Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


bricktopm Elküldve: 2016-07-04 14:45 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!
Visszaolvastam a fórumban, ezért tenném most fel a kérdésemet.
Úgy tudtam a 98-as e46-omban OBD2-es csatlakozó van, de mint írtátok lehet semmit nem tudok kiolvasni kb semmit, csak OBD1-el.
Akkor most melyiket is kellene beszereznem, hogy a hibakódokat ki tudjam olvasni belőle?
Illetve ehhez az INPA nevű szoftverre lesz szükségem?

hil Elküldve: 2016-07-02 21:34 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

YELLOW írta:
hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

KösziY!
Inpában nem találtam semmit, műszerfal reset nem segít, mert fizikálisan a jobb tank, ahol a szivattyú is van, valóbban tele van, a másikat meg már nincs erőm szétbontani, hisznn nem is nyúltam hozzá. Az új szivattyú teljesen azonos a régivel a szintjelző ohmosan is ugyanazt mutatja. Azért nem gondolnám, hogy egy tüza szivattyú csere ekkora szopás kell, hogy legyen....

YELLOW Elküldve: 2016-07-02 19:18 Üzemanyagszint-jelzõ hiba

hil írta: Sziasztok!
Cserélnem kellett a benzin szivattyút (N42B20A) Mielőtt tegnap kivettem volna a szivattyút megnéztem a tartály szintadó értékeket a titkos menüben: bal 6,6 lit jobb 30 lit, teljes 37 lit. A csere után: bal 000 lit, jobb 11,2 lit, teljes 11,3 lit. Ugyanolyan szivattyút tettem bele, mint ami benne volt, semmit nem húztam le (legalábbis nem vettem észre), bal tankhoz nem is nyúltam és mégis, hiányzik sok liter. Az a sugárszivattyú hol csatlakozik a üza szivattyúhoz, mert nem látom?
Ki tudna ebben segíteni?
bye:hil

ui1: rövid állás után, míg olvasgattam erről rendbe jöttek a dolgok, most bal tank: 117,7 lit, jobb tank: 11,2 lit össz: 22,9 lit. De gyanítom, ha megint mennék vele ismét a hibás felállás jelentkezne.
ui2: valóban, kicsit járatva a motort a bal tank megint nulla lett. Nyomás elengedése után szivattyú ki és a jobb tank csordultig volt benzinnel. Ebből az jött le, hogy a sugárszivattyú működik. Lehet, hogy csak annyit kéne tennem, hogy tele kéne tankolnom???
(tán megőrültem, hogy magammal levelezek........)


ez tényleg egy tank.
műszerfal reset? nem segít?
INPA-ban nincs valami lehetőség tank ügyben?

YELLOW Elküldve: 2016-06-24 13:33 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

nickname írta:
YELLOW írta:
Kabi írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta: hi,
valaki tudna mesélni az ISTA-ról? milyen rendszerigénye van (XP elég neki?), milyen interface kell hozzá, létezik-e olcsó alternatíva, pontosan mire is lehet használni?
ami most van nekem cuccok, nem kommunikálnak E90-nel. viszont előfordulhat, hogy váltanék erre, bár még őszintén szólva nem tudott meggyőzni, vagy csak túl leharcoltakat láttam. igazából már akkor E92 lenne az, ami. aztán ha úgy alakul jó lenne valamivel ránézni. bár lehet mire oda kerül a sor, már az F széria is elérhető lesz számomra :D azokhoz is jó az ISTA?
THX!


INPÁVAL is lehet kommunikálni az EXX szériával

ISTA -bol van P/D
Min 100 GB szabad hely
Legalább Core2 Duo CPU "i7 ajánlott"
Memoria 2 gb ram esetén elketyeg de szereti a sokat.



i7-es proci minek neki? mindegy ehhez új laptop beruházás kellene.
de pl ilyen KKL kábelell tud jó lenni? mintha láttam volna hasonlót, hogy a programot ISTA-t használta, de ilyne natúr kábel, semmi extra.
akkor az INAP-t kell frissíteni, hogy tudja. meg gondolom ha az EdiBias frissítve van, akkor az NCS is jó lehet. E60, E85, van a listában E9x nincs.
ebben az a gáz, hogy az a +40GB-os cucc sem férne fel a mostani laptop-ra, amivel ki lehetne bővíteni a dolgokat.
ISTA-P, ISTA-D így hirtelen nem tudom mi a különbség utána akartam olvasni odabent, csak időm nem volt.
de lehet elvetem én az egészet, vagy csak jó lenne egy jó állapotú, relatíve jó áron....
mert érdekelnek ezek az új dolgok, de ha nincs olyan autó, akkor nehéz gyakorolni, tapasztalni újat.


