Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 14:23 Méhecske virágpor ürülék eltávolítás,házi praktika??? :)

YELLOW írta: klíner májszter!
gumikéderre mit használsz? hogyan tisztítod, hogyan ápolod?
ahova bezár az üveg, ott hogy tisztítod, használsz oda valamit?


Bemész a Müllerbe.Ott veszel glicerint.Pici flakonban van.Annak a felét áttöltöd másba.A maradékot megtöltöd vízzel,majd összerázod.Ezután mikroszálasra teszel kicsit(nem kell sok),és eldolgozod a gumin,majd egy másik száraz mikroszálassal mégegyszer áttörlöd a gumit.Egy-két kezelés után a kéderek ujra életre kelnek,és vissszanyerik a rugalmasságukat,és a fényüket is.A glicerin kb 500-600 ft.Érdemes pár havonta átkenni igy a gumikédereket,mert visszanyerik a glicerintől az eredeti állapotukat.Ha a karosszériára kerül kis glicerin,akkor egy nedves mikroszálassal le tudod törölni onnét.Kárt nem csinál amúgy ott sem.

Ahol bezár az üveg,azt néha ki kell pucolni ugyanugy mikroszálassal.Ügyesen be kell játszani a kimroszálas széleit a gumi közé.Oda nem kell semmi,csak nedves mikroszálassal kiganézni.A páralehuzónál is érdemes megpucolni néha nedves mikroszálassal,úgy nem fog karcolódni az üveg.Én leszedni nem szoktam ehhez a páralehúzót,csak az ablakot tekerem le hozzá.De ezt viszonylag ritkán kell,mert nem nagyon tekergetem az ablakokat.Aki profin akarja megoldani,akkor érdemes óvatosan leszednie a páralehuzókat,és ugy megpucolni azt a plüss részét.Ha nagyon elhasználódott,akkor érdemes cserélni újra.Igy elkerülhető az üveg karcolódása.Makacsabb koszra jó a koszradír is szélvédőnél.De ne a gumit dörzsizzétek vele.Csak az üveget.

Amik az ablak körül futnak gumik,azokat nem szoktam semmivel kenegetni kívülröl.De be lehet azokat is kenni glicerinnel,aki akarja.Az üvegre ne kerüljön,mert maszatol.De vízzel leszedhető simán,ha rámegy véletlen a glicerin.Üveget a legjobb ioncserélt vízzel pucolni,mivel foltmentesen szárad.Ez is kb 300 ft(5 liter víz).Én az autót is néha áttörlöm mikroszálassal,ha csak kicsit poros.Vödörbe öntök ioncserélt vizet,egy sprickába is teszek.Ezután mikroszálassal finom mozdulatokkal áttörlöm,előtte persze a sprickából befujom a kocsit vízzel.A vödörbe pedig kiöblitem a mikroszálast,elemenként.Ha nagyon picit koszos az autó,igy karcolás nélkül lepucolható.







Pistamann Elküldve: 2017-06-20 13:46 Motor-váltó

Bitu79 írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.

Egy szoftverfrissítés mi jót tehet vele?





Bitu79 Elküldve: 2017-06-20 11:41 Motor-váltó

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...



Ez üzemanyag megtakarítás miatt van kitalálva,sztem sem gond.Érezni kell a kocsit.Jól írja Yellow.Neten találni róla sok infót.
Pl itt: http://www.bimmerfest.com/foru...90937.html
Sokan panaszkodnak hasonlóra,de gyanítom,hogy ezek az autók ilyenek.Meg kell tanulni kiismerni a váltót.Tudni kell,mikor kell leszállni a gázról.





Pistamann Elküldve: 2017-06-20 10:46 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.


Ez lehet igaz..Ha átkapcsolóm sport módba, akkor tökjó minden, ha vissza, akkor van ez...

