Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Jumper Elküldve: 2016-10-07 21:52 Közép konzol,Klíma panel

Tano írta:
Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D


Akkor a lebasz után hogy legyen egy kis segítség is. Igen, van belőle 4 verzió attól föggően milyen a felszereltség.
1-es elemről van szó.
Nézd meg a hasznos oldalak topikot, akkor találsz olyan oldalakat (pl. ETK, WDS stb.), ahol sok hasonló kérdésedre megtalálod a válszt.


Nagyon szepen koszonom a segitseget!

Tano Elküldve: 2016-10-07 21:46 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D


Akkor a lebasz után hogy legyen egy kis segítség is. Igen, van belőle 4 verzió attól föggően milyen a felszereltség.
1-es elemről van szó.
Nézd meg a hasznos oldalak topikot, akkor találsz olyan oldalakat (pl. ETK, WDS stb.), ahol sok hasonló kérdésedre megtalálod a válszt.

hil Elküldve: 2016-10-07 19:15 Közép konzol,Klíma panel

Jumper írta: Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D


Kár volt, nem kellett volna új topikot nyitnod ezért!!! Ez a fórum úgy szét van már cseszve, hogy szinte kedvem sincs az olvasásához.
Bocs véleményemért!

Jumper Elküldve: 2016-10-07 18:11 Közép konzol,Klíma panel

Üdvözlet!
Következő a problémám!
Az autom egy 2001es 320d touring 136l
Be építettem vegre a tabletet ahogy szerettem volna minden flottul működik...viszont a klíma panelt ugye lentebb kellet raknom csak az oda nem passzol!
Felmerült a kerdes hogy van esetleg masik "közép konzol" aminek mas az a rekesz kialakítás?vagy mi a probléma?talalkozott e mar valaki ezzel a problematikával?!
Elore is koszonom a segitseget :D

csatis1 Elküldve: 2016-10-03 07:50 Remeg az autó

katonaza írta:
Ami még biztos, hogy fennáll: (bár nem tudom van e köze hozzá)

A féktárcsák és a fékbetétek elég silány minőségűek, a betét láthatóan bele is égett a tárcsába. Intenzív fékezéskor picit rángatja a kormányt is.



Sajnos én is ezzel küzdök a Touringnál. 90 felett de néha már ott is remeg a kocsi.
Egyik tárcsa lila... Nem silány minőségű sem a tárcsa sem a betétek. Azért kékes a tárcsa, mert a dugattyú be van rohadva kicsit én nem áll vissza hanem fogja a kocsit akkor is amikor nem kellene és a folyamatos súrlódástól megég a felülete.
Nagyobb fékezéskor megrántja a kormányt is, de nem mindig. Ez is valószínűleg attól van, hogy nem jár szépen folyamatosan a dugattyú a nyeregben hanem egyszercsak nagyon megindul, mikor a többi már szépen dolgozik.
Valószínűleg a megégett tárcsánál lévő dugattyú lesz a ludas. Elvileg a dugattyús felújító szett elég a javításhoz. Én utólag tettem fel a 30i féket, így alvázszám alapján nem tudom hogy a kb 3 dugattyúátmérőből melyik lesz a jó, először szét kell szedni, megmérni és utána lehet rendelni... :/ Viszont cserélbe nem drága, ~15k a 4 nyereghez. Ha már hozzányúlok megcsinálom körben mind a 4et. Fékolajat is cserélnem kell amúgy is.
Ha kész leszek szólok mi az eredmény. :kiraly:

zkomaromi Elküldve: 2016-10-01 17:07 alapjárat ingadozás,üzemmeleg állapotban.

Doctore írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
YELLOW írta:
Doctore írta:
Nálam is úgyan ezt produkálja annyi extrával hogy közben le is áll az autó és általában a legrosszabbkor. Cseréltem alapjárati motort disa szelepet vezérműtengely jeladó kartergáz szűrőt benzin szűrőt szinte mindent aminek koze van az alapjárathoz folytoszelepet meg nem de lehet az lesz a következő. Ha valaki tudja a megoldást nagyon kíváncsi vagyok,m54b30 :D


főtengely jeladót is? mondjuk egy hibakódolvasás lehet segített volna :)


3 fajta géppel volt diagnosztikázva és teljesen hibakód mentes. Amit próbáltam hogy le húztam a légtömegmérő csatlakozóját és utána tökéletes lett sz alapjárat de nem volt tempomat.. vettem egy gyári új légtömegmérőt remélve hogy az lesz a baj de az se segített úgyan úgy ingadozott azzal is.


szerintem az kevés, hogy cseréled, kell adaptációtörlés is (INPA-val). sőt lehet a régi légtömegmérőnél is elég lett volna. benyásoknál szokott segíteni, amennyiben nem írt hibát a légtömegmérőre.


Rendben..megpróbálom remélem segít..Köszönöm


Kartergáz szűrő hibát hogy lehet ellenőrizni? Leveszem az olaj betöltő sapkát és utána a motor fordulatnak változni kell vagy sem? Mert nálam semmi változás csak minimális vákumot érzek ami szerintem normálisan.



