Összesen 1950 találat
YELLOW
Elküldve: 2016-03-24 13:04 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.

Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)
Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni. 
ez csak egy DSC gomb :D de igen ez az egy gombom van. a kérdés, hogy a mögötte lévő sálcentrum (leírom még1x) csak egy gombot fogad (butított sálcentrum), vagy olyan mint amit korábban linkeltél képet, azaz van rajta 6 hely, vagy akár 7. mivel olyan helyen dolgozom, el tudom képzelni, hogy lehet csak 1 férőhelyes egység. de ha már van mondjuk 3 férőhely, akkor gondolom a gombot mindegy melyikbe rakom bele, mert a benne lévő ellenállás értékből azonosít amúgy is. tehát ha így van, akkor ez a sálcentrum olyan, mint egy USB HUB.
lantika
Elküldve: 2016-03-24 12:54 RDC guminyomás érzékelõ
YELLOW írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.

Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)
Gondolom neked a kepen läthato butitott verzio van. Neked kicsit több käbelt kellene behuzni.

YELLOW
Elküldve: 2016-03-24 09:44 RDC guminyomás érzékelõ
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.

Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
és vajon akinek csake gy nyamvadt DSC gombja van, annak is ez a sálcentrum van, vagy esetlege gy butított verzió, ami 1 gombot fogad? (azért nem bontom ki, csak érdeklődök.)
lantika
Elküldve: 2016-03-23 14:07 RDC guminyomás érzékelõ
lela írta:
lantika írta:
lela írta:
lantika írta:
Schaltzentrumba rendeltem 1 db RDC/RPA gombot,amint megjön bekäbelezem az autot,es beteszem a kapcsolot. Termeszetesen el fogom vegezni a kapcsolos tesztet is,es megosztom veletek.
Amivel tisztäban kell lenni:
Az RDC szenzorok segitsegevel meri a gumiban levö nyomäst,es jelez akär 0.2 bar elteresnel is. Az RPA az ABS szenzorok segitsegevel meri a kerekek fordulatszämät,es egyes forräsok szerint 0.5 bar elterest kepes jelezni,mäs forräsok szerint 1.0 bar elterest erzekel. Toväbbä RPA eseteben,ha egy Touringot megpakolunk 5 mäzsa cementtel,es az utämfutora felteszünk 2 tehenet,akkor elkepzelhetö,hogy jelezni fog az RPA,mivel terhelt ällapotban laposabb lesz a gumi.
Köszönjük!!!
1 kérdés: Úgy tudom hogy a 2001 utáni faceliftesekbe különböző Schaltzentrum van. Tehát nem lehet csak egy gombot cserélni. Ezzel kapcsolatban van valami infód? Ergo nekem van ülésfűtés dsc Harman/Kardon, ha akarok RPA-t akkor cserélnem kell kompletten egy olyanra amin rajta van minden + még az RPA. Nézegettem már, de nem tudom hogy ezeket külön cikkszámozzák és ha igen azt hol lehet megtalálni, mert realoemben nem hozza?
A kapcsolokat bele tudod tenni egyesevel. Minden kapcsolonak mäs ellenälläsi erteke van,innen tudja a schaltzentrum,hogy mi az amit megnyomtäl. Nagyon sok fajta kapcsolo van,es ha megnezed akkor csak az ülesfütesnek,es a DSC-nek van fix helye,a többi vältozik. Ha megjön az RDC kapcsolo akkor meg tudom irni a szämot.

