Összesen 5992 találat
John
Elküldve: 2017-07-30 15:13 Egr szelep
YELLOW írta:
John írta:
John írta:
Sziasztok tudom ismét kérdezek már itt is de egy valamit ismét nem értek de kb fél napja már.. M43Tu-nál a kipuf gáz miért nem a szívósorba kerűl az Egr-szelepen át és ha nem oda hát hova?
nem el kéne ismét égetnie a motornak a kipuf gáz ezen részét? A másik hogy a szekunder levegő az úgy tudom fújja a levegőt hideg motornál a kipuf rendszerbe a katalizátor érdekében,valaki világosítson már fel engem...
Kezdem kapizsgálni hogy lehet az enyémben nincs is és a másodlagos levegőpumpa javít az emisszión hideg mocinál? :)
látod, rájössz te magadtól is :)
Köszönöm,és az természetes hogy amikor jár a légpumpa egy idejűleg búg a motortér és eltűnik a búgás ha le állt a légpumpa?
YELLOW
Elküldve: 2017-07-30 14:40 Egr szelep
John írta:
John írta:
Sziasztok tudom ismét kérdezek már itt is de egy valamit ismét nem értek de kb fél napja már.. M43Tu-nál a kipuf gáz miért nem a szívósorba kerűl az Egr-szelepen át és ha nem oda hát hova?
nem el kéne ismét égetnie a motornak a kipuf gáz ezen részét? A másik hogy a szekunder levegő az úgy tudom fújja a levegőt hideg motornál a kipuf rendszerbe a katalizátor érdekében,valaki világosítson már fel engem...
Kezdem kapizsgálni hogy lehet az enyémben nincs is és a másodlagos levegőpumpa javít az emisszión hideg mocinál? :)
látod, rájössz te magadtól is :)
John
Elküldve: 2017-07-30 14:34 Egr szelep
John írta:
Sziasztok tudom ismét kérdezek már itt is de egy valamit ismét nem értek de kb fél napja már.. M43Tu-nál a kipuf gáz miért nem a szívósorba kerűl az Egr-szelepen át és ha nem oda hát hova?
nem el kéne ismét égetnie a motornak a kipuf gáz ezen részét? A másik hogy a szekunder levegő az úgy tudom fújja a levegőt hideg motornál a kipuf rendszerbe a katalizátor érdekében,valaki világosítson már fel engem...
Kezdem kapizsgálni hogy lehet az enyémben nincs is és a másodlagos levegőpumpa javít az emisszión hideg mocinál? :)
John
Elküldve: 2017-07-28 01:03 Egr szelep
Sziasztok tudom ismét kérdezek már itt is de egy valamit ismét nem értek de kb fél napja már.. M43Tu-nál a kipuf gáz miért nem a szívósorba kerűl az Egr-szelepen át és ha nem oda hát hova?

nem el kéne ismét égetnie a motornak a kipuf gáz ezen részét? A másik hogy a szekunder levegő az úgy tudom fújja a levegőt hideg motornál a kipuf rendszerbe a katalizátor érdekében,valaki világosítson már fel engem...
Bitu79
Elküldve: 2017-06-28 14:25 Társalgó
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy. :)
a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik :D úgy szeretem nézni :D
Próbáld ki a 2 vödrös technikát.Akkor nem fogod karcolni a fényezését az autódnak.Keress rá google-n.Otthon te sokkal jobb eredményt tudsz elérni,mint a mosósok.
Itt egy jó videó:
https://www.youtube.com/watch?v=CFXfSBR5Q9w
nagyon jó az a mosó de tényleg. nem tudom milyen habot használnak,d e faternak is volt motormosás, meg végre egy normális kasznis és szinte újszerű lett az autó. persze polír ráférne arra is, de fater nem kíméli, meg horgászni jár vele.
mondom, az kb 10 perc, és 20km összesen távba, de annyit megér. én nem igazán szeretek autót mosni, sokáig tart. nem értem, mert amikor ismerősnek segítettem anno, neki seperc alatt ment, ha nem segítek akkor is. a kamionmosóba meg lehúzom a nagyja vizet, aztán a menetszél lenyomja a többit, szinte foltmentes.
Van magasnyomásúd otthon?
YELLOW
Elküldve: 2017-06-28 14:24 Társalgó
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy. :)
a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik :D úgy szeretem nézni :D
Próbáld ki a 2 vödrös technikát.Akkor nem fogod karcolni a fényezését az autódnak.Keress rá google-n.Otthon te sokkal jobb eredményt tudsz elérni,mint a mosósok.
Itt egy jó videó:
https://www.youtube.com/watch?v=CFXfSBR5Q9w
nagyon jó az a mosó de tényleg. nem tudom milyen habot használnak,d e faternak is volt motormosás, meg végre egy normális kasznis és szinte újszerű lett az autó. persze polír ráférne arra is, de fater nem kíméli, meg horgászni jár vele.
mondom, az kb 10 perc, és 20km összesen távba, de annyit megér. én nem igazán szeretek autót mosni, sokáig tart. nem értem, mert amikor ismerősnek segítettem anno, neki seperc alatt ment, ha nem segítek akkor is. a kamionmosóba meg lehúzom a nagyja vizet, aztán a menetszél lenyomja a többit, szinte foltmentes.
Bitu79
Elküldve: 2017-06-28 14:19 Társalgó
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy. :)
a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik :D úgy szeretem nézni :D
Próbáld ki a 2 vödrös technikát.Akkor nem fogod karcolni a fényezését az autódnak.Keress rá google-n.Otthon te sokkal jobb eredményt tudsz elérni,mint a mosósok.
