Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Pocses Elküldve: 2017-06-09 06:39 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:


Jó ez a kőkori blokk, szeressük! :kiraly:

YELLOW Elküldve: 2017-06-09 06:34 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Pocses írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.


a tiéd eléggé másabb, régebbi, ott nem volt szükség adaptáció törlésre :wink:

Pocses Elküldve: 2017-06-09 06:17 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.


Talán emlékszel mikor anno a gyári bontottat cseréltem újra Magneti Marelli márkájúra, simán kicseréltem nem vittem szerelőmhöz diagolásra és a comp... simán "megette" az új légmennyiség mérőt egyik alkalommal már nem volt kicsi sárga tengeralattjáró. :)
A régi ugye kevesebb levegőmennyiséget mért ezért hidegen alig akart menni.

YELLOW Elküldve: 2017-06-08 20:44 E46 motorcsere, megéri?

ogre320 írta:
YELLOW írta:
ogre320 írta: Sziasztok!
Ti mit tennétek?
Úgy néz ki baromi sok alkatrész fog elfáradni az autómban szinte egyszerre. (kuplung, lendkerék, összes fék, néhány cucc a kardán/difi/futómű elemek közül, tehát összeadva elég nagy összeg)
A kocsi egy FL előtti 2.2-es topazblau coupe. A kérdés az, hogy próbáljak venni bontottan egy 30ci motort futóművel, fékkel, hajtással, tehát mindennel együtt jó állapotban, vagy cseréljek mindent új alkatrészre, és maradjon gyári 2.2-es az autó? Anyagilag kb ugyanannyiban jönnék ki vele... Talán 4-5 évig tervezem még megtartani a kocsit, utána talán e60 lenne az utódja, kb 15-20e km-t megyek évente (legalábbis jelenleg)
A 30ci átalakítás azért merült fel bennem, mert ahogy nézegettem az árakat, azt vettem észre, hogy a 3 literesek borzalmasan drágák és ritkák a 20ci 23ci motorosokhoz képest és így eladásnál talán könnyebb dolgom lenne, meg talán viszont látnék a ráköltött pénzből valamennyit, és persze addig is élvezném a +60 lóerőt... :D
Szóval szerintetek mit kéne tenni? Egyáltalán bele lehetne papírozni a 30ci motort, vagy hülyeség az egész felvetés?


azé hülyeség, mert nehezebb lesz eladni, mivel motorcserés. a vevő lehet nem hiszi el, hogy minden cserélve lett.
a másik, hogy a bontott holmik nem tudhatod meddig bírják. tehát ott ülsz majd egy időzített bombán. arról nem is beszélve, hogy az összeszereléskor mennyi gond történhet.
papírozásról nem is beszélve.
szerintem felesleges. de mintha ezt kérdezted volna már FB-s csoportokban is.
a másik, hogy 4-5 év múlva nem sok épkézláb E60 lesz. nagyon csúnyán öregszik és nagyon sokat futnak. sok gond is van velük.
ha már rendbe teszed az E46-ot, akkor nem mindegy? persze coupe értem a váltás lényegét...


az a bajom, hogy imádom és megtartanám/rendbe tenném, csak közben egy coupe, tehát 2 embernek tökéletes, de ha többen vagyunk, kéne még 2 ajtó... Tudom, hogy sok baj van az E60-al, de ez főleg az N52/N53/N54 motoroknak, meg a részecskeszűrős dízelcsodáknak köszönhető, viszont az első benzinesek még M54-el készültek. Szóval vagy rendbe rakom ha meghal, és elfogadom, hogy nem családi autó... vagy el kéne adnom és lecserélni egy touringra, aztán azt rendbe tenni, és sokáig megtartani. Csak az a baj évekre előre nem látok mi lesz család és meló ügyben, ha később úgy alakulna, hogy mennem kell havi 3-4-5 ezer km-t, nem lenne túl sok értelme a sor 6 benzin tankolási költségeivel küzdeni, akkor meg a coupe lenne a jó, mert vennék mellé egy újabb, megbízható kis dízelt, és a coupe maradna hétvégi kincsnek. :) Szóval nagy a dilemma...


jó az M54-el a motor gondot részben kilőtted. de a többi? és az E60-ak legrégebbike készült M54-el. tehát 4-5 év múlva a legfrissebb kiadások is régiek lesznek, így értettem, akkor a 2004-2005-ös E60-ak? rettentő gyorsan amortizálódik az egész bele.
hátha ír még valaki, én így gondolom.

