Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Dutch Elküldve: 2017-04-04 16:56 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

Gabesz1701 írta:
lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)



Nagyon nagyon rossz helyen nézed az alkatrészeket, simán csak így rákeresve találtam 145ért lendkereket :) kuplungkészlet 60e. :) és ehhez semmi nem kell csak egy email cím :)

Gabesz1701 Elküldve: 2017-04-04 15:15 Az E90/E91 üzemben tartási költsége

lalada írta: update:
1. 225.000 km olajcsere LL04+ BMW OEM szűrővel és BMW levegőszűrővel, kartergázszűrővel munkadíjjal 48e ft. -maszek szerelő (bp, xxii.)
2. 227.432 km első lengéscsillapító csere, SACHS (Unixból kedvezménnyel), munkadíjjal: 54e ft. - maszek szerelő (bp, xiv.)
3. 229.100 km izzítógyertyasor (gyári BMW)és vezérlőrelé (gyári BMW) csere, vmi vákuum izé még, ö: 59e ft számlás + munkadíj (2ó) 13e. NT AUTÓ (Budakalász)
4. 230.000 km Radialspeiche 160 felni 225/45/17 Dunlop SPMaxx MFS gumikkal 160.000,-
5. 237.121 km fékolajcsere és hosszbordás szíjak cseréje 28.000,- maszek
6. 238.234 km olajcsere 5W30 LL04, szűrőcsere (gázolaj, pollen, olaj, levegő) 45.000.-
maszek
7. 239.554 km klímapucolás 12.000.-, ablaktörlő gumilapátok cseréje: 14000.-
8. 241.120 km normál kormány cseréje sportra, régi beszámolva 45.000.-
9. 242.324 km 2 db defekttűrő 205/55/16 Goodyear Ultragrip használt 6mm 30.000.-
a következő pedig balos ködlámpa csere lesz, még filózok az u.gy (7k) és a gyári (42k) között.
10.250.321 km olajcsere, szűrők cseréje ~30k + munkadíj
11.254.222 km: ventilátor vezérlő egység csere Valeo ~29k +munkadíj
12. 255.112 km : komplett elsőfék csere, gyári BMW, szívósor+ EGR pucolás+ pillangók kiszedése, 80k+munkadíj
13. 256.810 km: kettőstömegű lendkerék és kuplung csere: LuK RepSet 135k+ munkadíj (számlás)
14. 258.301 km: Styling 161 felniszett beszerzése gumikkal





Most kicsit off-olok, mert ez egy 2 évvel ezelőtti komment :) de mint leendő E90 tulaj, most olvasgatom és kíváncsi lennék, hogy lett a kettős tömegű lendkerék + kuplung csere 135k :) mert én 40% kedvezménnyel 212k -ért látok lendkereket, eredeti ára 300k fölött van (igaz, hogy E90 330i-hez)
és csak a kuplung szett 120k teljes áron... 40%-al 73k :)

joker01 Elküldve: 2017-04-04 12:01 Szívócsonk-pillangószelep

Tano írta:
joker01 írta: Így van.Szombaton leszedtem a szívócsonkot, hát bizony volt benn. Ráadásul az egyiken a lapát lötyög rendesen. Ledugóztam, kipucoltam a kormot, mert a turbó beáramlásánál volt bőven. Pontosabban a hol visszavezeti a kipufogógázt. Le húztam arról is a vákumot.
Most meg berakja a hibajelző sárga lámpát. Valamit lehet vissza kell mégis csak kötnöm :)


A lehúzott vákumcső miatt panaszkodik, mert így nem megy a kipuffgáz visszavezetés és jelzi az EGR hibát.


Így van. Visszadugtam, jó lett.

Peppe Elküldve: 2017-04-03 21:10 Elektromos ablak hátul is

Koszi a segitsegeket:)gm modul cserevel megoldodott a problema es vegre mukszik minden:)csakhat a kedves bontos akitol vettem a cuccokat szar gm modult kuldott..

YELLOW Elküldve: 2017-04-03 12:25 Fûtés - Klíma

Rulez78 írta: Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!


Vagy kiakadt a tekerőnél vagy a másik végénél a bowden, vagy a fűtéscsap rosszalkodik, tisztítás vagy csere.

Rulez78 Elküldve: 2017-04-03 12:14 Fûtés - Klíma

Sziasztok!
A következő lenne a problémám!
Nem hajlandó a kocsi(E36 316I compact) hideg levegőt fújni!Hiába állítom a forgó kapcsolót hidegre illetve kapcsolok klímát semmi...
Tudnátok erre valami megoldást ajánlani?Vagy hagyjam inkább szerelőre a dolgot?
Előre is köszönöm a válaszokat!

b_imi Elküldve: 2017-03-31 21:00 Kopog az eleje!!

