Összesen 247 találat
fux22
Elküldve: 2022-01-17 18:11 Inditozásra nem inditt a kocsi !
YELLOW írta:
fux22 írta:
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
Üdv mindenkinek!
Következő problémával állok szemben:
Másfél hónappal ezelőtt vettem egy 316-os E46-ost (1.8, 2002, N42B18A). A probléma az autóval az, hogy hideg indításnál (szinte csak mínusz fokokban) elsőre elindul az autó, majd 1-2 mp múlva megáll. Ilyenkor indítózok és nagyon nehezen indul el utána. Melegen nem áll le, nincs ilyen gond. Egyik autószerelő ismerősöm rárakta gépre, kitörölte a hibakódokat, majd elvittem haza, hogy ha megint nehezen indul, vigyem el és rárakja megint gépre. A következőek voltak a hibakódok:
-vezérműtengely szenzor, kipufogás
-oxigén érzékelő fűtéskatalizátor után, hengersor 2
-2 hengersor hátsó lambda szenzor, jel
Vezérműtengely jeladót kicseréltem, de a hiba továbbra is fennáll.
Írtatok AC pumpáról, hogy az is lehet a hibaokozó. Erre nekem azt mondták, hogy akkor miért csak hidegen produkálja a jelenséget. Ma reggel annyira nehezen indult, hogy majdnem lemerítettem az akksimat. Délutáni indításamkor nem volt már olyan hideg, elindult és majdnem leállt megint (visszaesett a fordulat) majd egy pillanatra felvillant a DSC és az ABS visszajelző.
Tud valaki nekem ez ügyben segíteni?
Előre is köszönöm!:roll:
az AC-t úgy tudod kizárni, hogy mielőtt indítanál reggel, indítás előtt 3x ráadod a gyújtást, és minden gyújtás ráadásnál vársz legalább 5 másodpercet. vissza leveszed a gyújtást, aztán megint. És a 3. ilyen után indítasz. ha ezek után nem csinálja a leírtakat, akkor az AC-ban lévő visszacsapó szelep ment tönkre, egyben cserélhető.
de szerintem nem ez lesz nálad. mert erre nem nagyon ír be hibakódot. mivel hidegen a lambdaszondák se szólnak bele a dolgokba, talán kizárnám azt is. viszont lehet valami zárlat esetleg, ami bekavar. a DSC-ABS alacsony töltés, vagy akku szint miatt jelezhet be, mivel azok elég nagy fogyasztók, és nekik biztonsági szempontból kell a stabil feszültség. viszont neked kat. előtt és utáni szondát is beírja. ha rövid távokat mész,lehet sok a kondenzvíz a kipuf rendszerben, esetleg a katalizátor összeszakadt.
a check engine nem villog? gyújtáskimaradást nem írt be? mert kicsit trafó hibára is utal a jelenség. az a baj, én biztos nem mondom meg távolról konkrétan mi a baja. a lambdaszondákat oszcilloszkópos és multiméteres vizsgálattal ellenőrizni kell.
de még eszembe jutott testkábel kontakt hiba. van egy pár, ami a kasznihoz csatlakozik. motorról is, önindítóról is, meg kellene nézni az összeset. a hideg miatt lehet fellazulnak a kötések és nincs rendes kontakt, és ez okozhat feszültség esést.
Köszönöm a gyors választ! Ma indítottam egyet úgy, ahogy írtad/írtátok (többszöri gyújtásráadással, várással) és indult, nem állt le. Viszont nem is volt “olyan” hűvös (-1 fok). Legközelebb ha leáll, megpróbálom megint ezt a többszöri gyújtásráadásos indítást. Ha az sem, akkor megkocogtatom a AC pumpát. Írok mindenképpen a fejleményekről!
Ez lehet, hogy hülyén hangzik, de örülnék neki, ha a szivattyúval lenne a gond…:hulyevagyok:
Köszönöm mégegyszer!:iszunkra:
a motortérben van egy szelep, amin lehet mérni nyomást. legelső gyújtásnál kellene nézni, hogy a cirka 3bar nyomás meg van-e.
a kocogtatás nem sokat ér amúgy. ha a visszacsapó szelep a rossz a pumpában, annak nem a hideghez van inkább köze, hanem az állás hosszához. szokták nézni a nyomásmérővel, mikor kezdi el ejteni a nyomást leállítás után. ugye spéci mérők LOG-olnak is.
