Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


John Elküldve: 2016-11-27 11:26 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok.(tudom ez nem az a topik de ez pörgősebb :) )Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál?

John Elküldve: 2016-11-26 21:52 Légtömegmérõ! Valaki segítsen please!

Sziasztok.Légtömegmérő csatit ha lehúzom megy mint a golyó de olyankor nincs alapjárat,va visszadugom van alapjárat de lomha mintha egy megrakott utánfutót húznék,kérdésem lényege mivel azt mondták "megy légtömeg nélkül is max többet kajál" de miért nincs alapjárat lehúzott csatinál? :)

liga86 Elküldve: 2016-11-23 15:54 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta:
rece65 írta:
liga86 írta:
borbelyi írta:
liga86 írta: Hellóó mindenki!
Van két kulcsom amiből az egyik nem reagál semmire csak indítani tudom a kocsit. Mi lehet a megoldás új kulcs vagy ezt megszereltetni? Egy aksi is bele 8500-at mondott a szaki! Hol tudnék beszerezni hozzá valót vagy aki megszereli? Viszont komplexebb a dolog és ha már itt vagyok leírom hátha segít valaki! Egyik kulccsal se tudom manuálisan nyitni az autót csak a csomagtér ajtót, erre mi lehet a megoldás (netán otthon)?
Köszi


Szia!
Nézz szét az E-bay-en 5-600 Ft-ért tudsz venni LIR2025 akkumulátort! Nem nehéz javítani. A barátomnak az akkumulátor volt rosszul beforrasztva. Szétszedtem, megforrasztottam és jó! Magyarországon az EOBD Bt-től vettem 3000 Ft-ért akkumulátort, de megbántam, nem azt küldték amit kértem s ennyi idő alatt Hong Kongból simán ideér pár százasért.
http://www.ebay.com/itm/Rechar...Swn7JYDfOj


Ha nem muszáj nem költök több ezret kulcsra van más amire :porgosnevetos:
Köszi az infót


Heló!

Mégis mire gondoltál hogy vki ingyen megjavítja?
Amit kaptál választ az korrekt és nem drága,az új kulcs ára 40-60.000 ft...:merges1:
Üdv!


Hogy mire gondoltam... amit láttam kulcs 14000 készre marva 20000 vagy kulcs másoló kis cég 8500 csak az aksi csere es nem biztos hogy csak az a baja! Amit küldött linket borbelyi meg 600:namivan: :kiraly:


ha akksi baja lenne a kulcsnak, az elvileg menet közben tud töltődni. ha nem töltődik, akkor sérült benne pár alkatrész.
viszont ha lemerült olyan szintre, hogy a kulcs elfelejtette a nyitást/zárást, akkor újra kell tanítani a kulcsot. magad is meg tudod csinálni, kulcs tanításra keresve biztos találsz itt az oldalon is leírást. tehát hiába jó a kulcsban az akksi, ha elfelejtette a dolgokat (az indításnak ehhez nincs köze).
ha a tanítás után sem jó, akkor érdemes az akksi cserének neki állni. ugyanis szétvágni a kulcsot óvatosan kell, mert lesodorhatsz alkatrész, vagy tönkre teheted, és indítani sem fog többet.
akksi csere után ugyanúgy tanítani kell a kulcsot, vagyis kulcsokat, ha kettő távosod van. szerintem is elég egy olcsó ebay-es akksi bele.
de én most is azt mondom, hogy a jó kulcsot tedd félre, használd sokat ezt, ami nem nyit távosan, az a lényeg legyen ez a gyújtáskapcsolóban. kell neki legalább egy 1000km, hogy kellően legyen benne töltés. aztán tanítod és kész.

szerk.:
érthetőbben:
1. próbáld meg betanítani a kulcsot
2. ha nem tanult be semmit, akkor járj vele, egy kb. 1000km-t ezzel a kulccsal vezess
3. próbáld meg újra betanítani
4. ha nem tanul, akkor jöhet az akksi csere
5. kulcsok tanítása
6. ha ezután sem jó, akkor más baja van annak a kulcsnak, ami sok minden lehet.

ha kulcsot tanítasz, mindig legyen ott mindkét kulcs, és a tanítást mindig a jó kulccsal kezd, aztán folytasd az elvileg rosszal.
a jó kulcsot is viheted magaddal, mikor vezeted a km-eket, aztán azzal nyithatsz zárhatsz távosan, vagy a "rossz" kulccsal manuálisan zársz.