Szia, neked meglett a megoldás. Miután már mindent kicseréltem, vagy bemérettem, vagy kitisztítottam, két napja azt mondták hogy (mivel csak kinyomott kuplungnál produkálja) ez nem lehet más mint a híres kettős tömegű lendkerék...

gueszka Elküldve: 2016-09-22 15:45 Motor-váltó

tusi_ írta:
gueszka írta:
tusi_ írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...


Nekem volt AGR hibam 320d nel, enyem lement veszprogramba. Lehet inkabb a nyomasszenzor a turbonal, vagy csak valami csö, ami szakadt, lecsuszott. Illetve nemet forumokon olvastam, hogy akik vittek a BMW-hez lanccserere a kocsit, jartak ugy, hogy a szervizben nem raktak vissza rendesen a nyomascsovet a turbora. Mivel LCI-d van n47-tel, ezert a motor kiugrik vezerles cserenel, talan valaki slampos volt.


Igazzából már vezérlés csere előtt is csinálta, bár ettől függetlenül slamposak voltak, mert a kiegyenlítő tartályom szintjelzője eltörött és furcsa mód a leömlő is... tudom, hogy az elszokott pukkanni, de minden pont utána megy tönkre? Az is érdekes, hogy néha nem csinálja... Viszont azt vettem észre, hogy amikor igen, akkor olyan mintha a turbó nyomás sem lenne olyan mint szokott illettve padlógáznál nem rángat semmi... csak részterhelés...


Hat akkor az lehet, hogy AGR, az padlonal bezar teljesen, hogy csak friss levegot kapjon. DPF is csinalhat ilyet, akkor viszont ovatosan, mert az viheti a turbot is magaval. Remelem kiderul, hogy mi a baja. Ne felejtds el megosztani :)



Írok majd, hogy mi volt... Mivel a leömlő csere miatt lekerül a turbó és dpf, mind a kettő kap karbantartást...

tusi_ Elküldve: 2016-09-22 15:29 Motor-váltó

gueszka írta:
tusi_ írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...


Nekem volt AGR hibam 320d nel, enyem lement veszprogramba. Lehet inkabb a nyomasszenzor a turbonal, vagy csak valami csö, ami szakadt, lecsuszott. Illetve nemet forumokon olvastam, hogy akik vittek a BMW-hez lanccserere a kocsit, jartak ugy, hogy a szervizben nem raktak vissza rendesen a nyomascsovet a turbora. Mivel LCI-d van n47-tel, ezert a motor kiugrik vezerles cserenel, talan valaki slampos volt.


Igazzából már vezérlés csere előtt is csinálta, bár ettől függetlenül slamposak voltak, mert a kiegyenlítő tartályom szintjelzője eltörött és furcsa mód a leömlő is... tudom, hogy az elszokott pukkanni, de minden pont utána megy tönkre? Az is érdekes, hogy néha nem csinálja... Viszont azt vettem észre, hogy amikor igen, akkor olyan mintha a turbó nyomás sem lenne olyan mint szokott illettve padlógáznál nem rángat semmi... csak részterhelés...


Hat akkor az lehet, hogy AGR, az padlonal bezar teljesen, hogy csak friss levegot kapjon. DPF is csinalhat ilyet, akkor viszont ovatosan, mert az viheti a turbot is magaval. Remelem kiderul, hogy mi a baja. Ne felejtds el megosztani :)

gueszka Elküldve: 2016-09-22 15:10 Motor-váltó

tusi_ írta:
gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...


Nekem volt AGR hibam 320d nel, enyem lement veszprogramba. Lehet inkabb a nyomasszenzor a turbonal, vagy csak valami csö, ami szakadt, lecsuszott. Illetve nemet forumokon olvastam, hogy akik vittek a BMW-hez lanccserere a kocsit, jartak ugy, hogy a szervizben nem raktak vissza rendesen a nyomascsovet a turbora. Mivel LCI-d van n47-tel, ezert a motor kiugrik vezerles cserenel, talan valaki slampos volt.


Igazzából már vezérlés csere előtt is csinálta, bár ettől függetlenül slamposak voltak, mert a kiegyenlítő tartályom szintjelzője eltörött és furcsa mód a leömlő is... tudom, hogy az elszokott pukkanni, de minden pont utána megy tönkre? Az is érdekes, hogy néha nem csinálja... Viszont azt vettem észre, hogy amikor igen, akkor olyan mintha a turbó nyomás sem lenne olyan mint szokott illettve padlógáznál nem rángat semmi... csak részterhelés...

tusi_ Elküldve: 2016-09-22 13:53 Motor-váltó

gueszka írta:
YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...


Nekem volt AGR hibam 320d nel, enyem lement veszprogramba. Lehet inkabb a nyomasszenzor a turbonal, vagy csak valami csö, ami szakadt, lecsuszott. Illetve nemet forumokon olvastam, hogy akik vittek a BMW-hez lanccserere a kocsit, jartak ugy, hogy a szervizben nem raktak vissza rendesen a nyomascsovet a turbora. Mivel LCI-d van n47-tel, ezert a motor kiugrik vezerles cserenel, talan valaki slampos volt.