08-19 19:48 Fûtés - Klíma

gulyi írta:
YELLOW írta:
gulyi írta: Sziasztok!
Klimázás közben sajna nem csöpög a csöpögőn a kondenz víz.A csöpögőt megpróbáltam megkotorni, kifújni, kiszívni, de semmi nem segített. Nem lehet, hogy abba a gumiba van egy csappantyú és azért nem tudom a drótot bedugni? Így a vezető oldali láb szőnyeg alá folyik a víz!


nem feltétlen fog csöpögni.
de most gyanakszol, hogy áll a víz odabent?
sima gumicső az csak én benéztem endoszkóppal. semmi akadály nem volt, én 1x láttam onnan csöpögni valamit, amikor vagy 7 éve befújtam klímatisztító habot, az lefolyt. de ezen kívül soha semmit nem láttam. vagy annyira kevés kondenzvíz keletkezik, ami elpárolog a váltón. vagy más ötletem nincs. napok kérdése és újra behatolok. lehet előtte fecskendőből a hőcserélő felől folyatok be vizet, aztán meglátom lefolyik-e, de le fog.
egyébként szerintem több kondenzvíz keletkezik, ha a klíma automatán van, és keverget mellé kinti, vagy fűtött meleg levegőt. mert az lecsapódik a hőcserélőn. ha folyamatosan max hidegre van állítva esetleg leállás után keletkezik valami. menet közben is a klíma le-le kapcsol, így közben ami van lecsöpög, de el is párolog. ha nem jegesedik le, akkor nem is keletkezik annyi víz.


Aknára álltam,úgy járattam a klímát max teljasítménnyel és vártam,hogy csöppen-e.Mivel nem jött víz, ezért gondoltam, hogy a lábszőnyeg nedvesedését a kondenz víz okozza. Mert takarítottam a kocsit és nedves volt a szőnyeg. Persze bárhol beázhat, ezt nem kétlem, csak én kapcsoltam össze a két dolgot. De ha nem a klímától ázik, akkor honnan?


attól függ hol vizes a szőnyeg. ha belső részén a kardán alagútnál, akkor az klíma lesz, ha az ajtó szélénél, akkor beázik az ajtótól.
de szerintem akkor csöpög az főként, ha lekapcsolod és "leolvad" a hőcserélő.