Összesen 5992 találat
YELLOW
Elküldve: 2016-10-29 18:12 Segítség, beázik az autóm!!!!
bikemano írta:
Tano írta:
bikemano írta:
Hello!
Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?
Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.
Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?
mijaza géder? :D
annak a vízelvezetőnek semmi köze a beázáshoz. az csak egy takaró, vízelvezető műanyag. ha onnan ázik, akkor az üveget elengedte a ragasztás. én így jártam.
bikemano
Elküldve: 2016-10-29 18:06 Segítség, beázik az autóm!!!!
Tano írta:
bikemano írta:
Hello!
Nekem is elkezdett beázni az autom, de nem tudom, hogy hol jut be a viz :( Az anyós ülés előtt találtam a padlón vizet, először azt hittem, hogy vizes cipőtől, vagy talán nem volt rendesen becsukva az ajtó, de ma beültem benéztem a gumiszőnyeg alá és ismét nedves! Úgy néz ki mintha az ajtom elsősarkábol jutna be de nem vagyok biztos... Mit tudok tenni? Ajtógéder csere vagy a motorhátető első részén juthat be??? Ötletetek van?
Jellemzően az ajtókárpit alatti szivacs ragasztása válik le, és így az ajtó belső oldalára folyik a víz, onnan pedig a kárit alá tud folyni a gumiszigetelés mellett. Olvass vissza ebben és más topikban is, vannak képek és megoldási javaslatok.
Értem, de az ajtóm tök száraz és a küszöb is, az ajtómba lágzsák van szoval gondolom, házilag nem tudom ezt megoldani.. viszont gyanakszom egy olyanra, hogy a motortér felöl érkezhet a viz mivel az elsőszélvédő alján hejezkedő géderem elégé megrongált, onnan nem juthat be a viz?
Chrisstee
Elküldve: 2016-10-28 12:09 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.
Sziasztok!
Van egy 730-as BMW-m, 2004-es évjárat, 218 LE.
A kocsi alapjárata ingadozik és egyes indulásoknál a kocsi lefullad, és csak úgy indul újra ha kiveszem a kulcsot és visszarakom. A computer szerint a közös nyomócsőben túl nagy a nyomás. Ki lett cserélve a nyomástartó szelep amit hibakódnak írt a computer, de az autó továbbra is ugyanazt csinálja. Induláskor amikor a gázra lépek, befullad nem minden esetben de mindig a legrosszabbkor.
Előre is köszönöm a segítséget!
multifilter85
Elküldve: 2016-10-24 08:00 kormánymû
Robin68 írta:
multifilter85 írta:
Robin68 írta:
multifilter85 írta:
Sziasztok! Sak annyi lenne a kerdesem hogy milyen kormanyosszekotot meg axial csuklot tudnatok ajanlani?Minosegre gondoltam meg azert elerhetosegre.
Lemförder
Dóri Sanyi korrekt és megbízható.
Koszi de Skociaban elek!Magamnak javitok autokat csak BMW-m nem volt meg ,azert kerdeztem!Koszonom a valaszod!
Legközelebb kicsit egyértelműbben fogalmazz. Tudod Ha nem pontosítod a keresés helyét akkor minden bizonnyal magyarországi tippeket kapsz.
:iszunkra:
Oke!Bocsi!
Robin68
Elküldve: 2016-10-24 01:47 kormánymû
multifilter85 írta:
Robin68 írta:
multifilter85 írta:
Sziasztok! Sak annyi lenne a kerdesem hogy milyen kormanyosszekotot meg axial csuklot tudnatok ajanlani?Minosegre gondoltam meg azert elerhetosegre.
Lemförder
Dóri Sanyi korrekt és megbízható.
Koszi de Skociaban elek!Magamnak javitok autokat csak BMW-m nem volt meg ,azert kerdeztem!Koszonom a valaszod!
Legközelebb kicsit egyértelműbben fogalmazz. Tudod Ha nem pontosítod a keresés helyét akkor minden bizonnyal magyarországi tippeket kapsz.
:iszunkra:
multifilter85
Elküldve: 2016-10-23 23:42 kormánymû
Robin68 írta:
multifilter85 írta:
Sziasztok! Sak annyi lenne a kerdesem hogy milyen kormanyosszekotot meg axial csuklot tudnatok ajanlani?Minosegre gondoltam meg azert elerhetosegre.
Lemförder
Dóri Sanyi korrekt és megbízható.