Vik0417 írta: Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/


Egy szett Meyle HD 53000.- ami jóval erősebb a gyárinál, ráadásul cserélhetők a gömbfejek benne. Szóval érdemes szétnézni vásárlás előtt.

John Elküldve: 2017-03-31 20:46 kiegyenlítő tartály

John írta:
John írta:
YELLOW írta:
John írta: 76 fokos víznél nem pisil a sapi alatt nem lehet hogy vízpumpa? feltöltöttem így látható https://www.youtube.com/watch?v=8TytIPN1BTQ


:vazze:
hogy pisilne vissza, mikor ki van tekerve a légtelenítő és azon folyik el?
a másik dolog, hogy így nyitott a rendszer, ne csodálkozz ha 100 fokon forrni fog.
így amit látok, ökörködés csak. már bocs.
Ha ökörködés akkor zárt állapotban miért forrt fel pirosig a mutató v melyik nap...

Cseréltem tavaly alsó vízcsövet akkor 20 perc alatt le légtelenítettem most meg 3 nap után sem ha csak nem a kiegyenlítő sapim a ludas mert nem engedi el a túlnyomást,megrendeltem de még nem jött meg a gyári

Igérem amint valaki megválaszolja nekem offolom a témát! :) Kipróbáltam hogy reggel hidegen 9 fokos mocinál beindítom és a felső csövet levettem,létezik hogy csak épphogy kering a víz? (Termosztátot visszaépítettem már nem kiherélt..Vízpumpát megnéztem fémlapátos és elvileg ok)Nem kéne ömlenie mint egy tűzoltó csapnak? :)--> https://www.youtube.com/watch?v=CwW5IlME28k

attila01 Elküldve: 2017-03-31 12:59 Kopog az eleje!!

Végülis alulról hallom a kopogást, bár már lassan ebben sem vagyok biztos.. :) (De a toronycsapágyat nem nézték még) Pont azért kellene egy olyan ember, aki akár hang alapján, akár szétszedve meg tudja mondani, pontosan mi a hiba...Nem akarok már felesleges köröket futni, találgatni...de mondom, eddig még nem voltam olyan helyen, ahol bármit is tudtak volna mondani...
Egyébként ha kézzel nem mozdítható meg a stabpálca, attól függetlenül lehet az a ludas?

minimal írta: Toronycsapágyat megfogdosta valamelyik szerelő?
az is tud piciket kopogni, később meg nyiszereg...:)

attila01 írta: A lengőkar biztosan nem, mert azt cserélték benne nem olyan régen, gyárira - még az előző tulaj (alsót, felsőt) - a szerelésnél ott voltam ,így ezt biztosan tudom....mindenesetre köszi neked is, remélem lesz még valaki, akinek lesz ötlete.:|

Egyébként még annyi, hogy néha olyan, mintha egy gödörben nem csak egyet, hanem többet is kopogna...

Vik0417 írta: Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/


attila01 írta: Sziasztok,

BMW F11 kombi
Több futóművesnél voltam már, de konkrétan senki nem tudta, mi lehet a probléma.

- A jelenség egyszerű: kopogó hang jön a futómű felől, leginkább a jobb oldalról, de már talán balról is hallom... : ) kisebb sebességnél, apró kopogó hangokat ad a vas útegyenetlenségeken, kisebb gödrökben, stb. (Nagyobb sebességnél semmi! pl.: belemegyek 20 km/h val egy apró gödörbe, akkor koppan, viszont ha 50-nel, akkor nem...)

Ami még érdekes, hogy például egy padkán történő lehajtásnál (nem konkrét padka, hanem mondjuk egy kisebb magasságkülönbségű kapubejárónál), amikor terhelést kap az első futómű, akkor is hallom a koppanást...meg fekvőrendőrön is persze, még egészen kis sebességnél is. Megmondom őszintén, baromi idegesítő attól függetlenül, hogy élmény vezetni az autót!

Első körben a stabpálcákra gyanakodtunk, de megemelve az autót semmi nem mozdul, meg se nyikkan. Két futóműves szerint is tökéletes, ne cseréljek semmit...mondom ok, akkor mégis mi lehet? Tegyük rázópadra..hátha.. Rázópadon szintén semmi jele annak, hogy bármi is sz*r lenne...:merges1:

Elmentem egy próbakrre is az egyik helyen..a srác azt mondja..igen, valami kopog, de ne foglalkozzak vele...mondom nem, nem így megy...szeretném tudni mi az. Aztán ennyiben maaradtunk...még most is keresem a megoldást, a szakember, a rohadt kopogó hang okát... :)

Két dologra tudok gondolni, bár nem tudom mennyire jól logikázom,m de szeretném elhallgattatni végre:
- alsó lengőkar szilentje (az egyik futóműves azt mondta, talán az lehet a gond, bár nem nincs megkopva, nincs kirepedezve stb.), de erre gyanakszik - na most állítólag ezt nem lehet külön cserélni, csak lengőkarral együtt...
- gátlók is kopoghatnak talán, lehet ma elviszem lengéscsillapító bemérésre - bár ha jó értéket ad, akkor megint tanácstalan leszek.