Én is még most ismerkedek ezzel az ISTA-D/P programokkal....
Az biztos, hogy nem kell neki az i7, nekem egy core2duo 2,4Ghz Dell notin fut. Az tény, hogy tényleg kell neki sok tárhely.
Az ISTA-D hibakód olvasásra/törlésre, live adatok kiolvasására, szerviz intervallumok állítására, stb használható. Ez 10-20Gb-ot foglal.
Az ISTA-P pedig az autó teljes körű programozására való. Ez kb 50-60Gb
K+DCAN kábelen keresztül csatlakozik. Lehet olyan verziót is "beszerezni" ami nem igényel VMware-t, tehát lehet standalone-ként használni, és emulálják a gépen a szükséges kapcsolódást.


köszi a válaszokat!
ez egyébként visszafelé is kompatibilis? mármint ezzel az ISTA-val lehet E46-ot is mondjuk cuccolni? :D mert akkor lehet megérné egy komolyabb "munkás" laptop-ba fektetni.
mert másra úgysem használnám, nem igazán szeretem a laptop-ot. mert még itthonra volna si felesleges asztali gép, de hát azt autónézés esetén nem vihetem magammal :D


Őszintén ha nem Tudod mi az ISTA vagy mivel kompatibilis, akkor hogy akarsz te autókat diagnosztizálni, vagy hibákat értelmezni ?

Egyébként igen komp. visszafelé is a korábbi típusokkal, értelemszerűen.


őőő :D nyilván te ISTA szakértőként születtél.
érdeklődöm. megnézhetek sok külföldi fórumot, videót, csak lehet félreértek valamit.
és mivel itt biztos használják páran, szerintem akkor egyértelmű, hogy itt kérdezek felőle, hátha lesz valaki, aki talán segíteni is akar ;) vizsgálom a lehetőségeket. ha mégsem akarok autót váltani, akkor felesleges.
ha kisebb frissítésekkel az NCS, vagy INPA is használható hozzá, mondjuk kisebb programozáshoz, funkciók beállítására, akkor is felesleges.
én nem ebből élek, nyilván nem akarok vagyont költeni rá, saját használatra vagy 1-2 havernak megnézni ezt-azt felesleges.
talán erre való a fórum, hogy kérdezzen az ember, tájékozódjon. én kérek elnézést, hogy még hiszek a fórum szellemiségében, amiért tulajdonképpen van. :wink:

GNoRbY88 Elküldve: 2016-06-20 14:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kubikos2 írta: Sziasztok!

Egy 1999-es E46 318Ci-ből szeretném kiolvasni a hibakódot, mert világít a check engine lámpa. Különösebb problémát nem vettem észre az autóval kapcsolatban, de jó lenne utána járni.
Vettem egy ilyen kiolvasót:
http://autotuninghaus.com/Scan...-E85-E3109

A hozzá adott CD tele van vírussal és a BMW Scan program sem működik. A Driver Xp-n feltelepül, de a program indításakor ilyen hibát ír:
https://www.youtube.com/watch?v=FFcSPPRhTn4

Esetleg valaki tudna működő és nem vírusos programot küldeni? Vagy linket adni? Olvastam itt INPA-ról is, de azt se találok sehol.

Előre is köszönöm!


BMW Scanner 1.4. ne x64-es rendszer legyen, ne usb 3as portba dugd, meg először próbáld csatlakoztatni és utána indítani csak a programot. driver telepítés leírás. Ezzel a kábellel csak scanner progi megy. inpához k+dcan vagy vag-com kell.

kubikos2 Elküldve: 2016-06-20 09:50 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

Sziasztok!

Egy 1999-es E46 318Ci-ből szeretném kiolvasni a hibakódot, mert világít a check engine lámpa. Különösebb problémát nem vettem észre az autóval kapcsolatban, de jó lenne utána járni.
Vettem egy ilyen kiolvasót:
http://autotuninghaus.com/Scan...-E85-E3109

A hozzá adott CD tele van vírussal és a BMW Scan program sem működik. A Driver Xp-n feltelepül, de a program indításakor ilyen hibát ír:
https://www.youtube.com/watch?v=FFcSPPRhTn4

Esetleg valaki tudna működő és nem vírusos programot küldeni? Vagy linket adni? Olvastam itt INPA-ról is, de azt se találok sehol.

Előre is köszönöm!

Pitykoo Elküldve: 2016-06-07 17:51 riasztó gond

Bero írta:
Pitykoo írta: Hali!
Hétvégén vagy 3-4 alkalommal megszólalt a riasztó a kocsiban és nem tudom miért!
Van rá valami lehetőség hogy kiolvassam mivel volt a gond?!
Előre is köszi!