Értem és az előlapot a Schaltzentrum-on hogy vágod ki?
És ezt a kapcsolót külön rendeled a BMW-től, tehát van cikkszáma, mert én mindenhol csak kompletten látom?
Egyébként a Schaltzentrum is egy modulnak számít? Tehát INPA ban látszik? Még nem próbáltam az az igazság. PL ha installálsz egy kapcsolót akkor ebben a modulban is kell módosítani NCS-el?
Nem BMW-töl,hanem ebay-en vettem. Elölapot nem tudom hogyan fogom kivägni,majd kiderül ha kiszedem,es szetbontom. Schaltzentrum egy külön modul,de nem lehet programozni. Kapcsolot bele kell tenni,es fel fogja ismerni,hogy mi az a kapcsolo.
dummyka
Elküldve: 2016-03-23 10:15 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Van egy olyan diagom is kölcsön, amihez adták az INPA szoftvert és az NCSexpert is ott van. De sajnos nekem az nem akar normálisan működni. Mármint az INPA részét próbáltam, az valamiért nem akart kommunikálni minden rendszerével az autónak. A motorvezérlőt pl olvasta normálisan, de a többinél hibákat "dobált" a program.
Esetleg megkereshetlek priviben ezzel a témával?
lantika írta:
lantika írta:
dummyka írta:
Sziasztok!
Van egy frissen beszerzett BMW scannerem, szerettem volna megcsinálni azt, hogy nappali menetfényként működjön a távolsági fényszóró csökkentett fényerővel. De valahogy nem sikerült. Hiába pipáltam be bármelyik opciót (Daylight running light US, Daylight running light EU), nem változott semmi a lámpák működésében. Nálam valamiért az az opció, hogy "Running Light EU/US" szürke. Ezért azt nem tudtam pipát tenni rá.
Mit csinálok rosszúl?
Az autó egy 2002-es E46 330Ci
Köszi előre is mindenkinek a segítségét!
Semmit sem csinälsz roszul. Scannerrel nem megy. Scanner csak arra jo,hogy a manipuläcios pontot töröld,szerintem egy nagy hulladek. NCSexperttel lehet programozni amit szeretnel.
dummyka írta:
Az NCSexperthez INPA készülék kell, ugye?
INPA az nem keszülek,hanem egy program. INPA,NCS,Winkfp,edibas együtt van egy csomagban. Scanner käbel nem jo hozzä.
lantika
Elküldve: 2016-03-23 10:10 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
lantika írta:
dummyka írta:
Sziasztok!
Van egy frissen beszerzett BMW scannerem, szerettem volna megcsinálni azt, hogy nappali menetfényként működjön a távolsági fényszóró csökkentett fényerővel. De valahogy nem sikerült. Hiába pipáltam be bármelyik opciót (Daylight running light US, Daylight running light EU), nem változott semmi a lámpák működésében. Nálam valamiért az az opció, hogy "Running Light EU/US" szürke. Ezért azt nem tudtam pipát tenni rá.
Mit csinálok rosszúl?
Az autó egy 2002-es E46 330Ci
Köszi előre is mindenkinek a segítségét!
Semmit sem csinälsz roszul. Scannerrel nem megy. Scanner csak arra jo,hogy a manipuläcios pontot töröld,szerintem egy nagy hulladek. NCSexperttel lehet programozni amit szeretnel.
dummyka írta:
Az NCSexperthez INPA készülék kell, ugye?
INPA az nem keszülek,hanem egy program. INPA,NCS,Winkfp,edibas együtt van egy csomagban. Scanner käbel nem jo hozzä.
dummyka
Elküldve: 2016-03-23 10:06 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Az NCSexperthez INPA készülék kell, ugye?
lantika írta:
dummyka írta:
Sziasztok!
Van egy frissen beszerzett BMW scannerem, szerettem volna megcsinálni azt, hogy nappali menetfényként működjön a távolsági fényszóró csökkentett fényerővel. De valahogy nem sikerült. Hiába pipáltam be bármelyik opciót (Daylight running light US, Daylight running light EU), nem változott semmi a lámpák működésében. Nálam valamiért az az opció, hogy "Running Light EU/US" szürke. Ezért azt nem tudtam pipát tenni rá.
Mit csinálok rosszúl?
Az autó egy 2002-es E46 330Ci
Köszi előre is mindenkinek a segítségét!
Semmit sem csinälsz roszul. Scannerrel nem megy. Scanner csak arra jo,hogy a manipuläcios pontot töröld,szerintem egy nagy hulladek. NCSexperttel lehet programozni amit szeretnel.
Esteban46
Elküldve: 2016-03-22 19:59 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Gondoltam már rá,csak nem akartam leszedni a forrasztást róla mert elég nagy darab és féltem valami sérülést okozok. De nem lesz más választásom
GNoRbY88 írta:
Esteban46 írta:
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni IFH-0009 problémával kapcsolatban! Inpa telepítve K+DCAN kábelem van amin a 7es és a 8as láb össze van forrasztva, már multiméterrel is ellenőriztem.Problémám az hogy nem tudok mindent kiolvasni..pl. LSZ-el kommunikál de a Airbag PDC stb kiolvasásakor a fent említett hiba jelenik meg. Már töröltem, újratelepítettem, beállításokat ezerszer ellenőriztem. Fogalmam sincs merre tovább! E46 2000es 20d motortérben a körcsati. Segítségeteket előre is köszi!
Próbálj meg egy kapcsolót rakni 7-8 láb közé és amikor hibát ír akkor kapcsold át. Nekem segített.
GNoRbY88
Elküldve: 2016-03-22 19:11 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Esteban46 írta:
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni IFH-0009 problémával kapcsolatban! Inpa telepítve K+DCAN kábelem van amin a 7es és a 8as láb össze van forrasztva, már multiméterrel is ellenőriztem.Problémám az hogy nem tudok mindent kiolvasni..pl. LSZ-el kommunikál de a Airbag PDC stb kiolvasásakor a fent említett hiba jelenik meg. Már töröltem, újratelepítettem, beállításokat ezerszer ellenőriztem. Fogalmam sincs merre tovább! E46 2000es 20d motortérben a körcsati. Segítségeteket előre is köszi!
Próbálj meg egy kapcsolót rakni 7-8 láb közé és amikor hibát ír akkor kapcsold át. Nekem segített.
Esteban46
Elküldve: 2016-03-22 18:16 OBD2 kérdések + hibakód olvasó
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni IFH-0009 problémával kapcsolatban! Inpa telepítve K+DCAN kábelem van amin a 7es és a 8as láb össze van forrasztva, már multiméterrel is ellenőriztem.Problémám az hogy nem tudok mindent kiolvasni..pl. LSZ-el kommunikál de a Airbag PDC stb kiolvasásakor a fent említett hiba jelenik meg. Már töröltem, újratelepítettem, beállításokat ezerszer ellenőriztem. Fogalmam sincs merre tovább! E46 2000es 20d motortérben a körcsati. Segítségeteket előre is köszi!