Tanitottam de semmi reakció igaz1000 nem mentem vele de 300at oda másnap vissza 300 de semmi! Az ajtó zárammal is kell valamit csinálni mert manuálisan csak a csomagtér ajtó működik es ha arról szállnék be kicsit cikinek érezném:porgosnevetos:
Köszi az infót srácok! Elem megrendelve aztán hátha csodák léteznek!:porgosnevetos:


miért, ha a bal ajtó zárjába teszed a kulcsot, akkor mi történik? semmi? elforog könnyen a kulcs, vagy mi?

Igen minden ellen állás nélkül jobbra es balra is

Kabi Elküldve: 2016-11-23 13:17 Termosztát

tusi_ írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: sziasztok,
úgy tűnik engem is elért a termosztát probléma...gyanús volt, hogy nincs normális fűtésem. Így mivel ma voltam hosszabb autópályás úton, live adatokat nézve kiderült, hogy max 69 fokig megy fel a hőfok. Már utána olvastam, a fő és EGR termosztát cseréjével valószínű megoldódik a probléma. A kérdésem annyi lenne, hogy hogyan tudnám a legkevesebb hűtővízveszteség nélkül kicserélni őket? 1 éve sincs hogy cserélve lett a folyadék. Valahogy le lehet szívni a rendszerből mindenféle speciális eszköz nélkül? az autó alá nem tudok rakni semmi nagy edényt amibe felfogjam a vizet, ha a normál módon akarnám leengedni.


Pedig úgy a legegyszerűbb, ha felfogod a leengedett vizet. A hűtő alján van a leeresztőcsavar. Az autót elég a kézi emelővel megemelni, és alá tudsz rakni kb. 5 literes műanyag balont, olyat amibe desztvizet meg ilyesmiket is árulnak. Abba fel tudod fogni, és akkor nem sok megy veszendőbe a cserénél.


A probléma ezzel a leeresztőcsavarral, hogy tavaly amikor cseréltük a hűtővizet, az intercooler hűtőtől nem fértünk hozzá a hűtő alján lévő leeresztőcsavarhoz. Ami durva, hogy még csak szemmel sem láttuk. Plusz ehhez az egészhez le kell venni az alsó motorburkolatot, ami szintén nem lenne egyszerű ha csak emelővel emelem a kocsit. ezen problémák miatt próbálok más megoldást találni.


Szerintem vidd szerelohoz. Legteleniteni is kell parhelyen utana, ha az nincs megcsinalva akkor melegedesi problemad is lehet.

Tano:köszi, ugy tudtam,hogy csak az utasteret füti. Igy meg jobb is.




kösz a tanácsot, de nem volt szükség szerelőre! Megoldottam, kicseréltem mindkét termosztátot, légtelenítettem. Tesztkör (kb 6km) után simán 80 fokos volt a víz. Fűtésem is mintha jobb lenne :) Hosszab útra majd hétvégén megyek, meglátom minden jó lesz-e. Ami érdekes, hogy nem láttam semmi hibát a kiszerelt termosztátokon...

YELLOW Elküldve: 2016-11-23 13:12 Kulcs hiány!

liga86 írta:
YELLOW írta:
liga86 írta:
rece65 írta:
liga86 írta:
borbelyi írta:
liga86 írta: Hellóó mindenki!
Van két kulcsom amiből az egyik nem reagál semmire csak indítani tudom a kocsit. Mi lehet a megoldás új kulcs vagy ezt megszereltetni? Egy aksi is bele 8500-at mondott a szaki! Hol tudnék beszerezni hozzá valót vagy aki megszereli? Viszont komplexebb a dolog és ha már itt vagyok leírom hátha segít valaki! Egyik kulccsal se tudom manuálisan nyitni az autót csak a csomagtér ajtót, erre mi lehet a megoldás (netán otthon)?
Köszi


Szia!
Nézz szét az E-bay-en 5-600 Ft-ért tudsz venni LIR2025 akkumulátort! Nem nehéz javítani. A barátomnak az akkumulátor volt rosszul beforrasztva. Szétszedtem, megforrasztottam és jó! Magyarországon az EOBD Bt-től vettem 3000 Ft-ért akkumulátort, de megbántam, nem azt küldték amit kértem s ennyi idő alatt Hong Kongból simán ideér pár százasért.
http://www.ebay.com/itm/Rechar...Swn7JYDfOj


Ha nem muszáj nem költök több ezret kulcsra van más amire :porgosnevetos:
Köszi az infót


Heló!

Mégis mire gondoltál hogy vki ingyen megjavítja?
Amit kaptál választ az korrekt és nem drága,az új kulcs ára 40-60.000 ft...:merges1:
Üdv!


