Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-27 12:00 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

YELLOW írta:
Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.


Nekem is hasonló volt még az E46 318i-mmel. Mondjuk én fogyasztást nem néztem, de hogy 2-esbe visszakapcsolva se tudtam előzni az már gáz volt. Rendesen megtorpant az autó ha gázt adtam.
Lehúzott légtömegmérővel már jó volt (ilyenkor emelkedik a fogyasztás is úgy tudom)
Így lehet járni simán egy darabig aztán én gyárit vettem, azt hiszem 50ezer volt (és Bosch) de van Bosch utángyártott is az olcsóbb talán egy 10-essel, de a gyárira 2 év az utángyártottra 1 év garit adtak.

Doxa320d Elküldve: 2017-04-26 11:03 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.


Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!


ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.


Az üzemanyagszűrő is cserélve lett?

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:36 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Mauser84 írta: Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.


több levegőt nem tol be, csak oylan információt küld az ECU-nak, mintha több levegőt mérne.
húzd le a légtömegmérő csatiját, és próbáld ki úgy. ha javul a dolog, akkor azzal van gond. mármint a légtömegmérővel. újat venni márkásat érdemes, vagy gyáriját, és valószínű adaptációtörlés is kell.
de figyelem, mert lehúzott csatival mész bele, akkor be fogja írni hibának. szóval ezen ne csodálkozzatok majd.

Mauser84 Elküldve: 2017-04-26 10:32 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Szasztok! A következő dolog történt a bimmerrel (E46 320d 2003-as): elkezdett sokat fogyasztani egyik napról a másikra. A pillanatnyi fogyasztásmérő szinte meg se áll a végállásáig. Picit mintha lomhább is lenne és kicsit mélyebb a motor hangja mint elötte. Műszerfalon semmi visszajelzés, hibakód semmi. Menet közbeni élőadat-olvasással annyit sikerült kideríteni, hogy nem stimmel a légtömeg-mérés. Gázadáskor nem tudja jól lekövetni, több levegőt tol be mint kellene. Azt mondták ez okozhatja a megnövekedett fogyasztást. Abban maradtunk, hogy kezdetnek levegőszűrő-, olajcsere mert ezek amúgy is időszerűek + EGR tisztítása. Ha nem használ, akkor szívócsonk szétkapása, kartergáz szűrő csere. A szívócsonknál a pillangók elvileg ki vannak szedve rég. Ez okozhatja-e a mért légtömeg eltéréseket? Mert akkor annak mi köze lehet a mostani bajomhoz? Ja és a probléma úgy jött elő, hogy egy napra otthagytam egy szerelőnél. Elöl új féktárcsákat meg betéteket, hátul új lengéscsillapítókat kapott. Ezek meg nem kavarhatnek be igazán. De onnan úgy hoztam el az autót, hogy amint kifordultam az utcára, már latszott h valami nem stimmel.

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 10:31 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.


Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!


ez látatlanban a leírás alapján nagyon nehéz. konkrét választ senki nem ad, csak találgatni tudunk. esetleg széthúzódott valami csatlakozó. ha nem megy, másik szerelőhöz kell vinni, aki látja élőben a dolgokat.
de várhatsz itt válaszra, nem tartom valószínűnek, hogy konkrétan meg fogja mondani valaki, vagy rajtam kívül egyáltalán valaki fog-e válaszolni.
ezt csak jóból mondom.

Zsuzski Elküldve: 2017-04-26 10:07 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta:
Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.



Még mindig SOS-be várnék választ a problémára!!!

YELLOW Elküldve: 2017-04-26 08:13 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta:
YELLOW írta:
Zsuzski írta: "S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.


Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.


hát így én sem tudok már mit mondani.

Zsuzski Elküldve: 2017-04-25 23:35 Nem tudom mi a baja az autómnak

YELLOW írta: [quote="Zsuzski"S.O.S.!!!!!!!!!!!! Olajcsere utáni probléma!!!!!!!!!
]Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.[/quote]

Igen, a párommal ott voltunk mindketten. Jó ismerősünk a szerelő. Miután megtörtént az olajcsere, szűrő csere első indításnál pár másodperc után sem jött meg az olajnyomás. le lett állítva,azóta nem indul be csak teker. Semmi máshoz nem lett nyúlva gumitömítés is rendben. Tanácstalanok vagyunk.



YELLOW Elküldve: 2017-04-25 22:23 Nem tudom mi a baja az autómnak

Zsuzski írta: Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!


jelen voltál az olajcserénél? mert az nem okoz ilyet. vagy valami máshoz is hozzá lett nyúlva... vagy nem tudom. a szűrő berakásakor a gumitömítések cserélve lettek, nem fordult le róla? esetleg attól lehetett olyan hang az elején. nekem még csere után sosem volt durva hangja, pedig a szűrőházban ugye nem volt "tartalék" olaj.
ha valamiért nem indult, akkor egy normális hibakódolvasó dobna rá valamit.
nem tudom miylen szerelő az illető, de lehet jobb ha váltasz. vagy ha a közelben nincs más, akkor érdemes távolabb nézelődni.
sajnos a nevedből azt veszem ki, hogy nő vagy, így egy lehúzás dolgot is vélek szimatolni. de csak a vészmadár szóljon belőlem. nincs több ötletem.

Zsuzski Elküldve: 2017-04-25 20:54 Nem tudom mi a baja az autómnak

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Van egy BMW e46 320d touring autónk. Ma elvittük olajcserére szerelőhöz. Szépen kivette a szűrőt, kicserélt, leengedte az olajt, beletölttet az újat. Készen lett próbáltuk beindítani,előre hangos volt, nem em jött meg az olajnyomás, következő indutás után már csak tekert, de semmi. A szerelő hideg indítózta. Szét tekertette szegényt de semmi. Gépre rakta, de semmi ezzel kapcsolatos hibakódot nem írt. Igazából nem tudta (szerintem) mi a baj, EGR szelepet mondott, vagy átfordult a vezérlés......... Utána neki álkt vontatni, kétszer beindult aztán megint semmi, annyi, hogy így megjött az olajnyomás. Egyszerűen tehetetlen volt. Holnap szét akarja bontani. Bárki aki tud segítsen, mert nagyon fontos! Írj telefonszámot és hívlak. Köszönöm!