Összesen 1950 találat
Sansz
Elküldve: 2012-01-21 19:46 Valaki segítsen
jons írta:
ficsur írta:
Üdv na lementem meghajtottam kb 80-nál nyomtam egy satuféket érdekes hang volt egy pilanatra de dolgozott az abs és kialudt a hibaüzi egyenlöre nem is jelent meg ujra és müködik minden.Lehetet esetleg beszorult kavics vagy valami???Mindenesetre figyelem És köszönöm nektek a baráti segitséget..:mrgreen::lol:
Vagy olyan is lehet, amivel most én küzdök, hogy a csatlakozó random beázik, bepárásodik egyszóval kontaktos lesz. Bejelzi a bal első szenzort (INPA 17-es hibakód, no trigger signal front left sensor), de a szenzor csere után is ugyanúgy. Letömítettem a csatlakozó alját a magyar ember prima materiájával, most jó. De nyilván nem ez a végleges megoldás. Forrasztásra kerül majd a sor, csak most lefagy a kezem ebben a hidegben. :)
"Jó" látni hogy nem csak nekem jön elő ez az asc-abs dolog. Nekem is bal első szenzort jelzett és hol jó, hol nem. :/
Nagyobb rázkódásnál elmegy, de volt olyan hogy jelezte a hibát, belementem egy kanyarba kipörgött a kerék és helyreállt egy pillanat alatt minden és már blokkolta is.
Ki érti ezt? :/
jons
Elküldve: 2012-01-21 11:43 Valaki segítsen
ficsur írta:
Üdv na lementem meghajtottam kb 80-nál nyomtam egy satuféket érdekes hang volt egy pilanatra de dolgozott az abs és kialudt a hibaüzi egyenlöre nem is jelent meg ujra és müködik minden.Lehetet esetleg beszorult kavics vagy valami???Mindenesetre figyelem És köszönöm nektek a baráti segitséget..:mrgreen::lol:
Vagy olyan is lehet, amivel most én küzdök, hogy a csatlakozó random beázik, bepárásodik egyszóval kontaktos lesz. Bejelzi a bal első szenzort (INPA 17-es hibakód, no trigger signal front left sensor), de a szenzor csere után is ugyanúgy. Letömítettem a csatlakozó alját a magyar ember prima materiájával, most jó. De nyilván nem ez a végleges megoldás. Forrasztásra kerül majd a sor, csak most lefagy a kezem ebben a hidegben. :)
satis
Elküldve: 2012-01-09 11:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Tano írta:
satis írta:
Sziasztok!
Gondolkodom egy BMW Scanner beszerzésén.
Az E91-et, ahogy utána olvastam a 2.0.1-tól felfelé kezeli a szoftver.
Valamint, nekem van USB-ODB2 kábelem (INPA,DIS,SSS működik vele), elképzelhető, hogy magával a scanner-szoftverrel tudnám használni ezt a kábelt, vagy mindenképp kell a "kütyü" is?
Köszi!
Üdv.:
Attila.
Hi4
Az INPA-s kábelt nem fogja kezelni a scanner program, kell hozzá a saját interfész.
És miért gondolkodsz a scannerben, a gyári progik nem elegendőek?
Hali,
Azért gondolkodom a scanner-be, mert az E91-et 100%-ban egyik progi sem kezelei, mind E90-re van hitelesítve, és szól is hogy nem minden modul lesz kompatibilis.
A másik, hogy kíváncsi vagyok a km-állásokra a többi modulban is.
Harmadik, hogy nem tudom kiszedni a hátsó fékbetétre vonatkozó szervíz jelzést (a reset-et megcsinálja, de nem ír be km-állást a köv. szervízig), bár fékbetét már "rég" ki lett cserélve, az érintkezők nincsenek elkopva és a neten található összes lehetséges megoldás javaslatot kipróbáltam...
Üdv.:
Attila.
Tano
Elküldve: 2012-01-09 09:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
satis írta:
Sziasztok!
Gondolkodom egy BMW Scanner beszerzésén.
Az E91-et, ahogy utána olvastam a 2.0.1-tól felfelé kezeli a szoftver.
Valamint, nekem van USB-ODB2 kábelem (INPA,DIS,SSS működik vele), elképzelhető, hogy magával a scanner-szoftverrel tudnám használni ezt a kábelt, vagy mindenképp kell a "kütyü" is?
Köszi!
Üdv.:
Attila.
Hi4
Az INPA-s kábelt nem fogja kezelni a scanner program, kell hozzá a saját interfész.
És miért gondolkodsz a scannerben, a gyári progik nem elegendőek?
satis
Elküldve: 2012-01-09 07:31 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Gondolkodom egy BMW Scanner beszerzésén.
Az E91-et, ahogy utána olvastam a 2.0.1-tól felfelé kezeli a szoftver.
Az ebayen ezt találtam:
ScannerA mostani árfolyam mellett nem ócsó, ám kevesebb biztos nem lesz, valamint itthon 24e az 1.4-es, ami ráadásul nem is lenne jó nekem.
Szerintetek ez jó lehet?
Valamint, nekem van USB-ODB2 kábelem (INPA,DIS,SSS működik vele), elképzelhető, hogy magával a scanner-szoftverrel tudnám használni ezt a kábelt, vagy mindenképp kell a "kütyü" is?
Köszi!
Üdv.:
Attila.
