Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Norbo20 Elküldve: 2017-01-17 16:53 Termosztát

Sziasztok!
Rákérdeztem telefonon a szervízre, azt mondták, hogy az egr termosztát is cserélve lett, meg is néztem az autóba és újnak tűnik. Mégsem megy fel a vizem 70 fok fölé. Ha fűtök ezerrel és nem nagy tempóval megyek, akkor lemegy egész 58-60 fokig. Mi lehet a probléma?

multifilter85 Elküldve: 2017-01-14 14:26 BMW kulcsok

rece65 írta:
ArkyCsaba írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
De Skóciából nem tudom eljuttatni Magyarországra a kulcsot,meg ha el is tudnám mi a garancia hogy nem veszik el a postán meg sikerül e jól lemásolni a kulcsot.Kocsival meg hazamenni kicsit költséges.:vazze:


ne értsd félre, nem turkálni akarok a zsebedben és nem is konkrétan csak neked szól.
de sokszor látom, hogy külföldön dolgozók, sírnak, hogy drága szerviz, javítás, stb.
a 4-5x-ös fizetés miatt még sem sír senki. annyivel nem drágább kint... nem tudom mennyi lehet, de ha itthon 50e egy szalonból rendelt kulcs, akkor nem hiszem, hogy kint 100-tól mondjuk több lenne, miközben az átlagbér nem 200ezer Ft. de nem is 400ezer, hogy ha csak arányait néznénk.
no meg biztos van kint is olyan, aki foglalkozik ilyennel. mert mindenhol vannak olyan emnberek, akiket vonzanak ezek a dolgok és foglalkoznak vele.
visszább leírtam, kulcsot, házzal, elektronikával (attól függ milyen) kb. 5-8ezerből tudod megvenni. hogy kint mennyiért marják meg, és mennyiért programozzák azt nem tudom.


"280 font +ÁFA lenne egy új kulcs," ezt írta az első hsz-ben!
Mindegy mennyit keresnek az emberek de azért egy kulcsért 50-120.000 ft elkérni kicsit gusztustalan,látva azt hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet az előállítási költsége.
Tudom hogy ők nem az aliról veszik de ...Meg ugye nem csak ezeket kell ilyenkor kifizetni de ebbe már ne menjünk bele sztem.....

Ettől függetlenül osztom a véleményedet de ugye mindenki szeret minél olcsóbban vásárolni..



Hi. Én is külföldön dolgozom és kicsit túlzásnak tartom a 280fontot.Én itt Belgiumban márkaszervízben kértem egy új kulcsot 3nap alatt megvolt 60 euroért!

Az meg a másik véglet,gondolkodás nélkül megrendelném márka szervizben,én is itthon annyiért!!:kiraly:


Marka szervizben nem voltam vele meg.A legnagyobb kulcs masolonal(Timpson) voltam megkérdezni.ott mondtak a 280+vat ot.
Ja és amúgy nem lenne sok a fizetesemhez képest a 280 csak a kocsit 600 ért vettem!Ahoz képest kurva sok egy kulcsert annyit kiadni.amugy a kulcsal lehet indítani csak a távirányító nem működik,és nem lehet hozzatanitani! Erre gondoltam egy kereshet és vettem egy univerzális központi ZAR készletet és azt akarom beszerelni!a kérdésem az lett volna eddig hogy valaki tud e egy kapcsolási rajzot küldeni hogy hogy kell bekötni,nem pedig egy vitat akartam indítani.
Köszönöm!

