Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 5992 találat


Bitu79 Elküldve: 2016-06-18 15:04 Segítség, beázik az autóm!!!!

YELLOW írta: nos berendeltem 100db ajtókárpit patentot, nem tudom mennyi kell összesen, nem baj az ha van.
bár közben találtam zöld bolhát, amin mintha vastagabb lett volna a szigetelés, vagy sárgát, aminek nagyobb a szigetelése átmérőben, ami szintén lehet pozitívum, mert talán még jobban szigetel. de a linkelt fajtánál maradtam. bár ez is fura, hogy amit a kárpit részébe kell forgatni fej, a valamelyiknél teli, valaminél direkt kivágott, a könnyebb behelyezhetőség miatt. bár lehet aliexpressen olcsóbb lett volna (legalábbis úgy tűnt), de nem volt kedvem azért beregisztrálni oda. ha nem lesz jó, majd megreklamálom.
plussz vettem még egyéb bolhákat is, hagy legyen, meg kell is alulra egy pár a lökös téma miatt.


:)
Ma,és holnap is sztem jó idő lesz.Mostanában kéne megcsinálnod.A párazáróra majd nagyon figyelj,el ne szakítsd!Az marha drága.Én január végén csináltam meg :D Mondjuk nem volt olyan hideg akkor már.Azóta is tökéletes amúgy az ajtó.Azóta úgy 15-ször tuti lemostam a kocsit. :D

YELLOW Elküldve: 2016-06-18 14:58 Segítség, beázik az autóm!!!!

nos berendeltem 100db ajtókárpit patentot, nem tudom mennyi kell összesen, nem baj az ha van.
bár közben találtam zöld bolhát, amin mintha vastagabb lett volna a szigetelés, vagy sárgát, aminek nagyobb a szigetelése átmérőben, ami szintén lehet pozitívum, mert talán még jobban szigetel. de a linkelt fajtánál maradtam. bár ez is fura, hogy amit a kárpit részébe kell forgatni fej, a valamelyiknél teli, valaminél direkt kivágott, a könnyebb behelyezhetőség miatt. bár lehet aliexpressen olcsóbb lett volna (legalábbis úgy tűnt), de nem volt kedvem azért beregisztrálni oda. ha nem lesz jó, majd megreklamálom.
plussz vettem még egyéb bolhákat is, hagy legyen, meg kell is alulra egy pár a lökös téma miatt.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-17 15:08 Mi lehet a baj?

Zatibi írta: Üdv
Egy kis segítséget szeretnék kérni van egy 320d e46 2000 évjáratú kocsim menet közben 100 as temponál halotam egy fütyülő hangot utána a kocsi veztet az erejéből és fehér füst nem is mertem beinditani azota ha esetleg tud valaki mondani erre a betegségre valamit hogy mit nézek át ami hibás lehet azt megköszöném jelzem 1 honapja vagyok bmw tulajdonos.:)


Turbó,vagy hengerfej tömítés sztem.Esetleg EGR termosztát.A fehér füstöt okozhatja az olajhűtő repedése is.De lehet a tiedbe nincs EGR termosztát."A kézi váltós eur 3-asnak nincs EGR hűtője, csak egy cső vezeti vissza a kipufgázt az automatában viszont van EGR hűtő vízkörrel és hozzá tartozó termosztáttal."A tied ha jól látom a képen,akkor manuális.A fehér füst azt jelentheti,hogy víz kerül az égéstérbe...
Az autó zabálja a hűtőfolyadékot?Ha igen,akkor parázhatsz...
Nézd meg,nem e olajos a víz.Szóval lehet hengerfejes,vagy akár a motorblokk repedt...
Te is jó helyről vettél autót...

Ha netán hengerfejes a kocsid,akkor én a helyedben beperelném,akitől vettem...
Amúgy jól tetted,hogy azóta nem használod.Mindenképp vitesd szervízbe!
Amúgy még a porlasztó miatt is csinálhatja,akkor az elégetlen üzemanyagot nyomja ki a kipufogón keresztül!Ami szintén lehet fehér.
Valószínűleg mélyen bele kell nyúlnod a pénztárcádba!















Kabi Elküldve: 2016-06-15 08:45 Részecskeszûrõ_

Prof írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
lalada írta:
Kabi írta:
Tano írta:
Kabi írta: ...
szerinted ha beszerzek olyan csatlakozót és visszarakom a helyére, fog működni a DPF öntisztítás? mert így hogy ez a jeladó nem működik, az tisztítási folyamat sem aktiválódik.