Odáig eljutott a dolog, hogy már azt a finom búgó hangot sem lehet hallani, amikor ráadom a gyújtást. Nem is indul egyáltalán, de nem is erőltettem. Gondolom így már biztos, hogy AC Pumpa, megadta magát. Melyik gyártótól érdemes venni? Pierburgról olvastam itt a fórumban, hogy az a tuti.
Javítva: kicsivel kédőbb megpróbáltam megint, elsőre elindult, majd megállt. Búgott a szivattyú. Párszor próbálkoztam vele és elindult. Viszont most már van egy motor embléma figyelmeztetőm is a műszerfalon (check engine, amit kérdeztél is) ami nem tűnik el. Eleinte csak villogott, most már fixen ott maradt. Lehet, hogy tényleg lambda szonda miatt szórakozik? Kérdezted, hogy rövid távokat megyek-e az autóval. Hosszabb távokat is megyek vele, de furcsálltam már, mikor megvettem, hogy álló helyzetben alapjáraton is bugyog ki a víz a kipufogó rendszerből. Azt mondták, hogy ez teljesen normális.
részben normális, de ha úgy bugyog az gyanús. az nagyon sok rövidtáv után jön össze.
elvileg ha a kellő nyomás meg van, nem fog búgni a pumpa. csak akkor indul vissza, ha csökken az üzemanyagnyomás.
Pierburg nem rossz.
Este elindítottam, nem volt már check engine. Gondoltam még légtömegmérőre. Az is produkálhat ilyen indítást hidegben?
Meg tippnek mondtak még egy komplett ccv cserét. De az nem kis munka.
YELLOW
Elküldve: 2022-01-17 17:52 Inditozásra nem inditt a kocsi !
fux22 írta:
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
Üdv mindenkinek!
Következő problémával állok szemben:
Másfél hónappal ezelőtt vettem egy 316-os E46-ost (1.8, 2002, N42B18A). A probléma az autóval az, hogy hideg indításnál (szinte csak mínusz fokokban) elsőre elindul az autó, majd 1-2 mp múlva megáll. Ilyenkor indítózok és nagyon nehezen indul el utána. Melegen nem áll le, nincs ilyen gond. Egyik autószerelő ismerősöm rárakta gépre, kitörölte a hibakódokat, majd elvittem haza, hogy ha megint nehezen indul, vigyem el és rárakja megint gépre. A következőek voltak a hibakódok:
-vezérműtengely szenzor, kipufogás
-oxigén érzékelő fűtéskatalizátor után, hengersor 2
-2 hengersor hátsó lambda szenzor, jel
Vezérműtengely jeladót kicseréltem, de a hiba továbbra is fennáll.
Írtatok AC pumpáról, hogy az is lehet a hibaokozó. Erre nekem azt mondták, hogy akkor miért csak hidegen produkálja a jelenséget. Ma reggel annyira nehezen indult, hogy majdnem lemerítettem az akksimat. Délutáni indításamkor nem volt már olyan hideg, elindult és majdnem leállt megint (visszaesett a fordulat) majd egy pillanatra felvillant a DSC és az ABS visszajelző.
Tud valaki nekem ez ügyben segíteni?
Előre is köszönöm!:roll:
az AC-t úgy tudod kizárni, hogy mielőtt indítanál reggel, indítás előtt 3x ráadod a gyújtást, és minden gyújtás ráadásnál vársz legalább 5 másodpercet. vissza leveszed a gyújtást, aztán megint. És a 3. ilyen után indítasz. ha ezek után nem csinálja a leírtakat, akkor az AC-ban lévő visszacsapó szelep ment tönkre, egyben cserélhető.
de szerintem nem ez lesz nálad. mert erre nem nagyon ír be hibakódot. mivel hidegen a lambdaszondák se szólnak bele a dolgokba, talán kizárnám azt is. viszont lehet valami zárlat esetleg, ami bekavar. a DSC-ABS alacsony töltés, vagy akku szint miatt jelezhet be, mivel azok elég nagy fogyasztók, és nekik biztonsági szempontból kell a stabil feszültség. viszont neked kat. előtt és utáni szondát is beírja. ha rövid távokat mész,lehet sok a kondenzvíz a kipuf rendszerben, esetleg a katalizátor összeszakadt.
a check engine nem villog? gyújtáskimaradást nem írt be? mert kicsit trafó hibára is utal a jelenség. az a baj, én biztos nem mondom meg távolról konkrétan mi a baja. a lambdaszondákat oszcilloszkópos és multiméteres vizsgálattal ellenőrizni kell.
de még eszembe jutott testkábel kontakt hiba. van egy pár, ami a kasznihoz csatlakozik. motorról is, önindítóról is, meg kellene nézni az összeset. a hideg miatt lehet fellazulnak a kötések és nincs rendes kontakt, és ez okozhat feszültség esést.