Koszi de Skociaban elek!Magamnak javitok autokat csak BMW-m nem volt meg ,azert kerdeztem!Koszonom a valaszod!
Robin68
Elküldve: 2016-10-23 20:34 kormánymû
multifilter85 írta:
Sziasztok! Sak annyi lenne a kerdesem hogy milyen kormanyosszekotot meg axial csuklot tudnatok ajanlani?Minosegre gondoltam meg azert elerhetosegre.
Lemförder
Dóri Sanyi korrekt és megbízható.
multifilter85
Elküldve: 2016-10-23 19:05 kormánymû
Sziasztok! Sak annyi lenne a kerdesem hogy milyen kormanyosszekotot meg axial csuklot tudnatok ajanlani?Minosegre gondoltam meg azert elerhetosegre.
jamborj
Elküldve: 2016-10-23 13:05 Féktárcsa és fékbetét
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
ma kicseréltem a féktárcsákat. Textar-t raktam fel, azonban ugyan úgy megmaradt a 100-120 fölötti fékezésnél a zúgó hang és a kormány rázása. természetesen a kerékagyat megtisztítottam, nem volt rajta semmi lerakódás, ami miatt a tárcsa nem jól kerülne fel a helyére. Valakinek ötlet, hogy mi lehet a probléma?
szerintem inkább két másik dolog lesz.
- lengőkar végén lévő szilentblokk. lehet padon megrángatva sem venni észre. (én így jártam)
- fékmunkahenger be van rágódva, rohadva. vagy az úszónyereg részében keresztbe áll a betét, vagy ott valamelyik csúszka szorul.
ha az úszónyergen a féknyerget érted, akkor azt biztosan mondhatom, hogy ott semmi gond nincs. a csúszkákat megtisztítottam, igaz nem volt rajtuk szennyeződés. a fékbetétek nem koptak ferdén. fékmunkahengert hogyan tudom ellenőrizni? 2 hónapja cseréltem fékolajat (előtte is csinálta ezt a problémát a fék), semmi szennyeződés nem jött ki a régivel. Most ami eszembe jutott, a stabilizátoron (nem a függőleges pálcára gondolok) lévő gumi elfáradása okozat ilyen jelenséget?
szerintem stab rúd nem csinál ilyet.
a fékdugattyút csakúgy tudod megnézni, ha kerék le és pofa ki, dugattyút benyomni. szorul-e, megnézni a kis gumi karmantyú alatt, milyen a dugattyú állapota.
de a lengőkarszilent még mindig ott van, mint lehetséges probléma.
na, az előbb még munkahengert írtál...a fékdugattyúkat megnéztem, amikor leszereltem az egész nyerget. "simán" vissza tudtam tolni a helyére. tehát nem akadt, szépen visszacsúszott. rozsdahalom nem volt rajta. a lengőkarszilentnél meg az lesz a jó,ha az okozza a bajt, hogy eddig csak komplett lengőkart találtam. és ha mégis van csak szilent, akkor azt házilag nem hiszem, hogy ki tudom cserélni és vihetem az "olcsó" német szerelőkhöz :(
biztos van külön szilentblokk... jah most látom neked jóval másabb a futómű.
itt a képen a 10-es alkatrészre gondolok, de a 15-ös környékén is lehet gond.

igen, közben találtam szilenteket is. de az a baj, lehet pár dolog ami okozhatja a rázkódást és nem akarom a fél futóművet kicserélni a tippelgetésekkel. Most van két 50km-es féktárcsám is, ami fölösleges lett...sajnos nem látok már megoldást, mint elvigyem szerelőhöz...
pedig itt csak tippeket tudsz kapni, senki sem távgyógyász.
már leírtam az esetem, de röviden.
mikor megvettem az autót, akkor kicseréltettem a lengőkar szilenteket, ami neked a 10-esnek felel meg, ha minden igaz. már pontosan nem emlékszem, de max 150km-t mentem az új szilentekkel, mikor jött a műszaki. azt mondta a csóka, hogy lóg a jobbos szilentem. (Febi Bilstein került akkor bele). mondom hogy a bélbe, mikor most lett kicserélve, mielőtt idejöttem. mindegy nem buktatta meg az autót. jelzem, hogy 2 év múlva ugyanoda mentem, ugyanazok csinálták, ugyanaz a korábban szerintük rossz szilent volt benne, mégsem találták most rossznak, kb 10-12ezer km-rel később. pedig direkt rákérdeztem, hogy tutti jó? aztán újabb két év helyben műszaki, kamionos cégnél. ott is kérdeztem mizu a szilentekkel, azt mondta tökéletes. ekkor már 20-24ezer volt a szilentben. nem sokkal ezelőtt ha jól emlékszem előjött a fékezésre remegő kormány. ugye nekem ATE PowerDisc van, és arra mondják hajlamos vetemedni, de én azért normálisan vezetek, stb. kezdtem is parázni, hiszmaga a tárcsa még kopott sem volt igazán.