YELLOW Elküldve: 2017-06-08 19:38 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta:
YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv


továbbra is azt kérdezném, hogy adaptációtörlés volt? mivel egyszer sem írtad, így gondolom nem. az lesz a gond. de ha nem viszed el olyan helyre, aki megfelelő kábellel, programmal törli az adaptációt, akkor ne várj javulást.

Mauser84 Elküldve: 2017-06-06 22:53 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.



Tehát:
szűrők cserélve, kartergázszűrő cserélve, egr kitakarítva, nem javult.
Kiszedtem légtömegmérőt, átfújtam tisztító spray-vel, semmi.
Ma beleraktam egy újat (pierburgot a régi bosch helyére), semmi még mindíg.
Viszont azt vettem észre, hogy a cső, ami megy a légtömegmérőtől a turbó felé le, az tiszta olaj belülről. Abban mit keres olaj?
Erről van szó: https://ibb.co/dSCeAv

Atesz Elküldve: 2017-05-02 09:40 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

YELLOW írta:
Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni. ;)


Köszönöm a gyors választ. Mire gondolsz? Mit lehet ilyenkor elfelejteni visszadugni? Valami közelebbit tudnál mondani? Ja, azt nem említettem, hogy nem az EGR-t dugózták le, hanem a pillangószelepeket.

YELLOW Elküldve: 2017-05-02 09:37 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Atesz írta: Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz


szerintem meg az EGR miatt dob hibát, lehet valamit attól függetlenül, hogy le lett dugózva, vissza kellett volna dugni. ;)

Atesz Elküldve: 2017-05-02 08:50 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,

Sziasztok!

Szeretném a segítségeteket kérni S.O.S.! A autó 2004 BMW e46 320d Touring. Az autó most volt a szerelőmnél (nagyon megbízható, mindig ő végzi a karbantartást), a kötelező olaj (BMW TWIN POWER TURBO 5W-30 LL-04 1L) és szűrőcserék (olaj-, üzemanyag-, levegő-, kartergázszűrő) elvégezve.
Ezen kívül:
-most lett ledugózva az autó, EGR tisztítással együtt
-nagynyomású csövek lecserélve az EGR-nél
-valamint az első-hátsó katalizátor kicserélve (Németországból rendeltem az ATP-Autoteile-től).

Miután minden beavatkozás elvégezve, nagy az öröm, SEMMI PROBLÉMA, a bömbi nagyon megy, szinte mintha kicserélték volna.
Elindulás Szabolcs megyéből Pestre, 320 kilométeres út. Autópálya felhajtó előtt mire leszek figyelmes? ENGINE lámpa világít. SEMMILYEN teljesítmény romlás, SEMMILYEN ismeretlen eredetű füst vagy szag, motortér felnyit, de minden rendben.
Szerelőt felhívtam mit tegyek. Azt mondta, hogy szerinte az első katalizátor miatt van, mert amit most beszerelt, annak kisebb volt a dobja. Lehetséges ez hogy emiatt? Ha igen akkor mi a teendő?

Valakinek az S.O.S segítségét kérném Budapesten hibakód olvasásra! Sajnos nem rendelkezem hibakód olvasóval. De így nem merek járni az autóval, mielőbb ki szeretném deríteni az okát! Az időpont bármikor jó!

Előre is köszönöm a válaszokat és a jelentkezést hibakód olvasásra! SOS

Atesz

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-29 20:45 Navi frissítés

YELLOW írta:
Gabesz1701 írta:
Grafikailag kb 6-8 évvel le van maradva a térkép megjelenítése :)


igazából tök felesleges a csicsa. régen én is úgy voltam, hogy legyen minden, mutasson mindent, legyenek épületek, akármi, iGO, telefonon van GPS-en. de csak lassítja a gépet és totálisan felesleges. elég egy utcaszintű rajz, felirat, meg mondja és mutassa merre kell menni. még a sebesség jelzések/táblák is feleslegesek,úgyis nézni kell az utat.
na meg inkább jó és pontos GPS vevője legyen.


Én csak arra gondoltam (programozóként), hogy fura, hogy egy egész jó kis cucc, de a megjelenítés (és itt nem arra gondolok, hogy épületet mutat-e vagy ilyesmi, hanem hogy hogy van megrajzolva a monitoron a térkép) elég gyenge.
Nem lenne egy nagy meló kicsit kikozmetikázni.

De persze a lényeg, hogy használható legyen ebben igazad van