Köszönöm a gyors választ! Ma indítottam egyet úgy, ahogy írtad/írtátok (többszöri gyújtásráadással, várással) és indult, nem állt le. Viszont nem is volt “olyan” hűvös (-1 fok). Legközelebb ha leáll, megpróbálom megint ezt a többszöri gyújtásráadásos indítást. Ha az sem, akkor megkocogtatom a AC pumpát. Írok mindenképpen a fejleményekről!
Ez lehet, hogy hülyén hangzik, de örülnék neki, ha a szivattyúval lenne a gond…:hulyevagyok:
Köszönöm mégegyszer!:iszunkra:
a motortérben van egy szelep, amin lehet mérni nyomást. legelső gyújtásnál kellene nézni, hogy a cirka 3bar nyomás meg van-e.
a kocogtatás nem sokat ér amúgy. ha a visszacsapó szelep a rossz a pumpában, annak nem a hideghez van inkább köze, hanem az állás hosszához. szokták nézni a nyomásmérővel, mikor kezdi el ejteni a nyomást leállítás után. ugye spéci mérők LOG-olnak is.
Odáig eljutott a dolog, hogy már azt a finom búgó hangot sem lehet hallani, amikor ráadom a gyújtást. Nem is indul egyáltalán, de nem is erőltettem. Gondolom így már biztos, hogy AC Pumpa, megadta magát. Melyik gyártótól érdemes venni? Pierburgról olvastam itt a fórumban, hogy az a tuti.
Javítva: kicsivel kédőbb megpróbáltam megint, elsőre elindult, majd megállt. Búgott a szivattyú. Párszor próbálkoztam vele és elindult. Viszont most már van egy motor embléma figyelmeztetőm is a műszerfalon (check engine, amit kérdeztél is) ami nem tűnik el. Eleinte csak villogott, most már fixen ott maradt. Lehet, hogy tényleg lambda szonda miatt szórakozik? Kérdezted, hogy rövid távokat megyek-e az autóval. Hosszabb távokat is megyek vele, de furcsálltam már, mikor megvettem, hogy álló helyzetben alapjáraton is bugyog ki a víz a kipufogó rendszerből. Azt mondták, hogy ez teljesen normális.
részben normális, de ha úgy bugyog az gyanús. az nagyon sok rövidtáv után jön össze.
elvileg ha a kellő nyomás meg van, nem fog búgni a pumpa. csak akkor indul vissza, ha csökken az üzemanyagnyomás.
Pierburg nem rossz.
fux22
Elküldve: 2022-01-17 14:37 Inditozásra nem inditt a kocsi !
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
YELLOW írta:
fux22 írta:
Üdv mindenkinek!
Következő problémával állok szemben:
Másfél hónappal ezelőtt vettem egy 316-os E46-ost (1.8, 2002, N42B18A). A probléma az autóval az, hogy hideg indításnál (szinte csak mínusz fokokban) elsőre elindul az autó, majd 1-2 mp múlva megáll. Ilyenkor indítózok és nagyon nehezen indul el utána. Melegen nem áll le, nincs ilyen gond. Egyik autószerelő ismerősöm rárakta gépre, kitörölte a hibakódokat, majd elvittem haza, hogy ha megint nehezen indul, vigyem el és rárakja megint gépre. A következőek voltak a hibakódok:
-vezérműtengely szenzor, kipufogás
-oxigén érzékelő fűtéskatalizátor után, hengersor 2
-2 hengersor hátsó lambda szenzor, jel
Vezérműtengely jeladót kicseréltem, de a hiba továbbra is fennáll.
Írtatok AC pumpáról, hogy az is lehet a hibaokozó. Erre nekem azt mondták, hogy akkor miért csak hidegen produkálja a jelenséget. Ma reggel annyira nehezen indult, hogy majdnem lemerítettem az akksimat. Délutáni indításamkor nem volt már olyan hideg, elindult és majdnem leállt megint (visszaesett a fordulat) majd egy pillanatra felvillant a DSC és az ABS visszajelző.
Tud valaki nekem ez ügyben segíteni?