újabb két év eltelt, megint másik közelben lévő műszakiztató helyre vittem. ekkor már 6 éves szilent volt benne, 30-34ezer km-rel. itt sme láttak semmit, pedig 2x is megrángattatam az autót. de jeleztem, hogy lehet nem lesz jó a szilent, mert olykor rázza a kormányt, de pont a műszakihoz képest egy hétre rá volt megbeszélve a csere, csak ugye le is kellett gyártani a szilentet. igen poliuretán szilent került bele. alig bírták leszedni az először rossznak, majd 3 esetben jónak látott szilentet.
bekerült a poliuretán, és a kormányremegésnek nyoma lett.
szóval lehet nem látszik futómű vizsgálatkor, hogy rossza szilent, közben lehet mégis.
neked annyival másabb, hogy neked elől van az a blokk, nekem meg hátul. és ugye amikor fékezel, akkor az erő a lengőkaron is hátrafelé nyomó erőt fejt ki.
emiatt neked akár lehet a 10,13 és 15-ös is, hogy valami gond van vele.
de tényleg az a legjobb ha elviszed valahova. lehet nem veszik észre, de lehet igen.
ez a távgyógyász dolog teljesen világos. nyilván mindenki csak a tapasztalataiból tud itt tippet adni. nekem is power disk volt/van, és olvastam a vetemedésről meg ugye szerelő is mondta, hogy tárcsa lesz a hiba forrása, ezért vettem újat. persze nem az lett...amúgy nem szeretem sehol sem otthagyni a kocsit, mert vagy megtalálják a hibát vagy nem, meg vagy kicserélik az alkatrészt vagy nem - átverhetnek mindenhol. szeretem megoldani saját magamnak a dolgokat és nem is félek egy kis szerelgetéstől.
Még megnézem a szilenteket, gömbfejeket ma délután (meg lehet visszarakom a régi féktárcsákat is - még alig vannak megkopva), aztán majd felkeresek itteni műhelyeket. minden esetre köszi a tanácsokat!
Nekem is volt ilyen gondom, nekem a szilent volt a bűnös...
Kabi
Elküldve: 2016-10-23 10:38 Féktárcsa és fékbetét
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
ma kicseréltem a féktárcsákat. Textar-t raktam fel, azonban ugyan úgy megmaradt a 100-120 fölötti fékezésnél a zúgó hang és a kormány rázása. természetesen a kerékagyat megtisztítottam, nem volt rajta semmi lerakódás, ami miatt a tárcsa nem jól kerülne fel a helyére. Valakinek ötlet, hogy mi lehet a probléma?
szerintem inkább két másik dolog lesz.
- lengőkar végén lévő szilentblokk. lehet padon megrángatva sem venni észre. (én így jártam)
- fékmunkahenger be van rágódva, rohadva. vagy az úszónyereg részében keresztbe áll a betét, vagy ott valamelyik csúszka szorul.
ha az úszónyergen a féknyerget érted, akkor azt biztosan mondhatom, hogy ott semmi gond nincs. a csúszkákat megtisztítottam, igaz nem volt rajtuk szennyeződés. a fékbetétek nem koptak ferdén. fékmunkahengert hogyan tudom ellenőrizni? 2 hónapja cseréltem fékolajat (előtte is csinálta ezt a problémát a fék), semmi szennyeződés nem jött ki a régivel. Most ami eszembe jutott, a stabilizátoron (nem a függőleges pálcára gondolok) lévő gumi elfáradása okozat ilyen jelenséget?
szerintem stab rúd nem csinál ilyet.
a fékdugattyút csakúgy tudod megnézni, ha kerék le és pofa ki, dugattyút benyomni. szorul-e, megnézni a kis gumi karmantyú alatt, milyen a dugattyú állapota.
de a lengőkarszilent még mindig ott van, mint lehetséges probléma.
