Keresőkifejezés: Kapcsolat:
Összesen 1950 találat


YELLOW Elküldve: 2016-02-07 12:01 RDC guminyomás érzékelõ

lantika írta:
YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.


tehát a gomb akkor azért van, hogy ha pittyegett, akkor ha fel lett fújva, akkor azzal lehet inicializálni, úgymond reset-elni a rendszert és kezdi előlről a figyelést?
mondjuk általában mindig a kocsiban van a laptop, ilyen nagy hidegben szoktam csak kivenni, vagy behozni a melegre. tehát végülis nekem a gomb nélkül sem lenne probléma, ha a kúton kell inicializálni. de mondom, nem lényeges. inkább a műköséde érdekel. olvasgattam róla már. csak mondom nekem ez a figyelés nem világos. hogy hogyan nem kipörgő keréknek érzékeli? tehát miértnem a DSc avatkozik be, ha eltérő lesz a kerékfordulat? mert elvileg a DSC pont ez alapján is működik. honnan tudja, hogy most a nyomás csökkenés miatt változott meg a kerékfordulat száma, vagyis eltér a többitől?
gondolom lehet egy időt figyel, mondjuk hogy tartósan más-e a fordulat és csak akkor jelez. ugye normál esetben az ember nem kipörgő kerekekkel közlekedik, tehát tapadási gond esete az általában rövid idő, ekkor tudja, hogy igen DSC, fékezni kell a kerekeket. legalábbis erre tudok gondolni. de ahhoz, hogy nagy mértékben csökkenjen, vagyis érezhető legyen a kerékfordulat változás, ahhoz szerintem nagy nyomás csökkenés kell. azt meg anélkül is lehet érezni a kormányon, az autó mozgásán.

lantika Elküldve: 2016-02-07 11:51 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.


Lehet,hogy müködne. Viszont RDC gomb nelkül nem az igazi. Ez ugy szokott lenni,hogy minden tökeletes,aztän egyszer csak elkezd pittyegni,mert szerinte kicsi a nyomäs. Elsö kuton nyomäsproblema helyreällitva. De hogy is lehet akkor inicializälni,ha mondjuk eppen egy 3 napos kiränduläs közepen vagyunk? Sebaj hagy pittyegjen 2 napot addig sem alszik el a soför.
Mert ez ältaläban igy törtenik.

YELLOW Elküldve: 2016-02-06 23:12 RDC guminyomás érzékelõ

nickname írta:
YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.


erről van valami infód, hogy melyik tudja?
azt tudom, hogy a leújabb SW van a DSC-ben, ami készült hozzá. meg maga a modul is az, ha jól emlékszem. bár 2002-es. vagy van valami kilvasható HW, SW szám alapján, hogy melyik tudja? végülis 9 évig meg voltam nélküle, inkább csak kíváncsiság. annyira nem foglalkoztatott, csak pont beszéltünk erről haverral, aztán mondom, akkor elvileg működne nekem is.

nickname Elküldve: 2016-02-06 09:36 RDC guminyomás érzékelõ

YELLOW írta:
asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.


Nem mindegyik DSC modul tudja az RPA lehetőséget.

YELLOW Elküldve: 2016-02-05 22:55 RDC guminyomás érzékelõ

asbi írta:
paircraft írta:
Az RDC-t (Reifendruckcontroll) felváltották az olcsóbb RPA-val (Reifenpannenanzeige). Míg az elsõ rendszer a kerekek egyenkénti nyomását érzékeli, az RPA a kerekek fordulatszám eltéréseibõl következtet a nyomás esésre. Kiegészítõ alkatrész csak a Schaltzentrum kapcsolója, az összes többi a DSC "tudománya). A rendszer a kapcsoló nélkül is mûködõképes, csak a kerékcserénként szükséges inicializálást DIS, vagy INPA, vagy egyéb szoftverrel kell megcsinálni.
Én felkódoltam magamnak, tökéletesen mûködik...


Szia!

Mivel kódoltad fel? INPA-ból aktiválható?

Üdv


pont ezt akartam kérdezni, hogy ha ABS jeladó adataiból tud számolni, akkor tudnia kell. nyilván a ki ikonja ezért is aktív műszerfal tesztnél. akkor ezek szerint működőképes.
viszont nekem az az aggályom, hogy nincs elég érzékeny. mármint túl nagy nyomás hiány kellene ahhoz szerintem, hogy annyit változzon a kerék forgás száma. mármint a többihez való eltérés. arról nem is beszélve, hogy kanyarodsz, és akkor mondjuk a belsó és külső íven menő kerekek forgása is eltér azért. ebből következik számomra, hogy nagy különbség van megadva. az meg nem lesz pontos. vagyis érzékeny.

hil Elküldve: 2016-01-28 19:55 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....