rece65 Elküldve: 2017-01-14 09:25 BMW kulcsok

ArkyCsaba írta:
rece65 írta:
YELLOW írta:
multifilter85 írta:
De Skóciából nem tudom eljuttatni Magyarországra a kulcsot,meg ha el is tudnám mi a garancia hogy nem veszik el a postán meg sikerül e jól lemásolni a kulcsot.Kocsival meg hazamenni kicsit költséges.:vazze:


ne értsd félre, nem turkálni akarok a zsebedben és nem is konkrétan csak neked szól.
de sokszor látom, hogy külföldön dolgozók, sírnak, hogy drága szerviz, javítás, stb.
a 4-5x-ös fizetés miatt még sem sír senki. annyivel nem drágább kint... nem tudom mennyi lehet, de ha itthon 50e egy szalonból rendelt kulcs, akkor nem hiszem, hogy kint 100-tól mondjuk több lenne, miközben az átlagbér nem 200ezer Ft. de nem is 400ezer, hogy ha csak arányait néznénk.
no meg biztos van kint is olyan, aki foglalkozik ilyennel. mert mindenhol vannak olyan emnberek, akiket vonzanak ezek a dolgok és foglalkoznak vele.
visszább leírtam, kulcsot, házzal, elektronikával (attól függ milyen) kb. 5-8ezerből tudod megvenni. hogy kint mennyiért marják meg, és mennyiért programozzák azt nem tudom.


"280 font +ÁFA lenne egy új kulcs," ezt írta az első hsz-ben!
Mindegy mennyit keresnek az emberek de azért egy kulcsért 50-120.000 ft elkérni kicsit gusztustalan,látva azt hogy nagyságrendileg mennyibe kerülhet az előállítási költsége.
Tudom hogy ők nem az aliról veszik de ...Meg ugye nem csak ezeket kell ilyenkor kifizetni de ebbe már ne menjünk bele sztem.....

Ettől függetlenül osztom a véleményedet de ugye mindenki szeret minél olcsóbban vásárolni..



Hi. Én is külföldön dolgozom és kicsit túlzásnak tartom a 280fontot.Én itt Belgiumban márkaszervízben kértem egy új kulcsot 3nap alatt megvolt 60 euroért!

Az meg a másik véglet,gondolkodás nélkül megrendelném márka szervizben,én is itthon annyiért!!:kiraly:

Norbo20 Elküldve: 2017-01-13 04:18 Termosztát

Sziasztok! Kész az autóm, hengerfej csere, izzítók, porlasztók, vízpumpa, termosztát, szívósor és egr kipucolva, és minden olaj, szűrők, tömítések cserélve. Problémám, hogy a vízhőfok nem megy 65 fok fölé. Valószínű az egr termosztát nem lett cserélce, vagyis abból gondolom, hogy az nincs rajta a számlán. Valószínű, hogy az lesz a probléma?

nickname Elküldve: 2016-12-31 11:33 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
Norbo20 írta:
Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás! :D

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel. :levele:



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni :) én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.



Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0
:kiraly:



sejtettem :) Egyébként sok helyen olvastam (külföldi oldalakon is), hogy a tisztítással el lehet érni az eredeti állapot 90%-át. Ebben az esetben ha eddig 230e km-t elment a részecskeszűrő és most kitisztítják 90%-osra, akkor jó ideig renben lesz még az. És az általad linkelt részecskeszűrő árának kb feléért rendbe is teszik. Ha én szerelem ki akkor még olcsóbban :)


Ekkora baromságot, a tisztítás ideig óráig nyújt megoldást, mivel azt kell megvizsgálni mi az ami miatt nem tud regenerálni. most kb 365.000 van autómba és a DPF szinte gyári optimális értéket mutat, a teszt során.


Persze a csak folyamatos városi és rövid használat egyértelműen megöli, de eben az esetben nem dízel autó a nyerő választás.

Kabi Elküldve: 2016-12-30 18:08 Részecskeszûrõ_

Norbo20 írta:
Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás! :D

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel. :levele:



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni :) én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.



Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0
:kiraly:



sejtettem :) Egyébként sok helyen olvastam (külföldi oldalakon is), hogy a tisztítással el lehet érni az eredeti állapot 90%-át. Ebben az esetben ha eddig 230e km-t elment a részecskeszűrő és most kitisztítják 90%-osra, akkor jó ideig renben lesz még az. És az általad linkelt részecskeszűrő árának kb feléért rendbe is teszik. Ha én szerelem ki akkor még olcsóbban :)

Norbo20 Elküldve: 2016-12-30 17:17 Részecskeszûrõ_

Kabi írta:
Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás! :D

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel. :levele:



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni :) én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.



