Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


anubisz Elküldve: 2013-03-02 16:53 Társalgó

ember84 írta: Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!


ezt a googlal is lefordíthatatlan volna. Léptető motor hiba, első terhelés érzékelő test rövidzárlat
Ha nem is tökéletesen fordít, de meg lehet érteni.

amúgy ez a klímával kapcsolatos, ott nem megy valami léptető motorod, valami zárlatos.

ember84 Elküldve: 2013-03-02 16:31 Társalgó

Sziasztok!
Örülök,végre tudtam kódolni INPA-val a porlasztóm.Viszont:lights switch centerbe:31 stepping motor defect
34 VHAC,front load sensorshort-circuit to ground

Megkérek mindenkit,akinek elég erős ehhez az angolja,lefordítja a pontos hibát??Köszi mindenkinek,meg akik segítettek a kódolásba,azoknak mégegyszer!!

Pintyi86 Elküldve: 2013-02-28 22:24 Nem tudom mi a baja az autómnak

jons írta:
Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.



Szia !
Új 83k az mindenhol annyi meg lehet nézni bárhol külföldön is.
Azt írta ki a gyári Dis program hogy lambda szonda hiba , vettem bele egy ujjat aztán újból nem ment 3500 fölé amikor pörgettem és durrogót elöl valami a motortérben valamint a gyertyák kormosak.
Más hibakód kiolvasóval azt írja p0170 hibakód üzemanyag rendellenesség henger sor 1.
most jól húz a kocsi olyan 5 ezerig el lehet pörgetni fölé nem.
Még az van vele amióta kicseréltem a benzinszűrőt Utánagyártott (Alco) és a szívósor ház tömítést(Reinz) azóta kirakom üresbe vagy kinyomom a kuplungot le áll a kocsi pláne ha kanyarodok ez lehet trafó hiba mert a szerelő amikor vissza rakta a trafónál a vezetéket nem tekerte hanem csak rányomta és összetörte a menetet ez nem gond ? de ha megrángatom nem jön le csak ha erősen kihúzom már nem lehet tekerve leszedni csak rányomni és lehúzni.
a benzinszűrőt azért cseréltem ki mert gondoltam az a baja de a wallis azt mondta higgyem el a disa a baja.
most örülök hogy húz de van amikor le áll meg van amikor nem de az alapjárat ingadozik tovább csak a disátol jobban húz amióta kicseréltem
Megpróbálom még a benzinnyomás szabályzót kicserélni.
vagy el viszem a újból kiolvasásra.
AKI TUD VALAMI OKOSSAT IRJON :D

jons Elküldve: 2013-02-28 21:20 Nem tudom mi a baja az autómnak

Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Megoldódott a probléma a Disa szelep cserével 83.000ft magam cseréltem ki innen szívott fals levegőt mivel a membránja elromlott és csörgött más szerelő csak találgat benzinszűrő , vákuumcső, lambda szonda, ac pumpa, meg szívósor lamella csörög meg ilyen hülyeségek.
ne felejtsétek senki csak a gyári eredeti BMW program tudja kiolvasni nem kalózmásolat amit nem is lehet frissíteni.


Van ilyen. Rossz szerelőhöz mentél. Olyanhoz kellett volna aki látott már bmw-t. A DISA szelepet még én is megmondom ha rossz. Nagyon jellegzetes hangja van. A 83k az valami brutális ár... bárhonnan is van.

Az eredeti bmw diag programon mit értesz? E46-on már nem sokat frissítenek, szóval jó az INPA, DIS is hozzá. Ha csörög a DISA szelep azt nem fogja tudni kiolvasni egy diag program se. Nekem is csörög, mégsem szív fals levegőt... ott valami más is bajos volt.
És ahogy írták is az nem a forgattyúsház szellőztető, hanem az változtatja a szívócső geometriáját.

ember84 Elküldve: 2013-02-28 16:22 Társalgó

Sziasztok!
Vannak,akik azt mondják egyes típusoknál INPA-val is lehet porlasztót kódolni csere után,vannak akik azt mondják,DIS-sel!!e46320d-m van,kinek lehet vajon igaza??Köszi,ha valaki ért hozzá,és meg tudja mondani!!