Helló!

Igen,van rá lehetőség,gyári diagnosztikával ki lehet olvasni,mi a hiba,miért szólalt meg.


Gondolom Inpa-val akkor ki lehet, csak hol?!
Lehet kutakodok majd benne egy kicsit.

hil Elküldve: 2016-06-05 18:09 Szervíz kilóméteróra nullázás

L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta:
Robin68 írta:
L3oN1o7 írta: Sziasztok. Lenne egy kérdésem a szervíz intervallum nullázással kapcsolatban. Van egy E46 318i-m ami 1998-as évjáratú. Ma voltam vele kötelező szervizen és a szerelő nem tudta kinullázni az inspekciót. Millió videót és fúrom hozzászólást elolvastam de nincs meg a megoldás. Tehát lépésenként írom hogy érthető legyen.

A gyújtás lekapcsolom, majd a bal oldali gombot nyomva tartva 1-es állásba kapcsolom a gyújtáskapcsolót. Felvillan a test-1 felirat majd itt kellene megjelenni vagy a reset vagy az inspektion feliratnak amelyiknek villogni kellene. Na itt akadok el mindig mert a test-1 után visszaáll az alapra az óra és a kilómétert valamint a napi számláló állását mutatja. 23435-ször próbálkoztam több féleképpen is de nincs se reset se inspektion. A gyújtást mikor magába ráadom kiírja, hogy -200 km azaz ennyivel léptem túl a szervíz intervallumot. Ha a gyújtás ráadást követően a jobb gombot megnyomom egyszer akkor azt írja ki hogy 10.12. Na erről meg végképp nem tudom hogy mit jelent.

Nem akarom se szervízbe vinni 8000.-ért és kábelem sincs hozzá hogy meg tudja oldani. Remélem valami találkozott már hasonlóval. Csatolok egy vidót is ami ITT VAN

A műszerfalról nem fogod tudni nullázni mivel 99" május előttieket nem lehet nagy többségében.
De lehet, hogy rosszul tudom.... :)
Vagy géppel, vagy otthon magadnak így próbáld.

Szervizintervallum nullázás




Köszi szépen. Még annyit hogy találom ezt a csatlakozót?

Motortérben az anyós oldali sarokban felül.


Köszi. A jelentség a következő. A rajz alapján csináltam. Gyújtás ki. 7-19-es rövidre zár. Majd gyújtás bekapcs. 10 mp után drótot kivettem amikor is elkezdett villogni hogy service -300 km. pár mp. után abbahagyta a villogást és ennyi. Gyújtás ki - gyújtás be és ugyanazt mutatja. -300 km. Többször próbáltam ugyanaz.


Szia!
Csak azért írok, mert nekem is ilyen autóm volt és én sem tudtam így nullázni, pedig mindenhogyan próbáltam. Diaggal sem ment a scannerrel, Carsoftal sem, csak az Inpaval volt lehetséges. Viszont érdekes, hogy szervizben a diag körcsatira dugott kütyüvel lehetett nullázni. Szerintem ez a kütyü sem lehetett más, mint a 7-19 lábak zárása.


bye:hil

Tano Elküldve: 2016-06-04 00:44 Klíma gondok

Pitykoo írta:
lela írta: Lehet a fűtéscsapot tesztelni hogy jól működik e?
Értem ezalatt hogy INPA jelzi ha hibás, esetleg van benne fűtéscsap teszt?


Az jó kérdés....
Én mértem, hogy kap e tápot ill. kivettem és adtam neki direktbe, hogy kapcsol e!


Igen, a csatlakozóra simán rá lehet mérni, illetve a csapot sem kell kivenni, a tüskéknél tudsz ellenállást mérni, mivel gyakorlatilag egy tekercs az egész, az zárja a szelepet egy rugó ellenében.

Pitykoo Elküldve: 2016-06-03 18:47 Klíma gondok

lela írta:
Tano írta:
Pitykoo írta: Kéne...
Nekem a fűtéscsap bizti ki volt menve és ha bekapcsoltam a klímát langyosnál hidegebbet nem fújt be...
Amit kicseréltem egyből fújta a hideget.


Nekem maga a csap volt rossz, nem zárt le, és így is fújt hideget, csak nem olyan hideget mint jól működő csappal.


Lehet a fűtéscsapot tesztelni hogy jól működik e?
Értem ezalatt hogy INPA jelzi ha hibás, esetleg van benne fűtéscsap teszt?


Az jó kérdés....
Én mértem, hogy kap e tápot ill. kivettem és adtam neki direktbe, hogy kapcsol e!