Szia! Elnézést, nem gyári, de zsír új, és szerintem jobban megéri, mint tisztítgatni, mert az kitudja meddig lesz jó megint, nem beszélve arról, hogy megkérik az árát annak is rendesen.
Pl. itt van a tiedhez való nagyon jó áron. Zsír új!
http://www.ebay.de/itm/RUsPART...SwKtlWj5h0
:kiraly:

Kabi Elküldve: 2016-12-30 12:24 Részecskeszûrõ_

Norbo20 írta:
cene írta:
jons írta:
Coyote írta:
jons írta: részecskeszűrőért (tudom neked nincs) a fél millát,


fél millát???? Most ez elírás, vagy tényleg ennyibe kerül a részecskeszűrő? Ebből kijön 2 turbó, vagy 4 turbójavítás! :D

Ez egy 325d 2007-es modell részecskeszűrő ára:
Brutto ár 521 603 Ft. Ez már a kedvezményes ár.
Vagy máshol külföldről: 2285$ = 516000 Ft
vagy idehaza máshonnan

Egyszóval azt hiszem megéri mindent megpróbálni, hogy ki legyen takarítva és ne kelljen venni. Egyébként lehet mókolni rajta újraregisztrálással vagy a megfelelő érzékelők letiltásával(nyomás szenzor), hogy a motorvezérlő ne vegye figyelembe, de 320d4 a szaki én csak láttam már, de nem csináltam.





Én ezt néztem:http://www.schmiedmann.hu/3_se...htm#paging de ez is nagyon drága,
a tisztítás még így is csak a töredéke lenne az összegnek.






Sziasztok!
Itt kint németbe e61 525d hez vettem gyári BMW partikelfiltert 338 €-ért (kb. 100 ezer Ft).
És a többi típushoz is 300-350 € körül mozog. Magyarba borzasztóan lehúzzák az autósokat az alkatrészekkel. :levele:



annyiért az valószínűleg olyan DPF volt, ami bár gyári, de vagy új a kerámia filter benne, vagy csak ki lett tisztítva és úgy adták el. Legalábbis én ilyeneket láttam német ebay-en, az általad írt összegre vonatkozóan. Ha tévedek, akkor megoszthatnád, hogy hol sikerült annyiért szerezni :) én BP-en találtam most két céget, akik foglalkoznak tisztítással, első körben megpróbálkozok velük majd, aztán ha nem segít, akkor nekem is kell szerezni másik DPF-et.

zuziq Elküldve: 2016-12-29 23:03 Féktárcsa és fékbetét

SP_323i írta:
zuziq írta:
zuziq írta: Üdv srácok!

A kocsi jobbra húz fékezésnél. Nagyon. Jobb első féktárcsa melegszik. Nagyon.
Féknyergek mindkét oldalon fel lettek újítva, amúgy sem voltak rossz állapotban.
Fékcsövek újak. ABS hibakód nincs. A szerelő nem tudja merre tovább. ABS-t cserélne..8O
Tisztességes emberek tényleg meg lett csinálva, együtt csináltuk. Nincs átbaszás.
Lengőkar és társai 3 hónaposak. Fékbetét, tárcsa szintén.
Sajnos nincs több ötletem, amúgy is kiégtem.
Ha valakinek hasonló tapasztalata volt és megoldódott megköszönném ha megírná.
Üdv Zsolt.


Hali!

Ismét fel kell hozakodjak a témával.
Mindkét féknyerget személyesen újítottam fel. Minden ki lett cserélve csak a ház maradt a régi, körbe lett légtelenítve, de sajnos ugyanaz. Most már ami kívülről elérhető minden új. Esetleg valakinek egyéb ötlete???