na, az előbb még munkahengert írtál...a fékdugattyúkat megnéztem, amikor leszereltem az egész nyerget. "simán" vissza tudtam tolni a helyére. tehát nem akadt, szépen visszacsúszott. rozsdahalom nem volt rajta. a lengőkarszilentnél meg az lesz a jó,ha az okozza a bajt, hogy eddig csak komplett lengőkart találtam. és ha mégis van csak szilent, akkor azt házilag nem hiszem, hogy ki tudom cserélni és vihetem az "olcsó" német szerelőkhöz :(
biztos van külön szilentblokk... jah most látom neked jóval másabb a futómű.
itt a képen a 10-es alkatrészre gondolok, de a 15-ös környékén is lehet gond.

igen, közben találtam szilenteket is. de az a baj, lehet pár dolog ami okozhatja a rázkódást és nem akarom a fél futóművet kicserélni a tippelgetésekkel. Most van két 50km-es féktárcsám is, ami fölösleges lett...sajnos nem látok már megoldást, mint elvigyem szerelőhöz...
pedig itt csak tippeket tudsz kapni, senki sem távgyógyász.
már leírtam az esetem, de röviden.
mikor megvettem az autót, akkor kicseréltettem a lengőkar szilenteket, ami neked a 10-esnek felel meg, ha minden igaz. már pontosan nem emlékszem, de max 150km-t mentem az új szilentekkel, mikor jött a műszaki. azt mondta a csóka, hogy lóg a jobbos szilentem. (Febi Bilstein került akkor bele). mondom hogy a bélbe, mikor most lett kicserélve, mielőtt idejöttem. mindegy nem buktatta meg az autót. jelzem, hogy 2 év múlva ugyanoda mentem, ugyanazok csinálták, ugyanaz a korábban szerintük rossz szilent volt benne, mégsem találták most rossznak, kb 10-12ezer km-rel később. pedig direkt rákérdeztem, hogy tutti jó? aztán újabb két év helyben műszaki, kamionos cégnél. ott is kérdeztem mizu a szilentekkel, azt mondta tökéletes. ekkor már 20-24ezer volt a szilentben. nem sokkal ezelőtt ha jól emlékszem előjött a fékezésre remegő kormány. ugye nekem ATE PowerDisc van, és arra mondják hajlamos vetemedni, de én azért normálisan vezetek, stb. kezdtem is parázni, hiszmaga a tárcsa még kopott sem volt igazán.
újabb két év eltelt, megint másik közelben lévő műszakiztató helyre vittem. ekkor már 6 éves szilent volt benne, 30-34ezer km-rel. itt sme láttak semmit, pedig 2x is megrángattatam az autót. de jeleztem, hogy lehet nem lesz jó a szilent, mert olykor rázza a kormányt, de pont a műszakihoz képest egy hétre rá volt megbeszélve a csere, csak ugye le is kellett gyártani a szilentet. igen poliuretán szilent került bele. alig bírták leszedni az először rossznak, majd 3 esetben jónak látott szilentet.
bekerült a poliuretán, és a kormányremegésnek nyoma lett.
szóval lehet nem látszik futómű vizsgálatkor, hogy rossza szilent, közben lehet mégis.
neked annyival másabb, hogy neked elől van az a blokk, nekem meg hátul. és ugye amikor fékezel, akkor az erő a lengőkaron is hátrafelé nyomó erőt fejt ki.
emiatt neked akár lehet a 10,13 és 15-ös is, hogy valami gond van vele.
de tényleg az a legjobb ha elviszed valahova. lehet nem veszik észre, de lehet igen.
ez a távgyógyász dolog teljesen világos. nyilván mindenki csak a tapasztalataiból tud itt tippet adni. nekem is power disk volt/van, és olvastam a vetemedésről meg ugye szerelő is mondta, hogy tárcsa lesz a hiba forrása, ezért vettem újat. persze nem az lett...amúgy nem szeretem sehol sem otthagyni a kocsit, mert vagy megtalálják a hibát vagy nem, meg vagy kicserélik az alkatrészt vagy nem - átverhetnek mindenhol. szeretem megoldani saját magamnak a dolgokat és nem is félek egy kis szerelgetéstől.
Még megnézem a szilenteket, gömbfejeket ma délután (meg lehet visszarakom a régi féktárcsákat is - még alig vannak megkopva), aztán majd felkeresek itteni műhelyeket. minden esetre köszi a tanácsokat!