Összesen 1950 találat
Tano
Elküldve: 2018-07-01 23:33 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,
csaba1020 írta:
Sziasztok ! Szeretnék venni egy inpa diag kábelt . Ahogy nézegettem nagyon sokvéle létezik . Milyet tudnátok ajánlani ? Jó lenne ha magyar nyelvű program is létezne hozzá .
A párezer forintos kínai K+D-CAN megfelelő otthoni célra. Magyar nyelvű progit felejtsd el sztem.:D
John
Elküldve: 2018-07-01 11:12 Fék
YELLOW írta:
John írta:
Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!
hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.
Köszönöm szépen,akkor nekiállok.(Mégsem a hajlékony cső hanem a fémcső szivárog közvetlen a hajlékonycső felett ami bemegy a kasztni alá... Azt hol kell megbontani ha megrendeltem?)Csavarhúzónál van elrohadva...

Realom-ben hanyas számút kell megrendelnem?
YELLOW
Elküldve: 2018-07-01 11:08 Fék
John írta:
Sziasztok.Jobb hátsó hajlékony fékcsövemnél szivárog a fékolaj.Ebben az esetben elég csak a hátsó légtelenítőket légteleníteni vagy mind a négyet,és Abs-nél kell-e valamit vagy bármit is aktiválni Inpával vagy csak légtelenítsem csőcsere után és kész? Köszi,fontos!
hát ha maga a cserélt csődarab előtt el tudod zárni, akkor elég csak azon az oldalon légteleníteni. persze figyelve, hogy a tartályban meg legyen a szint.
INPA-ban van egy opció, ami elvileg légtelenítést csinál. ASC/DSC-n belül van, most hirtelen fejből nem tudom. a féket kell benyomni, majd darál egy jót, meg remegteti a pedált. d eén szerintem ez csak a az ABS tömbben mozgatja át a dugattyúkat.
csaba1020
Elküldve: 2018-06-30 10:48 OBD , Élőadat meglelenittés,és egyéb lehetőségek tárháza,
Sziasztok ! Szeretnék venni egy inpa diag kábelt . Ahogy nézegettem nagyon sokvéle létezik . Milyet tudnátok ajánlani ? Jó lenne ha magyar nyelvű program is létezne hozzá .
katonaza
Elküldve: 2018-06-01 20:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
katonaza írta:
Szeretném a jelenleg német nyelvű INPA EA-90X diagot angolra állítani, de nem találom ennek módját.
Írjon legyen kedves, aki tudja a megfejtést.
Köszönöm!
Hátha másnak is jól jön az információ:
Az inpa.ini-ben kell a VARIANTE és a LANGUAGE értékeket DEUTSCH-ról ENGLISCH-re javítani.
katonaza
Elküldve: 2018-06-01 09:49 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Szeretném a jelenleg német nyelvű INPA EA-90X diagot angolra állítani, de nem találom ennek módját.
Írjon legyen kedves, aki tudja a megfejtést.
Köszönöm!
Tano
Elküldve: 2018-05-21 19:21 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
micky777 írta:
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Próbálkozz frissebb verzióval, pl INPA_EA_90X. Vagy Rheingolddal.
micky777
Elküldve: 2018-05-21 11:19 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni INPA ügyben. Van egy N43B16 jelű 1-es BMW ennek a motor adatait szeretném kiolvasni, aznban az INPA-n belül a motoroknál sehol nem hozza fel. Gyanítom, hogy a kábelhez kapott program verzió elavult. Lehet ezt frissíteni, vagy valahogy az N43B16 motor jellemzőket valahogy belevarázsolni?
Előre is köszönöm a segítséget.
ZoleszE46
Elküldve: 2018-05-08 19:43 Mi lehet a baj?
ZoleszE46 írta:
YELLOW írta:
ZoleszE46 írta:
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Valaki találkozott már hasonló esettel?
Az autó elindul pöcröffre, szép alapjárat de kb 10 mp után leáll magától.
1200 fordulat fölé nem megy és nem reagál semmire csak lekapcsol.
E46 318d M47d20 motor
inpa ezt írja..
8 glow device
error freqvency 50
glow plugs also glow relay defect
error currently available
errorcode 08 48 32 22 4E 11 E5 00 00 00 00
70 control unit injection pump ( communication )
error freqvency 50
can bus reception fault
error currently available
errorcode 46 48 32 12 28 11 E5 00 00 00 00
6528.00(1/min)
az első az izzításvezérlő reléje, szokott rossz lenni, vagy ha az sem jó cserére, akkor maga a vezérlő rossz.
a másik kommunikációs hiba a magasnyomású pumpával. vagyis valami hasonló. lehet csak a nyomás értéke nem jó, ami lehet akár egy szenzor is, vagy szűrő.
Köszi a gyors választ!
Az 1. hibajel az izzítás az maradék volt az előző szervízről, most törlődött.
Pontosan milyen, melyik szenzorra gondolsz?
Mert akkor ott kezdeném a hiba keresését meg a gázolajszűrő cserével.
Kommunikációs hiba lehet az adagoló elektronikája?
Sziasztok!
Valaki esetleg találkozott ilyennel?
Adagoló probléma lenne mégiscsak ?
Köszi a választ.
bricktopm
Elküldve: 2018-05-04 15:41 Mi lehet a baj?
bricktopm írta:
HEllo mindenki!
Erre ki mit tud mondani?
A hibajelenség, hogy ha bemelegszik a vizem kb 0 70 fokra vagy fölé, icipici gázérintésre lefelé megy a fordulat. Szinte le akar fulladni. Nagygázzal kell indulni.
Menet közben utána nincs gond, de ha alapjárat környékén vagyok ejti.
Kiszedtem minden levegőcsövet alapjáratit stb kimostam átmozgattam, mindent.
Ugyan az a helyzet.
Amit viszont nem értek:
A link neve
Ezt méri a gép INPA-val. Az, hogy egy szenzor besz rik oké, de hogy egyből 3? .... mi lehet a gond?
Ez ugye okozhat keverékképzési hibát ami miatt le akar fulladni.
Megoldottam... :)