YELLOW
Elküldve: 2012-01-06 22:48 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
wizzaerr írta:
Szerintem próbáld ki ezt:
https://www.virtualbox.org/
ingyenes, magyarul is beszél, win xp,win7, stb kompatibilis. Nekem az inpa működött ez alatt simán. (tudom, hogy nem az inpa-val van a gond, de az első lépcső az lenne, hogy fusson a virtuális oprendszer és ha nem megy a vmware lehet ezzel nem kell tökölni annyit)
jó csak szellentésem sincs, erről a progiról, hogy mit hogy kellene beállítani. a wmware-hez legalább van. azt nem tudom miért nem akar menni. alszom rá egyet, hátha megálmodom. azért köszi, lehet megnézem.
wizzaerr
Elküldve: 2012-01-06 22:42 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Szerintem próbáld ki ezt:
https://www.virtualbox.org/ingyenes, magyarul is beszél, win xp,win7, stb kompatibilis. Nekem az inpa működött ez alatt simán. (tudom, hogy nem az inpa-val van a gond, de az első lépcső az lenne, hogy fusson a virtuális oprendszer és ha nem megy a vmware lehet ezzel nem kell tökölni annyit)
szuszta84
Elküldve: 2012-01-05 21:15 Autóvásárlás
hil írta:
szuszta84 írta:
Szia!
Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos :( de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.
Szia!
Ha van, vagy tudsz szerezni festék réteg mérőt, az jó segítség lehet, mert ha sérült is volt az autó, azért nem mindegy, hogy gittel javították, vagy korrekt módon. Azzal azért ezt el lehet dönteni. A diagnál én a BMW scanneremet szoktam vinni, mert az több olyan helyről is kiolvassa a Km állást, amit a DIS vagy INPA nem. Ezeket is lehet persze állítani, de az már eléggé költséges mutatvány, általában nem szaroznak vele. Ha meg nem engedik rádugni a diagot (volt már ilyen) bármennyire csábító az autó, szerintem helyből felejtős.
Festékréteg mérőt tudok szerezni de a scanner az érdekelne, h hogyan lehet hozzájutni. Vagy bérbe lehet venni tőled :) Elég borsos ára van ahogy néztem. Ja hát ha vki nem engedi rádugni a gépre ott biztos van vmi bibi.
hil
Elküldve: 2012-01-05 21:06 Autóvásárlás
szuszta84 írta:
Szia!
Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos :( de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.
Szia!
Ha van, vagy tudsz szerezni festék réteg mérőt, az jó segítség lehet, mert ha sérült is volt az autó, azért nem mindegy, hogy gittel javították, vagy korrekt módon. Azzal azért ezt el lehet dönteni. A diagnál én a BMW scanneremet szoktam vinni, mert az több olyan helyről is kiolvassa a Km állást, amit a DIS vagy INPA nem. Ezeket is lehet persze állítani, de az már eléggé költséges mutatvány, általában nem szaroznak vele. Ha meg nem engedik rádugni a diagot (volt már ilyen) bármennyire csábító az autó, szerintem helyből felejtős.
szuszta84
Elküldve: 2012-01-05 20:58 Autóvásárlás
jons írta:
szuszta84 írta:
Hát amit most kinéztem az egy 323-as és egész jól néz ki képekről de majd meglátjuk élőben, hogy mutat. :) Az biztos h nem az elsőt fogom megvenni egy kettő megnézek mielőtt döntök mert úgysem hiszem h egyik napról a másikra elkapkodnák őket :) szerencsére az információgyűjtéssel nem lesz gond mert van egy két ismeretségem ilyen téren :) Mennyibe fáj egy ilyen diagnosztikai átnézés?
Ja meg még vmi: érdemes 2m alatt nézegetni vagy az ilyenek a széthajtott rommátört sok kilométers szarok?
Én csak diaggal mennék átnézetni (Inpa, Dis). Ha esetleg találsz fórumtársat akinek van diagja és ránéz neked az a legjobb. Vagy szakszervíz ahogy a kollega is mondja. Ez olyan 10-15k-ban megáll. De hajlamosak ott lehúzni a kocsit, úgyhogy abból sem kell mindent elhinni.
Én úgy gondolom, hogy ha a kocsi elektronikusan rendben van és nem rozsdál sehol, akkor emberi összegből helyre lehet hozni, ha a futóműben nem stimmel valami. A motorba meg nem lát bele senki. Annak idején egy szerelő barátommal mentünk (bmw fan ő is), meg egy diag géppel, nem is bántam meg, mert azóta is jó az autó. Hogy magán személytől veszed-e vagy kereskedésből az jó kérdés. Én magánszemélynél nézelődnék első körben. Sok mindent le lehet szűrni abból, hogy milyen környezetben van, ki a tulaj, mit mond el az autóról, hogyan mondja ilyesmi. Amitől kicsit is fázol nem szabad megvenni. Látni fogod majd úgyis.
Hol vagy helyileg?
Szia!
Köszi a segítséget. Én is úgy gondolom h magánszemélytől kéne venni a fent leírtak alapján. de ahogy nézegetem az a baj h a választék se vmi nagy sajnos :( de remélem találok egy megfelelőt(minél előbb). Meg a környéken még elvétve sem talűlni egy olyat amit meg lehetne nézni. Egyébként pápai vok. De azért szerencsére elég sokan segítenek itt és ez tök jó. Sok hasznos dolgot megtudtam h mire figyeljek oda.