Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


gueszka Elküldve: 2016-09-22 11:52 Motor-váltó

YELLOW írta:
gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.


Köszi a választ! Igazából hallani lehet, de amikor vezeti az ember érezni is, ott a videón nagyon enyhén csinálta... 1700-tól elkezd rángatni és 2400-ig folyamatosan csinálja, a felett meg nem. A videón a hangból lehet hallani, hogy ott meg már egyenletes... Már szerelőnél van, nagyon kiváncsi vagyok már hogy mi lesz... Remélem sikerül feltárni a hiba okát...

YELLOW Elküldve: 2016-09-19 19:45 Motor-váltó

gueszka írta:
Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G


EGR-t akartam mondani. nekünk off autó, igaz benyás, hasonlatos a dolog és ot is az EGR a ludas már nagyon úgyfest.
nem nagy cucc szerintem esetedben leszedni, és újra takarítani.
ez az én tippem csak.

szerk.: mondjuk a videón semmi furcsát nem látok, akárhogy nézem. lehet nem jól nézem.

gueszka Elküldve: 2016-09-19 19:13 Motor-váltó


Sziasztok,

Idén vásároltam egy E90 LCI 100kw N47D20C, manuál váltós bmw-t. 200Ekm-vel.
Van egy parajelenség, amit az autó produkál, emiatt nemsokára viszem is szerelőhöz, mert úgyis esedékes már az olajcsere... De érdekelne a véleményetek, hogy mi lehet az, mi okozhatja.

A probléma: az autó, időnként, részterhelésen (tehát nem padlógáznál) kb 1800-as fordulattól rángat/torpan piciket egészen 2400-ig utána teljesen megszűnik, de pont 2400-tól és mindíg. Ilyenkor a fordulatszámmérő és a fogyasztásmérő piciket ugrál...
Az adott rpm-em sávon kívül semmi, alapjárat nem ingadozik. Nagyon ritkán előfordul hogy mielőtt meglódúlna ránt, de nagyon ritkán. Van, hogy nem jön elő ez a probléma, nem csinálja, az esetek 30%-ban.

Vásárlás után a kötelező olajcserén kívül volt:
- kettőstömegű és kuplung csere,
- vezérlés teljes cseréje (márkaszervízben)
- Illetve, a szívóoldal takarítása (nem emlékszem, hogy EGR is...)
Diag:
- Befecskendezők be lettek mérve, nincs velük gond.
- Egyedül a részecskeszűrőt dobta hibának a comp, de nem a fedélzeti, ezt most szeretném majd orvosoltatni.
- Az autó amúgy nem füstöl, nekem érzésre húz rendesen... (Már amennyire egy 18dezső húzhat)...
- olajat egy centit sem eszik


video a jelenségről, hallani lehet inkább (nem forgalmas helyen vettem fel): https://www.youtube.com/watch?v=nHLrTP328KY


Elnézést a hosszadalmas leírásért.
Köszönöm ha elolvastátok,
G




YELLOW Elküldve: 2016-09-17 16:33 Mi lehet a baj?

theoldman írta:
hil írta:
YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



Koszonom sracok! Megvedem a szerelot, o mondta, csak en nem irtam le most, a 2-es, 4-es hengerbe volt gyujtas kimaradas, o azt mondta hogy eloszor gyertyakat cserelne ki, de akkor a gyujtotrafot is megemlitem neki mindenkepp.. jo lenne vegre nyugodt szivvel jarkalni az autoval megint.



azt garantálom, hogy ha most régi gyertya van benne, és újat teszel bele, az ki fogja végezni. nekem is az új NGK-k adták meg a kegyelemdöfést a trafónak. mert 150km-t mentem az új gyertyákkal, mikor kilehelte a lelkét a trafó.

theoldman Elküldve: 2016-09-17 15:55 Mi lehet a baj?

hil írta:
YELLOW írta:
theoldman írta: Sziasztok,

olyan problemam lenne, hogy indulas utan par percel egyszer csak piros lampanal az alapjarat leesett, szinte le akart fulladni az auto, picit talan nehezebben is indult zoldnel. Ezt meg csinalta 2-3x, majd elkezdett vilagitani a check engine lampa. par km-et mentem igy, es leparkoltam. Masnap beultem, hogy elvigyem kiolvastatni a hibakodott, az auto tokeletesen ment. kiolvasas eredmenye hogy gyujtaskihagyas volt az egyik hengernel, hibakod torlese utan a szerelo tesztelte az autot, es nemtudta reprodukalni a hibat, ezert visszadta a kocsit. jarkaltam vele, tenyleg ok volt. Aztan par nap mulva megint ugyanez tortent, es megint vilagit a check engine, annyi kulonbseggel, hogy mire a parkoloba ertem megint magatol elmult. talalkoztatok mar hasonloval esetleg? (2003, 318, benzines).

elore is koszonom.


amelyikbe beírta a gyújtáskimaradást, abban a hengerben a gyújtótrafó fog meghalni.
nekem is ez volt, csak nekem a 3 eset között volt fél év különbség kb.
én cseréltem mind a 4-et, mert ez típushiba, volt egy cikkszám amik mind tönkrementek. 100ezer km környékén. ha korábban is olyat kapott, mert már cserélték, akkor megint itt az ideje. azért érdemes négyet cserélni, hogy egyforma legyen az összes, meg állítólag sorra tönkre fognak menni. és ma már úgy állsz, érdemes a gyertyákat is cserélni. persze ha azok nem rég voltak, akkor nem kell.
ha diag szerint mindig ugyanabba a hengerbe írja be, akkor át lehet tenni a trafót egy másikba, valószínű viszi a hibát.
nekem a 3. esetben végleg megadta magát. indításnál indult 3 hengeresen, majd újraindításnál semmi. 3. esetben meg indítás után 500m múlva kipurcant végleg.