Kérdéses hogy mióta megy így, meg miért lett kiiktatva? Lehet már rég tönkrement a DPF emiatt, vagy azért lett így "kikapcsolva"...


milyen jele lehet annak, ha a DPF már tönkrement? Semmi füst nem jön az autóból, teljesítménye is megfelelő. November óta van nálam az autó, szóval még azelőtt lett "kikapcsolva". Azóta kb 7500km-t mentem vele, főleg autópálya (München - MO).


olajszintet nézted?
ha megy tönkre emelkedik folyamatosan...


minden más rendben van az autóval. nincs fogyasztásnövekedés (5-5,5l München-Mo) teljesítménycsökkenés, megfelelően gyorsul az autó. BC nem jelez hibát, ISTA is csak a DPF-re dobja ki a hibakódot.
Közben tegnap még olvasgattam elég sokat. Gondolkodom, hogy kicseréljem-e az egész motor kábelköteget. Azt nem tudom, hogy akkor kell-e programozni az autót. Mást nem tudok elképzelni, mint hogy csak azért vágták le a csatlakozót, mert zárlatos volt, vagy valami hiba volt vele, ha rá volt dugva a szenzor.
Másik dolog, hogy ha nem cserélem ki a kábelköteget, hanem marad így, és az automatikus regeneráció nem kapcsol be, milyen sűrűn kellene ISTA-val manuálisan aktiválni a regenerálást?
Illetve a DPF tisztítás mennyire javasolt házilag? Német fórumokon sokan csinálták, ki DPF tisztítófolyadékkal, ki épp leszerelve magasnyomásúval is. Szerintetek?
Más szerepe van ennek a kipufogógáz-hőmérséklet jeladónak, mint a regenerálás vezérlése?


volt itt egy srác régen, azt hiszem Hajdúszoboszlói, ő foglalkozott ezzel, mármint DPF kiiktatással. VTS_Tibi vagy valami ilyesmi volt a neve. kollégám off autóját is csinálta.
csak ebből jut eszembe, hogy lehet a tiédet is kiszedték, kiherélték. lehet a programból nem tudták kiírni. lehet hogy maga a regenerálás nem megy végbe, viszont hibát dob rá. sajnos nem olyan egyszerű. bár jó pénzért lehet venni típusonként programot, amit csak fel kell tölteni, már ha bízik az ember az ilyenekben. sokszor ott hagyják a csatit, hogy műszakin ne tűnjön fel. azt hiszem kollégám mazdájában is jelzi egyszerűen nem tudták kiírni belőle, viszont nem hajtja végre a tisztítást, de nincs benne a bele a DPF-nek. lehet valami ilyesmi lehet nálad is.
a házi tisztítást csinálgatják, hát nem tudom. ez az egész DPF egy nagy baromság, meg a 4 turbó, meg sorolhatnám. felesleges dolgok, amiktől még többet kell az ember szervizben hagyjon. abba nem gondolnak bele, hogy nem az fog ennyit költeni rá, aki újonnan megveszi 10-15 millába, hanem az aki hazsnáltan 3-4 ért veszi meg, csak marhára nem lesz rá pénze.


ez a "kibelezős" dolog nekem is megfordult a fejemben. Találtam is pont az enyémhez egy leírást, képekkel illusztrálva, hogyan kell megcsinálni és hogy kell programozni! is, hogy jó legyen. Itt a mélygarázsban sem lehetőségem sem eszközeim nincsenek meg, hogy nagyobb szerelgetésbe kezdjek, de otthon majd átnézem. Addig meg marad így. Ránézésre nem látom rajta, hogy javított (kibelezett) volna a DPF. Meg ha nincs benne a szűrő, akkor azért kellene koromfüstöt eregetnie néha, nem?


Ha kiheréled a DPF -et készülj turbó cserére is elég intenzíven.


nem arra gondoltam, hogy én fogom átalakítani, hanem hogy lehet előttem megcsinálták. Tegnap ránéztem, nem láttam, hogy utólagos hegesztés lenne a DPF-en, szóval szerintem eredeti, nincs kibelezve.
Valamiért csak egyszerűen a kábelkötegről levágták azt a csatlakozót. Hozzáteszem, rohadtul bosszant :(
ISTA-val nézegettem tegnap, bekapcsoltam a regenerálást, töröltem a hibakódot a dpf-re. majd ma megyek kocsikázok, és meglátom végez-e tisztítást.

Bitu79 Elküldve: 2016-06-11 10:55 M-packet

YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:



Egy tipp:
Políroztasd meg először.A nagyja így lejön sztem.Ezután acetonnal gyors áttörölni.Sokáig ne maradjon rajta az aceton,mert árt a lakknak is...Hátha összejön nálad. :kiraly:

Bitu79 Elküldve: 2016-06-09 22:15 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)


hát az más dolog, hogy történik a kivitelezés... :evil:
de van rá valami jogszabály a magasságra az biztos.


Ilyen pill. ragasztó eltávolítót én sem tudtam szerezni amúgy.Akartam anno.Csak a festékkel együtt lehet sajnos leszedni.Vagyis újra kell fényezni ott.Spotfényezéssel meg lehet csinálni simán,azt utána meg egybepolírozzák.