Hogy mire gondoltam... amit láttam kulcs 14000 készre marva 20000 vagy kulcs másoló kis cég 8500 csak az aksi csere es nem biztos hogy csak az a baja! Amit küldött linket borbelyi meg 600:namivan: :kiraly:


ha akksi baja lenne a kulcsnak, az elvileg menet közben tud töltődni. ha nem töltődik, akkor sérült benne pár alkatrész.
viszont ha lemerült olyan szintre, hogy a kulcs elfelejtette a nyitást/zárást, akkor újra kell tanítani a kulcsot. magad is meg tudod csinálni, kulcs tanításra keresve biztos találsz itt az oldalon is leírást. tehát hiába jó a kulcsban az akksi, ha elfelejtette a dolgokat (az indításnak ehhez nincs köze).
ha a tanítás után sem jó, akkor érdemes az akksi cserének neki állni. ugyanis szétvágni a kulcsot óvatosan kell, mert lesodorhatsz alkatrész, vagy tönkre teheted, és indítani sem fog többet.
akksi csere után ugyanúgy tanítani kell a kulcsot, vagyis kulcsokat, ha kettő távosod van. szerintem is elég egy olcsó ebay-es akksi bele.
de én most is azt mondom, hogy a jó kulcsot tedd félre, használd sokat ezt, ami nem nyit távosan, az a lényeg legyen ez a gyújtáskapcsolóban. kell neki legalább egy 1000km, hogy kellően legyen benne töltés. aztán tanítod és kész.

szerk.:
érthetőbben:
1. próbáld meg betanítani a kulcsot
2. ha nem tanult be semmit, akkor járj vele, egy kb. 1000km-t ezzel a kulccsal vezess
3. próbáld meg újra betanítani
4. ha nem tanul, akkor jöhet az akksi csere
5. kulcsok tanítása
6. ha ezután sem jó, akkor más baja van annak a kulcsnak, ami sok minden lehet.

ha kulcsot tanítasz, mindig legyen ott mindkét kulcs, és a tanítást mindig a jó kulccsal kezd, aztán folytasd az elvileg rosszal.
a jó kulcsot is viheted magaddal, mikor vezeted a km-eket, aztán azzal nyithatsz zárhatsz távosan, vagy a "rossz" kulccsal manuálisan zársz.

Tanitottam de semmi reakció igaz1000 nem mentem vele de 300at oda másnap vissza 300 de semmi! Az ajtó zárammal is kell valamit csinálni mert manuálisan csak a csomagtér ajtó működik es ha arról szállnék be kicsit cikinek érezném:porgosnevetos:
Köszi az infót srácok! Elem megrendelve aztán hátha csodák léteznek!:porgosnevetos:


miért, ha a bal ajtó zárjába teszed a kulcsot, akkor mi történik? semmi? elforog könnyen a kulcs, vagy mi?

liga86 Elküldve: 2016-11-23 09:45 Kulcs hiány!

YELLOW írta:
liga86 írta:
rece65 írta:
liga86 írta:
borbelyi írta:
liga86 írta: Hellóó mindenki!
Van két kulcsom amiből az egyik nem reagál semmire csak indítani tudom a kocsit. Mi lehet a megoldás új kulcs vagy ezt megszereltetni? Egy aksi is bele 8500-at mondott a szaki! Hol tudnék beszerezni hozzá valót vagy aki megszereli? Viszont komplexebb a dolog és ha már itt vagyok leírom hátha segít valaki! Egyik kulccsal se tudom manuálisan nyitni az autót csak a csomagtér ajtót, erre mi lehet a megoldás (netán otthon)?
Köszi


Szia!
Nézz szét az E-bay-en 5-600 Ft-ért tudsz venni LIR2025 akkumulátort! Nem nehéz javítani. A barátomnak az akkumulátor volt rosszul beforrasztva. Szétszedtem, megforrasztottam és jó! Magyarországon az EOBD Bt-től vettem 3000 Ft-ért akkumulátort, de megbántam, nem azt küldték amit kértem s ennyi idő alatt Hong Kongból simán ideér pár százasért.
http://www.ebay.com/itm/Rechar...Swn7JYDfOj


Ha nem muszáj nem költök több ezret kulcsra van más amire :porgosnevetos:
Köszi az infót


Heló!

Mégis mire gondoltál hogy vki ingyen megjavítja?
Amit kaptál választ az korrekt és nem drága,az új kulcs ára 40-60.000 ft...:merges1:
Üdv!