Előre is köszönöm!:roll:
az AC-t úgy tudod kizárni, hogy mielőtt indítanál reggel, indítás előtt 3x ráadod a gyújtást, és minden gyújtás ráadásnál vársz legalább 5 másodpercet. vissza leveszed a gyújtást, aztán megint. És a 3. ilyen után indítasz. ha ezek után nem csinálja a leírtakat, akkor az AC-ban lévő visszacsapó szelep ment tönkre, egyben cserélhető.
de szerintem nem ez lesz nálad. mert erre nem nagyon ír be hibakódot. mivel hidegen a lambdaszondák se szólnak bele a dolgokba, talán kizárnám azt is. viszont lehet valami zárlat esetleg, ami bekavar. a DSC-ABS alacsony töltés, vagy akku szint miatt jelezhet be, mivel azok elég nagy fogyasztók, és nekik biztonsági szempontból kell a stabil feszültség. viszont neked kat. előtt és utáni szondát is beírja. ha rövid távokat mész,lehet sok a kondenzvíz a kipuf rendszerben, esetleg a katalizátor összeszakadt.
a check engine nem villog? gyújtáskimaradást nem írt be? mert kicsit trafó hibára is utal a jelenség. az a baj, én biztos nem mondom meg távolról konkrétan mi a baja. a lambdaszondákat oszcilloszkópos és multiméteres vizsgálattal ellenőrizni kell.
de még eszembe jutott testkábel kontakt hiba. van egy pár, ami a kasznihoz csatlakozik. motorról is, önindítóról is, meg kellene nézni az összeset. a hideg miatt lehet fellazulnak a kötések és nincs rendes kontakt, és ez okozhat feszültség esést.
Köszönöm a gyors választ! Ma indítottam egyet úgy, ahogy írtad/írtátok (többszöri gyújtásráadással, várással) és indult, nem állt le. Viszont nem is volt “olyan” hűvös (-1 fok). Legközelebb ha leáll, megpróbálom megint ezt a többszöri gyújtásráadásos indítást. Ha az sem, akkor megkocogtatom a AC pumpát. Írok mindenképpen a fejleményekről!
Ez lehet, hogy hülyén hangzik, de örülnék neki, ha a szivattyúval lenne a gond…:hulyevagyok:
Köszönöm mégegyszer!:iszunkra:
a motortérben van egy szelep, amin lehet mérni nyomást. legelső gyújtásnál kellene nézni, hogy a cirka 3bar nyomás meg van-e.
a kocogtatás nem sokat ér amúgy. ha a visszacsapó szelep a rossz a pumpában, annak nem a hideghez van inkább köze, hanem az állás hosszához. szokták nézni a nyomásmérővel, mikor kezdi el ejteni a nyomást leállítás után. ugye spéci mérők LOG-olnak is.
Odáig eljutott a dolog, hogy már azt a finom búgó hangot sem lehet hallani, amikor ráadom a gyújtást. Nem is indul egyáltalán, de nem is erőltettem. Gondolom így már biztos, hogy AC Pumpa, megadta magát. Melyik gyártótól érdemes venni? Pierburgról olvastam itt a fórumban, hogy az a tuti.
Javítva: kicsivel kédőbb megpróbáltam megint, elsőre elindult, majd megállt. Búgott a szivattyú. Párszor próbálkoztam vele és elindult. Viszont most már van egy motor embléma figyelmeztetőm is a műszerfalon (check engine, amit kérdeztél is) ami nem tűnik el. Eleinte csak villogott, most már fixen ott maradt. Lehet, hogy tényleg lambda szonda miatt szórakozik? Kérdezted, hogy rövid távokat megyek-e az autóval. Hosszabb távokat is megyek vele, de furcsálltam már, mikor megvettem, hogy álló helyzetben alapjáraton is bugyog ki a víz a kipufogó rendszerből. Azt mondták, hogy ez teljesen normális.
YELLOW
Elküldve: 2019-10-19 22:18 navigáció
Adriano98 írta:
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.
Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!
Android-os vagy Win CE? gyanítom utóbbi. lehet maga az SD foglalat forrasztási is necces már. nem jellemző, hogy olyan hű de minőségi forrasztások lennének. célszerű lenne egy hozzá való win CE-t frissíteni. nem baj, ha ugyanaz, csak újra kellene rakni. ha meg android, akkor egy takarítás kellene neki.
Win CE. Köszi, akkor frissítés lesz. Esetleg tudnátok ajánlani, ami hozzá való? Ehhez nem igazán értek.
hát így én se tudom, keresni kell. alapvetően mindegy volna, mert ha valaki tud benne mókolni, akkor minden igazítható mindenhez. de célszerű lenne konkrétan a készülékhez keresni. és utána nézni, hogyan lehet frissíteni.
