Összesen 1950 találat
nickname
Elküldve: 2013-03-17 20:26 Porlasztó
szotakdavid írta:
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta:
Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!
De várom már:):mrgreen:
Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.
Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)
igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni
Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:
:hulyevagyok::ijed:
Mitől tanulná meg :D :D :D
OldPiet
Elküldve: 2013-03-17 20:22 Autóvásárlás
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
ZoleeSRB írta:
OldPiet írta:
Sziasztok!
Szerintem mind1,megvan mindnek az előnye és hátránya is!
Ha jót fogsz ki szeretni fogod ha rosszat kicsit több idő még megszereted:mrgreen:
Az E36 is jól néz ki.
Akkor ugy kérdezem az E-36-ban még a hagyományos TD motorok vannak és az E46-ban már közös nyomócsöves, estleg csak késöbbiek azok? A hagyományos TD igaz hogy öregek, de problémamentek szoktak lenni. Vagy a BMW-nél nem volt probléma késöbbieknél sem?
E36-ból van 318 tds 4 henger,és 325tds 6henger, meg 325td 6henger ez kicsit régebbi mint a tds!Ezek mind adagolósak!
E46 nál 320d ből van 136 lovas amit kb. 2001ig gyártottak ezek még adagolósak és van 150lovas ami már common rail rendszer.Meg van e46 318d meg persze 330d ebből is 2 fajta.
Lehet még ki is hagytam vmit...
Mindegyiknek megvan a saját típushibája,de inkább úgy fogalmaznák h használatból adódóan sajnos néha van ami tönkremegy és ki kell cserélni.Mivel használtat veszel sajnos nem tudni az előző gazdák hogyan tartották rendben, olyat vegyél amilyen tetszik, vagyis amire van pénzed.
:roll:
Ok akkor nekem az E46-os 136 Le-s a legszinpatikusabb. Már uj kaszni, de még nem common rail. (csak nyilván ezekből kevés van ami nem futott nagyon sokat.)
szotakdavid
Elküldve: 2013-03-17 18:29 Porlasztó
jrtom írta:
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta:
Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!
De várom már:):mrgreen:
Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.
Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)
igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni
Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:
:hulyevagyok::ijed:
jrtom
Elküldve: 2013-03-17 16:29 Porlasztó
audiw12a8 írta:
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta:
Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!
De várom már:):mrgreen:
Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.
Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)
igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni
Azért hülyeséget nem kéne irogatni audiw12a8!!!:hulyevagyok:
audiw12a8
Elküldve: 2013-03-17 15:42 Porlasztó
ember84 írta:
Tano írta:
ember84 írta:
Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!
De várom már:):mrgreen:
Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.
Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)
igazából fölkódolni sem muszáj!! Berakod a porlasztót mész egy kört nagygázzal és megtanulja magától a porlasztót kezelni
jrtom
Elküldve: 2013-03-08 20:09 Turbo
Voroda írta:
Csacsa12 írta:
valter320d írta:
Voroda írta:
Sziasztok!
Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung
Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.
Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.
Köszi a segítségeteket.
Üdv.: Dávid
Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!
Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).
Akkor ezt a kis töltőnyomás szabályzót kiszedem, kicserélem, remélem azzal megoldódik végre a probléma, elég bosszantó ez így. Ez az EGR nyomásszabályzó http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45 ahogy gondolom nem tartozik a hibához. Nem vákuumvezérelt a turbóm, elektromos, remélem nem azzal van a probléma, de ha azzal volna, akkor gondolom azt írná ki az Inpa.
Pedig azt írta ki, mert a Ladedrucksteller az az elektromos motor ami a turbón van, és az szarakodik.
Voroda
Elküldve: 2013-03-08 19:51 Turbo
Csacsa12 írta:
valter320d írta:
Voroda írta:
Sziasztok!
Volna egy kérdésem, remélem tudtok benne segíteni. Kb 7 ezer km-rel ezelőtt volt az autón felújítva a turbo. felújítás után 3.5-4 ezer kmrel észrevettem, hogy meg-meg torpan az autó, akkor azt hittem, rossz üzemanyagot tankoltam bele, (olcsó kúton voltam franciaországban) és elintéztem egy adalékanyaggal, ami után nem is jelentkezett a probléma egy ideig. Utána jött, viszonylag sűrűbben.
A hibakód: 44CC - Ladedrucksteller (töltőnyomás szabályzó, ilyesmi a fordítása
4530 - Ladedruckregelung, Regelabweichung
Van a motor hátulján egy töltőnyomás szabályzó azt kiszedtem, kitisztítottam, illetve az EGR mellett van egy szabályzó, EGR solenoid valve (7 796 634), amire megy két vákuumcső. Ez az alkatrész összefüggésben lehet a problémával?
Amúgy az olajat nem fogyasztja, a turbónak nincs rossz hangja, úgy gondolom, azzal nincs probléma.
Élőadatot olvastam ki, és ott azt vettem észre, hogy valami nem engedi a turbót felpörögni. Amikor pl az elvárt 2.4 barnak kellene , h legyen, akkor a tényleges olyan 1.3 volt. Megpróbálok feltölteni a galériámba róla egy képet.
Köszi a segítségeteket.
Üdv.: Dávid
Szia mint már irtad val szinü hogy a turbonyomás szabályzó lesz a ludas!
Igen, ez is lehet a ludas. + Angol nyelvterületen leszedik a keresztvizet a tömítéskről (vákuum generátor).
Akkor ezt a kis töltőnyomás szabályzót kiszedem, kicserélem, remélem azzal megoldódik végre a probléma, elég bosszantó ez így. Ez az EGR nyomásszabályzó
http://www.realoem.com/bmw/sho...&fg=45 ahogy gondolom nem tartozik a hibához. Nem vákuumvezérelt a turbóm, elektromos, remélem nem azzal van a probléma, de ha azzal volna, akkor gondolom azt írná ki az Inpa.
tbadzs
Elküldve: 2013-03-07 18:13 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Hello, gondolom itt mindenki az INPA és a DIS szoftvereket ajánlaná, esetleg CARSOFT.
Ridi írta:
Sziasztok! Érdeklődnék, h ki milyen diagnosztikai szoftvert tudna ajánlani egy 2002-es 3-ashoz? köszönöm
anubisz
Elküldve: 2013-03-02 18:16 Társalgó
ember84 írta:
anubisz írta:
ember84 írta:
Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground
Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!
ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.
amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.
Az én értelmezésem szerint ez lámpamodul,azon belül a xenon magasságállító motorja a lámpába,a másik lehet a lengőkaron az érzékelő,ami állítja.na a kettő közül mi lehet szar??Köszi a fordítást anubisz!!
Most erre mit mondjak, a VHAC itt van a kitárgyalás, az a klíma valami, én csak ebből indulok ki, és az AC is utal rá, de nézd meg, hülyeséget meg nem akarok írni, csak amit látok.
http://www.e46fanatics.com/for...p?t=825274azt nem tudom, hogy egy hibát írtál, vagy az kettő csak egybe van írva.Lehet, hogy azt is írja, de nem tudom ez egy, vagy kettő mert egybe írtad.
Bár ez HVAC lehet az számít.
ember84
Elküldve: 2013-03-02 17:55 Társalgó
anubisz írta:
ember84 írta:
Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground
Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!
ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.
amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.
Az én értelmezésem szerint ez lámpamodul,azon belül a xenon magasságállító motorja a lámpába,a másik lehet a lengőkaron az érzékelő,ami állítja.na a kettő közül mi lehet szar??Köszi a fordítást anubisz!!