Hogy mire gondoltam... amit láttam kulcs 14000 készre marva 20000 vagy kulcs másoló kis cég 8500 csak az aksi csere es nem biztos hogy csak az a baja! Amit küldött linket borbelyi meg 600:namivan: :kiraly:


ha akksi baja lenne a kulcsnak, az elvileg menet közben tud töltődni. ha nem töltődik, akkor sérült benne pár alkatrész.
viszont ha lemerült olyan szintre, hogy a kulcs elfelejtette a nyitást/zárást, akkor újra kell tanítani a kulcsot. magad is meg tudod csinálni, kulcs tanításra keresve biztos találsz itt az oldalon is leírást. tehát hiába jó a kulcsban az akksi, ha elfelejtette a dolgokat (az indításnak ehhez nincs köze).
ha a tanítás után sem jó, akkor érdemes az akksi cserének neki állni. ugyanis szétvágni a kulcsot óvatosan kell, mert lesodorhatsz alkatrész, vagy tönkre teheted, és indítani sem fog többet.
akksi csere után ugyanúgy tanítani kell a kulcsot, vagyis kulcsokat, ha kettő távosod van. szerintem is elég egy olcsó ebay-es akksi bele.
de én most is azt mondom, hogy a jó kulcsot tedd félre, használd sokat ezt, ami nem nyit távosan, az a lényeg legyen ez a gyújtáskapcsolóban. kell neki legalább egy 1000km, hogy kellően legyen benne töltés. aztán tanítod és kész.

szerk.:
érthetőbben:
1. próbáld meg betanítani a kulcsot
2. ha nem tanult be semmit, akkor járj vele, egy kb. 1000km-t ezzel a kulccsal vezess
3. próbáld meg újra betanítani
4. ha nem tanul, akkor jöhet az akksi csere
5. kulcsok tanítása
6. ha ezután sem jó, akkor más baja van annak a kulcsnak, ami sok minden lehet.

ha kulcsot tanítasz, mindig legyen ott mindkét kulcs, és a tanítást mindig a jó kulccsal kezd, aztán folytasd az elvileg rosszal.
a jó kulcsot is viheted magaddal, mikor vezeted a km-eket, aztán azzal nyithatsz zárhatsz távosan, vagy a "rossz" kulccsal manuálisan zársz.

Tanitottam de semmi reakció igaz1000 nem mentem vele de 300at oda másnap vissza 300 de semmi! Az ajtó zárammal is kell valamit csinálni mert manuálisan csak a csomagtér ajtó működik es ha arról szállnék be kicsit cikinek érezném:porgosnevetos:
Köszi az infót srácok! Elem megrendelve aztán hátha csodák léteznek!:porgosnevetos:


katonaza Elküldve: 2016-11-22 12:27 Mi ez?

katonaza írta:
katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?




Készítettem egy fél perces videot, ami bemutatja a kérdéses kábelt és környezetét, hátha valaki ez alapján tud segíteni a megfejtésben:

Fényes, merev, műanyag cső a motortérben





Sikerült megfejteni: hajtásláncban szellőztető cső.

katonaza Elküldve: 2016-11-18 08:48 Mi ez?

katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?




Készítettem egy fél perces videot, ami bemutatja a kérdéses kábelt és környezetét, hátha valaki ez alapján tud segíteni a megfejtésben:

Fényes, merev, műanyag cső a motortérben



katonaza Elküldve: 2016-11-16 20:48 Mi ez?

katonaza írta: E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?


Addig nem lenne célszerű összerakni az autót, míg a fenti kóbor kunkori csővég rejtélye meg nem oldódik. Próbálok rájönni, honnan hiányozhat.

Az alábbi linken elérhető ábra jobb oldalán mi az a halványan ábrázolt alkatrész, amibe belefut a vákumcső?
Vacuum pump with tubes


katonaza Elküldve: 2016-11-16 10:14 Mi ez?

E46 330XD Facelift.
Gondoltam ránézek a szívósorra, ellenőrzöm a vákumcsöveket (turbó, EGR, pillangók, motortartó bakok).

Meglepetésemre a tűzfal közelében találtam egy kóbor kunkori csővéget.

Olyasmi átmérőjű, mint a vákum csövek, csak épp ez fényes, merev műanyagból készült.
Azt hittem, csak be van oda esve, de amikor megpróbáltam kihúzni, nem jött, olyan érzés volt, mintha a tűzfalnál bekanyarodna a jobb első kerék irányába és ott rögzítve lenne.

Készítettem egy távolabbi és egy közelebbi képet, a kérdéses alkatrészt piros ellipszis jelzi.

Mi a csuda lehet ez?