Pont most gyógyítom autóm ugyenezen betegségét. Sajnos a szerelőd nem volt körültekintő,ha csak törölte a hibát és nem jegyezte meg, hogy melyik hengerre írta be a hibát. Ezt most ne felejtsd megkérdezni. Vettem 2db trafót betettem a rossz 2-es helyére, megjavult a dolog, A rosszat betettem az 1-es hengerbe, átment oda a hiba.



Koszonom sracok! Megvedem a szerelot, o mondta, csak en nem irtam le most, a 2-es, 4-es hengerbe volt gyujtas kimaradas, o azt mondta hogy eloszor gyertyakat cserelne ki, de akkor a gyujtotrafot is megemlitem neki mindenkepp.. jo lenne vegre nyugodt szivvel jarkalni az autoval megint.

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 22:30 Mi lehet a baj?

Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 22:28 Mi lehet a baj?

Bero írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?


Móron lakom, és Sz.fehérvàron van szervizben azautó.

Bero Elküldve: 2016-09-13 07:32 Mi lehet a baj?

Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?


Helyileg merre vagy?

Gyula74 Elküldve: 2016-09-13 07:19 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.

Ismét Köszi a választ, nyilván van benne valami h nem profi szinten vannak az elektromos dolgokban... és találgatás van..
Abban tudsz segíteni aki erre szakosodott, Név cim vagy telszámmal?

YELLOW Elküldve: 2016-09-12 22:23 Mi lehet a baj?

Gyula74 írta:
YELLOW írta:
Gyula74 írta: Sziasztok!
2008 316i E90 vásároltam diagnosztikai hibákkal,jeladók cseréje volt a tünet,most derült ki h motor vezérlő azaz computer hibás,a fő kábelen zárlat lett ami a computerben azt okozza h nem irányítja a vezérlő tengely jeladóját és a motor abszolút rosszul működik, az volna a kérdésem,hogy computer lehet e javitani,lehet hasznaltan venni ill.azt újra kell progmazozni és be szerelni ill.ezekkel kapcsolatos mindrn dolog érdekelne! A szervíz röviden arra készített fel hogy ez súlyos pénz és sok hetekbe kerül..!!
Köszi előre is a választ!


a vezérlő nem írányítja a jeladót. a jeladó jelet küld a vezérlőnek, ami alapján a vezérlő vezéreli a befecskendezést.
lett volna tudni mik a hibakódok, és azt nem univerzális diaggal kiolvasni.
gyanítom a jeladókat mérni akarta az okos szerelő, és ugye ha minden igaz itt már nem induktív jeladók vannak, hanem Hall szenzoros, amit ha induktívos módszerrel már, könnyen tönkre lehet tenni, és akár a vezérlőt is. bár szerintem a vezérlőt védik ez ellen.
én ezt feltételezem.
nem tudom egy másik vezérlő mennyi lehet, ha valóban az a hiba, de mindenképp valami oylan szakihoz vidd, aki főként BMW-re van specializálódva, mert a többi csak kárt tesz.
valaki hátha okosabban ki tud egészíteni, javítani.


Köszönöm a válaszod, igaz sokat nem értettem belőle..,a szervíz azt mondta egy zárlat lett a homlokfal cseréje miatt a főkábel kötegben ami megy a vezérlőre,először kb 8hibakod volt pl.főtengely jeladó, vezérmű jeladó, légtömeg mérő,a ķábeleknél meg szűntették a zárlatot ezzel egy hibakod kivételével minden megszűnt! A motor lassú erőtlen, menetközben hirtelen érezhető át vált és hangos erős csörgésbe megy át, a computere azt írja most h vezérmű jeladó hiba,de ezt kicserélték és a hibát írja most is!! A szerviz azt mondja h a zárlat miatt a vezérlőből nem jön az az "5votos" áram ami a vez.tengely jeladónak kell! Így mindezt össze vetve az a felállás h computer hibás!


no ezért mondom én mindig, hogy a legrészletesebben kell a hibát leírni, mert köröket spórolhatunk meg vele.
5votos áram? az jó lehet. na ezért mondom, hogy én iylen kijeelntések után nem vagyok biztos abban, az a szerviz tudja-e miről is bszél, vagy csak le akarnak húzni.
javaslom BMW spec szaki felkeresését, mert azzal előrébb leszel, mint ezekkel úgy gondolom.