Hali!

Az a baj, hogy sok helyen el lehet rontani a dolgot felújításkor. Ha a régi munkahenger kerül vissza, akkor pont ugyan oda kell tenni, ahonnan kivetted. 5-10 fokkal elforgatva már akadozva jár pl. Szilikon zsírt kell használni az összes guminál, mert arra nem duzzadnak meg. Gépzsír felejtős. Rézpasztát érdemes tenni a féknyereg, meg a fékpofa találkozásához. Ha új laprúgót tettél be, akkor azon érdemes lágyítani, mert nagyon megszorítja a külső fékpofát és az nem fog tudni beállni ergó szorulni fog. Én pl ezért tettem vissza a régi laprúgót, mert az új baszottul erős volt és nem engedte a külső fékpofát beállni rendesen.

Ha megemeled a kocsit és megforgatod a kereket, mennyit fordul?
Nekem felújítás után majdnem 5öt és alig volt surrogó hangja.
Ezt a tesztet hidegen és melegen, fékezések után is meg kéne csinálni.

Ha a kereket leveszed, akkor úgynevezett asztalos fogóval (ami átéri a nyerget) be kéne mozgatni a munkahengert. (Az asztalos fogó fix része kerüljön bentre, a csavarható része meg a külső fékpofára a laprúgó mellett). Nyomd be koppig a munkahengert, majd a fékpedállal nyomd ki vissza. Ezt meg kéne párszor csinálni. A végén könnyebben kéne, hogy járjon a féktárcsa. Ha ezek a fogások se segítenek, akkor nagyon valószínű, hogy nem a féknyereggel van a gond.


Hali!

A munkahenger is új. Direkt megrendeltem még a csúszkákat is hogy ne azon múljon legyen tényleg minden új. Laprugó a régi, azt nem rendeltem külön, nem gondolnám hogy annak jelentősége lenne ebben az esetben. Azt hogy mennyit forog a kerék nem tudom. Azt már csak otthon nézem majd meg. Gondoltam hogy hátha van valakinek egyéb egyszerűen megvalósítható ötlete azt megtettem volna de így találgatni most már nem állok neki.

Most dolgozok ezerrel jan 5-6 ig utánna rögtön indulok haza és már csak otthon foglalkozom vele. Sajnálom hogy "normális" tempóban kell letudjam az utat van vagy 600 km német pálya hazafelé az mindig izgalmas...:neszorakozz: de ha nem megyek gyorsan akk nem kell nagyot fékezgessek így majd nem vágok egyéb dolgokat is haza.

A legelszomorítóbb az hogy még azt itteni szerelők is csak a fejüket vakargatják pedig nem is kevés pénzt adtam ki már miatta...:/ általában magam csinálom a dolgokat de úgy voltam vele hogy se időm se kedvem a hidegben szerelni és szerettem volna hogy a fékem legyen minnél elöbb jó hogy használhassam ismét tisztességesen a kocsit. Na mind1. Kiváncsi vagyok otthon valaki tud e majd vele kezdeni valamit. Ha az én szerelőm nem oldja meg akkor úgy is jelentkezem itt hozzáértőt keresve.
Mindentől függetlenül is köszi mindenkinek és megírom hogy mi volt ha meg lesz.

Viktor gondolok majd rá!

Üdv

tusi_ Elküldve: 2016-12-28 12:35 320d Motor

Egy tipp azoknak, akik az n47s motort halkabba akarjak tenni. Ahol egr huto is be van epitve, ott ha atkotjuk a nyomasszablyozot, akkor nem kap visszahutott gazt a motor es csak a bypasson keresztul kapja a forrot. Reszterhelesen szinte megszunik a csattogas es sokkal nyugottab lesz a jaras. Nem artalmas, 60 fokig amugyis a bypasson keresztul megy a kipufogo gaz, csak utana lesz visszahutve hogy csokkenjen a nox termeles.
Jo barkacsolast :)