Igazán egy olyan szakemberre lenne szükségem, aki otthon van a BMW-kben, vagy legalábbis találkozott már hasonlóval.
Köszi mindenkinek a segítséget!:kiraly:
Esetleg ajánlhatnátok jó futóművest, nagyon megköszönném!












minimal Elküldve: 2017-03-31 11:53 Kopog az eleje!!

Toronycsapágyat megfogdosta valamelyik szerelő?
az is tud piciket kopogni, később meg nyiszereg...:)

attila01 írta: A lengőkar biztosan nem, mert azt cserélték benne nem olyan régen, gyárira - még az előző tulaj (alsót, felsőt) - a szerelésnél ott voltam ,így ezt biztosan tudom....mindenesetre köszi neked is, remélem lesz még valaki, akinek lesz ötlete.:|

Egyébként még annyi, hogy néha olyan, mintha egy gödörben nem csak egyet, hanem többet is kopogna...

Vik0417 írta: Az enyém is ezt csinálja a bal oldalon. Autószerelőm elvitte padra, megrángatták, azt mondták, nincs baja. Szerelőm már az első ránézésre, amikor vettem a kocsit, mondta, hogy a lengőkarok bár újak, szar minőségűek. Mondta, hogy cserélni kell majd, 65e darabja a jó minőségű lengőkaroknak, de szerinte használjam el ezt, amíg tudom. Nem okoz semmi gondot, nem balesetveszélyes, csak lassú tempónál kopog, ez nem lesz jobb. Aztán ha elkopott ez, akkor be kell fektetni két normális lengőkarba. Nem ezekre az utakra találták ki ezeket az autókat, főleg nem olcsó silány alkatrészekkel. :/


attila01 írta: Sziasztok,

BMW F11 kombi
Több futóművesnél voltam már, de konkrétan senki nem tudta, mi lehet a probléma.

- A jelenség egyszerű: kopogó hang jön a futómű felől, leginkább a jobb oldalról, de már talán balról is hallom... : ) kisebb sebességnél, apró kopogó hangokat ad a vas útegyenetlenségeken, kisebb gödrökben, stb. (Nagyobb sebességnél semmi! pl.: belemegyek 20 km/h val egy apró gödörbe, akkor koppan, viszont ha 50-nel, akkor nem...)

Ami még érdekes, hogy például egy padkán történő lehajtásnál (nem konkrét padka, hanem mondjuk egy kisebb magasságkülönbségű kapubejárónál), amikor terhelést kap az első futómű, akkor is hallom a koppanást...meg fekvőrendőrön is persze, még egészen kis sebességnél is. Megmondom őszintén, baromi idegesítő attól függetlenül, hogy élmény vezetni az autót!

Első körben a stabpálcákra gyanakodtunk, de megemelve az autót semmi nem mozdul, meg se nyikkan. Két futóműves szerint is tökéletes, ne cseréljek semmit...mondom ok, akkor mégis mi lehet? Tegyük rázópadra..hátha.. Rázópadon szintén semmi jele annak, hogy bármi is sz*r lenne...:merges1:

Elmentem egy próbakrre is az egyik helyen..a srác azt mondja..igen, valami kopog, de ne foglalkozzak vele...mondom nem, nem így megy...szeretném tudni mi az. Aztán ennyiben maaradtunk...még most is keresem a megoldást, a szakember, a rohadt kopogó hang okát... :)

Két dologra tudok gondolni, bár nem tudom mennyire jól logikázom,m de szeretném elhallgattatni végre:
- alsó lengőkar szilentje (az egyik futóműves azt mondta, talán az lehet a gond, bár nem nincs megkopva, nincs kirepedezve stb.), de erre gyanakszik - na most állítólag ezt nem lehet külön cserélni, csak lengőkarral együtt...
- gátlók is kopoghatnak talán, lehet ma elviszem lengéscsillapító bemérésre - bár ha jó értéket ad, akkor megint tanácstalan leszek.

Igazán egy olyan szakemberre lenne szükségem, aki otthon van a BMW-kben, vagy legalábbis találkozott már hasonlóval.
Köszi mindenkinek a segítséget!:kiraly:
Esetleg ajánlhatnátok jó futóművest, nagyon megköszönném!