Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


YELLOW Elküldve: 2016-11-05 12:01 Futómû és hibái

flenfer írta:
YELLOW írta:
flenfer írta: Sziasztok!
Ha a difiben kevés az olaj, vagy régi, okozhatja, hogy rángat az autó motorféknél?


szerintem nem okoz ilyet. az olaj ott csak kenést biztosít, nem úgy mint automata váltó esetén, ahol hajtást is közvetít.
kuplung és segédrészei inkább, de ha angyon alacsony gázzal indulsz, akkor a legtöbb BMW berángat.


De nekem motorféknél, 1500-1000 közötti fordulaton enyhén rángat.


nem írtam ezt? akkor lehet csak akartam. éjszakás voltam, aztán azóta is ébren vagyok, már 22 órája :D
EGR szelep is lehet. ugye ha motorfékkel mész, akkor nincs üzemanyag adagolás. mivel neked berángat lehet benyom egy kicsit a porlasztó. és mivel meleg a henger be is gyullad. de ez lehet csak egy hengert érint. élőadatot kellene nézni. valószínű lehetne rajta látni.

YELLOW Elküldve: 2016-11-05 00:44 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

halihoooo írta:
jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni! :D
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?


hát ha haldoklik valamelyik trafód, akkor nagy valószínűséggel az új gyertya ki is fogja nyírni pár km-en belül. én így jártam az új gyertyák után. előtte 2x fordult elő fél év különbséggel, hogy egy henger nem indult el indításkor. gyertya csere után ~150km-rel menet közben, indulástól számított 500m alatt vágta ki az egyik trafót.
célszerű a 4-et cserélni egyszerre, hogy 4 egyforma legyen benne, mert idővel sorra ki fognak menni.

jamborj Elküldve: 2016-11-04 22:58 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

halihoooo írta:
jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni! :D
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?

Az autó orrától, hátrafelé haladva 1-2-3-4-5-6
a hűtőnél van az egyes henger.
A füst pedig...olaj kerül az égéstérbe valamilyen úton, alulról vagy felülről

halihoooo Elküldve: 2016-11-04 18:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

jamborj írta:
halihoooo írta: Sziasztok!

E46 325i touring-ról lenne szó.
A kérdésem az lenne,hogy p1342 illetve p1350 hibakódok esetén mit kell cserélni?
Idáig eljutottam:
P1342 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 1
P1350 Gyújtáskihagyás alatt kezdő cilinder 5

Tehát az tiszta,hogy az egyes és az ötös hengernél gyújtás probléma van,csak azt nem tudom mi a teendő.Elég a gyertyákat cserélni (mind a 6-ot cserélném) vagy valami komolyabb dolog van a háttérben.Nem tudom,hogy van-e összefüggés (valószínűleg igen) hidegen füstöl az autó.
Előre is köszönöm a válaszokat.
Üdv. Zoli


Mielőtt bármit cserélsz, érdemes felcserélni a gyertyákat...ha ugyanez a hiba, akkor tovább lehet menni, trafó cserebere, ha nincs változás, tovább kell keresni...de legyél túl ezeken először.


Köszi a választ.Már megrendeltem az új gyertyákat azokat mindenképp kicserélem úgy döntöttem.Ha továbbra is írja a hibát akkor elkezdem felcserélni a trafókat.(ez igazán jó ötlet köszi) Egyébként semmit nem vettem észre az autón csak kíváncsiságból gépre dugtam és ott írja ezt a két hibát.Meg persze füstöl most jobban megfigyeltem és meleg motorral is füstöl.Erre esetleg ötlet?
Még egy amatőr kérdés csak nagyon halkan és nem ér a hülyét kiröhögni! :D
Melyik az egyes henger ami legbelül van a szélvédő előtt vagy amelyik legkívül a hűtő ventilátornál?

gueszka Elküldve: 2016-10-30 21:34 Torpanás

PengeBoris írta: Sziasztok!

Adott egy E46 320i M52TUB20 motorral. Alacsony fordulatról való kigyorsításkor belerángat a kocsi de csak nagyon picit mondjuk ha 2. ban megyek 1500 körüli fordulaton és picit akarok gyorsítani olyan mintha kihagyna egy henger vagy nemtudom, hirtelen gyorsításra viszont jól reagál ahogyan kell. Mit nézzek át ilyenkor? hibajelző nem világít.


Szerintem EGR vagy MAS, nekem tök ugyan ez van dízelnél, 90%, hogy az EGR az nálam, takarítástól nekem jobb lett, de mivel elektromos és eléggé égett, így rajtam csak a csere segíthet... Szerintem ezeket kéne megnézned...

Amikor produkálja akkor egy bizonyos furdal felett pedig megszűnik?

YELLOW Elküldve: 2016-10-29 22:45 Segítség, beázik az autóm!!!!

bikemano írta:
YELLOW írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.


a tetőablak vízelvezető cső az A oszlop felső sarokban szokott ereszteni úgy tudom, ha tényleg van tetőablak.


Nekem is rejtély, hogy mért "gédereztem" amikor K-val mondom, ez valami ficam lehet nálam ....
Nincs tetőablakom, szóval azzal nem lesz gond, szerintem az ajtóm a ludas.
Megprobálom szétkapni az ajtót, ha nem megy majd segitséget kérek szervizben, viszont kérdés az, hogy milyen tipusú ragasztóval lehet visszaragasztani a benne levő szigetelőt? Valami szilikon alapura lesz szükségem?


butil szalag kell hozzá

bikemano Elküldve: 2016-10-29 22:14 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
p2010 írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.


a tetőablak vízelvezető cső az A oszlop felső sarokban szokott ereszteni úgy tudom, ha tényleg van tetőablak.


Nekem is rejtély, hogy mért "gédereztem" amikor K-val mondom, ez valami ficam lehet nálam ....
Nincs tetőablakom, szóval azzal nem lesz gond, szerintem az ajtóm a ludas.
Megprobálom szétkapni az ajtót, ha nem megy majd segitséget kérek szervizben, viszont kérdés az, hogy milyen tipusú ragasztóval lehet visszaragasztani a benne levő szigetelőt? Valami szilikon alapura lesz szükségem?

YELLOW Elküldve: 2016-10-29 21:00 Segítség, beázik az autóm!!!!

p2010 írta:
YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.


a tetőablak vízelvezető cső az A oszlop felső sarokban szokott ereszteni úgy tudom, ha tényleg van tetőablak.

p2010 Elküldve: 2016-10-29 20:58 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta:
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta: Hello!

Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?


Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.


Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.


bikemano, egy kérdés : van tetőablakod? Csak mert mielőtt szétkapod az autót, nekem ugyanígy az anyósülés előtt állt a víz a kocsiban, amikor egyszer egy kicsi résnyire nyitvamaradt.

Tano Elküldve: 2016-10-29 20:38 Segítség, beázik az autóm!!!!

bikemano írta: Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?


Ha megfogod a kárpitot oldalt a küszöbnél és ott is nedves, akkor az ajtószigetelés rossz. Ha a szélvédő felől ázik be, akkor ez a rész száraz lesz, és fentről csöpög a kárpitra a műszerfalból.