Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 14:06 klíma tisztítás

John írta:
Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod :) Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?


Úgy csináld,ahogy a videóban van.Esetleg szedd ki a pollenszűrőházat,pucold meg.Ezután a nyitott csappantyúkon keresztül fújd be a habot a ventihez is jó alaposan.Ezután szereld össze a cuccot,majd kapcsold be a levegőkeringetést,hogy a hab átmenjen a hőcserélőn is,illetve lemossa a ventitEzután nem lehet már szaga.Nem tudom mennyire árt a venti csapágyának a hab,de szerintem ennyit ki kell bírjon,mivel önkenő csapágy(szinter).A motorteret is érdemes tisztán tartani.Az is befolyásolja szerintem.Nézd meg,nem e döglött meg benne mondjuk valami nyest,ilyesmi azért.Motorteret igy tudod pucolni biztonságosan:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM
"Nyest" ez jó :D



Ezek a kis jószágok bemennek oda is sajnos.Előszeretettel rágják meg pl a váltó hangszigetelését is az autó alján...

John Elküldve: 2017-08-06 14:03 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod :) Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?


Úgy csináld,ahogy a videóban van.Esetleg szedd ki a pollenszűrőházat,pucold meg.Ezután a nyitott csappantyúkon keresztül fújd be a habot a ventihez is jó alaposan.Ezután szereld össze a cuccot,majd kapcsold be a levegőkeringetést,hogy a hab átmenjen a hőcserélőn is,illetve lemossa a ventitEzután nem lehet már szaga.Nem tudom mennyire árt a venti csapágyának a hab,de szerintem ennyit ki kell bírjon,mivel önkenő csapágy(szinter).A motorteret is érdemes tisztán tartani.Az is befolyásolja szerintem.Nézd meg,nem e döglött meg benne mondjuk valami nyest,ilyesmi azért.Motorteret igy tudod pucolni biztonságosan:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM
"Nyest" ez jó :D

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 14:00 klíma tisztítás

Krapulax6 írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod :) Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?


Úgy csináld,ahogy a videóban van.Esetleg szedd ki a pollenszűrőházat,pucold meg.Ezután a nyitott csappantyúkon keresztül fújd be a habot a ventihez is jó alaposan.Ezután szereld össze a cuccot,majd kapcsold be a levegőkeringetést,hogy a hab átmenjen a hőcserélőn is,illetve lemossa a ventitEzután nem lehet már szaga.Nem tudom mennyire árt a venti csapágyának a hab,de szerintem ennyit ki kell bírjon,mivel önkenő csapágy(szinter).A motorteret is érdemes tisztán tartani.Az is befolyásolja szerintem.Nézd meg,nem e döglött meg benne mondjuk valami nyest,ilyesmi azért.Motorteret igy tudod pucolni biztonságosan:

https://www.youtube.com/watch?v=PRSoRkM8GcM

Krapulax6 Elküldve: 2017-08-06 13:53 klíma tisztítás

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod :) Nálam ilyen gond nincs.




Köszi a válaszokat.3-4 napja én is úgy állítom le,hogy kikapcsolom a klímát és simán hagyom 2-3 percig a ventit hagy pörögjön még lehúzott ablaknál és aztán állítom le az autót.így nyitva marad a csappantyú...akkor ezt jól gondoltam.Valamit javult a helyzet viszont nem az igazi.Holnap megnézem a venti felöl a motortérnél,hogy mi lehet..valami dzsuva biztos van valahol,a pollenszűrő kb két hónapos...milyen fertőtlenítővel érdemes kitörölni,takarítani?

Bitu79 Elküldve: 2017-08-06 13:33 klíma tisztítás

YELLOW írta:
Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.


Nálam mindig nyitva van,tudod :) Nálam ilyen gond nincs.

YELLOW Elküldve: 2017-08-06 13:30 klíma tisztítás

Bitu79 írta: Megállás előtt mindig nyomd ki a klímát(kb 5 percel megállás előtt),hogy a venti le tudja szárítani a klíma hőcserélőt.


ez sem olyan jó, mert akkor is párásat fog benyomni, én ezt tapasztalom, és meg lehet dögleni az autóban :D max ha emgállsz, és nyitott ajtónál.
én most azt tesztelgetem, hogy úgy állítom le az autót, hogy klímával és megy venti. ilyenkor nyitva hagyja a csappantyúkat. tehát a motortér felé tud szellőzni. illetve a lefolyón és a motortér útvonalon huzatolni is tud.
az a legrosszabb, ha levesszük a ventit, hogy ne világítson rajta semmi, mert akkor némely autónál, pl nálam lezárnak a csappantyúk.

John Elküldve: 2017-08-04 00:39 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.
(Adaptáció törléskor hány km-után szabad leállítani a mocit?)

Bitu79 Elküldve: 2017-08-02 15:57 Autóvásárlás

Itt Pécsen az autópiacon nézegettem sok kocsit.Az e39-et is itt láttam.Csak gáz,hogy klíma sincs benne.Az ajtókéderek kicsit már elkezdtek megrepedezni,de az autón nem voltak nagyon mattak a műanyagok.Látszik a kocsin,hogy garázsban tartották.De fapados nagyon,ezért késöbb alig lehet majd eladni,hiába pöpec az állapota.900 000 körül is néztem szép kocsikat,de azok sem tetszettek.Pedig direkt a szépeket néztem meg...Valahogy egyik sem éri fel az e46-ot ár/érték arányban.Ahhoz képest drágák voltak,amennyivel kényelmetlenebbek az e46-omnál...

YELLOW Elküldve: 2017-07-31 16:41 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?


az normális ha üresben és kinyomott kuplungnál megy fel a fogyi mutató egy bizonyos szintig, 8 liter felé nem kéne. hiszen ha üresben gurulsz, akkor a motor alapjáraton jár, amihez még jön egy sebesség, ami miatt mutat.
motorfékkel nullán kell állnia, ahogy megszűnik a motorfék, úgy elkezd emelkedni. ha párás a levegő, akkor néha, évente 2-3x csinál olyat, hogy motorfék, majd mire megszűnik és kinyomom a kuplongot akkor kicsit elkezd felmenni.

Mauser84 Elküldve: 2017-07-31 16:01 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.



Oké, jól eltűntem, bocsi (költözés-felújítás munka mellett).
Szóval, igen az kimaradt. Szereztem egy kábelt és egy régi netbookra felhegesztettem egy DIS v44-et. Nem volt egyszerű mire minden klappolt, de meglett, működik. Reseteltem a légtömegmérő adaptációját benne, de mint szarnak a pofon.
+ közben észrevettem egy másik tünetet is: fékezéskor üresben felfelé megy a fogyasztásmérő mielőtt megáll az autó. Mindegy, hogy kinyomom-e a kuplungot vagy sem.

Lassan fel kell tennem a kérdést, hogy ki tud fővárosunkban ajánlani egy olyan BMW-s szereleőt, aki megkeresi hogy mi a baj, nem csak úgy cserélgetne mindent...:?