Adriano98
Elküldve: 2019-10-19 20:46 navigáció
YELLOW írta:
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.
Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!
Android-os vagy Win CE? gyanítom utóbbi. lehet maga az SD foglalat forrasztási is necces már. nem jellemző, hogy olyan hű de minőségi forrasztások lennének. célszerű lenne egy hozzá való win CE-t frissíteni. nem baj, ha ugyanaz, csak újra kellene rakni. ha meg android, akkor egy takarítás kellene neki.
Win CE. Köszi, akkor frissítés lesz. Esetleg tudnátok ajánlani, ami hozzá való? Ehhez nem igazán értek.
YELLOW
Elküldve: 2019-10-19 19:37 navigáció
Adriano98 írta:
Sziasztok!
Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.
Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!
Android-os vagy Win CE? gyanítom utóbbi. lehet maga az SD foglalat forrasztási is necces már. nem jellemző, hogy olyan hű de minőségi forrasztások lennének. célszerű lenne egy hozzá való win CE-t frissíteni. nem baj, ha ugyanaz, csak újra kellene rakni. ha meg android, akkor egy takarítás kellene neki.
Adriano98
Elküldve: 2019-10-19 19:04 navigáció
Sziasztok!
Januárban lesz két éve, hogy utólagosan építettem be egy akkor teljesen újként vásárolt navit az E46-omba, de nemrég furcsak problémák jöttek elő nála.
Pár hónapja kezdte el, hogy néha-néha nem érzékelte az SD és a GPS kártyát, hiába volt rendesen benne, kidobta a "nincs SD kártya" hibát. Majd pár hét óta egyáltalán nem érzékeli egyiket sem. Pár nap óta, mikor ráadom a gyújtást (vagy indítom a kocsit), a képenyőn fekete hátteren megjelenik egy BMW embléma, aztán ott kezdődik a baj, hogy ez "lefagy" 10 másodpercre, majd teljesen kikapcsol a navi kb. 5 másodpercre. És újra és újra ezt csinálja, valamikor 1-2 percig, valamikor negyed óra, de volt már másfél órára is példa, amíg meg nem jelenik a menü. Ez a "lefagyásos" probléma nem mindig jön elő, teljesen véletlenszerű, hogy mikor, néha pedig rendesen betölt, mint ahogy kellene.
Valaki találkozott már ilyen problémával esetleg? Esetleg tudnátok tanácsot adni, hogy mi lehet? Előre is köszönöm!
Lacessz
Elküldve: 2018-11-07 14:19 elektromos ablakemelõ_
YELLOW írta:
Lacessz írta:
Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e91 kombi az elektromos ablakok be lettek tanítva szakszerűen, ennek ellenére "Üzemzavar az ablak emelő becsípõdés elleni védelmének működésében" embléma váltakozó időben bevillan. Hibakód sincs. Kérdés hogy mi lehet a probléma hogy tudom megszüntetni a jelzést?
hát elhárítod a hibát. :) valahol kontakt hiba lehet, de lehet maga a becsípődésgátló rossz.
vagy ki kell programozni a becsípődésgátlót belőle.
Visszanyit az ablak tehát nem működik rosszul kontakthibánál meg akk megint nem működne tehát az se lehet. Autó villamossági szerelőnél ki akartuk olvastatni a hibát nem jelzett semmit se.
YELLOW
Elküldve: 2018-11-07 11:09 elektromos ablakemelõ_
Lacessz írta:
Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e91 kombi az elektromos ablakok be lettek tanítva szakszerűen, ennek ellenére "Üzemzavar az ablak emelő becsípõdés elleni védelmének működésében" embléma váltakozó időben bevillan. Hibakód sincs. Kérdés hogy mi lehet a probléma hogy tudom megszüntetni a jelzést?
hát elhárítod a hibát. :) valahol kontakt hiba lehet, de lehet maga a becsípődésgátló rossz.
vagy ki kell programozni a becsípődésgátlót belőle.
Lacessz
Elküldve: 2018-11-07 08:37 elektromos ablakemelõ_
Sziasztok segítséget szeretnék kérni tőletek adott egy e91 kombi az elektromos ablakok be lettek tanítva szakszerűen, ennek ellenére "Üzemzavar az ablak emelő becsípõdés elleni védelmének működésében" embléma váltakozó időben bevillan. Hibakód sincs. Kérdés hogy mi lehet a probléma hogy tudom megszüntetni a jelzést?