Itt egy jó videó:
https://www.youtube.com/watch?v=CFXfSBR5Q9w
YELLOW
Elküldve: 2017-06-28 14:14 Társalgó
Bitu79 írta:
Ne engedd,hogy mások mossák az autódat.Ha te ápolnád mindig,akkor szép maradna a fényezése.Nem sértődtem meg amúgy. :)
a dolog ott lett elbaxva, hogy volt gépi mosóban. majd sajnos a polír után is rá voltam kényszerülve. soha többet.
mondjuk az én kezes mosásom taktikája sem volt a legjobb. mióta tudok a kamionmosóról, azóta 1x mostam én kézzel. ők meg csak vizeznek, haboznak. azért kellene egy jó polír nekem, már a pénzt sem sajnálnám rá, hogy utána sokáig szép maradna.
na meg jut eszembe a ponyva is odatette magát, használat közben is megragad a por rajta, aztán a ponyva. meg volt egy vihar, amikor is a jégesőtől félve (még nem volt kész a garázs) egy vastagabb ponyvával akartam letakarni, de lekapta a szép. az is kicsit odavágott neki.
amúgy úgy szoktam csinálni, hogy napszemüvegben nem is látszik :D úgy szeretem nézni :D
Bitu79
Elküldve: 2017-06-25 17:45 Műszerfal kijelzés
Vanek_Ur írta:
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta:
Sziasztok!
Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D
Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.
Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.
http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself
Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta... :vazze:
Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:
https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus
Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?
Alap dolgokat tud programozni a srác,akihez mentem én is a bc-s karral.BMW Scanner progija az tuti van.Azzal lehet óracsoportot,meg szerintem világításmodult is kódolni.Eléggé ért az autó elektronikához.De ő nem BMW-re van specializálódva.Ha máshogy nem megy,akkor elmész a Schneiderékhez a legvégső esetben(pécsi márkaszervíz).Ők ugye elég drágák.A pellérden lévő BMW szakszervízt pedig nem ajánlom,mert nagyon bénák programozás terén,pedig megvan mindenhez a gyári szoftverük(Bc-s karos sztori)
Vanek_Ur
Elküldve: 2017-06-25 11:55 Műszerfal kijelzés
Bitu79 írta:
Vanek_Ur írta:
Sziasztok!
Hónapok óta küzdök egy idegesítő meghibásodással.
Nem kapok visszajelzést a műszerfalon ha indexelek, ha reflektorozok.(kívűl működik minden indexel, világít...)
Hibatároló a LSZ-t írta. Vettem egy használtat, kicseréltem, ugyan az a jelenség.
Régi vissza... Cseréltem Grundmodult (bár nem vagyok benne biztos hogy jó volt)
de nem lehetett programozni, meg se nyikkant...
Aztán volt még egy próbám, az Elmos 10020B IC cseréje az óraegységben ami elméletileg a kommunikációért felelős, és talán emiatt nem lehetett programozni a Grundmodult és...
Belefáradtam a keresgélésbe, az autószerelők folyamatosan a Lischtmodult akarják kicserélni gyári újra... hiába mondom h próbáltam másikkal.
Nem találkoztatok hasonló problémával?
Esetleg valaki tudja a megoldást a problémámra?
Közeleg a műszaki :D
Csatlakoztasd le az aksit negyed órára,utána is nézd meg.Esetleg cseréld ki az izzókat,és úgy is nézd meg.Ha ezek nem jönnek be,akkor cseréld ki az óracsoport biztosítékokat.Azok a 43-as,10-es,és a 34-esek.A hibájuk sok minden megmagyarázhatatlant okozhat...
Az a baj,hogy ic-t forrasztottál,LSZ modult cseréltél...(utólag most már ezekkel is lehet probléma)Először a fentiekkel kellett volna kezdeni.Így már eléggé meg lett bolygatva minden,ami több hibalehetőség megint pluszban.Többet értél volna,ha vettél volna egy működő óracsoportot,és felkódoltatod.Ezek az utólagos tákolgatások(forrasztgatások) csak bajt okoznak sokszor...Esetleg az LSZ modul nem lett felkódolva rendesen.
Itt a menete az LSZ felkódolásának BMW Scannerrel,a egelső hsz-ben van egy tömörített file.
http://www.zhpmafia.com/forums...ityourself
Én a BC-s karral jártam úgy,hogy hivatalos szoftverrel nem sikerült felkódolni,többedszerre sem.Nem működött a BC-m.Kitalálták a szervízben,hogy az óracsoport nem tudja biztosan...Erre haverom BMW Scanerrel 2 perc alatt felkódolta... :vazze:
Itt van egy videó is,hogy kell LSZ-t felkódolni a kocsihoz,ha a leírás alapján nem menne:
https://www.youtube.com/watch?v=vQ2nfUQlyus
Köszönöm a tanácsokat!
Legrosszabb esetben veszek egy óracsoportot is.
Szervizekben csak szivatnak, (nem azért mókolok mert nincs pénzem rá..) és ők se tudják mi a baja csak tippelgetnek.
Vegyek mindenből gyárit és majd kicserélik....
Bitu látom te is pécsi vagy.
Juli közepén megyek haza, esetleg ha addig nem sikerül itt németben megoldanom
tudsz valakit aki felprogramozza rendesen a dolgaimat?