Ez ahogy gondolom elég fogós kérdés,többen nem tudták,talán itt vannak szakik:)szoktak lenni:):kiraly:

ember84 Elküldve: 2013-02-27 23:08 Porlasztó

Tano írta:
ember84 írta: Sziasztok!!
Gyors segítséget szeretnék kérni,kicseréltem az egyik porlasztómat,van Inpám,és most kódolni szeretném,mi a pontos menet,hol kell csinálni a programba,és a porlasztó tetején melyik a kód?e46 320d facelift,eu3,150le.Köszi a segítséget,tudom vannak itt akik nagyon értik az ilyesmit,remélem valaki besegít!Köszönöm!!

De várom már:):mrgreen:


Ezt nem IBPA-val tudod megcsinálni, hanem DIS-sel. Mégpedig így.


Szia!
Köszönöm,hogy segítesz,de a DIS-t honnan tudom megszerezni??Akkor Inpa nem is tudja ezek szerint:(Letöltöm a DIS-t ha lehet,vagy megveszem,csak lkégyszíves igazítsatok útba hol,és hogy?Köszönöm szakik:):)

tbadzs Elküldve: 2013-02-27 19:42 Porlasztó

Lehet buta kérdés, de ezeket az értékeket alapjáraton kell nézni vagy terhelésen, ha terhelésen akkor milyen fordulatszámon? Köszi

nickname írta: Na a mai napon bemértem uj szerzeményem porlasztócsucsait.

200.000 Km futott folyamatosan márkaszervizben szerelt autó. "soha nem volt cserélve egy darab sem"



Matt3er Elküldve: 2013-02-26 10:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

ember84 írta:
YELLOW írta:
Matt3er írta:
ember84 írta: Megtaláltam,átállítottam,és semmi:(:(:vazze:


Portot is átírtad? Youtube-on van fent videó, Én arról csináltam. Próbáld meg újra lépésről-lépésre.


célszerű COM1-et hazsnálni. jah és XP-vel kéne megpróbálni.


Fent van gazdagépen is az Inpa,itt win7 van,virtuálison is,ottXP van,mindkettőn Com1-et használjak?


Igen, és át kell írni egy .doc fájlban is com1-re, ezt is megcsináltad? USB portnál megcsináltad a beállításokat?
Nézd meg youtube-on a videót, hátha beugrik ha esetleg valamit kihagytál.

ember84 Elküldve: 2013-02-26 09:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
Matt3er írta:
ember84 írta: Megtaláltam,átállítottam,és semmi:(:(:vazze:


Portot is átírtad? Youtube-on van fent videó, Én arról csináltam. Próbáld meg újra lépésről-lépésre.


célszerű COM1-et hazsnálni. jah és XP-vel kéne megpróbálni.


Fent van gazdagépen is az Inpa,itt win7 van,virtuálison is,ottXP van,mindkettőn Com1-et használjak?

seta Elküldve: 2013-02-21 21:56 Társalgó

YELLOW írta:
ember84 írta: Ha valakinek van eladó diag kábele,szóljon!!Megveszem!Inpához kell!


leírtam, hogy milyet vegyél. keresel a neten, meghackkeled oszt cső. vagy vegyél 25-ért INPA nevű kábelt. szerinted akinek van, és működik, az miért adná el?


http://www.ebay.com/sch/i.html...mp;_sop=15

De ha olcsobban akarod akkor keress az alibaba.com-on. Amugy az e-bay-es cuccok 90%is az alibabárol v más kinai aukcios oldalakrol van. A hátránya ezeknek az h 3-4 hét v több is lehet mire megérkeznek, de nekem eddig csak jo tapasztalataim voltak az alibabás rendelésekkel.