Összesen 1950 találat
zoli900
Elküldve: 2013-10-06 14:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:
zoli900 írta:
Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.
A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.:roll:
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.
INPA-ban lehet valahol állítani a dolgokon?
DIS-t hol lehet letölteni?
Néztem már de minden hol eddig csak kamu volt.
Tano
Elküldve: 2013-10-05 22:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
zoli900 írta:
Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.
A 136 lovas M47-nek 830 a gyári értéke. Ezt DIS-sel biztos hogy tudod állítani, lehet talán INPA-ban is megvan valahol ez az opció, ezt nem kerestem még ott.:roll:
NCS-sel ezt nem fogod tudni állítani, mert azzal a DDE-hez nem férsz hozzá, másra való.
YELLOW
Elküldve: 2013-10-05 20:34 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.
Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.
szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....
Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.
nekem is fent van a gépen, de nem használtam még. nem tudom neked mennyi a gyári, talán régebbi zöldkártyán kéne megnézni ha megvan. nekem 700 a fordulat kb +/- 50 nem vándorol, de olykor lentebb van a mutató, anno mikor nézegettem 620 is rémlik. de szerintem a 750 körüli az jó. biztos adatot nem tok sajna. talán neten keresni kell egy picit.
zoli900
Elküldve: 2013-10-05 20:30 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.
Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.
szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....
Nagy dolgokat én se akarok,csak még régebben feljebb lett állítva és most leszeretném vinni gyárira.
Ha jól tudom 800,de megerősítenél,hogy ez a gyári érték?
A Tool32-t akkor lehet,hogy Tano mondta.
YELLOW
Elküldve: 2013-10-05 19:56 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
zoli900 írta:
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.
Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.
szerintem az nem én voltam... én Tool32-t nem hazsnáltam. NCS Dummy-t kipróbáltam, de valahogy nem akarta, nekem bonyolultabbnak tűnik. mivel munkahelyen is a tesztgépek progiját jegyzettömben machináljuk, nekem sokkal szimpatikusabb az. viszont ezekkel a kábelekkel nem lehet mindent állítani én úgy tudom. főleg motorral kapcsolatos dolgokat asszem. én nem is próbálgattam azokat, nekem nem hiányzik, hogy valamit elnyomok, aztán többet nem indul be az autó....
zoli900
Elküldve: 2013-10-05 19:35 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
YELLOW írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.
Az NCS Dummy-ba hogyan kell alapjárati fordulatszámon állítani?
Látom jó pár lehetőség,menü van.
A jegyzettömbbe sem látom hogyan kéne.
Tool 32-t régebben javasoltad,de arról még nem láttam videót,szóval nem tudom,hogy hogy kell ott se.
YELLOW
Elküldve: 2013-10-05 17:28 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
zoli900 írta:
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
NCS Dummy kell hozzá. amúgy nekem a txt-s verzió szimpibb, igaz az német. youtube-on van vidi keress rá NCS Expert-re és biztos találsz.
zoli900
Elküldve: 2013-10-05 16:08 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Tegnap INPA-t rá sikerült végre kötni az autóra,és a légtömegnél felkiáltójellel van 40-60 közötti érték.
Légtömeg mérő lehet a gond?
Még az érdekel,hogy az NCS-be csak abba a jegyzet tömbbe lehet át írni a dolgokat,vagy láttam még olyan videót,hogy a programba lehet állítani,hogy aktiv vagy inaktív legyen.
NCS-hez találok valami oktató videót vagy leírást,mert egyenlőre keveset tudok róla.
Üdv
ember84
Elküldve: 2013-10-04 21:14 Légtömegmérõ
zoli900 írta:
ember84 írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.
Kérdezz meg itt a fórumon olyanokat,akik nagyon vágják a légtöm.mérőt.Próbáld meg a lehúzásos módszert,de előbb érdeklődd tőlük körbe:)
zoli900
Elküldve: 2013-10-04 21:12 Légtömegmérõ
ember84 írta:
zoli900 írta:
Sziasztok!
Végre sikerült nagy nehezen csatlakoztatni a gépet az INPA-hoz.
Egy idő után letilt az autó és nem megy,most vették le a turbót kitisztították a geometriát,de nem ez volt gond,szóval ma megnéztem és a légtömegnél 0-16 között volt a határérték,de felkiáltójellel 40-60 között mozgott-fordulatszámfüggő.
Holnap lehúzom a csatit,de szerintem biztos ez lesz,a gond.
Még jó,hogy 3 szerelőnél volt az autó,csak mindenki elfelejtett élőadatot nézni...
Ez érdekes,hogy élőadatnál a mért érték az elvárthoz képest nekem is mindig magasabb,kivétel alapjáraton.Amúgy semmi problémát nem észlelni,lehet hogy csal a mérő?De emiatt nem merek invesztálni egy újba!
Igen,de nálam alapjáraton is 40-45 ami már 3-szorosa az értéknek,én már csak erre tudok gondolni,már mindent átnéztek.