YELLOW Elküldve: 2016-06-09 12:47 M-packet

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)


hát az más dolog, hogy történik a kivitelezés... :evil:
de van rá valami jogszabály a magasságra az biztos.

Hektor Elküldve: 2016-06-09 12:35 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.


Szerintem nem egyformák,vagy ha azok akkor más módon vannak lerakva...vagy a fene tudja.
A clióm anno mindig felakadt, le is szaggatta folymatos az alsó műanyagot. Volt egy mercim is, az is többször rászaladt,de ott csak lemezhang volt.. nem látszott csak a padkán :)

YELLOW Elküldve: 2016-06-09 12:16 M-packet

Hektor írta:
YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.


én amúgy lemértem anno, pont ugyanannyira van lent, mint a gyári volt. az is leért egyszer, amikor jöttem le tolatva egy ilyen ferde padkáról, vagy minek mondják azt., ami beállóknál szokik lenni. de az legalább nem szakadt le. lehet ez is csak azért történt, mert után gyártott lökös.
az az érdekes, hogy fater a gyári H Astra-val is akadt már fent. sok helyen valóban túl magas, pedig nekem valami olyasmi rémlik, hogy 14cm magas lehet. és abba elvileg gyárilag minden autó belefér.
igazából akkor annyira ideges voltam, hogy el is kezdtem új autót nézni :D aztán rájöttem, hogy azzal is felakadhatok :D az meg még jobban fájna :D
amúgy most eléggé érzem, hogy váltanék valami nagyobb motorosra, nem azért mert nem elég ez, csak nem tudom. néha van ilyen időszakom.

Hektor Elküldve: 2016-06-09 11:57 M-packet

YELLOW írta:
Hektor írta:
YELLOW írta: hála istennek, az ember végre elmegy moziba, kicsit kizökken a mindennapos dolgokból, erre a retkes teszkóban nem leszakad az első lökös? :D :ijed: :vazze: :levele:
két BMW közé álltam be, sajnos mind a kettő úgy állt, hogy a fehér vonalon, és egymáshoz közel, tehát egyik mellé sem tudtam volna beállni normálisan, amúgy is szeretek két helyen parkolni. hát utolért. direkt nem középre raktam be a fával szembe a vonalra. hiba volt.
egyébként beálláskor semmi hangja nem volt, vagy jelenség. mikor kiszálltunk, még meg is néztem, vagy 1cm biztos volt a tetves rombusz padka felett. másik bömcsivel haver volt egyszerre jöttünk ki. aztán ahogy tolatok ki, reccs, reszelés, meg ilyenek. két patent a földön, egy lökös darab az aljából, lóg a jobb oldala, még a merevítőn tartotta a patent. ez volt tegnap előtt, hétfőn. pedig csak 3db Hell-t vettünk... qrvára megérte...
ma neki álltam a dolognak (egy laza 12 órás éjszakai műszak után, jelenleg 32 órája ébren), és sajnos a belső tartórésze műanyag oldalt és alul full letört. anno a másik oldalon még új állapotában én törtem le :D de megragasztottuk.
hát most is így tettem. Loctite pillanatragasztó (erős) és fekete melegragasztóval.
sajnos a Loctite kifolyt a lökös külső részére is, nem is kcsit, mire lekapargatom.

valaki esetleg valami tipp, hogy lakkozott felületről valahogy el lehet-e távolítani egyszerűbben? majd böngészem a netet azért.

így újra felrakva, kb olyan mint volt.
hát nem egy szerencsés szériában vagyok most... :evil:


Hát tiszta szívből sajnálom.Ilyenkor jön az ideg,aztán a gondolkodás, majd az örökös kisördög ami mindig oda húzza a tekinteted...


hát köszi. az a bosszantó, hogy tényleg próbál az ember vigyázni, és annál rosszabb...
a Loctite eltávolításra találtam direkt oldószert, bár csak külföldön. forróvizet és körömlakklemosót ajánlották még. bár a lemosó lehet a fényezést is bántaná.
annyiból valóban az én hibám, hogy állhattam volna máshova, vagy ahogy szoktam totál két helyre :D lehet ez a bünti miatta.


Most már ne ostorozd magad, megtörtént, elmúlt...majd máskor máshogy.. Mennyivel idegesítőbb mikor kijössz és már rajta a csík,horzsolás,karc...
A hétvégén egy üzlet parkolójában vártam a nejem ,hát kétségbe estem a parkolóban való közlekedőkön. Ez még megoldódott,tanulsz belőle. Én ( pedig nem M-es vagyok) még sem merek a padkákhoz,szegélyekhez állni. Egyes építők,kivitelezők szerintem szerződésben vannak az alkatrész kereskedőkkel.