Szia!
Az ajtó kinyitása, becsukása (nem zárása)alkalmával a belső világítás mit csinál? Ki kéne próbálni azt, hogy az utas ajtót kinyitod, majd becsukod és utána zársz a távirányítóval. Nekem konkrétan jó régen az volt (emlékeim szerint), hogy nyitotta, zárta az ajtót, de az utas oldali nem záródott be és a belső világítás sem kapcsolt be ha kinyitottam a vez oldali ajtót. Ha viszont bezárás előtt kinyitottam az utas ajtót, akkor távirányítóval is működött a zárás rendesen.Olvasd el a leírásomat, mert nagyon nem emlékszem már a részletekre. Jó régen volt.....

YELLOW Elküldve: 2016-01-28 19:30 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:

ha bent ülsz az autóban, akkor működik a kulcs távosa? ha igen, akkor elem gond lehet. mert közelről jó.
gondolom kulcs tanítást csináltál? attól, hogy ad jelet az INPA-ban figyelve, még lehet a jel hibás. ha ezt megcsináltad, akkor nem tudom. meg kell próbálni elem cserét, tanítani és kipróbálni.


Nem, akkor sem jó. Olyan mintha szerintem akksi hiba lenne a kulcsban. Kerítek valakit aki kiforrasztja, és újra feltanítom.

De félek, hogy megint a GM lesz a sz@r.



1x már cseréltél GM-et, ha jól értem. ha ez lenne, akkor manuál nyitásra is rosszalkodna.
inkább az lesz (mivel ráadásul FL előtti), amiről hil csinált már szerelési cikket, hogy a zárszerkezetben lévő Hall jeladó kakis.
http://www.bmwfanatics.hu/cikk...vitas.html
vagy valami mechanikai feszülés van, amit kézzel van erőd felülmúlni, de autómatán a rendszer nem. persze ez is lehet éppen relé, nem ad át elég Amper-t, de ez csatlakozásoknál bárhol lehet.

ute107 Elküldve: 2016-01-28 19:10 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:

ha bent ülsz az autóban, akkor működik a kulcs távosa? ha igen, akkor elem gond lehet. mert közelről jó.
gondolom kulcs tanítást csináltál? attól, hogy ad jelet az INPA-ban figyelve, még lehet a jel hibás. ha ezt megcsináltad, akkor nem tudom. meg kell próbálni elem cserét, tanítani és kipróbálni.


Nem, akkor sem jó. Olyan mintha szerintem akksi hiba lenne a kulcsban. Kerítek valakit aki kiforrasztja, és újra feltanítom.

De félek, hogy megint a GM lesz a sz@r.

YELLOW Elküldve: 2016-01-25 21:51 Ajtónyítási Gondok!

ute107 írta:
YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....



ha bent ülsz az autóban, akkor működik a kulcs távosa? ha igen, akkor elem gond lehet. mert közelről jó.
gondolom kulcs tanítást csináltál? attól, hogy ad jelet az INPA-ban figyelve, még lehet a jel hibás. ha ezt megcsináltad, akkor nem tudom. meg kell próbálni elem cserét, tanítani és kipróbálni.

ute107 Elküldve: 2016-01-25 20:38 Ajtónyítási Gondok!

YELLOW írta:
ute107 írta: Üdv!

Rég voltam itt gonddal.

GM-em jó, két éve cserélve. INPA hiba nincs.
Egyik kulcsom ha feltanítom egy zárást tudok vele elvégezni, majd a kocsit nem nyitja ki.
Ha manuálisan kinyitom a zárat, újra le tudom zárni, szóval csak a zárás működik.
Ha a zárral nyitok, szépen működik a központi, szóval ez is megerősíti, hogy talan nem GM hiba lesz.

INPA-val olvasva, az autó veszi a kulcs jelét mikor a nyitás gombot nyomkodom.

Valaki járt már így?


dupla nyitás gombra sem nyit? mármint egymás után 2x nyomod meg a nyitást.


Nem. Sőt 6x-ra sem. Nem értem mi lehet. Elem probléma? Mert 15éves az autó már....