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 10:15 Motor-váltó

Pistamann írta:
YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"


én egy váltó program frissítést próbálnék meg akkor. lehet túl hamar pakolja vissza a sebességeket. viszont lehet sport módban van, akkor lehet többet pakol vissza, mert ugye kigyorsításhoz kell az erő és arra készül. azt tudom elképzelni, hogy az utóbbi időben sportosabban volt vezetve, és arra állt rá a rendszer.

Pistamann Elküldve: 2017-06-20 10:12 Motor-váltó

YELLOW írta:
Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.


Az autó lassan 3 éve megvan, valami mégis változott az elmúlt időszakban, nem volt ennyire "erőszakos"

YELLOW Elküldve: 2017-06-20 08:06 Motor-váltó

Pistamann írta: Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.


ilyen a váltó. a motorfék pedig jó. mert nem fogyaszt az autó, nem úgy mintha üresben gurulnál. számomra szomorú, ha korábbi manuál autónál üresben gurulgattál. nem túl jó vezetési technika. az a váltó egy nagyon jó váltó azt mondják. rá kell érezni mennyit fog a motorfék é úgy elvenni a gázokat. ha nem megy az azért van, mert nem érzed az autót. ez nem bántás, hanem tény. motorfékkel lassulni jó, kíméled a féket is és a fogyasztásnak is jó.

Pistamann Elküldve: 2017-06-20 00:44 Motor-váltó

Sziasztok!

Már egyszer beírtam ide a gondom, de akkor összeesett az oldal :). Szóval egy F11-es 530d 8 sebességes automataváltós gépem van, 1-2 hónapja vettem észre a következőt. Felfelé simán de érezhetően vált, alacsony fordulatszámon 1000-1500 között nagyon szeret motorfékezni ha gurulni szeretnék a pirosig. Elvittem váltóshoz, azt mondta, az olaj szép de azért lecseréli, egyébként nincs vele gond. Aztán elvittem diagnosztikára , ahol kiírta 2 gyertya +relé és részecskeszűrő hibát. Ezt megcsináltattam. A motorfékezés roppant idegesítő tud lenni. Hibakód nincs. A diagnosztikán kiírta a légtömegmérő hibát is, de az törlés után már nem jött vissza. Szóval, ez kezdődő váltóhiba vagy más?

Ami fura még, hogy néha amikor melegszik az autó üzemi hőmérsékletre, bizonyos tartomány ban kb 50-75 fok között, néha finoman megremeg 1x-2x a kaszni, utána minden rendben.

Bitu79 Elküldve: 2017-06-15 02:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

Hirax7777 írta: Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.


Kartergáz szűrő miatt is füstölhet mondjuk,ahogy olvastam sok helyen.Benzinesekben meg van ilyen Kartergázmembrán nevű cuccos.Ezt a membránt mikor kell cserélni?Benyásban gondolom más minden,mint a dieselekben.Ha már felhoztam a dolgot,van ugye a kartelgáz szelep(CCV).Elég szívás azt cserélni,ahogy nézem a videókat a youtubeon.A kartergázmembránt,és ezt a ccv szelepet mikor érdemes cserélni benyásban?



Tano Elküldve: 2017-06-13 22:16 Nem tudom mi a baja az autómnak

Hirax7777 írta: Sziasztok

Egy 320d-m van a 136L-as és ma jött elő egy olyan problémám hogy egyszer csak azt vettem észre hogy nem húz az autó rendesen és amikor nyomom a gázt akkor nagy füstöt nyom a kipufogoból, üresben is ha nyomok egy gázt akkor is füstől és ezt nem csinálta eddig és semmi ereje és kicsit olyan sípólosabb hangra lettem figyelmes.
Én gondolnék egy vákumcső repedésrevagy egr szelepre vagy nem tudom

Tudna nekem valaki valami ötletet mondani a hibajelenségre?
Előre is köszönöm.


Nézd meg a motorteret mindenképp. A sípolós hang alapján szerintem lyukas turbócső gyanús a dolog. Vagy a kipuffgáz mehet még el más miatt, és akkor sincs kellő töltés. Korom illetve olajnyomokat keress.