nickname írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra :D azokhoz is jó az ISTA?
THX!
INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával
ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.
i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.
Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.
köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? :D mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal :D
Őszintén ha nem Tudod mi az ISTA vagy mivel kompatibilis, akkor hogy akarsz te autókat diagnosztizálni, vagy hibákat értelmezni ?
Egyébként igen komp. visszafelé is a korábbi típusokkal, értelemszerűen.
őőő :D nyilván te ISTA szakértőként születtél.
érdeklődöm. megnézhetek sok külföldi fórumot, videót, csak lehet félreértek valamit.
és mivel itt biztos használják páran, szerintem akkor egyértelmű, hogy itt kérdezek felőle, hátha lesz valaki, aki talán segíteni is akar ;) vizsgálom a lehetőségeket. ha mégsem akarok autót váltani, akkor felesleges.
ha kisebb frissítésekkel az NCS, vagy INPA is használható hozzá, mondjuk kisebb programozáshoz, funkciók beállítására, akkor is felesleges.
én nem ebből élek, nyilván nem akarok vagyont költeni rá, saját használatra vagy 1-2 havernak megnézni ezt-azt felesleges.
talán erre való a fórum, hogy kérdezzen az ember, tájékozódjon. én kérek elnézést, hogy még hiszek a fórum szellemiségében, amiért tulajdonképpen van. :wink: